Wesley wil Yolanthe terug?

In de meeste recente aflevering van Open Kaart, waarin Robbert Rodenburg (25) op YouTube bekende Nederlanders interviewt, is dit keer Wesley Sneijder (38) te gast. De voormalig profvoetballer is openhartig over een mogelijke hereniging met ex Yolanthe Cabau (38). Bekijk het fragment hierboven

https://www.shownieuws.nl/entertainment/yolanthe-cabau/zien-wesley-sneijder-over-verzoening-met-grote-liefde-yolanthe

Hey Wes, als je nu eens contact met mij opneemt, dan heb ik je levensdoel zo voor mekaar. Hou nou eens op zo eigenwijs te doen dat je het allemaal zelf wel kan. Meer dan vier jaar doe je er nu al al over? Je wilt absoluut niks forceren? Maar Wes, Yolanthe wil toch nog een kind naast Xess, liefst een dochter? Daar is geen haast bij? Ondanks haar biologische klok? Eigenlijk wil ik nog liever met Yolanthe praten. Wat doet ze nog moeilijk? Nu nog met een andere vent ervan door gaan, dat kan helemaal niet meer!

Laat haar mij eens uitleggen waarom ze niet meer met Wes naar bed kan, met wie ze nog steeds getrouwd is en van wie ze naar eigen zeggen nog heel veel houdt. Van wie ze niet de helft pakt. Maar ze staat wel open voor een nieuwe liefde? Wie wil of kan haar dan nog versieren onder zulke omstandigheden? Yoyo beseft niet dat ze met haar gedrag en uitspraken de ideale droomvrouw wordt? Zeg Yootje, wordt het niet eens tijd voor een boek? Ik ben toch “lieve Wim”? Yoyo? Sta je soms ook niet open voor een nieuwe liefde? Iedereen wil je wel, maar je houdt alleen nog maar van Wesley? Waarom neem je hem dan niet terug?  Ah, maar Wimmie, jij wilt alleen maar een boek met mij schrijven. Nou en? Ik kan dat toch het best? Wie kan nu objectiever duidelijk maken wat een droomvrouw je bent?

Hey Yoyo, ben je soms te bescheiden om je autobiografie te schrijven? In de bajes zeiden ze tegen mij dat ik verliefd op je ben. “Waarom probeer je het zelf niet met Yolanthe?” Ze begrijpen er niets van! Je kan mijn dochter zijn! En ik wil geen kinderen meer hoor! Die heb ik al. Zeg Yootje, als je toch met niemand wilt daten, wanneer maak je dan eens een afspraak met mij?

Dat is toch grappig? Wesley kan elk wijf krijgen, maar nu moet hij opeens nog maar Yolanthe? Dat is toch echt true love? Zo’n jongen gun je toch een Fanta? Yootje, ik vind jou zo irritant. Je laat Wesley naar adem happen als een vis op het droge. Wanneer gooi je hem weer terug in het water?

Haha, Wesley denkt dat Yolanthe het ook niet leuk vindt als hij een nieuwe liefde vindt? Heb je haar dat al gevraagd, Wes? Dat is toch logisch dat Yolanthe dat niet leuk zou vinden? Ze gaat toch niet de investering maken om te zeggen dat ze nog van je houdt, om je vervolgens naar een ander wijf te zien trekken? Wat een slappe zak ben je toch, Wes! Je ziet dat Yo in de media toetert dat ze nog van je houdt, maar nog durf je niet te vragen of ze je terugneemt? Oh, Yolanthe is je grote liefde? Ik zeg je al 4 jaar dat je Yolanthe niet gaat verliezen! Wanneer ga je nu eens naar mij luisteren? Vraag het dan, Wes! Yootje, kunnen we het nog een keer proberen? Wat zegt ze dan? Nee Wes, ik zoek een veel leukere gast? Eentje die niet zo aan mijn kop zeurt? Eentje die niet in de media schreeuwt dat ik het allerbelangrijkste voor hem ben?

“Victory belongs to the most tenacious”.

Yolanthe? Wil je geen boek schrijven met mij? Maar wel een wekelijkse column in de bladen die volgende week weer in de container liggen? Oh, maar Wimmie, ik ben toch helemaal niet de mooiste, liefste vrouw van Nederland? Maar Yootje, hoe kan het dan dat je al 3 keer bent verkozen tot de mooiste, meest sexy vrouw van Nederland? En ook nog tot de meest gewilde vrijgezel? Je bent toch helemaal niet vrijgezel? Wat is een vrijgezel? Dat is iemand die gescheiden is en niet meer van iemand houdt. Ben jij dat?

Zeg Yootje, waarom ben je na vier jaar nog steeds niet van Wes gescheiden? Vertel me dat eens! Waarom zeg je dat je nog heel veel van Wes houdt? Wat moet hij dan? Denken dat het over is met Yo? Je snapt niet dat je daarmee een Godin wordt? Haha, Yolanthe kan nog wel een nieuwe liefde vinden? Laat zien dan!

Meteen na de “breuk” schreef ik Wesley’s moeder Sylvia of ze Wesley niet even bij de les kon trekken. Dat werd gezien als “stalking”. Wes en Rodney zeiden: Je hebt mijn moeder gestalkt! Maar wat heeft Yo intussen gezegd? Sylvia is  mijn tweede moeder! Logisch toch? Sylvia wil toch ook niet dat haar zoon  the love of his life verliest? Altijd haar best gedaan om haar zoons de beste opvoeding te geven, maar met lede ogen moest zij aanzien hoe Wes zijn jackpot Yolanthe verknalt? Oh oh, dat vind ik zo mooi! Wesley verknalt Yolanthe. maar dan houdt ze nog van hem? Hoe moeten we Yolanthe dan nog wijs maken dat Wesley niet te vertrouwen is en ze veel beter af is met een andere gast? Waarom luistert Yo niet naar ons? Waarom heeft Yo nog niet gezegd dat het over en uit is met Wes? Snap het dan, Wes!  Je bent echt debiel!  De mooiste, meest gewilde vrouw van Nederland, maar je kunt haar niet terug krijgen? Hoezo niet? Ze is toch nog met je getrouwd? Ze zegt toch dat ze nog van je houdt?  Haha, die Wes lukt altijd alles? Die krijgt wat hij wil? Maar zijn grootste prijs, Yolanthe, niet? Wes, heb je haar al gevraagd waarom ze nog niemand anders heeft? Waarom ze alle avances afslaat? Waarom ze je mee naar Ibiza neemt? Hoe zit dat nou met villa Cala Tarida? Is dat nog steeds in de gemeenschap van goederen? Wat was je toch dom om met Yolanthe in gemeenschap te trouwen! Ze plukt je toch helemaal kaal in een vechtscheiding?

Hey Wesley, ik wil wel een boek schrijven met en over Yolanthe hoor! Dat kan ik beter dan jij. Ik ben tenslotte niet verliefd op Yolanthe. Ik bewonder haar wel. Oh oh, wat is zij toch heerlijk! Ik durf ook te vragen of ze je terugneemt. Zou ze dat doen? Dat is toch de hamvraag?

Zeg Yoyo, je weet toch dat ik al vier jaar zeg dat je bij Wesley blijft? Zeg dan eens: Niks van waar hoor, Wim! Hoe kun je nu nog terugkrabbelen? Haha, die gekke Wim! Met zijn waanbeelden! Yootje, wanneer kom je weer met een videoboodschap van Xess aan Wes? Hey papa, jij bent echt geweldig, maar dat vindt mama niet? Wat weet die Xess nu? Van wie weet hij dat nu dat zijn papa zo’n kei is? Die vraagt zeker nooit: Mama, hou je nog van papa? Oh oh, en Yootje maakt zich nu juist sterk voor een stabiel gezin met twee ouders? Jaah, maar als de ouders niet meer van elkaar houden, dan gaat het toch niet? Maar Wes & Yo schreeuwen toch in de media dat ze nog van elkaar houden?  Wat is er dan zo moeilijk?

Yootje, als je kunt zeggen dat je nog heel veel van Wesley houdt, waarom zeg je dan niet: Kom maar weer bij mij? Wat denk jij nu? Dat je kunt zeggen: Blaas je zak maar op, Wes? Ik zet je bij het grofvuil? Dat kan toch niet? Dan ben je toch een wrede trut?

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op Wesley wil Yolanthe terug?

