Wie is dit?

Alle onderstaande boodschappen komen van het Whatsapp account van “Anil” die zei een vriend van Faek Mustafa te zijn. Met wie hij een autohandel in Engeland wil starten. Op een gegeven moment lijkt iemand anders (van justitie) zijn account hebben overgenomen? Anil

Eerst even dit:

Dit is letterlijk wat Faek op 14 december ter zitting zei:

Rechter: Meneer Mustafa, wilt u zelf nog iets zeggen?

Ja, alleen dat hij elke keer met het verhaal komt van eh, ja hij belt continu van: Ken je Anil? Ik ken geen Anil. Marcel? Ken ik ook niet! Ja, ik heb 50.000 overgemaakt naar je rekening in Litouwen. Stuurt hij mij een bewijs van: Okay ik heb 50.000 overgemaakt naar Litouwen. Ik heb geen rekening in Litouwen. Ik hoef niet naar Spanje. Ik hoef niet naar Engeland. Ik heb geen handel, met niemand. En continu komt hij met een nieuw verhaal. Zonder bewijzen. Anil? Mijn vraag is aan Dankbaar: Wie is Anil? Ken je hem? Weet je waar hij woont? Heb je zijn volledige naam? Heb je zijn adres? Hij heeft helemaal niks van niemand. Hij komt zonder bewijzen mij beschuldigen. Zijn doel is eigenlijk dat hij ….hij kwam met een boek waar heel veel verkeerde informatie in staat en hij wil dat ik met hem mee in ga en dat hij mij een deel zou betalen, hij heeft mij ook heel vaak geld aangeboden. Hey Luister, als je een verklaring van mij even ondertekent, krijg je van mij geld. Vijftigduizend, geen probleem! Een ton? Geen probleem. Twee ton, geen probleem. (….onverstaanbaar…) Ik hoef niet van Dankbaar te verwachten dat ik de waarheid moet vertellen. En ook dat hij naar niemand luistert, alleen maar naar zichzelf. Dus als u over twee weken met een uitspraak komt, gaat hij zeggen over u: Ja, de rechter is bang voor Mustafa en het OM beschermt Mustafa en de rechters zijn allemaal vrienden van Mustafa, iedereen beschermt Mustafa. Hij komt met zulke verhalen. Het OM staat achter mij en mijn zaak, zegt hij. En hij is het slachtoffer. Hou daar mee op!

Rechter: Okay, dankuwel!

(De rechter zei na bijna elke zin van Mustafa instemmend ”mmmm”.)

03-12-22 12:40 ’s middags – Berichten en oproepen worden end-to-end versleuteld. Niemand buiten deze chat kan ze lezen of beluisteren, zelfs WhatsApp niet. Tik voor meer informatie.

03-12-22 12:40 ’s middags – +34 613 20 73 42: Marcel is vanochtend blijkbaar opgehaald voor verder verhoor. Ik zal je later op de hoogte brengen. Anil

03-12-22 12:49 ’s middags – Wim Dankbaar: Hoe weet ik dat jij Anil bent? Zijn Faek en jij nog steeds bereid om met mij en Marcel naar de advocaat te gaan? Hoe weet jij dat Marcel weer op het bureau zit? Waarom wil je nu wel rechtstreeks met mij praten?

03-12-22 12:52 ’s middags – Wim Dankbaar: Marcel vertelde mij dat Faek weer over de zeik is dat ik iets op internet had gezet. Dat had hij van jou. Wat is het precies dat Faek bedoelt?

03-12-22 12:55 ’s middags – Wim Dankbaar: Kun jij even bevestigen dat jij de auteur bent van deze emails?

Wim, ik wil u niet beledigen maar ik wil u niet spreken of ontmoeten omdat ik niets met zaak van Vaatsra te maken heb. Ik bemiddel voor Faek, zoals Marcel voor u. Voor ons is deze deal heel belangrijk, en voor Faek veranderd het zijn leven. Zoals Marcel al eerder schreef is Faek bereid om in bijzijn van uw advocaat antwoorden te geven op alle vragen. Marcel is eventueel bereid om u na 1december uw geld terug te betalen. Ik zat er vanochtend bij toen hij u op Wa blokkeerde, en heb hem ook gezegd dat we moeten blijven praten om dit op te lossen. Ook wil ik nog zeggen dat Faek en ik geld nodig hebben. Maar het was Faek niet te doen om uw geld. Hij loopt allang met het idee om met de zaak tegen u te stoppen. Pas toen we voor de zoveelste keer weer geen geld kregen voor ons bedrijf bedacht Faek het plan om via Marcel informatie aan u te verkopen. Nu zijn we op het punt dat als we vrijdag geen geld hebben wij onze plannen kunnen vergeten. Ik hoop daarom dat u er nogmaals over wilt nadenken om alsnog het rest bedrag op onze bank te storten. Ik geef u de garantie dat Faek uw vragen beantwoord en in de toekomst mee zal werken aan uw plannen. Ook zorg ik er persoonlijk voor dat Faek aanwezig zal zijn tijdens de zitting van 8 December. Ik kan u wel vanalles beloven, maar a.u.b praat u nog eens met Marcel. Onze toekomst en die van u hangt hier aan. Mocht het alsnog goedkomen dan zullen we elkaar bij uw advocaat zien. En wat betrefd vertrouwen, u heeft gisteren uit de mond van Faek gehoord dat alles klopt en dat u dit met mij en Marcel kunt regelen. Marcel heeft mij beloofd dat als het rond is hij zal regelen dat u nog voor 23 november met hem alles gaat beoordelen bij jullie advocaat. Ik heb gedaan wat ik kon om dit tot een goed eind te brengen. Hopelijk gaan u en Marcel vandaag nog tot een oplossing komen.

Groet
Anil

Ik moet betalingen doen vanaf onze zakelijke rekening. Deelbetalingen is geen probleem. Maar we moeten dit oplossen. Je hebt 3 personen waaronder Faek die je echt niet proberen te foppen. Voor Faek zijn daar de consequenties veel te groot voor. Marcel kun je vertrouwen en die heeft hier geen financieel voordeel van. Ik hoop gewoon dat je het doet en dat we binnenkort met 4en in nederland kunnen bespreken wat er verder gebeuren moet.
Anil

Ja ik weet dat hij nog een grote schuld heeft en dat hij dit zou betalen. Maar ik weet ook dat hij dit met u wil doen. Tenkoste van alles.

Beste Anil, het probleem is dat jullie zakelijke rekening in Litouwen zit. Marcel heeft mijn overschrijving van 50 mille toch aan jullie laten zien? Kan ik het helpen dat die kutbank het niet wil? Verzin iets anders met een rekening die geen argwaan wekt! En liefst niet in 1 keer 50 mille, want banken zijn tegenwoordig verplicht om bedragen groter dan 25 mille te onderzoeken in verband met de WWFT. Dat staat voor de Wet Wiswassen en Financiering Terrorisme.

U kunt 4 keer 7.5 doen en eventueel komende week 14.900 aan een klant waarvan ik de auto gekocht heb.

Er is namelijk geen andere bank en de bank van Faek zal het meteen verrekenen met rekeningen die open staan.

Anil? Jij hebt toch ook wel een bankrekening? Geef me die dan! Dan stort je het door naar Litouwen. Snap het nou! Overmakingen naar Litouwen werken niet!

Dan gaat het niet want ik heb nog geen andere rekening.
03-12-22 1:01 ’s middags – Wim Dankbaar: Is Faek nog niet benaderd door justitie? Dat hij zijn mond moet houden? Wanneer snappen jullie nou dat ik met jullie wil samenwerken?

03-12-22 1:09 ’s middags – +34 613 20 73 42: Ja dat was ik eerder met de telefoon van Marcel. En we weten dat je met Faek wilt samenwerken. Maar je weet schijnbaar niet dat er mensen zijn die dat proberen tegen te houden. We hebben gisteren van de Nederlandse recherche een aanbod gekregen om met ze samen te werken tegen jou. Marcel heeft daarop tegen ze gezegd dat hij op geen enkele manier met de politie zal gaan samenwerken. Ik heb gedaan alsof ik wel oren heb naar wat ze te bieden hebben. En de advocaat van Faek is volgens mij op èèn hand met jullie advocaat. Dus pas daar even mee op!

03-12-22 1:09 ’s middags – Wim Dankbaar: Ken je Mimaya? Klopt het dat ze Faek wil scheiden?

03-12-22 1:12 ’s middags – Wim Dankbaar: Welke advocaat van Faek bedoel je? Is dat niet meer Moszkowicz of Hoogendoorn?

03-12-22 1:16 ’s middags – Wim Dankbaar: Je moet even begrijpen dat ik de papieren wil hebben waarvoor ik 50 ruggen heb betaald. Heb ik die, dan komt alles goed! Maar ik heb ze nog niet! Marcel zou me gisteravond foto’s van de papieren sturen. Maar sindsdien heb ik niks neer van hem gehoord en leest hij zijn whatsapp niet. Dus ik vermoedde al dat hij weer is opgepakt.

03-12-22 1:18 ’s middags – Wim Dankbaar: En originelen of een kopie, dat maakt mij niet uit. Kun jij me geen foto’s van de verklaring van Faek sturen?

03-12-22 3:07 ’s middags – Wim Dankbaar: Stel dat Faek straks zegt: Ik ken geen Marcel en Anil. Hij ontkent alles en zegt dat jij me het hele verhaal op op de mouw hebt gespeld. Welk bewijs heb ik dan om aan tonen dat hij liegt? Tot nu toe heeft hij nog niks bevestigd. Ik heb wel emails van Anil, maar die komen van jouw whatsapp. Dus in theorie kunnen die door jou zijn geschreven.

03-12-22 3:32 ’s middags – Wim Dankbaar: Anil, Jullie snappen niet wat Faek allemaal aan mij bekent! Niet alleen valsheid in geschrifte, maar ook meineed! Dat zijn zeer ernstige strafbare feiten! Als Faek en jij nu eens over de brug komen, dan wentel ik die allemaal op Moszkowicz af! Wat kan mij het schelen als ze Marcel vasthouden, zodat hij niet naar Nederland kan komen! Als jullie maar komen! Ik kan nu al bewijzen dat ik jullie heb geholpen om jullie autohandel in Spanje/Engeland op te starten. Ik vind het een gouden idee! Ik gun jullie het succes! Wat lult die Faek nou? Ik ben verantwoordelijk voor zijn scheiding van Mimaya? Maar Mimaya gaat gewoon met hem mee naar Engeland? Faek heeft geen vrienden meer? In elk geval wel Anil toch?

03-12-22 6:02 ’s avonds – +34 613 20 73 42: Wij komen opzeker maar ik vind het niet netjes dat je zegt wat kan mij het schelen dat Marcel niet komt. Als jullie maar komen. Hij zit nu waarschijnlijk vast om onze zaak maar dat kan jou niets schelen? Staat je mooi. Ik hoop hem vandaag nog te zien. Want mij kan het wel schelen.

03-12-22 6:17 ’s avonds – Wim Dankbaar: Zo bedoelde ik het niet. Als jij en Faek het zo erg vinden dat Marcel vast zit, dan heb je hem zo vrij! Zeg dan gewoon even tegen de politie dat Marcel gewoon een legale deal heeft gemaakt met julle. Ze houden hem onrechtmatig vast! Voorlopig doet Faek nog naar mij of zijn neus bloedt! Hij bevestigt niks! Marcel hoeft helemaal niet te komen als ik de papieren van jou en Faek krijg! Je hebt toch wel kopieen? Stuur me die dan!

04-12-22 1:13 ’s middags – +34 613 20 73 42: Je kunt wel denken dat ik je geblokt heb maar reageer niet om de manier waarop jij naar mij text. Dat je eigen medestander vast zit maakt je geen reet uit en dan stel je ook nog onbeschofte vragen over Faek zijn vrouw. Ik snap nu precies waarom mensen zo achterdochtig zijn als het Wim Dankbaar betrefd. Je bent een onbeschofte manipulerende zak. En je berichtjes heb ik Marcel laten lezen.

04-12-22 1:20 ’s middags – Wim Dankbaar: Het is niet zo dat ik me het lot van Marcel niet aantrek. Ik bedoelde te zeggen dat wat Justitie ook probeert om Marcel uit Nederland weg te houden, dat geen reet uitmaakt! Dat maakt het alleen maar mooier! Als Faek en Anil naar Nederland komen, dan is dat al goed genoeg.

04-12-22 1:26 ’s middags – Wim Dankbaar: Marcel zit ook niet meer vast. Hij is sinds 10 uur gisteravond weer vrij. Dat weet jij ook.

04-12-22 1:36 ’s middags – Wim Dankbaar: Marcel zei me vandaag ook, net als jij, dat justitie hem een aanbod had gedaan om samen te werken tegen mij. Mogen ze van mij proberen! Aan wie heb ik dan 50 mille betaald?

04-12-22 1:39 ’s middags – +34 613 20 73 42: Ik heb liever dat je dit bespreekt met Marcel. Dit was nu juist waarom ik op de achtergrond wil blijven. Je blijft nu aan het texten.

04-12-22 1:42 ’s middags – Wim Dankbaar: Heb jij Marcel nog 100 euro voorgeschoten?

07-12-22 7:15 ’s ochtends – +34 613 20 73 42: Ik haal Marcelom 9 uur op. Sta je om 1 uur op het vliegveld?

07-12-22 8:40 ’s ochtends – Wim Dankbaar: Ja

07-12-22 9:34 ’s ochtends – Wim Dankbaar: Zijn jullie onderweg naar vliegveld?

08-12-22 12:08 ’s middags – Wim Dankbaar: Wat ging er mis? Ben je ook weer aangehouden?

08-12-22 12:13 ’s middags – Wim Dankbaar: Begrijp nu eens dat ze jullie ook met rust laten als ik eenmaal de papieren heb. Ik heb er wel voor betaald, maar ik heb ze nog steeds niet.

08-12-22 12:14 ’s middags – Wim Dankbaar: Wat ik van Marcel begrijp is dat Faek Moszkowicz van nek wil?

08-12-22 12:18 ’s middags – Wim Dankbaar: van zijn nek wil. Ga nou gewoon lekker die autohandel met Faek doen en geef mij de papieren.

08-12-22 12:18 ’s middags – +34 613 20 73 42: Ik denk dat jullie niets begrijpen

08-12-22 12:19 ’s middags – Wim Dankbaar: Wat bedoel je? Je bedoelt dat de tegenstand groter is dan wij hadden kunnen bevroeden? Dat heb je nu toch zelf ook wel door?

08-12-22 12:22 ’s middags – Wim Dankbaar: Waarom kon je Marcel niet oppikken om 9 uur? Wat kwam daar tussen? Justitie?

08-12-22 12:23 ’s middags – +34 613 20 73 42: Denken jullie nu echt dat het hier bij blijft? Denken jullie nu echt hiermee weg te komen? Denken jullie echt dat we dit kunnen winnen? Dan zijn jullie nog achterlijker dan dat Faek in 1999 was. Ik ga mijn leven hier niet aan verspelen. Ik ga geen wedstrijd spelen tegen rechters advocaten en politie agenten. Dit is weggooien van tijd. Dit gaat veel te ver.

08-12-22 12:25 ’s middags – +34 613 20 73 42: Ik heb al teveel gezegd. Elk gesprek met Wim Dankbaar wordt getapt. Alles wat met jou besproken wordt staat op tape. Jij bent vijand van de staat nr 1

08-12-22 12:28 ’s middags – Wim Dankbaar: Waarom ben ik vijand van de staat nr 1? Heb je het eindelijk ook door?

08-12-22 12:29 ’s middags – +34 613 20 73 42: Vraag je dit nu serieus?

08-12-22 12:30 ’s middags – Wim Dankbaar: Wat of wie kwam er nou tussen de afspraak dat je Marcel gisteren om 9 uur zou oppikken om samen naar het vliegveld te gaan?

08-12-22 12:31 ’s middags – +34 613 20 73 42: Ook Marcel speelt met vuur. Als ze hem vinden gaat hij gewoon weer een tijdje weg. En ze vinden hem zodra hij met jou contact heeft.

08-12-22 12:32 ’s middags – +34 613 20 73 42: Wat of wie? Ook dat is toch niet echt een serieuze vraag van je? Of toch?

08-12-22 12:32 ’s middags – +34 613 20 73 42: Dan ben je de meest naieve persoon die ik ooit gesproken heb.

08-12-22 12:33 ’s middags – Wim Dankbaar: Geef het antwoord maar. Justitie toch?

08-12-22 12:34 ’s middags – +34 613 20 73 42: Vraag het je vriend/compagnon. Die zal je het antwoord kunnen geven.

08-12-22 12:34 ’s middags – Wim Dankbaar: Marcel en ik hebben een heel andere achtergrond. Maar we hebben één ding gemeen. We hebben beiden een bloedhekel aan Justitie.

08-12-22 12:36 ’s middags – +34 613 20 73 42: Dat zal hij nu dan zeker nog meer hebben. Want terug naar Spanje zal er voor hem niet meer inzitten.

08-12-22 12:38 ’s middags – Wim Dankbaar: Waarom niet? Wat zit er dan wel voor hem in?

08-12-22 12:41 ’s middags – Wim Dankbaar: Waarom was Faek zo achterlijk in 1999? Door gewoon te vertellen aan de politie te vertellen wat er werkelijk gebeurd is met Marianne?

08-12-22 1:21 ’s middags – Wim Dankbaar: Ik denk eerder dat Faek staatsvijand nr 1 is. Die klapt nu uit de school! Terwijl Justitie heeft gezegd dat hij zijn bek moet houden.

08-12-22 1:27 ’s middags – Wim Dankbaar: Zeg Anil, Ik heb mijn kant van de deal gedaan. Waarom komen jullie dan niet over de brug? Faek was toch ook bereid om al mijn vragen te beantwoorden? Wie, wat, wanneer en waar?

08-12-22 1:33 ’s middags – Wim Dankbaar: Ik heb je tot nu toe niet gesproken. Was het maar waar! Maar ik kan wel aantonen dat ik 50 mille heb overgemaakt aan jou en Faek. Ik heb ervoor gezorgd dat jullie je autohandel kunnen starten. Wat ik overigens een gouden idee vind! Een beetje Dankbaarheid zou wel op zijn plaats zijn!

08-12-22 1:46 ’s middags – +34 613 20 73 42: Dat komt.

08-12-22 4:09 ’s middags – Wim Dankbaar: Wanneer komt dat dan? Wat klets je nou dat ik onbeschoft ben als ik zeg dat Mimaya gewoon met Faek naar Engeland gaat? Ik hou niet van scheidingen! Zeker niet met kinderen! Wat lult Faek dan? Ik ben verantwoordelijk voor de scheiding van Faek en Mimaya?
08-12-22 5:03 ’s middags – Wim Dankbaar: Wat kan jou het schelen dat elk gesprek met mij wordt getapt? We doen toch niks verkeerd?

08-12-22 5:28 ’s middags – Wim Dankbaar: <Media weggelaten>

09-12-22 8:21 ’s ochtends – Wim Dankbaar: Zit Marcel niet meer in Spanje dan?

09-12-22 12:20 ’s middags – Wim Dankbaar: Waarom ben jij niet naar NL gekomen? Dat was toch de afspraak? Wat ging er nou mis?

09-12-22 2:45 ’s middags – Wim Dankbaar: https://rechtiskrom.wordpress.com/2022/12/09/mail-aan-het-hof-van-discipline/

10-12-22 6:33 ’s avonds – +34 613 20 73 42: We zijn allebei in nederland. Vanavond spreek ik hem zodat hij je kan laten weten hoe nu verder.

10-12-22 6:51 ’s avonds – Wim Dankbaar: <Media weggelaten>

10-12-22 6:56 ’s avonds – Wim Dankbaar: Anil, Hoezo hoe nu verder? Ik moet gewoon de papieren van Faek krijgen! Van Marcel of van jou! Mij maakt het niet uit! Dat was toch de afspraak? Ik heb er toch 50 mille voor betaald? Ik heb van mijn kant me aan de deal gehouden. Dan moeten jullie het toch ook doen?

10-12-22 7:04 ’s avonds – Wim Dankbaar: Wat wil je nou? Faek en Anil hebben wel 50 mille opgestreken van Wim? Om hun autohandel te kunnen beginnen in Engeland-Spanje? Maar Wim krijgt het beloofde er niet voor terug? Dat is toch oplichting? Ben ik dan zo naïef? Gaat Faek dan nog zeggen: Ik heb je mooi genaaid, Wim?

10-12-22 7:16 ’s avonds – Wim Dankbaar: Snap het nou, Anil! Faek heeft al toegegeven dat hij de verklaring van Hemen Hamarashid zelf heeft verzonnen! En tegen Marcel heeft hij ook nog meineed toegegeven! Daar kan ik hem toch voor aanpakken als ik wil? Hij wil toch van Moszko af? Ik kan het allemaal op Moszko afwentelen! Hoezo ben jij ook in Nederland? Ben je soms met Marcel naar NL gereden? Zijn Anil en Marcel nog on speaking terms? Blijkbaar wel!

10-12-22 7:31 ’s avonds – Wim Dankbaar: Anil? Je kan toch ook zelf met Faek bespreken hoe nu verder? Zeg het maar hoor! Hoe langer het duurt voordat ik de papers van Faek heb, hoe meer ik op het internet ga zetten. Ik ben al begonnen:

https://rechtiskrom.wordpress.com/2022/12/10/de-onmetelijke-immoraliteit-van-yehudi-moszkowicz/

Als Faek mijn publicaties nu zo erg vindt, waarom heeft Moszkowicz dan geen bezwaar gemaakt tegen het sepot van het OM van zijn aangifte? Omdat het OM ook wel weet dat hij valse verklaringen heeft ingebracht onder aansporing van Moszkowicz? Wat willen Faek en Anil nou? Een succesvolle autohandel beginnen? Waar ik hen voor heb betaald? Van mijn laatste centen? Krijg ik daar nog wat voor terug? Een beetje Dankbaarheid zou toch wel op zijn plaats zijn?

10-12-22 7:51 ’s avonds – Wim Dankbaar: Eigenlijk is Faek toch wel een foute jongen? Hij kan wel tegen Marcel zeggen dat ik al die jaren gelijk had? Maar niet tegen de moeder van Marianne? Wat zegt zijn Mimaya nou? Die zegt niet: Als Wim gelijk heeft, dan moet je dat gewoon even toegeven? Oh? Dus Faek heeft nog steeds niet willen zeggen tegen Maaike dat ze het al van begin af aan bij het rechte eind had? Ik werd vanaf dag 1 bedrogen door Justitie? Dat kan Faek toch bevestigen? Weet Mimaya nu ook dat wij een deal hebben gemaakt? Zal toch wel? Wat is dat voor gelul? Mimaya wil van hem scheiden omdat Wim gelijk heeft? Anil? Als jij weet dat Wim gelijk heeft dan weet Mimaya dat toch ook? Oh? Faek heeft nog wel een geweten? “Als ik dit voor me zou houden, dan zou ik geen mens zijn”? Hij moest het toch voor zich houden van Justitie?

10-12-22 8:34 ’s avonds – Wim Dankbaar: Waarom zou Mimaya nou van Faek willen scheiden? Omdat ze hem zo’n slapjanus vindt? Vindt Mimaya dan niet dat Faek eindelijk eens de waarheid moet vertellen? Weet Mimaya niet van onze deal?

10-12-22 8:48 ’s avonds – Wim Dankbaar: Hey Anil? Als jij nu vriend met Faek kan blijven, terwijl je weet dat ik gelijk heb, waarom zou Mimaya het dan niet kunnen? Oh? Hemen en Salar hebben hun “leningen” ingetrokken? Ze zijn niet meer bevriend met Faek? Allemaal gelul! Maar Anil nog wel? En nu heeft Wim (of eigenlijk Marcel) Faek en Anil 50 mille betaald om een succesvolle autohandel te beginnen? Anil en Faek? We zouden vanaf nu toch samenwerken?

11-12-22 10:53 ’s ochtends – Wim Dankbaar: Heb je Marcel gisteravond gesproken?

11-12-22 11:48 ’s ochtends – Wim Dankbaar: Waarom ben jij eigenlijk in Nederland?

11-12-22 11:58 ’s ochtends – +34 613 20 73 42: Je bent door Marcel gedissed? En dan durf je te zeggen dat Faek het niet begrijpt. Jij bent degene die het niet begrijpt. Je blijft Faek maar kleineren door steeds zijn vrouw in je zaak te betrekken. Wat betekend dat jij er geen snars van begrijpt. Zoals je er nu voorstaat heb je niets of niemand. Voor mij is het een kleine moeite om je ook te dissen en kun je op je site zetten wat je wilt. Maar om veel ellende te voorkomen kun je beter zorgen dat je weer met Marcel spreekt.

11-12-22 12:01 ’s middags – Wim Dankbaar: Marcel: Ook begrijp jij niet dat ik zonder jouw ook goud in handen heb. Ik heb jou niet nodig om nu mijn wil af te dwingen bij justitie. Je zegt nu, wie heb ik betaald? Wim: Dat is gezien de gang van zaken een zeer legitieme vraag. Ik heb geen enkel bewijs dat mijn geld inderdaad by Faek en Anil terecht is gekomen. Sterker nog, Faek ONTKENT nu dat dat er geld is ontvangen. Tevens zegt hij niks te weten van de contacten tussen jou en Anil. Eerder zei hij al dat ik beetgenomen wordt door mijn “bronnen”. Hij houdt zich volledig voor de domme en wil zelfs niet bevestigen dat hij een autohandel met Anil wil starten van mijn geld. Hoe rijmt dit met de afspraak dat hij na de deal bereid was mijn vragen te beantwoorden? Ik kan in feite niet eens bewijzen dat Anil bestaat. Dus de vraag aan wie ik nou betaald heb is in deze omstandigheden zeer terecht.

Marcel: Oftewel, ik speel met Anil onder een hoedje. Daarmee trap je mij, voor de zoveelste keer, onder mijn ballen.

Wim: Ik zeg niet dat je met Anil onder één hoedje speelt. Dineke en Klaske volgen deze zaak en die hebben inmiddels grote bedenkingen bij wat jij zegt en belooft. Dat is het enige wat ik zeg. Dat je nu bereid lijkt te zijn om niet te leveren in de wetenschap dat het mij 50 mille heeft gekost, is zeeeer zorgwekkend en getuigt van een totaal gebrek aan moraal en business ethiek.

11-12-22 12:04 ’s middags – +34 613 20 73 42: Nu hoor ik dat je hem weer van van alles beschuldig. Hij gaat met jouw filmmaker een ontmoeting hebben om je te laten weten wat je misloopt. Dan heb je het weer bont gemaakt? Je weet blijkbaar nog steeds niet met mensen om te gaan. Niet zo slim.

11-12-22 12:06 ’s middags – Wim Dankbaar: Waar beschuldig ik hem van?

11-12-22 12:08 ’s middags – Wim Dankbaar: Heeft Marcel jou gezegd wie zijn advocaat is? Bij wie we op 7 dec een meeting zouden hebben?

11-12-22 12:08 ’s middags – +34 613 20 73 42: Ik zal je voorlopig maar je gang laten gaan. Want dat je niet al te bijdehand bent blijkt uit alles. Zorg eerst maar dat je Marcel weer op je hand hebt voordat je mij je hele levensverhaal toestuurd.

11-12-22 12:15 ’s middags – Wim Dankbaar: <Media weggelaten>
11-12-22 1:44 ’s middags – Wim Dankbaar:
11-12-22 2:06 ’s middags – Wim Dankbaar: Kleine update op mijn site:

https://rechtiskrom.wordpress.com/2022/12/10/de-onmetelijke-immoraliteit-van-yehudi-moszkowicz/

11-12-22 6:04 ’s avonds – Wim Dankbaar: Waarom ben je niet op het vliegtuig met Marcel naar NL gekomen? Je schreef nog: “Ik haal Marcel om 9 uur op. Sta je om 1 uur op het vliegveld?” Wat ging er dan mis? Ik stond om 1 uur op het vliegveld hoor! Voor niks! Had je niet even kunnen appen? Dat ik niet hoefde te komen?

12-12-22 7:01 ’s ochtends – +34 613 20 73 42: Zeg Wimp, zo close als nu zijn we nog nooit geweest. Waren het eerder verwensingen om voor de trein te springen, waren het laatst verwensingen om justitie een hak te zetten. En Wimp doet alles om zijn eer en goede naam te redden. Al kost hem dat € 50.000. Het maakt Wimp niet uit. Zelfs zijn vroegere aardsvijand Vrinssen staat hem nu terzijde om samen het onrecht contra Wimp te bestrijden. Stelletje stumperds zijn jullie. En Wimp, je geld is goed besteed. Of het nu bij Mosko terecht komt of bij mij maakt op zich niet veel verschil. Toch Wimp? En wat heb je nu? Een paar zelf in elkaar geplakte verklaringen waarvoor je € 50.000 hebt overgemaakt naar rekeningen die alleen maar leiden naar je nieuwe partner in crime Marcel. Op een te verwaarlozen bedragje na dat je op een rekening in Litouwen gestort hebt. Haha. En wat zal Marcel het naar zijn zin hebben gehad met zijn “moslim vriend” Anil. Nooit van mijn leven heb ik zo een stelletje slemielen meegemaakt. En alles om maar gelijk te krijgen voor je verknipte verhalen. En dat Marcel hierin met je mee gaat is nog het mooist van alles. Een veroordeelde afperser die samen gaat met een veroordeelde psychopaat om een veroordeelde boeren kinderverkrachtende moordenaar vrij te krijgen. Wat zullen jullie families trots op jullie zijn. Haha. Zeker nu ze weten dat er € 50.000 aan “Faek” betaald is om hem zijn verhaal in Wimp,s voordeel te laten doen. Nou Wimp. Ik hoop er hiermee aan bij te dragen dat je binnen aanzienlijke tijd in Overveen, of elders in Nederland, voor de trein springt. Bedankt voor de gulle giften. Bedankt voor het mooie avontuur, en hopelijk kan ik je nog eens sigaretten zien halen voordat je je laatste trein neemt. En voor nu, oogjes dicht en snaveltjes toe. Haha.

12-12-22 8:32 ’s ochtends – Wim Dankbaar: Wat wil je met dit bericht zeggen? Wat is je doel? Zeggen dat ik ben opgelicht?

12-12-22 8:57 ’s ochtends – Wim Dankbaar: Zeg je nog steeds dat je voor Faek hebt bemiddeld in deze deal? En dat Marcel er geen cent aan verdiend heeft? Dat betekent dus dat ik 50 mille aan jullie heb betaald voor documenten die mijn bemiddelaar Marcel nu weigert te leveren. Dat maakt jullie verantwoordelijk om mij de documenten rechtstreeks te leveren. Anders is het gewoon contractbreuk en oplichting. Ik neem aan dat jij en Faek de documenten gewoon op de computer hebben staan en kopiëen hebben. Dus jullie kunnen opnieuw originelen genereren.

12-12-22 11:38 ’s ochtends – Wim Dankbaar: Als je wilt dat ik weer met Marcel spreek, dan moet hij wel bereikbaar zijn. Het lijkt erop dat hij zijn whatsapp niet leest.

12-12-22 12:34 ’s middags – Wim Dankbaar: https://rechtiskrom.wordpress.com/2022/12/10/de-onmetelijke-immoraliteit-van-yehudi-moszkowicz/#comment-115501

12-12-22 2:03 ’s middags – +34 613 20 73 42: Het mooie van Wimp is dat hij zelfs nu nog niet door heeft wie ik ben. Je hebt zelfs mijn emails eerder op je verrotte site gepubliceerd. Daarvoor heb ik je destijds mijn complimenten voor gegeven. Maar zelfs als ik je vraag om gauw je vege lijf te redden door voor de trein te springen weet je niet wie ik ben. Dat komt waarschijnlijk doordat je niets anders ziet dan dat wat je wilt zien. En Marcel is net zo een naieve eikel als de moeder van Marianne destijds. Ik moet je nageven dat je de mensen aardig weet te manipuleren. Maar zelf ben je natuurlijk de meest te manipuleren persoon op aarde. Als je maar denkt dat je je gelijk krijgt. Maar Wimp, die ga je NOOIT krijgen. Je bent de meest geesteszieke persoon van dit moment. Wimp, succes met je TBS tour.

12-12-22 2:05 ’s middags – Wim Dankbaar: Dus Anil bestaat niet?

12-12-22 2:10 ’s middags – Wim Dankbaar: Bij wie is nu mijn 50 mille terecht gekomen?

13-12-22 6:03 ’s avonds – +34 613 20 73 42: Pannekoek

15-12-22 8:38 ’s ochtends – Wim Dankbaar: Dit kwam dus van de telefoon van “Anil”.

Zeg Wimp, zo close als nu zijn we nog nooit geweest. Waren het eerder verwensingen om voor de trein te springen, waren het laatst verwensingen om justitie een hak te zetten. En Wimp doet alles om zijn eer en goede naam te redden. Al kost hem dat € 50.000. Het maakt Wimp niet uit. Zelfs zijn vroegere aardsvijand Vrinssen staat hem nu terzijde om samen het onrecht contra Wimp te bestrijden. Stelletje stumperds zijn jullie. En Wimp, je geld is goed besteed. Of het nu bij Mosko terecht komt of bij mij maakt op zich niet veel verschil. Toch Wimp? En wat heb je nu? Een paar zelf in elkaar geplakte verklaringen waarvoor je € 50.000 hebt overgemaakt naar rekeningen die alleen maar leiden naar je nieuwe partner in crime Marcel. Op een te verwaarlozen bedragje na dat je op een rekening in Litouwen gestort hebt. Haha. En wat zal Marcel het naar zijn zin hebben gehad met zijn “moslim vriend” Anil. Nooit van mijn leven heb ik zo een stelletje slemielen meegemaakt. En alles om maar gelijk te krijgen voor je verknipte verhalen. En dat Marcel hierin met je mee gaat is nog het mooist van alles. Een veroordeelde afperser die samen gaat met een veroordeelde psychopaat om een veroordeelde boeren kinderverkrachtende moordenaar vrij te krijgen. Wat zullen jullie families trots op jullie zijn. Haha. Zeker nu ze weten dat er € 50.000 aan “Faek” betaald is om hem zijn verhaal in Wimp,s voordeel te laten doen. Nou Wimp. Ik hoop er hiermee aan bij te dragen dat je binnen aanzienlijke tijd in Overveen, of elders in Nederland, voor de trein springt. Bedankt voor de gulle giften. Bedankt voor het mooie avontuur, en hopelijk kan ik je nog eens sigaretten zien halen voordat je je laatste trein neemt. En voor nu, oogjes dicht en snaveltjes toe. Haha.

15-12-22 9:30 ’s ochtends – Wim Dankbaar: Dus jij zegt nu dat ik ben opgelicht door Marcel? Marcel heeft mijn 50 mille?

15-12-22 9:35 ’s ochtends – +34 613 20 73 42: Wimp, waarom zou je iemand zijn eigen verstuurde appjes terugsturen? Dat doet iemand die zo verschrikkelijk in de war is dat hij van voren niet weet wat hij van achteren doet. Maar dat bleek gisteren tijdens je zitting wel. Man o man wat ben jij een ranzige gek. Ik heb je willen uitleggen dat als je tègen justitie aan het duwen bent je kunt verwachten dat justitie tèrug duwt. In het geval van Wimp zal dat gebeuren op alle bedenkbare manieren. Wimp, je hebt geen vrienden bij justitie. Zelfs advocaten mogen je niet. Je helpt jezelf, en alles en iedereen om je heen naar de verdommenis. Je nieuwe vriend is zijn papieren al aan justitie kwijt geraakt. Zijn huis en tegoeden blijven nog wel even bevroren, en als het hem een beetje tegenzit gaat hij bij terugkomst in Spanje gelijk de bajes in. En terecht! Want het kan toch niet waar zijn dat afpersers samen met psychopaten een zaak tegen justitie kunnen starten? Daar moet meteen actie tegen genomen worden. Bij Wimp zal dat betekenen dat men hem zijn tegoeden afpakt. Bij je afpersende kneusje zal men zijn vrijheid afpakken. Jullie samenwerking is gedoemd te mislukken. En door je verklaringen van gisteren,en je gedrag daarbij, heb je er zelf aan bijgedragen dat men gaat kijken om je je welverdiende TBS op te kunnen leggen. Haha, krijg ik toch nog mijn welverdiende zin. Mongool dat je bent.

15-12-22 9:40 ’s ochtends – +34 613 20 73 42: Nee Wimp. Ik zeg dat je bent opgelicht door mij. Ik heb jou opgelicht. En daar gaat justitie niets aan doen. Sterker nog. Ik heb groen licht, en alle mogelijke medewerking. Zo, we hebben weer even bijgepraat. Je bent weer op de hoogte. Verder zal ik je beetje bij beetje via de mail op de hoogte houden. Want Wimp, een Spaans nummer kost geld. En dat wil ik liever niet teveel aan je uitgeven. Tot gauw. En de groetjes aan je kneuzen vriend.

15-12-22 9:47 ’s ochtends – Wim Dankbaar: Dus jij hebt mijn 50 mille? En je heet niet Anil?

16-12-22 9:59 ’s ochtends – +34 613 20 73 42: Wimp. Hoe moeilijk kan het zijn? 1+1=2. Hans heeft ruim 2 ton van je. Mosko een ton of 7. Marcel 46.000. Ik 50.000. Faek pakt nog ruim een tonnetje van je. Heb je nog een tonnetje of anderhalf over. Die pakt justitie je binnenkort nog even af. Dan ben je klaploper. Ondertussen heb je mij bewijzen gegeven dat zuslief je erfenis in beheer heeft. Ook zij is daarmee strafbaar. Zo. Nu is mijn beltegoed op en kan dit nummer de vuilnisbak in. Mocht er nog iets zijn dan zie je vanzelf een mailtje van me verschijnen. Dag Wimp, en denk maar eens goed na. Het spoor is nog altijd een optie.

16-12-22 10:44 ’s ochtends – +34 613 20 73 42: En wat betrefd vriend Marcel, die zit met de staart tussen de benen in het vliegtuig. Eerst ben je opgelicht door hem, en dan help je hem nog met een ticket naar Spanje. Wimp, wat ben je toch een goed mens.
Of ben je het meest achterlijke individu dat onze lieve heer op aarde heeft gekwakt? Persoonlijk denk ik het laatste. Ik hoop dan ook dat je binnen niet al te lange tijd wordt opgenomen zodat je voor de komende 10 jaar onder de pannen bent. En je afperser zal zijn verdiende loon in Spanje tegemoet zien. Het jaar 2023 wordt voor jullie een jaar om nooit te vergeten. En ik, ik ga op wintersport van het geld van Wimp.
Wimp bedankt. Treinstation Leiden is nog altijd een optie.

24-12-22 10:31 ’s ochtends – +34 613 20 73 42: Zeg ontiechelijke lelijke vent. Reageer je nou niet meer? Ik had je nog willen uitleggen hoe we je bij de volgende zitting alles afpakken wat je nog over hebt. Voorlopig ben je alweer 77.000 eurie kwijt. En de rest komt ook nog aan de beurt. Je gaat zo een armzalig verrot leven tegemoed dat het spoor je enige uitweg zal zijn. En begrijp ik nu goed dat je nog altijd niet weet wie ik ben? Ik heb je toch al enkele duidelijke details gegeven. Via app en mail. Nog èèn dan. Zelfs je ex, je moeder en zus zouden moeten weten wie ik ben. De tennis was vaak wat minder voor je, maar je luisterde graag naar de sterke verhalen van de mannen met echt geld. Wat vond je het geweldig. Binnenkort maar weer via de mail, want dit nummer blijft niet eeuwig on air. ( weer een hint ) Nou ouwe paardelul, ben benieuwd wat je voor je advocate in petto hebt bij de volgende zitting. Komt je partner in crime weer, of heeft hij zijn strijd al opgegeven? Haha, stelletje randdebielen.

