Johan Kolderkamp

 

Hierboven staat een filmpje van ene Johan Oldekamp. Door de Barracuda’s en Swapichou’s van deze wereld wordt hij Johan Kolderkamp  genoemd. En daar ben ik het helemaal mee eens! De eerste 30 minuten zijn nog niet eens zo slecht. Is op een paar onwaarheden na, best een redelijke opsomming van de feiten op basis van mijn research. Behalve dan zijn bewering dat John F. Kennedy niet is vermoord. Terwijl iedereen op de Zapruder film en de Nix film kan zien hoe Kennedy aan zijn einde komt.

Dan moet elk weldenkend mens al gewaarschuwd zijn: Welke malloot ontkent nu dat John F. Kennedy is vermoord? Ik weet niet eens wat zijn theorie is, maar het zal ongetwijfeld in de categorie zitten dat Hitler nog steeds een happy life heeft in Argentinië of Paraguay. We hebben hier te maken met een psychotische fantast die misbruik maakt van mijn research, waar hij tot voor twee weken NIETS van wist.

Vervolgens brengt Johan Kolderkamp op ongeveer driekwart van zijn ” documentaire” naar voren dat Wim Dankbaar het allemaal maar half weet. De echte reden dat Marianne Vaatstra is vermoord heeft te maken met een georganiseerde setup, van de familie Van Korlaar! Een viertallig mafiabroederschap dat Holleeder en Bruinsma in zijn zak steekt. Dit is dan gebaseerd op de zogenaamde “supergetuige” Annemarie van Blijenburgh, waarvan ik al jaren geleden heb aangetoond dat dit een volledig gestoord wijf is, dat de eerzame familie van Korlaar op een onnavolgbare manier belastert, met de nodige nadelige gevolgen voor zelfs haar eigen kinderen. Deze zieke vrouw houdt de vier eerzame broers Van Korlaar verantwoordelijk voor zowat elke onopgeloste moordzaak in Nederland. Van Tanja Groen, tot het “heulmeisje”, brigadier Hai Hovens, en zelfs Marianne Vaatstra!

Ik heb al die vier broers gesproken, en steek mijn hand voor hen in het vuur.

Maar Johan Kolderkamp neemt het gewoon over! Tot en met haar schizofrene, paranoïde beweringen dat Friso en Beatrix de opdrachtgevers waren voor de moord op Marianne Vaatstra en Friso zelfs toekeek tijdens de daad.  Nadat Friso dezelfde dag nog Koninginnedag had gevierd. Om zich vervolgens te haasten naar Friesland om Marianne Vaatstra afgeslacht te zien worden. Daar had zijn moeder volgens Johan Kolderkamp en Annemarie van Blijenburgh tenslotte 500.000 gulden voor betaald. 

Beste mensen, weet dat ik zwaar afstand neem van het kolderverhaal van Johan Kolderkamp! Dit valt in dezelfde categorie als de leugens van Marcel Vervloesem en zijn “Werkgroep Morkhoven”, die nog steeds beweert dat hij beelden van Claus en Demmink naar buiten gaat brengen.

Wim

 

 

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

7 reacties op Johan Kolderkamp

  1. Ik kon het niet meer met je eens zijn!

    Je bent alleen vergeten hoe bizar het is dat Johan afsluit met een PR campagne voor broepsoplichter Hans Mauritz!

    Hierover ben ik met Johan in gesprek op YouTube. Ik hoop dat ons gesprek tot zo ver een vervolg krijgt en niet verwijdert wordt. Hieronder het gesprek tot nu toe.

    De Grijze Duif:
    Ik wilde reageren, toen toch maar niet. toen zag ik het deel over het Koningshuis en wilde reageren, want dit is niet onderbouwd, maar toch maar niet… Korlaer? Ik dacht laat maar gaan… Maar toen ik zag dat het verhaal werd afgesloten met een reclame uiting voor de malafide publicist Hans mauritz, kon ik het niet meer laten.

    Wanneer je zo goed op de hoogte bent van de zaak Vaatstra beste Johan, hoe kun je dan nog 1 positief woord uit je keel krijgen over de oplichter Hans Mauritz?!

    Naast dat, hoe kun je nu afsluiten met 3 boeken die geheel nog niet zijn verschenen? Deze boeken zijn qua release keer op keer uitgesteld, en dat gaat door tot op de dag van vandaag… Naast de twee andere boeken heeft deel 2 van het Vaatstra boek nog nooit het papier gezien. En er is ook geen reden aan te nemen dat dit ooit zal veranderen…

    Moet ik je eraan herinneren dat het juist Hans Mauritz was die de Vaatstra zaak op blies met zijn niet bestaande kluisverklaringen? Er is niemand zo schadelijk geweest als hij! Dat hij zijn co-auteur voor grof geld heeft opgelicht is daarbij slechts een randzaak. Hij heeft gewoon het hele land voorgelogen met zijn fantasieverhalen, en jij gaat m vervolgens doodleuk lopen promoten met 3 boeken die nooit het licht hebben gezien of zullen zien?!

    Met zo’n hekkensluiter brand je per definitie de rest van je betoog af. Een kapitale fout.

    PateoMedia
    Wat blaas jij hoog van de toren, zeg! Dat zegt veel over jou. Heeft hij jou zo beschadigd, volgens jou?

    Afijn, ik ken de man eerlijk gezegd helemaal niet. Het leek me goed voor de volledigheid om aan het einde nog wat boeken te noemen die hierover gaan. Ik heb ze inderdaad niet gelezen, maar dat beweer ik ook niet. Anderen hadden me hier ook al over bericht, maar dan fatsoenlijk, namelijk door me even een berichtje te sturen.

    Kun je aantonen dat deze Johannes Mauritz onwaarheden heeft verspreid, dan zet ik hem op het lijstje van PateoPedia.

    En voor de rest, kom met bewijzen. Ik deel wat ik weet, of wat volgens mij de enige logische verklaring is. Kun jij het beter, maak dan zelf eens een dergelijk video. Ik weet dat beste stuurlui altijd aan de wal staan. Kortom, kun jij ook varen?

    De Grijze Duif
    Natuurlijk blaas ik hoog van de toren, je bent een oplichter in de zaak Vaatstra aan het ophemelen met 3 boeken die niet zijn uitgegeven.

    Je zegt nota bene zelfs dat deel 2 verkrijgbaar is, wat pertinent onwaar is.

    Je geeft kanttekeningen bij Bakker en Vuyk, maar bent kritiekloos over Mauritz. Dat zie ik echt als een kapitale fout.

    Heb je hoofdstuk 4 van het boek Het Vaatstra complot van Wim Dankbaar nooit gelezen? De proporties van oplichting door Mauritz, daar lusten de honden geen brood van.

    Dus als je het hebt over aantonen en bewijzen van zaken… Begin dan eerst eens te bewijzen dat Mauritz het land niet heeft voorgelogen, en dat de kluisverklaringen wél bestaan…

    Als je dat niet (wilt of) kunt, dan moet je nog maar eens heroverwegen of het wel zo verstandig is hem als bron, zonder kritiek, op te voeren.

    Dit alles in het kader van de geloofwaardigheid van de rest van je betoog.

    Like

  2. Wim Dankbaar zegt:

    Hier is Maes ineens een teamleider… Die overigens comfortabel het advies geeft om info niet naar buiten te brengen… Wat een schizofreen theater zeg!
    Op 3 jul. 2016 11:55 schreef “Wim Dankbaar” :

    Marcel Vervloesem
    1 juni •
    Morkhoven blijft achter Marcel staan .
    Vandaag heeft de Werkgroep een omstandig verslag gekregen van Marcel over het verloop in de zaak Demmink .Teamleider Maes hekelde Het Haagse Complot dat slechts uit is op sensatie .” Ik ben geschrokken wat in het onderzoek in dat dossier Demmink aan de oppervlakte is gekomen . Marcel heeft uitstekend werk geleverd . Het rapport zou wel eens bijzondere nare gevolgen kunnen hebben voor welbepaalde getuigen in die zaak. Ik hoop dat Marcel het vooralsnoch op dit ogenblik niet in de openbaarheid zal brengen . Het zou fataal zijn in de kwestie van de Demmink slachtoffers .De werkwijze van het Haags complot is verwerpelijk en komt er net voor de zaak Demmink ,.Was het Haags complot op de hoogte van wat Marcel ontdekte en probeerde het nu om de Werkgroep er onderuit te halen om het bedrog te verbergen ?.Marcel doet er gezien alle voorhanden gegevens en onderzoeksresultaten er goed aan zijn troeven op dit ogenblik niet uit te spelen “.

    Volgens mij is Maes een totale fictie uit het brein van Vervloesem en Boeykens, om op een geloofwaardige manier hun gal te kunnen spuwen over Ton Hofstede, dan wel een verzonnen inval te promoten. Afhankelijk van het doel wisselt de fictieve Maes dan ook van rol. Van teamleider naar woordvoerder. Naast voorzitter Jan Boeykens hebben we dus ook een (fictieve) teamleider! Jan Boeykens is voorzitter, maar kennelijk leidt hij “het team” niet?

    Er is hier maar één teamleider, ofwel opperhoofd oplichting , en dat is Marcel Vervloesem.

    Werkelijk geen brug gaat hen te ver in hun leugens en bedrog.

    Wim

    Like

  3. hd47 zegt:

    “Ik heb niet de illusie dat hiermee de onderste steen boven is. Het is dus heel goed mogelijk dat er ook nog minimaal een derde video gaat volgen. Zo stip ik aan het einde van deze beerput-video de moord op Marianna Vaatstra (1982 – 1999) aan, maar zeg ik daarin ten onrechte dat ze van haar fiets zou zijn getrokken, want ik meen me te herinneren dat destijds ergens gelezen of gehoord te hebben. Afijn, eerlijk gezegd ken ik inderdaad lang niet alle details van deze afschuwelijke moord. Kun je me helpen om ook daarin de volledige waarheid boven tafel te krijgen, stuur me dan even een berichtje.”
    Aldus een citaat uit de Pateo Nieuwsbrief van 28 juni 2016.

    Hoi Wim,

    Kan me niet voorstellen dat de man niet op de hoogte is van jouw site en/of boek.
    Heb ‘m dus maar een berichtje gestuurd.
    Ken jij deze figuur overigens?

    Antwoord van Wim:
    Nee, ken ik niet.

    Mailwisseling van 29 juni jl.
    ——————————————————————————————————————-
    Nu dus wel.
    :-)))

    Like

  4. Johan Kolderkamp zegt:

    Het is bijna dinsdag mongool. Hoop dat de rechter inziet in hoe gestoord jij bent en je een hogere straf geeft dan dat het OM eiste.

    Jij hoort niet thuis in deze samenleving!

    Like

  5. rwin zegt:

    tjongejonge wat een gedoe en hoe jammer dat verwijten over en weer vliegen.
    maar eerlijk is braaf; commentaar is makkelijk gegeven, waardering voor mensen die de moeite nemen om waarheid te ont dekken. zoveel verhalen die in detail verschillen, wat steeds overeind blijft is dat – en dat is mijns inziens nu elk wel- en niet denkend mens wel duidelijk: het ministerie van justitie deugt niet. mysterie van leugens en bedrog!
    lof voor wim dankbaar! en tja, hans mauritz, kijk ns op de site lichaamstaal.nl en echt de leugenachtigheid druipt van zn gezicht, sorry meneer mauritz maar tis wat ik zie, hoor, ruik, proef en dat op innet dus. maar waarom? ik begrijp niet waarom dat geruzie, daarmee wordt al t goede werk in 1 klap tenietgedaan, ik durf nauwelijks nog mensen bewust te maken want als ze dit zien dan tja….
    meneer dankbaar, alle succes en sterkte wens ik u toe
    als u hulp gebruiken kunt in welke vorm dan ook; u mag mijvragen

    grrrrroet

    Like

Plaats een reactie