  1. Wim Dankbaar zegt:

    Yolanthe, wat jij doet kan helemaal niet. Zeggen tegen de vent wiens grootste doel het is om je terug te krijgen, dat je nog heel veel van hem houdt. Ben je wel goed bij je hoofd? ¨Yolanthe geeft Wesley nog een kans¨ had allang een nieuwsbericht moeten zijn. En zeg tegen Wes even dat Wim hem stronteigenwijs vindt. Vier jaar geleden zei hij al: Maak je geen zorgen, Wim, met Yolanthe en mij komt het helemaal goed! Met andere woorden, daar heb ik niemand bij nodig. Haha, Wesley stelt zich niet open voor andere vrouwen, want hij wacht op Yolanthe? Nu mag hij rollebollen met andere wijven, doet ie het niet? Yolanthe stelt zich wel open voor andere mannen? Of ook al 4 jaar niet? Wat een gek wijf ben je toch! Ben je 4 x de mooiste vrouw van NL, die iedereen wel wil hebben, maar juist voor Wesley word je nog 10 x mooier. Snap dat dan! Nog steeds niet gescheiden?

    Like

    • Wim Dankbaar zegt:

      Yolanthe, denk jij nou echt dat je nog te versieren bent als je zegt dat je nog van Wesley houdt? Als iedereen weet dat Wesley je koste wat kost terug moet? Als je nog met hem getrouwd bent? Als je een kind met hem hebt? Welke onverlaat gaat dat nog proberen dan? Hoe kunnen we je dan charmeren? Door te zeggen dat Wesley een eikel is?

      Wim begint zich echt te ergeren hoor! Wanneer maak je nu eens een date met Wim? Doe nou eens normaal met je ¨het gezin is de hoeksteen van de samenleving¨. Hoe belachelijk ben jij wel niet? Je zet je in voor kansarme misbruikte kindertjes, maar je eigen huwelijk houdt je niet bij elkaar? Als je nu eens zegt dat je klaar bent met Wesley, misschien krijg je hem dan wel van je nek?

      Hey Yoyo, hoelang moet ik nog zeuren of je een boek met me wilt schrijven? Ik was toch ¨Lieve Wim¨?

      Waarom moet ik als Brugman praten als ik over Yolanthe begin? Ook in de bajes tijdens de arbeid waren de eerste reacties: ¨Nepwijf, golddigger, starfucker.¨ Hoe kom je toch aan zo´n slecht imago? Wat ze ook vinden, over één ding zijn ze het wel eens: Yolanthe is wel een lekker wijf. En als ik een kwartier geluld heb, snappen ze ook wel waarom ik zo´n fan van Yolanthe ben. Dus boekie, Yoyo?

      Like

      • Wim Dankbaar zegt:

        Yolanthe? Als je weer een doneeractie doet voor Free a Girl, koppel er dan een loterij aan. De getrokkene wint een date met founder, “meest gewilde vrijgezel¨, 3 x mooiste vrouw van NL Yolanthe,

        Like

      • Wim Dankbaar zegt:

        Yolanthe, als je nu eens een date met mij  maakt, dan stel ik je wat vragen die niemand je durft te stellen. Of waar je althans geen antwoord op geeft. Zoals: Waarom zeg je dat je nog heel veel van Wesley houdt? Waarom neem je geen wraak? Waarom pak je niet de helft van Wesley? Waarom ben je nog niet gescheiden? Waarom zet je Xess niet tegen Wesley op? Haha Yootje, ik vind jou zo lief en schattig!  Trouwens, ik heb ooit een filmpje of TV programma gezien waarin je Jan Smit in Spanje kwam verrassen. Die was toen met een bus aan het toeren daar. Heb je dat nog ergens in je archief?  

        Wim

        Like

  2. Wim Dankbaar zegt:

    Yolanthe? Je gaat me toch niet vertellen dat je nog nooit hebt overwogen om je autobiografie te schrijven? Zoals Wesley wel gedaan heeft? Ja maar Wim, daar is toch toch geen haast mee? Ik heb toch niks te vertellen? Neeh, jij hebt nergens haast mee. Maar je wilt toch nog wel een keer moeder worden? Liefst een zussie voor Xess? Is daar ook geen haast mee? Heb jij geen last van een biologische klok? Wil je achter de rollator met je dochter shoppen? Oh, maar Wim, ik moet eerst nog een nieuwe man vinden. Echt waar, Yo? Zeg Yo, jij vindt toch dat een meisje zich een beetje beschermd moet voelen door haar man? Wat doet Wes dan?

    “Yolanthe, de columns.” Is dat niet iets? Al je columns van de afgelopen 4 jaar zijn al een boek. Yootje, wat jij doet met Wes kan echt niet hoor! Hoe moet die arme jongen nu nog een nieuw meisje vinden? Kek mama indeed.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie