More threats by Marcel Vrinssen

Dear Juzgado,

In anticipation of your coming hearing of Marcel Vrinssen on 18 april 2024, I want to share some of the most recent threats I received of him.

Van Marcel Vrinssen
Verzonden: zaterdag 13 april 2024 16:47
Aan: Willem Jan Dankbaar
Onderwerp: Re: For the record?

Het totale bericht is ook naar mijn tolk van donderdag gestuurd. Hoop dat ze je terplekke oppakken voor online aanranding. Dus Wim, doe nog ff n paar valse aangiftes. En mocht je na de 18de hier nog rondlopen regel ik het verder zelf met jou. Dat zal ik de rechter ook haarfijn uitleggen. 

sáb., 13 abr. 2024 16:04, Marcel Vrinssen <vrinssenmarcel@gmail.com> escribió:

Beste Wim,

Kom even hier en zeg dat in mn gezicht. Schop ik je kankersmoel verrot. Bange luis dat je bent. Maar donderdag komt je echte ellende. Valse stinknicht met je valse aangiftes. Hoerekind 

Van: Marcel Vrinssen
Verzonden: donderdag 11 april 2024 16:55
Aan: Willem Jan Dankbaar
Onderwerp: Re: For the record?

Als je aangiftes net zo standhouden als de “diefstal” van je paspoort dan zal je nog heel wat uit te leggen hebben. En als je niks anders weet te melden dan 3 keer per dag je kopstoot verhaal, waarom kom je er dan niet 1 bij me halen? Ik wil jou wel een kopstootje geven Wim. Graag zelfs. Maar die zijn er wel meer. Toch Wim?? Iedereen schijt op jou.

Van: Marcel Vrinssen
Verzonden: zaterdag 13 april 2024 18:25
Aan: Willem Jan Dankbaar
Onderwerp: Re: advocaat

Kom dan gewoon hierheen. Zit zo bij Mía. Zal ik je de papieren laten zien net voordat ik je horizontal de kroeg uit werk. Wel met blote handjes he? En als ik met jou klaar ben is ze meer capabel dan jij. Geesteszieke imbécil dat je bent. Zal de rechter het filmpje laten zien waar je om je “getuigen” vraagt. Heeft JDTV me doorgestuurd. Stoer ook dat je daarna niet op beeld wilt. Wim, ik heb zo.n mooi dossier over jouw. Daar gaat de rechter niet omheen kunnen. Nou. Tot donderdag. Voor jou zal het zeker donderen


mié., 17 abr. 2024 11:11, Willem Jan Dankbaar <dank@xs4all.nl> escribió:

Marcel, je hebt nog steeds niet uitgelegd WAAROM je de papieren van Faek nooit hebt geleverd. Evenmin waarom je mijn gejatte spullen niet terug geeft. Ga je dat morgen wel aan de rechter uitleggen?


Trouwens, die “Thomas Wuchenauer “, was dat ook een verzinsel van je?

Wim

Van: Marcel Vrinssen
Verzonden: woensdag 17 april 2024 14:33
Aan: Willem Jan Dankbaar
Onderwerp: Re: Nog steeds niet

Pffffff Wim

Van: Willem Jan Dankbaar
Verzonden: maandag 15 april 2024 10:15
Aan: Marcel Vrinssen;
Onderwerp: NSB

Ik herinner me nog goed het opgenomen gesprek dat je geen NSB-er wilde zijn. Dat ben je dus wel! Schaamteloos en gewetenloos ben je bereid over te lopen naar de vijand, zoals onder meer  Jan Vlug en Yehudi Moszkowicz. En je gehate Justitie! Ben je dan geen crimínele opportunist pur sang!

In dit gesprek zegt Marcel dat de papieren van Faek van mij zijn, dat ik ze heb betaald. Ook zegt hij dat Faek van Moszkowicz af wil. Later is Faek kennelijk weer teruggefloten door Moszkowicz en Justitie. Toen ze er lucht van kregen dat Faek uit de school wilde klappen. Dat is gezien de belangen die op het spel staan, volstrekt logisch, want als Faek zegt wat hij wil zeggen, dan is het over en uit met Moszkowicz en breekt bij Justitie de pleuris uit. Dit is het grootste rechtsschandaal sinds de Tweede Oorlog. Vandaar dat ook de rechterlijke macht meehelpt om deze beerput gesloten te houden en Faek nooit zal laten getuigen. Maar daar ben ik pas later achter gekomen. Dat de rechterlijke macht ook zo corrupt is als de pest. In feite is het heel erg raar dat Faek niet mag getuigen, want daarmee zouden ze bewijzen dat ik inderdaad malle Pietje ben. Ook zegt Marcel hier hoe hij over Justitie denkt.

Bericht voor de familie Vaatstra | Recht is krom (wordpress.com)


Van: Willem Jan Dankbaar
Verzonden: donderdag 18 april 2024 13:31
Aan: Marcel Vrinssen
Onderwerp: Advocaat

Marcel, het viel me op dat je zonder advocaat was. En ook Eric Donk van JDTV zag ik niet. Chris Klomp evenmin. Wil je er iets over zeggen? Ging het verder wel goed vandaag? Kon je het een beetje verkopen?

Als ik je meisje zoveel leed toebreng, kan ze me dat dan zelf ook eens laten weten? Ik wil haar mening met liefde updaten hoor!

Mvg

Wim


Een chat met Pieter Postma:

Wim: Weet je wat een hele belangrijke constatering is? Spencer moet de volgende ochtend al hebben geweten dat Marianne dood was, voordat ze werd gevonden! Snap je dit?

Pieter: Hij kan het zeker vanwege de bedreiging vermoed hebben, ook kan hij getuige zijn geweest van de ontvoering, want waar was hij? Ik mis nog de directe aanwijzing daarvoor.

Wim: Je snapt het dus niet! Als je het snapt, dan snap je ook hoe explosief dit is! Nog iets: In Panorama, jaar 2000, laat Spencer zich ontvallen dat hij er al snel vanuit ging dat ze daar onmogelijk kon zijn omgebracht. Hoe kan dat? Als er inderdaad een fietstocht is geweest, als hij inderdaad afscheid heeft genomen bij de Swadde, dan kan ze daar toch juist heel goed zijn omgebracht?

Wim: De crux is deze: Jij hebt 23 jaar na dato als geen ander bewezen dat het hele gestolen fietsverhaal een leugen is. Waarom durft Spencer dan toch al op 1 mei 1999 deze leugen te vertellen? Dan weet hij dus dat Marianne niet levend gevonden zal worden om zijn verhaal te weerspreken!

Pieter: Hij deed die uitspraak om dezelfde reden als Bauke. De plek rondom haar was geheel intact, geen sporen van een worsteling. We kennen deze uitspraak alleen van Spencer en Bauke, maar ik neem aan dat de andere getuigen ook deze mening zijn toegedaan.

Wim: Het erge is nog dat de ouders van Spencer, Dick en Jacqueline, ook die nacht al hebben geweten dat er geen fietstocht is geweest. Immers, mama heeft de jongens met de auto opgehaald van het Raboplein! Hoe immoreel en verdorven ben je dan? Als je deze leugen in stand houdt?

Van: Marcel Vrinssen
Verzonden: maandag 11 maart 2024 11:38
Aan: Wim Dankbaar
Onderwerp: Re: Uitgepraat?

Dus je wilt echt dat ik je eens goed voor je rotkop maai? Wim, dat kan hoor. Maar ga er wel vanuit dat je er deze keer schade aan over houdt

: Marcel Vrinssen <vrinssenmarcel@gmail.com>
Verzonden: woensdag 13 maart 2024 17:58
Aan: Wim Dankbaar <dank@xs4all.nl>
Onderwerp: Re: Goed bezig

Je weet wat ik te vertellen heb op 18 april. En je weet ook dat het helemaal niet nodig had geweest. Maar goed, het is niet anders. 


Van: dank@xs4all.nl <dank@xs4all.nl>
Verzonden: woensdag 13 maart 2024 15:53
Aan: Marcel Vrinssen <vrinssenmarcel@gmail.com>
Onderwerp: Re: Goed bezig

En jij wilt zeker dat de mening van je dochter eerdaags weer op mijn site staat?

Ik heb niet veel teruggezegd gisteren, maar ik zeg je bij deze dat ik LAAIEND ben! Debiel! Mijn gestolen spullen uit handen geven aan corrupte GC agenten! Komt goed Marcel! 

Van: Marcel Vrinssen <vrinssenmarcel@gmail.com>
Verzonden: woensdag 13 maart 2024 13:52
Aan: Wim Dankbaar <dank@xs4all.nl>
Onderwerp: Re: Goed bezig

Dit hoef je mij allemaal niet te mailen. Je wilt blijkbaar zeker weten eerdaags weer vast te zitten. Gaat zo wel lukken.

Op wo 13 mrt. 2024 13:50 schreef dank@xs4all.nl <dank@xs4all.nl>:

@JanVlug1 Als je contact met Vrinssen hebt, heb je hem dan wel gevraagd: Laat mij die verklaringen van Faek Mustafa effe zien? En heb je Yolanthe en Wesley nu al achter je? Daarmee bewijs je toch dat ik een zieke stalker ben?

wo 13 mrt. 2024 17:36 schreef dank@xs4all.nl <dank@xs4all.nl>:

Hey Marcel, je laat me wel weten als je vriend “Gordo” de zaak met “Malikatar” heeft gedaan? Of ga je dat  op 18 april aan de rechtbank in Vila Joyosa vertellen? Oow? Voor 18 april zit ik al vast in Nederland? 

Van: Marcel Vrinssen
Verzonden: donderdag 4 april 2024 10:22
Aan: Willem Jan Dankbaar
Onderwerp: Re: FW: aanbod

Vriend Eric komt de 18de filmen. Zodat jij je fame in Holland zal krijgen. Hoop dat je het waardeerd dat ik dit voor je heb willen regelen. Wim op JDTV afgevoerd door de corruptie GC agente. Ja Wim. Dat wordt feest.

El jue., 4 abr. 2024 9:34, Willem Jan Dankbaar <dank@xs4all.nl> escribió:

Vertel je dit ook aan de rechter op 18 april? Of doe ik het?

Van: dank@xs4all.nl <dank@xs4all.nl>
Verzonden: woensdag 20 maart 2024 09:11
Aan: Marcel Vrinssen <vrinssenmarcel@gmail.com>
Onderwerp: Re: aanbod

Okay, op hoop van zegen maar weer. Ik ben helemaal crazy. Ik mail wel wanneer ik er ben. Heb je mijn voorstel mbt Malik nog aan Paco gedaan? Lijkt me goed voor hem, jou en mij. Maar dan moet ik voorlopig niks verwijderen van de site. Want anders krijgt Malik argwaan. 

Van: Marcel Vrinssen <vrinssenmarcel@gmail.com>
Verzonden: woensdag 20 maart 2024 08:30
Aan: Wim Dankbaar <dank@xs4all.nl>
Onderwerp: Re: aanbod

Hier in Cala. Laat maar weten wanneer je bij Yorko,s zit. Wel pas vanmiddag. Ik moet mn spullen pakken en om 5 uur naar t vliegveld. Uur of 2 3??

Op wo 20 mrt. 2024 07:39 schreef dank@xs4all.nl <dank@xs4all.nl>:

Fysiek geweld lost niks op. Bovendien maak ik me dan zelf schuldig aan een misdrijf. Niet in mijn belang. Waar en wanneer kan ik het komen halen? 

Van: Marcel Vrinssen <vrinssenmarcel@gmail.com>
Verzonden: woensdag 20 maart 2024 07:35
Aan: Wim Dankbaar <dank@xs4all.nl>
Onderwerp: Re: aanbod

Ik schreef gisteren; kom het maar halen. Ik dacht dat als ik t je niet geef dan sla je mn gezicht in puin. Maar je deed niks. Kom het maar halen. Alles

Op wo 20 mrt. 2024 07:03 schreef dank@xs4all.nl <dank@xs4all.nl>:

Geen reactie meer? Wil je dan ook per email bevestigen wat je gisteren tegen mij zei?  Dat je me wederom met voorbedachte rade belazerd hebt, ditmaal voor 1200 euro. Dat al je verhalen verzonnen waren. Dat je nooit contact hebt gehad met Faek Mustafa. Dat er geen Paco van de Guardia Civil bestaat. Dat de papieren van Faek nooit hebben bestaan. Dat je mijn spullen en paspoort niet hebt. Deze informatie kan ik dan bij mijn aangifte voegen en het verslag dat ik moet maken over het gebeurde gisteren. Ik neem aan dat je hetzelfde zal willen zeggen bij de rechtbank op 18 april. 

Hopelijk kun je ook iets zeggen over je motieven, waarom je dit allemaal doet.

Van: Marcel Vrinssen <vrinssenmarcel@gmail.com>
Verzonden: dinsdag 19 maart 2024 14:48
Aan: Wim Dankbaar <dank@xs4all.nl>
Onderwerp: Re: aanbod

Kom je zooi maar halen. Dit gaan we niet doen. Je krijgt het gewoon

Op di 19 mrt. 2024 14:39 schreef dank@xs4all.nl <dank@xs4all.nl>: Je aanbod om mee naar de Guardia te gaan neem ik graag aan. 

Wim

mar., 16 abr. 2024 14:24, Willem Jan Dankbaar <dank@xs4all.nl> escribió:

Gaan we niet doen Marcel. Hebben we nu al vaak genoeg geprobeerd. Wat je me wil laten zien, kun je me ook per email sturen.

Wim

Van: Marcel Vrinssen
Verzonden: dinsdag 16 april 2024 13:25
Aan: Willem Jan Dankbaar
Onderwerp: Re: Op de site?

Ok. Dan niet. Of 3 uur bij Yorkos of niet. Dag hoor !!!

El mar., 16 abr. 2024 12:50, Willem Jan Dankbaar <dank@xs4all.nl> escribió:

Marcel, als je niet meer antwoordt, heeft het ook geen zin om nog te komen, toch? Wat je me wil laten zien, kun je me dat aanstaande donderdag niet laten zien?  Bij de Juzgado? Overigens kan ik me sowieso beter houden aan mijn stelling dat wat je me wilt tonen, je ook per foto kan mailen. Ik neem aan dat het om de papieren van Faek gaat? Eén pagina is genoeg! Je houdt me deze worst nu al sinds oktober 2022 voor? Een worst waar je me meer dan een ton voor hebt laten betalen? Maar je weigert zelfs een plakje te leveren?




(Later meer)

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op More threats by Marcel Vrinssen

  1. Hans Palenlader zegt:

    Ik ben benieuwd wat morgen brengt. Het is werkelijk ongehoord dat een figuur als Vrinssen zichzelf zo ongestraft kan blijven manifesteren.

    Like

Plaats een reactie