Weer vrij.

Wie had dat gedacht? Ik werd vandaag vrijgelaten. Bestaan er dan toch nog redelijke rechters? Max Vermeij, superadvocaat!

In 2019 ben ik Akky van der Veer verloren. Mijn trouwe supporter die altijd mee ging naar iedere rechtszaak. Hersentumor. Nu ga ik Ben verliezen. De man van 76 die zonder dat ik het vraag duizenden euro’s aan mij overmaakt. Omdat hij iets wil bijdragen aan een rechtvaardige wereld. Die mij om 5 uur ’s ochtends naar de airport brengt als ik naar Spanje moet. Nooit gerookt of gezopen, maar toch opeens slokdarmkanker met uitzaaiingen naar vitale organen als de lever. Niet meer te genezen, hooguit te rekken met bestraling. 3 maanden. En als de bestraling aanslaat, misschien nog eens 3 maanden. Ben denkt dat hij het niet meer zal meemaken dat ik gelijk krijg. Net als mijn moeder. Nou Ben, zolang ik er nog ben, zal ik strijden voor mijn gelijk. Of jij dat nu nog meemaakt of niet.

(later meer).

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

7 reacties op Weer vrij.

  1. Ellie Esser zegt:

    Fijn om te horen dat je weer vrij bent….

    Met vriendelijke groet,
    Ellie

    Like

  2. Paul Jansen zegt:

    Heel blij dit te horen.
    Het allerbeste gewenst,
    Paul Jansen

    Like

  3. Gosse zegt:

    Goed nieuws Wim.

    Like

  4. Wim Dankbaar zegt:

    Ben vandaag terug uit de slammer.

    Van: Henk Kok
    Verzonden: maandag 3 april 2023 10:17
    Aan: dank@xs4all.nl
    Onderwerp: boeken

    Dag Wim,
    Ik had nog een aantal boeken van jouw deze zijn helaas bij de verhuizing verloren gegaan, zover ik weet heb ik ze niet terug gestuurd naar jouw. Lijkt mij netjes dat ik jouw daar 200 euro voor vergoed, ben je het daar mee eens geef mij dan het bankrekeningnummer.
    Hoor wel van je.
    Met vriendelijke groet,
    Henk

    Like

  5. Hans Palenlader zegt:

    Welkom terug in ‘vrijheid’ Wim! Goed te lezen dat je ook na deze weer volkomen onrechtmatige strafoplegging en tegenslagen, onverminderd strijdlustig bent.

    Like

  6. Jeroen zegt:

    Goed nieuws Wim! Ik wens je het allerbeste, succes met de strijd en blijf gezond!

    Like

Plaats een reactie