27-12-22 5:11 ’s middags – +34 613 20 73 42: Wimp. Mooie mongool dat je daar bent met je twitter gelul. Niet dat ook maar èèn normaal mens het twitter account van Wim Dankbaar opzoekt, maar toch. Ik moet zeggen dat je kornuit uit Spanje iets beter bij de pinken is. Alleen jammer dat hij zo ongeveer net zo trouw, of dom, is als een jonge hond. Maar daar komt nog wel verandering in als hij achter de ware Wimp is. Wat hij allang zou moeten zijn gezien jullie geschiedenis. Misschien moet ik de druk dan maar eens wat opvoeren. Hem zijn woning vrijgeven? Zorgen dat hij weer bij zijn centjes kan? Of zou een fikse beloning al voldoende zijn om hem naar het andere kamp te doen vertrekken? Ik denk van wel. Wat zou het toch een aardig idee zijn dat we daar een weddenschap tegenover konden zetten. Nietwaar? 25.000 voor degeen die hem binnen 48 uur aan zijn kant heeft. Ben je wèèr 25.000 armer. Dan schiet het pas goed op. En het is nog te bezien of die Wimp nog wel 25.000 over heeft van zijn anderhalf miljoen eurietjes. Wimp, wat ben je toch een zielig hoopje stront. Jammer dat ik je niet zomaar kan doorspoelen. Mocht je er toch voor openstaan om een weddenschap met me aan tegaan, dan hoop ik snel van je te horen. Of lezen is het eigenlijk. Groetjes en hoop gauw weer van je prachtige uiteenzettingen op RIK te mogen genieten. Haha..

28-12-22 4:08 ’s middags – +34 613 20 73 42: Wimp, lelijke grafbak. Je blijft aardig stil. Klaagt enkel bij je kornuit. Of moet ik zeggen ex kornuit, want ik heb begrepen dat hij je als een blok heeft laten vallen. Hij kiest liever eieren voor zijn geld. Of moet ik zeggen; hij heeft liever zijn geld dan een ei? Weet je wat het is Wimp? Uiteindelijk ziet iedereen in dat je de grootst mogelijke gek bent die er momenteel rond loopt op deze aarde. Vandaar ook mijn advies om je zo snel mogelijk zelf van kant te maken. Bespaar jezelf en je kinderen de schande die je zelf hebt geschapen. Iedereen weet inmiddels wel dat je Marianne verhaal enkel bestaat uit leugens, Mauritz gelul, en zieke aannames. Asielzoekertje pesten kost je nu al ruim een ton en dan moet er nog het een en ander komen. Je bent platzak. Je blijft je verdere leven, en hopelijk is dat niet meer zo lang, bij je zus inwonen. Neem een voorbeeld aan je ex kornuit en geef het op. Stop met je onzin en hang jezelf op in het trappengat. Je hele Faek verhaal is allang bij ieder weldenkend mens als onzin bestempeld. Dat moet je ondertussen toch zelf ook wel zien. Bespaar je de moeite en laat nog wat centjes achter voor je kinderen om op zijn minst je begrafenis te kunnen betalen. Je kunt ze tenslotte niet voor die kosten op laten draaien. Ja Wimp. Het leven valt niet mee voor een psychiatrisch patient die de zorg niet krijgt die hij allang had moeten hebben. Bijvoorbeeld in een mooie moderne TBS kliniek zoals Veldzicht. Haha. Nou Wimp. Ik hoop gauw te horen dat je eindelijk de moed hebt gehad om er een eind aan te breien. Succes met het knopen.

30-12-22 12:50 ’s middags – +34 613 20 73 42: Wimp, Wimp, Wimp. Alles weer naar de klote geholpen? Je partner in crime naar nederland om je te verraden? Dat gaat je je kop kosten. En dan nog gepiepelt worden door je nieuwe online vriend. Stront aan de knikker voor Wimp. Al zijn zogenaamde Faek bewijzen bij justitie in bezit. Wat doe je jezelf aan. En dan ga je het hele verhaal nog eens mailen naar de grootste uitzuiger van dit moment. Wat een mensenkennis heeft die Wimp. Maar voorlopig heb je je eigen ramen ingegooid. Vriend Vrinssen zit in nederland zijn white ass te redden.

30-12-22 12:54 ’s middags – +34 613 20 73 42: Vriend Postma is je op het www naar de verdommenis aan het helpen. In Friesland kunnen ze je bloed zo onderhand wel zuipen. En je advocaat zal eerdaags haar bijltje ook wel laten vallen. Geen poet, geen advocaat. Wimp naar de klote, en de rust is weer wedergekeerd. Haha. Nog een leuke dag Wimp. Dat je maar gauw heen gaat.

30-12-22 1:01 ’s middags – Wim Dankbaar: Wie bedoel je met de grootste uitzuiger van dit moment?

30-12-22 1:21 ’s middags – Wim Dankbaar: Wie bedoel je met mijn nieuwe online vriend?

01-01-23 11:49 ’s ochtends – +34 613 20 73 42: Het mooie aan 2023 is dat dit je laatste Vaatstra jaar is. Wimp gaat helemaal naar de klote. Zowel sociaal als financieel. Qua vriendschappen staat onze Wimp er net zo voor als zijn bankrekening. Bijna in het rood. Nu gaat hij zijn laatste kruit verschieten en horen we nooit meer wat van staatsimbeciel nr 1. Je bent eigenlijk maar een ziek zielig mannetje. Daar komt nog bij dat je zo verschrikkelijk lelijk bent dat zou mijn hond op je lijken dan liet ik hem achteruit lopen. Maar voor een lelijke kerel met geld is er altijd nog wel een mooie dame te vinden die meer belang hecht aan geld dan schoonheid. Maar Wimp, paardelul. Zelfs je geld ben je kwijt. Wat betekend dat je je verdere, hopelijk korte, verrotte leve bij zuslief op zolder zal moeten blijven. Maar ach, familie is er om je te helpen. Nietwaar Wimp? Het beste zou zijn als je nu eindelijk eens waar kon maken wat je op RiK al tijden roept. Niks. Niks. En nog meer niks. En dat is onze Wimp ook. Niks!

01-01-23 11:50 ’s ochtends – +34 613 20 73 42: Haha. Mafklapper dat je daar bent.

02-01-23 12:02 ’s middags – +34 613 20 73 42: Weer even een update. Je zogenaamde vriend is netjes overgestapt. Je staat er mooi voor. Wimp alleen op de wereld.

02-01-23 2:15 ’s middags – +34 613 20 73 42: Zeg Wimp. Wel knap dat jullie denken dubbelspel te kunnen spelen tegen de kampioen. Ga nou maar gewoon voor de trein staan en maak heel veel mensen gelukkig. Je snapt toch zelf wel dat je dit spel nooit kunt winnen. Mooie mongool dat je bent.

02-01-23 4:01 ’s middags – Wim Dankbaar: Ben jij de kampioen?

03-01-23 5:12 ’s middags – +34 613 20 73 42: Jij opzeker niet.

03-01-23 5:17 ’s middags – +34 613 20 73 42: Had je tot vandaag nog kans om wat te kunnen bereiken, nu heb je je laatste kans bij het grof vuil gezet. En dan nog zeggen dat je niet kunt wachten totdat je (nu ex) partner in crime zijn deal rond heeft. En dat enkel om €75.000,- van hem los te peuren? Is het zo erg met je gesteld? Helemaal blut? Gossie. Maar denk je niet dat er ook beslag gelegd zal gaan worden op dat geld?

03-01-23 5:21 ’s middags – +34 613 20 73 42: Of denk je dat daar geen actie op volgt? Je zal toch wel beter weten Wimp? Zo dom kun je toch niet zijn? Ik had je hoger ingeschat. Maar blijkbaar ben je echt zo dom als men zegt. En dan blijk je ook nog altijd niet te weten hoe de vork in de steel zit m.b.t Anil, Faek en Marcel.

03-01-23 5:29 ’s middags – +34 613 20 73 42: Ik zal een stukje van de sluier voor je lichten. Je bent erin getrapt. Met je hele voet in de stront. Tot tussen je tenen komt de stront omhoog. En het allermooiste daaraan is dat je er niks aan kunt doen. Helemaal niks. En het beetje bewijs dat je had heb je nu ook nog eens door je klauwen laten glippen. En waarom? Omdat de hebberigheid van Wimp zelfs nog groter is dan zijn ego. Zijn zieke ego. Wimp, je bent het meest minne, zielige figuur dat ik in mijn leven ben tegen gekomen. En dan nog dat zielige spul waarmee jij je verbonden voelt op dat Twitter account van je. Zal ik je nou eens een echte tip geven?

03-01-23 5:32 ’s middags – +34 613 20 73 42: Pak die laatste paar centjes van je. Zoek een rustig flatje. Bedrink jezelf en flikker dat lompe lichaam van je voor de trein. Daar doe je veel mensen een plezier mee. Tot nooit meer. Kankergezwel dat je daar bent.

04-01-23 4:18 ’s middags – +34 613 20 73 42: Wimp. Mooie paardelul. Nou ik dan toch Marcel blijk te zijn kan ik nog wel even door zanikken. Ik zal meteen ook doorgeven wat je met anderen bespreekt over hem. (mij?) Zo ook je mogelijke plan. Haha. Wimp snapt er nog altijd de ballen van. Het is gewoon lachwekkend om je zo bezig te zien. (horen) Ik hoop snel te vernemen dat je het eindelijk begrijpt. Maar ik ben bang dat dat nog wel een tijdje zal duren. Toch Wimp? De groeten aan die online vrienden van je, en hoop je gauw weer eens in de rechtbank te zien. En mijn tip van gisteren is nog altijd van toepassing. Pak je geld en ……

06-01-23 11:50 ’s ochtends – +34 613 20 73 42: Zo,n mooie woorden voor je vader. Wat zou hij trots op je zijn geweest. Een stalkende zieke geest als zoon. Wimp, je bent nog zieker dan ik kon vermoeden. Zie je zelf niet waarom je dochter je dat bericht laat zien? In de hoop dat je iets goeds met dat verrotte leven van je doet. Maar Wimp ziet dat als gewoonlijk niet. Je bent de meest verrotte persoon van dit moment. Als een zieke hond zouden ze je moeten laten inslapen.

09-01-23 10:47 ’s ochtends – +34 613 20 73 42: Wimpie Wimpie toch ! Zo ver reizen en zo weinig resultaat. Denk je nou echt dat er ook maar iemand is die jou kan, cq wil helpen? Je bent gewoon de lul. Je gaat de goot in. Je gaat naar de verdommenis. Ik zal er alles aan doen om je te straffen voor je debiele daden. Wat jij de fam. Vaatstra hebt aangedaan, en nog altijd doet, daar ga je voor de goot in. En als dat niet via je compagnon gaat dan gaat het op andere wijze. Maar het gaat gebeuren. Je gaat hoe dan ook naar de klote, en daar sta ik 100% garant voor. En wat zie je er uit. Stress? Weet je dat stress dodelijk kan zijn? Zou een heerlijk vooruitzicht zijn om te weten dat je aan stress sterft. Door mij veroorzaakt. Vieze rotte hond dat je daar bent. Nou Wimp. Prettige vakantie nog daar in het verre Spanje.
10-01-23 7:58 ’s avonds – +34 613 20 73 42: Wimp, mooie dwaas. Vandaag gaat het gebeuren. Vanaf vandaag sta je in je hemd. Vanaf vandaag krijg je enkel nog negatief nieuws. Je geld raak je kwijt. Je maatje raak je kwijt. Je zogenaamde bewijs raak je kwijt. Je verstand ben je al jaren kwijt, maar dat beetje dat je nog hebt raak je ook kwijt. Dan ben je binnenkort ook nog eens je familie kwijt. Tijd voor een uitstapje dus. Op naar het station. En spring zodra je kunt. Wimp, het was me een waar genoegen om je naar de kloten te helpen. Het meest misselijke wezen dat er op dit moment rondloopt ben jij. Tijd om te gaan hemelen.

11-01-23 6:04 ’s avonds – +34 613 20 73 42: Wimp, mooie mongool dat je daar bent. Hoe bevalt het spaanse leven?. Ik heb even een minder mooi bericht. Er is mij vriendelijk verzocht om mijn innige vriendelijke band met jou te verbreken. Met pijn in mijn hart moet ik je zeggen dat dit dan ons laatste praatje zal zijn. Niet dat hier dan nu ook alle verdere banden ophouden te bestaan. Nee, die gaan nog een versnelling hoger. Want spelletjes spelen kunnen wij beter dan Wimp en zijn kornuiten. Het was mooi in elkaar gezet, maar de uitvoering was wat minder. Toch, Wimp. Maar hoe dan ook, je bent weer voor nop naar Spanje geweest, weer wat centjes lichter, en weer een droom naar de kloten. Dat alleen al was voor mij de moeite waard. Nou beste staatsmongool, tot gauw in Veldzicht.

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Wie is dit?

  1. meret zegt:

    Volgens mij is Marcel Vrinsen, Anil en de anonieme Wimp mailer, één en dezelfde persoon.

    Like

    • Wim Dankbaar zegt:

      Het is zeker dat de anonieme Wimp mailer NIET Marcel is. De Wimp mailer is deze gast:

      Wat drijft zo’n vent?

      Ik kan dit op diverse manieren onderbouwen. Onder meer omdat deze vent mij ook emails heeft gestuurd toen Marcel vast zat. Vanuit de bajes kun je geen emails sturen. Marcel wist ook niet dat Wimp een soort scheldwoord is. Het betekent “watje” in het engels.

      Like

  2. Hans Palenlader zegt:

    50 mille voor papieren die vervolgens niet geleverd zijn. Is dat wel zuivere koffie? Of zit ook hier justitie tussen?

    Like

Plaats een reactie