Bericht van Hans Mauritz, deel 4

Eigenlijk zou ik je reactie zelf op RIK moeten zetten. Het bewijst precies wie je bent. Van: J. Hans Mauritz – Kantoor Thuis [mailto:HansMauritz@Home.nl]
Verzonden: woensdag 18 september 2019 16:14
Aan: Wim Dankbaar
Onderwerp: Publicaties op RIK

Wim,

Ik heb gisteren aan het begin van de avond deel I van je publicaties over mij gelezen. Later deel II en nu dan het derde deel. Heb ondertussen goed nagedacht wat hier aan te doen en mijn advocaat gebriefed. Deze bagger gaat je weer parten spelen bij de comparitie begin oktober. Met name in relatie tot mijn eis in reconventie.

Je schiet weer in je eigen voet waardoor het allemaal weer tegen je gaat werken. Je publicaties in oktober 2014 over mij hebben je alles gekost. De trollen lachten zich ziek en de rechtszaken die nog zouden komen wordt het tegen je gebruikt. Nu weer, gerechtelijk en ook nu weer heb je de ChrisKlomp-trollen zelf weer naar het oorlogsgebied in gestuurd. Ze maken jou ook helemaal af en komen niet zelden met argumenten.

Walgelijk dat je vertrouwelijke correspondentie tussen jou en mij gewoon publiekelijk maak. Zonder mijn toestemming. Het zal je voorgeworpen worden en ik ga aangifte doen van laster (geen smaad) als de teksten niet binnen no time worden verwijderd. Een dergelijke aangifte zal in tegenstelling tot Faek’s aangifte wél tot vervolging leiden omdat het niet om de Vaatstra-zaak gaat maar een zaak tussen jou en mij. Alle screenshots van gisteren en vandaag zijn gemaakt. Als ik de politie duidelijk maak over welke record jij beschikt als het gaat om smaad etc en dat je daar al tonnen mee verloren hebt plus twee veroordelingen is het echt appeltje-eitje. Dat zul je begrijpen.

Schandalig, je publiceert zelfs mijn tekst uit MIJN Conclusie van antwoord. Enig idee wat de waarde is van de publicatie van vandaag. En de relevantie. In oktober komt er meer duidelijkheid.

Ik ga nu heel ver met onderstaande maar er is geen andere methode om jouw van je zelfmoordacties en het beschadigen van anderen af te houden. Haal je het niet weg dan volgt er buiten de aangifte dat ik Mosko ga tippen waar nog plukken van je geld staan. Bij Eva, Philip, Rob en Frans Ludwig. Ik heb alle gegevens plus de bankrekeningnummers. Die Mosko laat morgen nog een deurwaarder uitrijden. Op zeker als je weet dat ie ook bij je moeder heef geprikt.

Bovendien, zal ik de sociale dienst in Haarlem even bellen (naam dame bekend) over je centjes bij je kinderen, Rob en je Duitse vastgoedvriendje en dat je dus valsheid in geschrifte hebt gepleegd. Ook goed voor een paar twitterberichten om aan te tonen welke persoon mij op internet de maat neemt en smadelijk, zeker lasterlijk, bejegend. Nogmaals ik heb alle gegevens. Je hebt geluk dat ik het ondanks je vuilspuiterij over mij nog niet gedaan heb.

Mosko zal ook verzoeken het derdenbeslag als ten laste van jou bij mij gelegd voor de zekerheid te herhalen, te prolongeren of te actualiseren. In dat geval zou je in het geval je in oktober iets van je eisen toegewezen krijgt ook in dat opzicht helemaal nat gaan.

Kijk maar wat je doet. Je hebt je weer laten ophitsen door die trollen en die geef je zo hun zin maar ik ben er klaar mee en dus tappen we nu uit een nader vaatje. Ik denk er nu over vanaf vanavond ook de hele site HetVerbodenDagboek.nl te skippen en te vervangen met een groot thema: hoe alle Vaatstra-Klokkenluiders (Boublog, Kat, Donk, Klaske, Myra, Hofstede, Vergeer, etc) nu allemaal met elkaar in gevecht zijn en dat de regie daarvan toch echt in jouw handen was zoals je ook helemaal zelf de afgelopen jaren de Vaatstra-zaak naar de Filistijnen hebt geholpen. Met voorbeelden en bewijzen want die heb ik er nu aardig wat vanwege de benodigde munitie aanstaande oktober tijdens de comparitie bij de Rechtbank in Breda.

Luister nog eens naar bijgaand telefoontje (een ultiem voorbeeld) met mevrouw Apol. Ik heb de bewijzen dat naast tal van soortgelijke acties jouwerzijds de hele zaak en zo ook de Hilversum-kwestie hebt opgeblazen. Steffanie Apol schrikt zich dood als ze jou aan de lijn krijgt. Ze was door mij en H’sum heilig verzekerd dat…. Ze zag het lijk als drijven en dat was te merken aan haar paniekerige stem. Dat ze binnenkort op je site zou staan. Inclusief telefoonnummer, waar ze werkte met foto en dat ze al die jaren met Spencer mee gelogen had. En, ja, ze ontkende dat ze mij gesproken had. Logisch. Had ze dan moeten zeggen van wel na zo’n overvalgesprek. Ze had geen andere keus meer, Wim, maar dat komt niet in je op en als jou dat zo uitkomt frame jij dat (doe je met alles) als zijnde: “Ze je nou wel. Mauritz liet” en zo probeer je je gelijk te bewijzen. Met Peter Poot idem dito. Peter schrok zich rot en leed plots aan acuut geheugenverlies. Vanzelfsprekend in zo’n situatie maar jij begrijpt dat allemaal anders.

De brandweerman die je hebt gebeld. Je moet eens weten welke ellende ik nou al maanden aan mijn fiets heb hangen als gevolg van het drama Hilversum. Ik zal en kan de rechter in oktober tal van bewijzen kunnen voorhouden maar  je begrijpt dat ik die kaarten tot dan tegen de borst hou.

Leg je volgers ook even uit (je hebt er op je site al op gezinspeeld) dat je zelf Mosko hebt aangezet met Maaike naar de notaris te gaan. Voor een verklaring dat zij toch echt aan Mosko een mandaat heeft verstrekt om jouw aan te pakken en te slopen. Daarna was het voor jou helemaal over een schuiten en de zaak bij de Hoge Raad, het eindstation van de IE-zaak, definitief verloren. De bankgarantie van mama zal spoedig worden geint en verzilverd  als dat al net is gebeurd. Klasse, Wim, puur omdat jij je kak niet kunt inhouden en puur omdat je op de verkeerde manier je gelijk wenst te bewijzen.

Moet ik dat ook allemaal publiceren. Moet ik ook op die voorgenomen site ‘HetVerbodenDagboek.nl dat allemaal even melden? Ook op twitter en Facebook. Ook dat jouw zus vindt dat je je moeder de dood in aan het jagen bent (ik heb die mail van je zus waarin ze dat stelt)

Door je publicaties gelooft niemand meer dat jij nog gronden hebt om mij te geloven en de kwesties rond de verklaringen van Faek. Daar heb je het dus zelf naar gemaakt.

Jammer is dat je met je aanval sinds gisteren alleen nog maar als een Samson (de Bijbelse figuur) anderen mee wil nemen in je definitieve val. Zeer destructief terwijl er wel degelijk nog kansen lagen.

Kijk maar wat je doet maar ik hou e aan mijn woord. Kijk wat ze met me doen op Twitter. Het is te erg voor woorden en dat allemaal door jouw lasterlijke publicaties

Ook heb ik je nooit toestemming gegeven mijn mails te publiceren (Oktober komt snel). Het zegt wel hoe ver jij gaat met het beschadigen van mensen. Heel ver. De suggesties die je bewust oproept zijn dermate vuil en lasterlijk dat het zijn gelijke niet kent

In oktober zul  je nog versteld staan en beseffen wat je zoal om zeep hebt geholpen. Volmaakt onnodig  maar gezien jouw stoornis begrijpelijk.

De drie items zijn vanavond nog weg anders voeg ik de daad bij het woord. Eersten ter zelfverdediging, tweedens om jouw guerrilla te stoppen. Er is nog meer, veel meer.

Hans

Van: Bob Ultee [mailto:b.ultee@bliekgroup.nl]
Verzonden: vrijdag 30 juni 2017 22:53
Aan: Wim Dankbaar
Onderwerp: RE: Hans

Wim,

Ik heb Hans niet meer gesproken, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er geen behoefte aan heb; het is ergens zielig als je erover nadenkt.

De man liegt consequent eigenlijk, belooft zaken maar komt niets na, zegt dingen te hebben die die niet heeft, praat onzin en gaat naar zogenaamde niet bestaande afspraken, jaagt mensen op kosten, laat zich door jan en alleman betalen maar performed niet etc etc. Het is ben ik bang een ziektebeeld van iemand die het niet makkelijk heeft. Enige wat je hem wel kwalijk kan nemen is dat hij bewust slachtoffers kiest en die doelgericht benadert. Mooi praatje, geld pakken, en dan begint het spel net zolang tot mensen afhaken of bijbetalen dan mag je nog verder achter je staart aanlopen. Talloze keren beloofd hij iets maar telkens is er een nieuw excuus varierend van kleinkinderen tot “in beraad”, van advocaten advies tot “bijna gereed, morgen” en van “ik bel terug” tot ziekenhuis of bajesbezoek. Het is echt schaamteloos zoals ik schade heb geleden ik ben dom geweest en er vol ingetuimd, hij schrijft zelf een verklaring waar je dan in geloofd, het getekende exemplaar ligt altijd net thuis, krijg je nog of ligt in de kluis bij advocaat en notaris dat soort onzin. Ik was zoals onze koningin zou zeggen “een beetje dom”. Hans is sluw en boerenslim en neemt mensen gewoon bewust bij de neus alleen wat kwalijk is, is dat het mensen in de kwetsbare hoek zijn en hij ze pakt waar hij weet dat al veel zeer zit. Heel kwalijk maar komt vanzelf een keer terug, meerdere mensen hebben deze ervaring al en gek genoeg net als met Roctus komen die mensen elkaar vanzelf tegen. Het is niet anders maar om je vraag te beantwoorden; nee, ondanks alle beloften en schriftelijke toezeggingen is er nooit ook maar iets gekomen. Loze verhalen, onwaarheden en uiteraard zoals gebruikelijk in dit soort situaties en met dit soort technieken heb je het altijd aan jezelf te danken dat het niet komt; Hans is weer onheus bejegend of als je het vraagt dan “vraag je het verkeerd” of nog leuker hij is weer beledigd of je hebt hem ineens uitgescholden als je hem ergens mee confronteert (met zijn eigen handelen of beloften), ziekelijk maar gelukkig zijn wij als normale mensen niet de zieke.

Mijn vader zegt altijd, die komt vanzelf de verkeerde tegen.

Met vriendelijke groet,
Mit freundlichen Grüßen,
Best regards,

Bob Ultee

M: b.ultee@bliekgroup.nl

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

4 reacties op Bericht van Hans Mauritz, deel 4

  1. Jan-Willem zegt:

    Hans…”er is nog meer, veel meer 😂😂😂 Lijkt wel of ie bij Micha Kat in de leer is. Ik heb zo’n vermoeden dat hansiehansie aan het Tara Singh Varma syndroom lijdt. Met dat soort vrienden heb jij geen vijanden meer nodig Wim. Succes ermee…

    Like

  2. Spannend allemaal hoor Hans!
    Ga je in de rechtbank ook onthullen over welk Hilversums videoproductiebedrijf het hier gaat!
    https://www.google.com/maps/search/videoproductiebedrijf+hilversum/@52.2317847,5.171245,2323m/data=!3m1!1e3

    Geliked door 1 persoon

  3. Hans verzint het waar je bij staat!

    ‘Ze was door mij en H’sum heilig verzekerd dat…. Ze zag het lijk als drijven en dat was te merken aan haar paniekerige stem. Dat ze binnenkort op je site zou staan. Inclusief telefoonnummer, waar ze werkte met foto en dat ze al die jaren met Spencer mee gelogen had. En, ja, ze ontkende dat ze mij gesproken had. Logisch.’

    Geliked door 1 persoon

  4. Niko B. zegt:

    “Ik ga nu heel ver met onderstaande maar er is geen andere methode om jouw van je zelfmoordacties en het beschadigen van anderen af te houden.”

    Heb jij zelfmoordneigingen Wim? Of vind jij het pijn doen van anderen leuk? Ik neem aan van niet, Hans weer met zijn gelul. Projectie? Of gewoon manipulatie?

    Like

Plaats een reactie