Bericht voor RTL Boulevard en Peter R. de Vries

Beste Wesley Meijer,

Je vroeg mij of RTL Boulevard mij morgen kon interviewen na de uitspraak van rechter Mr. Smit. Ik zei Nee. Omdat ik weet hoe jullie in deze zaak staan onder aanvoering van jullie vaste medewerker Peter R. de Vries. Dat bleek wel weer aan de hand van jullie uitzending. De slappe zak was er niet eens bij op maandag 24 juli. Net als zijn corrupte vriendje Chris Klomp. Het maakt niet uit wat ik zeg. Jullie maken er toch wel iets moois van met knip en plak werk. Ik zei je ook dat ik morgen wordt veroordeeld. Rechter Smit had zich mooi opgemaakt met een rood lippenstiftje om jullie als pers te woord te staan.  Daardoor liep de zitting zelfs nog een kwartier uit. Weet je waarom ik weet dat mevrouw Smit hier van tevoren is op opgezet, Wesley, om mij te veroordelen? Omdat ze het toestond dat het corrupte dwergje Moszkowicz te elfder ure een vier keer grotere dagvaarding mocht uitbrengen. En mijn verzoek  tot uitstel om mij goed voor te kunnen bereiden,  afwees. Maar ook omdat Moszkowizc al weken van tevoren wist wie de rechter zou zijn.

Je wilt zo graag een reactie, Wesley? De reactie die ik geef, durven jij en Peter R. de Vries niet te brengen. Daar zijn jullie veel te laf voor. Mijn reactie is de getekende verklaring van Faek:

Faek Mustafa: 

Op zaterdag 1 mei 1999 ben ik door de politie opgehaald en heb ik op het politiebureau te Buitenpost een verklaring afgelegd inzake de moord op Marianne Imke Vaatstra. Ik wil niet prijsgeven hetgeen ik heb verklaard maar wens wel aan te geven dat ik in ruil voor het vertellen van het adres van mijn vriend Ali Hussein Hassan in Leeuwarden men mij verder met rust zou laten. Men wekte bij mij de indruk dat Ali aldaar gearresteerd zou worden. Vervolgens heb ik Ali nooit meer gezien. 

Ik ben tegen mijn wil in getuige geweest van de moord op Marianne Vaatstra maar wens over de details niet te verklaren. Wel verklaar ik bij deze dat Ali Hussein Hassan Marianne heeft gedood in de caravan van Wolfgang Hebben, bewoner van het AZC Kollum op dat deel dat niet tot het AZC behoorde maar werd bewoond door vaste standplaatshouders uit de periode dat het AZC nog niet bestond. 

Ik verklaar dat ik weet wie een derde persoon heeft gebeld om in de nacht van de moord naar Leeuwarden te brengen. Ik verklaar dat ik er met niemand over heb durven praten maar wel op zondagmiddag twee mei negentienhonderd negenennegentig in de namiddag met een vriend heb besproken wat er in de afgelopen nacht is gebeurd. De identiteit van die vriend heb ik gedeeld met de auteur(s) van het boek ‘Het verboden dagboek van Maaike

Marianne kwam wel vaker in de caravan van Wolfgang Hebben. Zij is die bewuste nacht daarheen gebracht door Ludger Dill in diens auto, een donkergrijze Mercedes stationcar. 

Ik verklaar dat de mij bekende Ali Hussein Hassan, die Marianne heeft gedood, niet de persoon was die door Justitie is gearresteerd in Istanbul in oktober 1999. Deze persoon ken ik niet en heb ik slechts gezien op TV. Ik heb hem nooit in levende lijve gezien.

Kijk Wesley, dat durven jij en Peter niet te brengen. Deze verklaring durven jullie niet in beeld te brengen. Jullie durven alleen maar leugens in beeld te brengen. Zoals deze:

Dan hebben jullie van RTL Boulevard ook nog deze mail gemanipuleerd.
voor de laaste keer LAAT ME MET RUST, ik wil NOOIT geen contakt meer met jou en je bende incl Klaske

Niet alleen  wordt het laatste gedeelte weggelaten (“en je bende incl Klaske”) maar ook worden de spelfouten die Ineke maakt, verbeterd. Laaste tot laatste en contakt tot contact. De redenen zijn duidelijk. RTL Boulevard wil Terpstra er zo goed mogelijk op zetten en vooral Klaske Ferwerda weglaten, omdat Terpstra nog steeds een goed contact met Ferwerda heeft, hetgeen reeds duidelijk maakt dat het mailtje niet van Terpstra afkomstig is. Terpstra heeft dit immers zelf aan Ferwerda gezegd. Het in beeld brengen van dit mailtje door RTL Boulevard toont dus alleen al hoezeer de waarheid geweld wordt aangedaan, uitsluitend met als doel om Dankbaar in een negatief daglicht te stellen. Met andere woorden: Terpstra is het zielige slachtoffer van de “stalking” van Dankbaar, en heeft daarom een recht op een contactverbod, terwijl Dankbaar haar slechts een minnelijke regeling heeft aangeboden, en haar getekende verklaringen van ex asielzoekers heeft gestuurd, die allen verklaren dat haar dochter door de weggesluisde Ali Hassan is vermoord. Iets wat Terpstra ZELF altijd heeft gepropageerd.

En dan durf je me te bellen, Wesley? Terwijl jij en Peter weten dat deze email niet door Maaike is geschreven, maar door Ineke? Die niet eens tijdens de zitting durfde te zeggen dat zij de email heeft gestuurd?  En Mevrouw Mr. Smit vond dat okay? Die zei gewoon: Ineke zit hier als belangstellende, niet als getuige. Waarom kon Ineke niet zeggen: Ik heb deze email niet gestuurd! Het is precies zoals Mr. Moszkowicz u zegt: Mijn lieve moeder heeft deze email aan Wim Dankbaar gestuurd! Ik heb mijn moeder niet onder curatele gesteld! Ik heb geen bezit van haar computer genomen!  Mevrouw Smit vond het allemaal goed! Moszko en Ineke mochten er lustig op los liegen. Tsja , wat moet je dan nog verwachten van Mr. Smit? Goede kans dat ze het vonnis toen al in haar hoofd had.

Beste Ineke, je bent een bitch. Niet alleen verloochen je je moeder, maar ook je vermoorde zusje. Kan Wesley je even bellen? Zeg hem dan even dat je  moeder bovenstaande email  heeft gestuurd! Wat je niet in de rechtszaal durfde te zeggen. Durf je te liegen? Wordt echt mooi morgen op RTL Boulevard! Peter R. zal het brengen! Laat hem ook even uitleggen waarom Maaike twee maanden later deze kerstkaart stuurde:

 

 

Dus bel mij niet meer, Wesley. Echt walgelijk zijn jullie! Mijn tijd komt nog wel. Als jullie Peter R. zo stoer is, laat hem dan even in de uitzending van morgen  een reactie vragen van Harm Brouwer op deze aantijging:

https://rechtiskrom.wordpress.com/2017/08/03/open-brief-aan-harm-brouwer-verkrachter-van-de-rechtsstaat/

Dat is nou mooie Live Televisie!  Maar dat durven jij en Peter niet. En Harm al helemaal niet! Want Harm is nog laffer en hypocrieter dan zijn vriendje Peter R.!

Peter, Wanneer ben jij nu precies voor het OM gaan werken? Was dat na de Tonino affaire? Weet je nog dat Harm zijn excuses moest maken voor de beschuldiging dat jij de foto’s en emails van “lekkere jongetjes” op zijn PC had gezet? Weet je nog dat Harm  Tonino in ere wilde wilde herstellen? Dat soort leugens van Harm stond je toen niet toe. Maar nu wel!

Zeg Harm, ben jij zelf een pedofiel? Je beschermt ze in elk geval wel, Harm. Of is Joris Demmink geen pedofiel? Jij hebt maar een goeie beschermheer aan Peter R. de Vries. Die zou Joris wel even onderuit willen trekken. Hahaha! Geloof je het zelf?

Harm, waar ben je nu met je open verantwoording, eerlijkheid en transparantie? Waarom durven jij en Peter niet te reageren  op de verklaringen van Faek, Riad en Riad? Je gaat er helemaal  aan, Harm! Als je open verantwoording hebt, dan ben je er op 15 augustus! Net zoals je leugenachtige vazal Henk Mous er ook was tijdens de rechtszaak tegen Jano. Oh man, wat ben jij een klein laf mannetje! Grootedelachtbare heer! Hahaha! Je gaat de bak in, Harm! Too big to fall? We zullen zien. Je kon wel reageren op mijn poll, maar nu ben je opeens helemaal stil.

