Bericht van Hans Mauritz, deel 5

Beste Hans,
Als je meent zo sterk in je schoenen te staan, misschien moet je dan iedereen even uitnodigen om bij de rechtszaak aanwezig te zijn. Die is op 9 oktober, 9:15 in de rechtbank te Breda. Buspassage West, 4815 GK Breda

Misschien kun je je vriend Yehudi Moszkowizc ook uitnodigen? Kan hij meteen  uitleggen  wat er klopt van je verhaal! Da’s toch grappig, Hans? Je zegt eerst dat je missie is om  Yehudi van het tableau geschrapt te krijgen, maar nu is het je beste vriend, die je wilt helpen om mij definitief aan de grond te krijgen? Als je zo nodig Yehudi wilt vertellen waar ik nog geld heb staan, wat allang achterhaald is, zeg je dan ook even tegen Yehudi en de rechter dat ik alleen nog maar geld bij jou en je vrouw Geja heb staan?

Ik vind het wel leuk als Yehudi erbij is. Kan hij meteen even vertellen dat hij VOLLEDIG mandaat van Maaike heeft om mij kaal te plukken. Kan hij meteen vertellen dat Maaike ook nog het geld wil hebben dat ik bij jou geparkeerd heb. Kan hij meteen uitleggen dat Faek helemaal geen meineed en valsheid in geschrifte heeft gepleegd! Dat zal een leuke zitting worden! Yehudi Moszkowicz en Hans Mauritz hand in hand tegen Wim Dankbaar!

Dan kan Yehudi ook zeggen: Ik weet niks van dreigementen tegen een produktiemaatschapij die een vierluik over de moord op Marianne Vaatstra zou uitbrengen. Dat is allemaal gelul van meneer Mauritz! Lekker figuur sla je dan, Hans! Nu je tegen de rechter hebt gezegd dat Moszko wel degelijk heeft gedreigd om die uitzendingen te voorkomen!

Als de rechter dan zegt: U dient Dankbaar terug te betalen, dan kan Yehudi meteen dat geld opeisen met goedkeuring van Maaike! Dan kan Yehudi zeggen: Ik heb al 7 ton van Dankbaar geroofd uit naam van Maaike, maar zijn laatste geld dat hij bij Mauritz in vertrouwen heeft geparkeerd, wil Maaike ook nog hebben! Wim Dankbaar moet en zal kapot! Dat wil ik niet! Dat wil Maaike! Ik heb nu Hans Mauritz aan mijn zijde! Misschien is Yehudi dan ook zo stoer om Maaike mee te nemen om het allemaal te bevestigen?

Wim

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

2 reacties op Bericht van Hans Mauritz, deel 5

  1. Hans Palenlader zegt:

    Waar is Hans Mauritz in godsnaam mee bezig! En wat is zijn agenda? Zijn gedrag begrijp ik echt niet meer.

    Like

  2. Zojuist een persaanvraag gedaan om de zitting te mogen filmen, zodat iedereen straks kan zien hoe het er daadwerkelijk aan toegegaan is. Hans stelt duidelijk geen oplichter te zijn en zal dus ook zeker geen bezwaar maken tegen het maken van video opnames. Hopelijk komt hij zelf ook, zodat hij alles voor de camera kan uitleggen. Scheelt ook meteen weer een ritje naar dat gat waar hij woont!

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie