Boodschap voor Maaike

Dit artikel is een tegenwicht op de misselijke lawine van pure leugenachtige Staatspropaganda die over mij is uitgestort zonder wederhoor. Zoals bijvoorbeeld door Staatsjournalist Chris Klomp:

https://www.ad.nl/binnenland/waarom-moeder-vermoorde-marianne-vaatstra-nog-steeds-moet-strijden~a9de6506/

Inmiddels wil ik toch een keer uitleggen wat ik van Maaike vind. En dat is niet veel goeds meer. Het werd me afgeraden door diverse mensen, onder meer mijn zus en Gerard Veenstra. Als ik zeg dat ik Maaike toch wel veel kwalijk neem, dan is hun antwoord: “Die arme Maaike kan er niets aan doen, zij heeft geen keus”. Maar daar ben ik het toch niet mee eens. Die keus had en heeft ze wel! Uit haar naam is mijn hele vermogen afgepakt door een zeer corrupte advocaat Yehudi Moszkowicz en een dito rechtssysteem.  Ik ben zo’n beetje helemaal kapot gemaakt door hetzelfde justitie dat zij zo veracht. Voor zichzelf verantwoordt zij dat door zich wijs te maken dat zij er niks aan kan doen, omdat haar kinderen nu eenmaal belangrijker zijn. Die kinderen hebben immers gezegd: Als jij geen afstand neemt van Klaske en Wim, dan verbreken wij het contact met je en krijg je je kleinkinderen niet meer te zien. Dat een moeder zwicht voor zulke chantage van haar eigen kinderen kun je al de nodige vragen bij hebben, maar is misschien nog wel enigszins te begrijpen. Maaike liegt zichzelf voor dat als zij zich er niet meer mee bemoeit, haar ook geen blaam treft voor de totale vernietiging van Wim.  Wim die haar steun en toeverlaat was, haar hoop in bange dagen, totdat Jasper werd opgepakt en haar kinderen zeiden: Nu is het afgelopen met Wim en Klaske en de rest van die “bende”. Dat dagboek van jou mag onder geen beding openbaar worden, want wij scharen ons achter het leugenverhaal van justitie!

Nu moet men ook meenemen dat Maaike mij helemaal nooit heeft verteld dat haar kinderen het niet waarderen dat zij zich sterk maakte om samen met anderen de leugens en oneerlijkheden in het onderzoek bloot te leggen. Van die kinderen heb ik dat ook nooit gehoord.

Op het eerste gezicht denkt men misschien: Een miljoen verliezen is natuurlijk vervelend, maar het is helemaal erg als je dat verliest omdat je iets goeds probeerde terug te doen voor de samenleving en vooral voor Maaike zelf. Die vernietiging is niet te onderschatten. Want het is natuurlijk veel meer dan een miljoen verliezen. Het is ook je pensioen kwijt zijn! Het is ook je vooruitzicht van een leuke oude dag kwijt zijn! Maaike is 100% verantwoordelijk voor mijn downfall! Ze doet wel of ze er part noch deel aan heeft, maar niets is minder waar! Wat Maaike doet, is weinig anders dan een kind zien verzuipen en geen poot uitsteken! Sterker nog, ze heeft het kind zelf in het water gegooid! Hoe verraderlijk kun je zijn? En dan ben je zelf een moeder van een vermoord kind? Maaike had al 9 jaar haar vinger in de lucht kunnen steken om te zeggen: Het klopt  niet wat ze met Wim doen! Maar wat doet Maaike? Ze houdt haar mond! Terwijl ze wel weet dat het uit haar naam gebeurt! Nu heeft Maaike eindelijk de “rust” die ze zo graag wilde? Omdat ze nu gelooft dat Jasper Steringa de moordenaar van haar dochter is? Oh? Maar Wim kan bewijzen dat ze dat  helemaal niet gelooft? Wat een rust toch Maaike? Waarom heb je niet ook die Macchiavelli prijs opgeëist?  Hoe fout ben jij wel niet, Maaike? Je houdt niet alleen je mond, je helpt er willens, wetens en bewust aan mee om mij te vernietigen! Alleen maar omdat die kutkinderen van je je chanteren! Dat ga ik ook nog wel even bewijzen! Ik hoop maar dat je inderdaad gelovig bent! Dan kan je straks in het het hiernamaals je gedrag naar Wim aan Marianne uitleggen! Ik heb nog veel meer! Maar eerst maar even dit!