Uit je speech : Zwijgen is zilver spreken is goud: |

“Deze kleine verkenning op het internet bewijst ook, dat het gezag van een procureur-generaal inderdaad niet meer vanzelf spreekt. Een aantal nieuwssites komt met het bericht van vorig jaar, dat tachtig procent van de Nederlanders mijn ontslag zou willen Op één van de weblogs kan men aanklikken of ik moet aftreden. De stand deze week: 92,17% is voor. Overigens hartelijk dank aan het adres van die negen mensen, die mij het voordeel van de twijfel gunnen!”

Beste Harm,  het was meer dan tachtig procent! Het was 93 procent. Kijk maar:

http://www.jfkmurdersolved.com/brouwer.htm

http://globalguestpoll.com/vote.cgi?SUBMIT=Results&handle=OMBAAS

Spreekt het gezag van een voorzitter van de Commissie van Toezicht op de Veiligheids- en Inlichtingendiensten wel vanzelf, Harm? Nog minder toch? Dat gezag is toch nergens als deze voorzitter zich laat beschuldigen van het stiekem wegsluizen van de moordenaar(s) van Marianne Vaatstra? En dan ook nog dit zegt:

Geachte heer Dankbaar,

De heer Brouwer zal niet reageren op uw e-mail.

Vriendelijke groet,

Hilde Bos

Secretaris CTIVD

Vind je het zelf geen blamage, Harm? Je bent de voorzitter van de waakhond die ons land moet beschermen tegen terrorisme? En ik stel gewoon dat je 18 jaar geleden de moordenaar van Marianne Vaatstra stiekem naar Noorwegen hebt gesluisd, samen met je maat Joris Demmink? Ik stel dat jij deze terrorist/verkrachter/moordenaar stiekem een geheime aftocht hebt gegeven. En toch wordt jij de voorzitter van deze Commissie. En dan zeg jij: Ik wil niet reageren! Met je preken over open verantwoording en transparantie? Waar is die open verantwoording nu dan?  Een voorzitter van deze Commissie die zelf terroristen en moordenaars een vrijgeleide gaf. Welnu Harm, dan hebben we aan jou een hele goede voorzitter! Maar niet heus!

Vind je het gek, Harm? Dat het gezag van een procureur generaal niet meer vanzelfsprekend is? Daar maak je het toch zelf naar? Vooral als je al je leugens en  misdrijven niet kunt en wilt verdedigen.

Mvg

Willem Jan Dankbaar

De Vaatstra zaak is niet alleen een misdrijf tegenover Marianne Vaatstra en haar nabestaanden, maar tegenover het hele Nederlandse volk en de rechtsstaat, die we allen zo’n groot goed vinden.

De ware toedracht van de moord op Marianne Vaatstra is kort samengevat het volgende: 

Marianne Vaatstra is vermoord door twee asielzoekers in de caravan van Wolfgang Hebben. Dit was een Duitser. De verkrachters/moordenaars van Marianne heten Ali Hassan en Haval Ali Mawloud.  Behalve Wolfgang was daar ook een 15 jarige asielzoeker bij, genaamd Faek Mustafa. Deze Faek Mustafa is op de ochtend van de moord door de politie opgehaald uit het AZC en heeft aan de politie verteld wat er gebeurd was. De top van Justitie heeft echter direct besloten dat de ware toedracht niet bekend mocht worden. Naar aanleiding van de bekentenis van Faek is Ali Hassan opgepakt op zijn huurkamer in Leeuwarden en via het grenshospitium Amsterdam nog datzelfde weekend het land uitgezet. Dit is geregeld door Harm Brouwer en Joris Demmink. Haval Ali Mawloud is op eigen kracht via Utrecht naar Irak terug gevlucht met hulp van een paar vrienden. Hij heeft daar nu een hoge functie bij de geheime dienst.  

Faek is als “geheime” kroongetuige direct overgeplaatst naar het AZC Musselkanaal. Enkele maanden later kregen hij en zijn vader een verblijfsvergunning. De hele veroordeling van Jasper Steringa is dus een farce om de bovengenoemde ambtsmisdrijven van Justitie op een geloofwaardige manier te begraven. Na de veroordeling van Steringa heb ik ontdekt waar Faek woont en heb ik veelvuldig contact met hem. Deze contacten bewijzen reeds dat wat ik stel klopt.

De waanideeën die Peter R. de Vries mij verwijt, zijn gewoon pure feiten:

https://rechtiskrom.wordpress.com/2017/05/14/ondersteundende-bewijzen-voor-verklaring-faek/

https://rechtiskrom.wordpress.com/2017/06/09/complotdenker-of-feitenman/

 

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

21 reacties op Bericht voor RTL Boulevard en Peter R. de Vries

  1. Akky van der Veer zegt:

    Lafbekken zijn het! Ik vind het schrijnend dat jij tegen de familie Vaatstra moet vechten, die eigenlijk vierkant achter jou zou moeten staan. Het is de wereld op z’n kop.

  2. Pjetnak zegt:

    Akkie, ik ben het helemaal met je eens!!

  3. Wim Dankbaar zegt:

    Ze zijn gebrainwashed door het OM. Dat blijkt alleen al uit de leugens van Ineke. Die niet durft te zeggen dat zij de email heeft gestuurd van de laptop van haar moeder. Maar ook niet dat haar moeder die heeft gestuurd. Maar Maaike is nog zieker. Dat ze niet haar vinger op durft te steken, En die dwerg gewoon laat liegen. OMG, wat een slappe vrouw ben je Maaike! Je bent de moslima geworden die je zwoer nooit te zullen worden.

    Wat Maaike betreft, die volgens Moszkowicz niet aan haar verwerking zou toekomen en “kapot wordt gemaakt” door Wim Dankbaar, het is allemaal grote bullshit. Zelfs nu Maaike ziet dat de mail die door Ineke werd gestuurd, in de media uit haar naam wordt gebracht, om MIJ kapot te maken, durft ze niet haar vinger op te steken dat hier iets niet klopt. Met andere woorden, ze houdt de leugen over haar strijdmakker in stand. Dit terwijl ze zich jarenlang heeft beklaagd over de leugens van Justitie.

    Luister vanaf minuut 5:20:

    Wim: Bauke is gemanipuleerd.

    Maaike. Dat laat je dan wel zelf toe, Wim!

    Wim: Justitie zei: Je moet eens wat meer naar je man luisteren!

    Maaike: Juist! ik zei: Ik ben geen moslima en ik heb een eigen mening!

    BEN JE GEEN MOSLIMA, MAAIKE? HEB JE NOG STEEDS EEN EIGEN MENING? Wat laat jij dan nu toe?

    Wim

  4. Puppetmaster zegt:

    Vergeet overigens niet om een klacht bij de president van de betreffende rechtbank in te dienen tegen deze mr. Smit wegens haar manier van handelen. Al was het maar om de werkelijke geschiedenis goed vast te leggen.

  5. Wim Dankbaar zegt:

    http://www.ad.nl/binnenland/moet-publicist-dankbaar-moeder-vermoorde-marianne-met-rust-laten~aa5e66b5/

    De suggestieve vileine werkwijze van Chris blijkt reeds uit de kop. Hij suggereert dat ik haar niet met rust laat, terwijl het enige dat ik heb gedaan is dat ik haar de getekende verklaringen van de ex asielzoekers heb gestuurd. Vijf jaar geleden had ze een gat in de lucht gesprongen.

  6. Wim Dankbaar zegt:

    Van: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
    Verzonden: maandag 7 augustus 2017 10:56
    Aan: Chris Klomp (freelancer80@ad.nl)
    Onderwerp: De obsessie voorbij

    Chris, je bent de obsessie met mijn persoon voorbij. Waarom heb je je twitter account afgeschermd voor mij?

    Wat vind je van deze analyse?

    http://www.goedenieuws.nl/vandaag/2017/08/07/chris-klomp-grote-persparasiet

    Het is wel raak dat je nooit over de verklaringen van Faek, Riad en Rida spreekt, toch?
    En over Harm Brouwer heb je het ook nooit toch?

    Mvg

    Wim

  7. Wim Dankbaar zegt:

    Van: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
    Verzonden: maandag 7 augustus 2017 11:08
    Aan: ‘redactie@bnr.nl’
    Onderwerp: Wederhoor?

    https://www.bnr.nl/player/archief/20170807064105300

    Ben al jaren groot fan van jullie. BNR staat altijd aan in de auto.

    Waarom hebben jullie mij niet gevraagd om wederhoor?

    Mvg

    Wim

    • Puppetmaster zegt:

      Chris Klomp verkracht werkelijk alle feiten, en gedraagt zich daarbij als een psychopaat, immers beschuldigd hij jou van gedragingen waar hij zichzelf bij allerlei gebeurtenissen schuldig aan maakt. Chris probeert samen met zijn miss universe de Machiavelli prijs te bemachtigen ?

      Eenieder die zich heeft verdiept in de zaak Vaatstra, die weet dat Chris Klomp een smerige trol is die zijn ziel heeft verkocht aan de kwaadaardige deep state.

      Hoeveel zou BNR betaald hebben gekregen om CK zijn verkrachte weergave mbt deze zaak te laten propaganderen ? En hoe achterlijk denkt men bij BNR dat het luisterend publiek is (voor zover daar nog sprake van is) ?

  8. Wim Dankbaar zegt:

    Van: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
    Verzonden: maandag 7 augustus 2017 12:29
    Aan: ‘Chris Klomp’
    Onderwerp: RE: De obsessie voorbij

    Chris, Je schrijft helemaal niet over de verklaringen, laat staan dat je probeert vast te stellen dat ze authentiek zijn.

    En dat je geen uitspraken doet over wat anderen schrijven over jou, is ook niet waar. Dat doe je aan de lopende band. Je besteedt er een heel Youtube kanaal aan.

    Mvg

    Wim

    Van: Chris Klomp [mailto:freelancer80@ad.nl]
    Verzonden: maandag 7 augustus 2017 11:30
    Aan: Wim Dankbaar
    Onderwerp: RE: De obsessie voorbij

    Beste Wim,

    Ik doe mijn werk. Ik volg rechtszaken en de uitkomst van die rechtszaken. Bij klachten over mijn werk kun je specifiek aangeven wat er eventueel niet zou kloppen.

    Ik schrijf over verklaringen als ik vast kan stellen dat ze authentiek zijn en te controleren en een rol spelen in een zaak.

    Ik doe verder geen uitspraken over wat anderen schrijven over mij.

    Met vriendelijke groet,

    Chris Klomp

  9. Akky van der Veer zegt:

    Chris Klomp is een hoernalist. En de verslaggevers van de L.C. zijn al niet veel beter. Ik zeg mijn zaterdag-abonnement meteen op wanneer ze geen wederhoor toepassen… De opzegbrief met de reden van opzeggen ligt klaar: Ik wens geen leugens meer te lezen.

  10. Als Chris zich aan zijn opvattingen weet te houden heeft hij gelijk. Maar dat lukt hem niet. Hij zou allang objectieve twijfel kunnen destilleren uit de opvattingen van de “complotters” en dat redelijk naar voren brengen. In plaats daarvan volgt hij de platte emoties van zijn lezerspubliek en de schampere taal van zijn mede nep-journalisten. Jantien de Boer en mol Peter R. de V(errader). Allemaal amateurs die academische twijfel “gezeur” vinden en die door het OM naar hartelust kunnen worden gemanipuleerd.

    De LC is niet voor niets in ieders achting gedaald. Zonder familieberichten kan het ding niet eens overleven. Jantien de Boer. Schoolkrant met auwto.

    Chris heeft gewoon niet zo’n sterk karakter. En Peter een midlifecrisis. Beide zijn praktisch dood.

  11. Puppetmaster zegt:

    Deze keer heeft mr. Smit een cruciale fout gemaakt, er is een begin en er is een einde, met dit verwerpelijke vod/vonnis is het einde definitief ingeluid:

  12. Puppetmaster zegt:

    http://www.nu.nl/binnenland/4871738/publicist-moeder-marianne-vaatstra-lastigviel-krijgt-contactverbod.html

    Elk hoernalistiek medium laat zich kennen dmv het plaatsen van dit soort berichten. BNR, Nu.nl, AD, und so weiter.

  13. businessbear1950 zegt:

    Geef een klein inkijkje in het “old boys network”, tijd om die Augiasstal eens uit te mesten…..

Geef een reactie