Telefoongesprek de dato 30 april 2016 tussen Maaike Terpstra en haar vriendin Klaske Ferwerda, jarenlange strijdmakker van Terpstra:

M: Ja, met Maaike

K: Hallo Maaike, het is even met Klaske

M: Oh hallo  ……

K: Ah, goede dag.

M: Goed

K: Hoe is het met Maaike?

M: Nou het gaat wel weer.

K: Ja?

M: Ja

K: OK. Ja, het is allemaal nog een toestand, Maaike

M: Ja, dat zal wel, lieverd, ik bemoei me er totaal niet meer mee.

K: Ja, maar lieve schat, hoe kan het dat … Maaike, Wim heeft net gebeld. Die man is ten einde raad. Nu heeft Moszkowicz beslag gelegd op  zijn huis … hij heeft de stukken binnengekregen. Nu heeft hij zijn huis, ook al in beslag genomen. En dat alles, Maaike, uit naam van Maaike. Ik zei Wim: Dit doet Maaike niet! Als ik iets honderd procent zeker weet, Maaike lieve schat, dan weet ik dat Maaike dit nooit zal doen. Die man die voor jou door het vuur is verdwenen, zijn hele leven wordt kapotgemaakt door die rottige Moszkowicz. Hij zegt dat hij alles in de naam van Maaike doet.

M: Ja, maar Klaske, ik wil hier verder niet over praten, ik eh …

K: Nee, ok, maar ik denk dat we hebben al die jaren zo met elkaar gevochten met en dan denk ik: en nu dit, om al hun leugens binnenboord te houden, hè?

M: Ja

K: Maar dan denk ik, dit wil Maaike toch niet? Maaike wil toch niet zijn huis en twee ton van hem hebben? Dat kan toch niet?

M: Klaske, Ik wil hier niet meer over te praten

K: Nee, oké, Maaike, dat  … (verbinding verbreekt)

++++++++++++++++++++

Maaike? Je bemoeit je er helemaal niet meer mee? Oh nee? Maar je kon wel laten dwingen door je kinderen om nog briefjes te schrijven om Wim HELEMAAL aan de grond te helpen? Wat een enorm kutwijf ben je dan!  Arme vrouw die een kind heeft verloren? Maar wel haar medestanders verraadt? Je bent zeker wel trots op jezelf, Maaike? Ik ben nog lang niet klaar! Nu zullen de Chris Klompen wel weer gaan zeggen hoe ik je oude dag vergal? En dat doe jij niet met mijn oude dag? De lieve oude vrouw die al zoveel ellende heeft meegemaakt? Maar wel gewoon het leven van haar bondgenoten kan vernietigen? De vrouw die toch maar voor de NSB koos? De vrouw die de gordijnen dicht doet als er weer een razzia in de straat is? De vrouw die zich laat knevelen door haar eigen domme gehersenspoelde kinderen? De vrouw die niet de moed had om te zeggen: Het onrecht dat ik Wim aandoe, is nog erger dan het onrecht dat mijn Marianne is aangedaan?

Maaike – Ja voor mij mag het. Zo dat stuk ook op die computer, die punten die allemaal onder elkaar staan, dan denk ik: hoe krijg je het allemaal voor elkaar? Want zo is het gegaan, ook in mijn ogen. En Bauke wil dat natuurlijk niet helemaal toegeven, want die had het zelf willen doen.

Wim – Ik vraag me soms wel eens af waarom doe ik het allemaal?

Maaike – Ja nou, dat vraag ik me dus ook weleens af.

Klaske –  Het gaat ook om het onrecht!

Maaike – Ja dat onrecht krijg je er nog overheen, Wim, en dat is hartstikke zwaar! Wij zijn nu elf en een halfjaar verder. Nou zit je nog in die molen van dat onrecht en dat onderzoek. Buiten het gemis van je kind.

Wim – Ja maar dat bedoel ik ook te zeggen. Het onrecht is veel groter dan jullie leed en de omstandigheid dat die daders zogenaamd nog niet zijn gevonden en dat de moord nog steeds onopgelost is. Kijk, we hebben te maken met topmensen van Justitie die dit allemaal op hun geweten hebben. Dat gaat ons allemaal aan natuurlijk. Dat is niet meer alleen een kwestie van de ouders van Marianne Vaatstra of van Marianne die niet meer kan zeggen hoe het is gegaan. Dat is een veel grotere kwestie, een maatschappelijke kwestie voor mij.

+++++++++++

Oh Maaike? Het onrecht is hartstikke zwaar? Niet voor Wim? Maaike zat zo te klagen over het corrupte onderzoek van justitie? Maar dat ze nu Wim heeft vernietigd, heeft ze geen probleem meer mee? Maaike? Weet je wat heel helemaal erg is? Dat je nog steeds achter Wim staat! Of geloof je het fietsverhaal van Spencer en Wietze en justitie nu wel? Sta je nu wel achter de NSB? Wat ben je toch slap en laf, Maaike! Heb je nu geen enkele ruggegraat meer? Haha! Je zegt tegen Klaske: We hebben het recht om dit geloven? En dan kijk je beschaamd naar de grond? Leuk toch? Om je kinderen rijk te maken over de rug van je vriend Wim en de leugens van justitie over je dochter?

Maaike vocht 12 jaar lang als een leeuwin tegen het misdadige bedrog van justitie? En in de laatste twee jaar kwam Wim je te hulp? Wat jammer nou Maaike, dat Wim niet eerder door Klaske werd ingeseind. Dan was het heel anders gelopen! Maaike wist het al in 2002! Ze schreef immers in haar dagboek:

5 maart 2002
Mieke belde met de mededeling dat er 65 DNA-profielen de deur uit zijn naar het lab. Over 2 à 3 weken uitslag. Het zegt me weinig. Als ze er maar niet eentje uitpikken die ze het in de schoenen schuiven. Ze zouden dan van een heel groot probleem af zijn en dit onderzoek op deze manier kunnen rechtvaardigen. Te erg voor woorden dat ik dit durf op te schrijven, maar als je dit alles met Justitie hebt meegemaakt, de leugens en afleidingsmanoeuvres en alle ellende die ons is voorgeschoteld, waar dan achteraf niet veel van waar is, dan acht ik degene die hierin de toon aanvoeren wel toe in staat. Hun eigen eer en glorie staat nu ook onder druk.

Click to access dagboek.pdf

Ongelooflijk eigenlijk.  Onder druk van de publicaties van Een Vandaag en mij hebben ze uiteindelijk het Jasper scenario bedacht. Precies wat Maaike 11 jaar eerder al voorspelde. Hoe bizar is het wel niet dat Maaike zich daarna de mond  liet snoeren door haar gezin en mij de dupe laat worden omdat ze haar mond niet open doet.

Dus Maaike? We moeten medelijden met jou hebben omdat je een kind hebt verloren aan een moord? Natuurlijk hebben we dat! En nog meer medelijden omdat je door justitie bent belazerd en nog steeds? Toen kreeg je de hulp van Wim erbij die je helemaal geweldig vond? Het meedogenloze misdadige justitie? Je bent zelf meedogenloos! Yehudi Moszkowicz, je zogenaamde advocaat, moet ons doen geloven dat je na de aanhouding van Jasper Steringa helemaal bekeerd bent? We moeten geloven dat je  nu plotseling wel gelooft in het fietsverhaal van Spencer en justitie? Iedere ingewijde weet dat je dat niet gelooft, maar laten we even aannemen dat je het wel gelooft. Is dat een rechtvaardiging om je strijdmakker Wim met de grond gelijk te laten maken? Alleen maar omdat die gehersenspoelde kinderen van je dat van je eisen? Had je mij niet eerder kunnen laten weten dat je een morele ruggengraat van blubber hebt? En maar klagen over het zware leed dat je is overkomen? Maar mijn leven kun je wel vernietigen? Het interesseert je geen zier dat ik in alle opzichten wordt vermoord? Wat houd jij jezelf nu voor? Zolang ik mij er niet mee bemoei, kan Wim mij niks verwijten? Hoef ik me nergens voor te schamen? Heb ik geen verantwoordelijkheid voor wat ik Wim aandoe? Hoe kun je jezelf in de maling nemen?

Allereerst doe je wel wat! Je steekt je vinger niet op als die smerige gnoom Yehudi Moszkowicz tegen de rechters zit te liegen! Namens jou! Niks doen is ook iets doen, Maaike! Maaike die zich zo beklaagde over al het onrecht dat haar is aangedaan? Maar het gewoon toestaat hoe haar bondgenoot met de grond gelijk wordt gemaakt door een corrupte advocaat die voor haar tegenstanders werkt? Ten tweede, het is nog veel erger dan dat! Je helpt heel bewust, willens en wetens aan mijn ondergang mee! Als ik bewijs verzamel dat je nog steeds achter me staat, zoals met het bezoek van Goos Kooistra, dan laat je je weer dwingen door die kobold en je kinderen om briefjes te schrijven dat het toch helemaal je eigen keus was om mij te vernietigen! Hoe fout ben je dan? Dan ben je toch een gewoon een gewetenloos kreng? Hoe kijk jij je nog in de spiegel aan? Je hebt nooit willen uitleggen hoe en waarom je houding naar mij van vriendschap en waardering naar buitensporige vijandigheid is omgeslagen? Je laat het toe dat Moszkowicz de rechters voorliegt dat je nu opeens “doodsbang” voor me bent? Dat je daarom nooit naar een zitting durft te komen? Haha, die Maaike, heeft dit briefje niet met het pistool op haar hoofd geschreven?

briefje3

Dit briefje is nog veel erger:

https://rechtiskrom.files.wordpress.com/2022/09/briefje4.pdf

En waarom kon Maaike dit nu nooit onder ede op een rechtszitting verklaren? Kan ze alleen maar liegen in briefjes? Onder ede voor een rechter durft ze het niet?

Hoe rijmen deze briefjes nu met dit?

Een bloemetje voor Maaike deel 1 

Een bloemetje voor Maaike deel 2 

Wel “doodsbang” voor Wim? Maar niet voor Goos Kooistra? Tegen Goos kan ze wel gewoon zeggen: “Ik heb dat fietsverhaal nooit geloofd, ik geloof het nu niet, en ik zal het nooit geloven”?  Oh? Dus Maaike gelooft er geen flikker van dat Jasper de verkrachter/moordenaar van haar dochter is? In stilte staat ze dus nog wel achter Wim? Maar ze laat het toch toe dat Wim uit haar naam helemaal wordt afgemaakt?

Maaike, JIJ bent verantwoordelijk voor wat mij is overkomen! Niemand anders! Ik vind je een slap kutwijf! Had ik maar eerder geweten hoe je mij kon verraden! Ik moet me erbij neer leggen dat je voor het leugenverhaal van justitie, Spencer en die onwetende kinderen van je hebt gekozen?  Terwijl je tot je dood zult weten dat Marianne geen meter gefietst heeft? Oh dus je verraadt Marianne ook! Het maakt jou niets uit, Maaike! Het interesseert je NIETS om je vrienden te vernietigen! Wel klagen over het onrecht dat je is aangedaan, maar wel gewoon toestaan dat je helpers worden vernietigd! Ik heb er eigenlijk geen woorden voor om te beschrijven hoe fout en verraderlijk ik jou vind! Als mijn zus me geen onderdak had gegeven, dan lag ik nu op straat! Door jou! Jij hebt me me bestolen! De grootste Judasstreek ooit! Wees er maar trots op!

Je draait ook je hand niet om valse verklaringen toe te staan in je smerige campagne tegen mij. Alles wat je justitie verweet, leugens, list en bedrog, doe je nu zelf! Je laat die kobold Moszkowicz gewoon liegen dat deze email van jou is:

“voor de laaste keer LAAT ME MET RUST, ik wil NOOIT geen contakt meer met jou en je bende incl Klaske”.

Je laat hem zelfs door deze leugenaar in de media veranderen als volgt:

boulevardineke

Nooit heb je je vinger opgestoken om te zeggen: Deze email is niet van mij! Hij is door mijn dochter Ineke gestuurd toen zij  beslag over mijn laptop nam! Om alle contacten met mijn medestanders te wissen! Je hebt dus HEEL BEWUST meegewerkt aan de leugens en mijn ondergang! Wat een verachterlijk slechte vrouw ben je dan! Daar moet ik nog respect voor hebben? Ik moet nog zeggen: Die arme Maaike had geen keus? Natuurlijk had je die wel! Je had gewoon de keus om te zeggen: Ik wil niet dat mijn bondgenoot Wim wordt vernietigd door een corrupte advocaat die mijn kinderen hebben ingehuurd! Je deed niets! Sterker nog, je hielp ACTIEF aan mijn ondergang mee! Door onder meer je  mond te houden en leugenachtige briefjes te schrijven! Ik wou dat ik je NOOIT was tegengekomen! Nog nooit ben ik zo verraden! Je verwijt justitie leugens en bedrog, en strafbare feiten, maar zelf kun je het net zo goed!

https://rechtiskrom.wordpress.com/2021/01/13/beste-ineke/

Deze e-mail is van 20 november 2012, twee dagen na de aanhouding van Jasper Steringa. Het is volkomen ongeloofwaardig dat Terpstra’s houding jegens Dankbaar van bewondering en sympathie plotseling zou zijn omgeslagen naar aversie en antipathie. Terpstra zelf heeft later aan haar vriendin Klaske Ferwerda gezegd dat deze e-mail door haar dochter Ineke Vaatstra (Schotanus) is geschreven en verzonden vanaf de laptop van Terpstra, waartoe I. Vaatstra toegang had. Dat wordt des te aannemelijker in het licht van enkele facebook-berichtjes die Ineke kort daarop aan Klaske Ferwerda zond:

Ineke Schotanus

hoi lees ik dat jij ook al gefeliciteerd word op je fb, onvoorstelbaar je hebt ons de laatste jaren zoveel leed aangedaan, en nu zeker met de eer strijken. Dit bewijst maar weer dat jij met je klokkeluidersbende alles uit jullie duim hebben gezogen, alleen om jezelf belangrijk te maken. Ik hoop en verzoek je om ons nu en voor altijd met rust te laten, en vooral ons moeder. ineke

Ineke Schotanus

hoorde dat je zometeen weer op de radio komt, mijn moeder is door jullie gehersenspoeld, jij hebt de fb pagina met dankbaar van us marianne. en jij me vertellen dat ik de moeite moet nemen om met mn moeder tepraten, hoe durf je. jij hebt beloofd, ja tegen een vrouw die die beschermt moet worden tegen mensen zoals jij en dankbaar waarom wil je zo graag op de voorgrond?, ben jij belangrijker dan de familie zelf? Waarom zoek je niet een andere hobby, en val ons niet LASTIG, en reageer aub niet in de media, je zet jezelf voor schut

Hier geeft de dochter zelf toe dat haar moeder beschermd moet worden tegen mensen als Ferwerda en Dankbaar.

(Wim: Maar er blijkt ook uit dat Ineke helemaal geen bange vrouw is, eerder brutaal en agressief om bijvoorbeeld valse mailtjes te schrijven uit naam van haar moeder en een vriendin van haar moeder de maat te nemen, niet geremd door kennis van zaken.)

From: Maaike Terpstra [mailto:terp65@msn.com]
Sent: vrijdag 24 februari 2012 17:07
To: wim dankbaar
Subject: RE: Maaike, goeie email toch? Duidelijker kan ik het toch niet zeggen?

hallo Wim
heel goed deze mail naar het OM ,je zou zeggen hier kunnen ze toch niet omheen?heb in 1999 al eens gezegd tegen hun van het OM het lijkt wel dat de daders weggesluist zijn ,laat het nu ook zo geweest zijn ,alles wees er toen al op met het volgen van het onderzoek ,O Wim ik kan je niet uitleggen wat deze vreselijke waarheid met mij doet ,want dat het de waarheid is voor mij 100%,                        wens jullie veel sterkte met de dingen waar jullie mee bezig zijn ,(dat het resultaat mag hebben
vr groet Maaike en bedankt

halo wim

eindelijk kan ik mijn mails lezen op de camping blij dat jullie deze goede dingen doen via hero brinkman .heb nog met hem gebeld en het nodige uitgelegd

hij vroeg ook naar Bauke .heb gezegd dat die vanaf het begin met elke wind meewaaide ,maar ik sta, en blijf achter jullie bevindingen staan .de kamervragen zijn duidelijk ,laten ze daar niet onderuitkomen ,het doet allemaal heel veel met mij (despanning) ben al meerdere keren naar de dokter geweest,hoop het vol te kunnen houden ,jammer dat de kinderen en denk ook Bauke weer in de justitie geloven met hun nieuwe theorie ,inderdaad Wim ben ik geschokt door het nieuwe gegeven dat ze met een bekende het weiland ingelopen zou zijn ,wat een afgang voor je kind wat is vermoord,

From: Maaike Terpstra

Sent: dinsdag 12 juni 2012 20:48

To: wim dankbaar

Subject: RE: 16 mei 1999

hallo Wim

de mail naar jou toe van mij wil je die niet op een webside zetten .krijg dan vast commetaar uit de fam kring .en aangezien ik dat op dit moment er niet bij kan hebben nu dit verzoek

                                                         vr groeten maaike

De vrouw die ik probeerde te helpen tegen het grote onrecht dat haar is aangedaan, heeft zich tegen mij gekeerd. Zo is het gewoon, Maaike! Met exact hetzelfde foute leugenachtige gedrag dat je justitie verweet! Als je voor je beulen wilt kiezen, dan is dat nog tot daar aan toe. Maar ook nog ten koste van je medestanders? De totale vernietiging? Dat is toch wel onvergeeflijk? Dan ben je toch in en in slecht? Het was zo zwaar om het leed en onrecht te moeten verduren? Maar het leed wat je Wim hebt aangedaan, interesseert je toch niets? Je meet gewoon met twee maten, Maaike! Je deed een beroep op mijn eerlijkheid , rechtsgevoel en integriteit, om me vervolgens als een baksteen te laten vallen! Erger nog, om actief mee te werken aan mijn vernietiging!

Wat helemaal zo hypocriet van je is, is dat je achter de schermen nog wel zegt dat je wilt dat ik mijn onderzoek voortzet. Dat ik moet blijven doorgaan om aan te tonen dat de “oplossing” met Jasper één groot leugenverhaal is. Maar ondertussen heb je me wel helemaal vernietigd! Hoe immoreel kun je zijn? Nog slapper en laffer is dat als ik je bel je gewoon de verbinding verbreekt! Waar je eerst zo kon klagen over het onrecht van justitie, durf je me nu niet meer te woord te staan! Zelfs op schriftelijke vragen van mij geef je geen antwoord meer! Zeker ook doodsbang? Je bent dus alleen maar doodsbang voor jezelf! Bang om me van de haak te halen! Bang om je morele plicht te doen! Waar Maaike eerst zoveel had te zeggen over de corruptie van justitie, doet ze er nu hard aan mee! Dat haar vrienden daar de dupe van worden , maakt haar NIETS uit! Welnee! Ze vind het PRIMA als haar bondgenoten uit haar naam van hun vermogen worden ontdaan! Ze vind het prachtig dat haar strijdmakkers dakloos en brodeloos worden gemaakt uit haar naam!

++++++++++

Maaike – Ja voor mij mag het. Zo dat stuk ook op die computer, die punten die allemaal onder elkaar staan, dan denk ik: hoe krijg je het allemaal voor elkaar? Want zo is het gegaan, ook in mijn ogen. En Bauke wil dat natuurlijk niet helemaal toegeven, want die had het zelf willen doen.

Wim – Ik vraag me soms wel eens af waarom doe ik het allemaal?

Maaike – Ja nou, dat vraag ik me dus ook weleens af.

Klaske –  Het gaat ook om het onrecht!

Maaike – Ja dat onrecht krijg je er nog overheen, Wim, en dat is hartstikke zwaar! Wij zijn nu elf en een halfjaar verder. Nou zit je nog in die molen van dat onrecht en dat onderzoek. Buiten het gemis van je kind.

Wim – Ja maar dat bedoel ik ook te zeggen. Het onrecht is veel groter dan jullie leed en de omstandigheid dat die daders zogenaamd nog niet zijn gevonden en dat de moord nog steeds onopgelost is. Kijk, we hebben te maken met topmensen van Justitie die dit allemaal op hun geweten hebben. Dat gaat ons allemaal aan natuurlijk. Dat is niet meer alleen een kwestie van de ouders van Marianne Vaatstra of van Marianne die niet meer kan zeggen hoe het is gegaan. Dat is een veel grotere kwestie, een maatschappelijke kwestie voor mij.

++++++++++++

Die Maaike neemt het Spencer en Wietze zo kwalijk dat ze hun leugenverhaal over de gestolen fiets 23 jaar later nog steeds volhouden? Volgens Maaike moeten ze eindelijk eens de waarheid vertellen? Doet Maaike niet precies hetzelfde dan? Maaike hoeft niet de waarheid te vertellen over hoe het zit met de vernietiging van Wim? Spencer en Wietze mogen niet hun bek houden over de waarheid, maar Maaike wel? Ik dacht dat Maaike andere mensen zou willen behandelen, zoals ze zelf ook behandeld wil worden?  Het is toch precies hetzelfde? Spencer en Wietze weten dat ze een groot onrecht in stand houden, maar houden lekker hun bek? Doet Maaike iets anders met Wim?

Door Maaike, en niemand anders ben ik een miljoen kwijtgeraakt! Eenvoudig omdat Maaike niet de moed had om die corrupte schoft Moszkowicz tot de orde te roepen! Erger nog, ze schreef nog briefjes dat het helemaal haar eigen keus was en Moszkowicz zelf opdracht had gegeven! Doe niemand werd ze gedwongen! En Maaike blijft dat maar voor zichzelf goed te praten door zichzelf wijs te maken dat ze geen keus had. Nee, want als je moet kiezen tussen je gehersenspoelde chanterende  kinderen en de waarheid over de moord op je dochter, dan heb je geen keus? Dan help je die waarheid toch gewoon te begraven? Voor de “afsluiting en rust” die Maaike zo nodig heeft? En dat als collateral damage een medestrijder vernietigd wordt, kun je toch wel aan je geweten verkopen? Hoe vals ben je wel niet als je stiekem hoopt dat Wim ooit nog eens de waarheid boven tafel brengt. Door toedoen van Maaike moet Wim nu bedelen om donaties om zijn inspanningen vol te kunnen houden! In feite de strijd van Maaike! Door toedoen van Maaike is Wim zijn vooruitzicht op een onbezorgde oude dag kwijt! Kan hij zijn kinderen niet meer uit eten of op vakantie nemen!

Welnu Maaike, mijn enige missie is nog om de waarheid over de moord op je dochter te bewijzen. Of jij op deze aardbol vertoeft of niet! Waarschijnlijk zul je er niet meer zijn want je helpt niet bepaald meer mee. Integendeel! Wat die onwetende kutkinderen van je ook niet snappen is dat ze pas echt miljonair kunnen worden als de waarheid op tafel komt. Een schadevergoeding van de Staat van 10-20 miljoen komt eerst! Maar ze vinden het vast erger dat ze dan excuses aan Wim moeten maken? En natuurlijk aan hun moeder! Je moet je toch helemaal kapot schamen dat je je “eigen” valse konkelende kutadvocaatje ook nog toestaat om mededader van de moord op je dochter Faek te laten vertegenwoordigen? Zelfs daar durf je je afkeuring niet over uit te spreken?

https://rechtiskrom.wordpress.com/faek-medeplichtig/

Het is toch wel helemaal van de zotte? De moeder die 13 haar vocht als een leeuwin voor de waarheid over de moord op haar oogappeltje dochter, vraagt nu samen met een mededader het faillissement van Wim aan? Hey Maaike, je hebt helemaal geen behoefte aan een gesprek met Faek? Je wilt hem helemaal niet vragen naar zijn alibi? Je hoeft niet meer te weten hoe het nou zit met uitgetrokken ventielen van de fietsen van Spencer en Wietze?

https://rumble.com/vbecsy-getuige-geke.html

Wat hij nu bedoelde met zijn opmerking tegen Spencer: “Vanavond pakken we je vriendin wel”? Hoe makkelijk is het wel niet om een gesprek met Faek aan te vragen als je dezelfde advocaat hebt? Toch gek als Faek herhaaldelijk heeft gezegd dat hij best wel wil zeggen wat er die nacht is gebeurd is? Wat hij weet en gezien heeft?

fragmentfaek

RIP Maaike! RIP betekent Rest in Peace. Je hebt toch vast wel “peace” over wat je mij hebt aangedaan?

Wordt vervolgd!

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Boodschap voor Maaike

  1. Christian zegt:

    Maaike is maar een eenvoudige vrouw met hele scherpe intuïtie. Dit probleem kan ze gewoon niet goed oplossen. De kwade geniussen zijn die beide slechte dochters en dat valse advocaatje uit de cultuur van het Oude Volk. En die houden zich aan de wet. Dat miljoen betaal jij gewoon omdat jij de hele Nederlandse politiek te kijk hebt willen zetten. Want Johnson was wél moordenaar, Warren waren bedriegers, de klusjesman heeft het wél gedaan en Jasper is een patsy. Heb ik het nog niet over het feit dat de nepheilige havo Peter de Vries een dubbelagent was en Cyriel Morriën wel in die put ligt van die fatsoensrakker met zijn groene auto. Dat is wat Wim. Wie het hele Nederlandse laffe volk zo in de bek kan schijten met feiten wordt van zijn geld beroofd. Tja, kleinburgers slaan terug. Maar het is wel de droom van menig mens om een hele foute rotcultuur van jodenverraders en mislukte calvinisten zo te mogen raken. Dus kalm aan. Je weet hoe de hazen lopen, daar ben je ook miljonair mee geworden. Trouwens, die Klomp is een oppervlakkige havo-talen die zijn eigen bedreiging in scene zette. Volkomen inferieur mannetje. Wees de reus die je bent Wim, bemoei je niet met deze wormen.

    Geliked door 1 persoon

    • meret zegt:

      Brouwer zegt, wij hadden reden om hem vast te zetten, omdat iemand had gezegd dat hij bebloede kleding had. En de bebloede Ali Hassan dan? En het bebloede trainingsjack?

      Like

  2. Wim Dankbaar zegt:

    Rennie? Gaat het slecht met je moeder? Steeds als ik haar bel krijg ik een dochter. Eerst Wilma en nu jij! Oh? Ook jij zegt: Wim, je mag hier helemaal niet heen bellen? Waarom niet dan? Ik heb toch al mijn 5 ton verbeurd voor het contactverbod met je moeder? Heb ik met jou ook een contactverbod? Hey Rennie, nu je toch bij je moeder bent, vraag je haar dan ook even of ze het fietsverhaal van je zusje gelooft? Rapporteer je mijn belletje even aan die boef Moszkowicz?

    Geliked door 1 persoon

  3. Hans Palenlader zegt:

    Deze zaak heeft genadeloos aangetoond (en blijft aantonen!) hoe door en door corrupt justitie hier gehandeld heeft en er gewoon mee wegkomt! Dit in combinatie met pure struikroverij, gefaciliteerd door de overheid. Wim Dankbaar dient per direct gerehabiliteerd te worden. Er moet een eerlijk proces komen. Maar recht is krom in Nederland.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie