Nog wat vragen aan Faek

Kijk Faek, leg je nu eens uit of je vrouw je inderdaad verlaten heeft? Waarom zou ze dat doen? Het is waar of het is niet waar wat ik zeg. Dat jij op dag 1 bij de politie hebt verteld hoe de moord op Marianne werkelijk is gegaan. Wie de moord hebben gepleegd en waar! Stel dat het niet waar is? Waarom zou Mimaya dan van je willen scheiden?

Een normale vrouw zegt dan toch: Pak die Wim aan! Sleep hem voor het gerecht! Laat hem veroordelen voor smaad, laster en belaging! Je mag zulke onzin toch niet toelaten? Toch zeker niet als het je hele leven, en het mijne, ruïneert? Als het je vrouw kost? Dus? Als het niet waar is, dan heeft Mimaya toch helemaal geen reden om van je te scheiden? Dan heeft ze toch alleen maar reden om mij aan te pakken? Daar kunnen we het toch over eens zijn? Waarom doe je dat dan niet?

Maar nu de andere optie: Stel dat het wel waar is, wat ik zeg? Heeft ze dan wel een reden om van je te scheiden? Hooguit omdat je je bek houdt, toch? Omdat je een onschuldige veeboer 12 jaar in de gevangenis laat zetten? Zonder je vinger op te steken? Omdat je zo´n onrecht toestaat? Maar Mimaya? Daar kan ik toch niks aan doen? Ik heb ze toch al op dag 1 de waarheid verteld? Kan ik het helpen dat ze het zo willen? Kan ik het helpen dat ze alles geheim willen houden? Dat ze alles in de doofpot willen stoppen?

Bovendien! Het is helemaal niet waar dat ik mijn bek houd! Toen Jasper werd opgepakt, heb ik ze nog gebeld: Dit is de dader niet, dat weten jullie donders goed! Van mij! Ik werd bedreigd! Faek, lay down in your doggy bowl!  Bemoei je er niet mee! Wees blij dat je er een verblijfsvergunning aan hebt overgehouden! Mimaya? Wil jij dan dat ze me terug naar Irak sturen? Ga je dan met me mee?

Maar Faek? Hoe zit het dan met die Marcel Vrinssen? Die beweert dit toch allemaal? Waarom doe je geen aangifte tegen hem? Waarom zeg je niet dat hij een fantast en een leugenaar is? Mimaya? Dan krijg ik toch Marcel over me heen? Die laat dat toch nooit toe? Waarom denk je dat ik dat niet kan zeggen? 



Kijk Mimaya, Ik kan Wim of Marcel niet meer aanklagen, omdat ik me door valse, corrupte Yehudi Moszkowicz heb laten verleiden om een valse aangifte tegen Wim te doen. Inclusief vervalste brieven van mijn vrienden! Zoals Hemen Hamarashid, Salar Hama Gurwara en Dekan Said! Bij Justitie weten ze dat Wim dat kan bewijzen! Daarom hebben ze mijn aangifte geseponeerd! Die Yehudi heeft mij knap genaaid! 

Dus Mimaya? Zeg jij maar wat ik moet doen? Een miljoen zwijggeld van Justitie vragen? Nou Faek,  Gezien de belangen die er op het spel staan, hebben ze dat er vast wel voor over!  Jaah Mimiya! Als Wim mij als getuige vraagt, zetten ze er rechters op die een dag voor de zitting overleg met mij hebben!  Luister maar! 

Dit terwijl jij de deal met mij hebt gedaan. Marcel was alleen maar de tussenpersoon. Ik heb je tenslotte 50 mille betaald en je wist dat je verklaringen bij mij terecht zouden komen. Dat blijkt onder meer uit dit whatsapp bericht van Anil: 

Ik moet betalingen doen vanaf onze zakelijke rekening. Deelbetalingen is geen probleem. Maar we moeten dit oplossen. Je hebt 3 personen waaronder Faek die je echt niet proberen te foppen. Voor Faek zijn daar de consequenties veel te groot voor. Marcel kun je vertrouwen en die heeft hier geen financieel voordeel van. Ik hoop gewoon dat je het doet en dat we binnenkort met 4en in nederland kunnen bespreken wat er verder gebeuren moet.

Anil

Faek? Heb je nog een kopie van je verhoor op 1 mei 1999? Zal toch wel?



En Rida Hashimi? Waarom is dat je beste vriend niet meer? En Farhad Bawar wel? 
ridaverklaringgum

Hey Faek? Waarom zou je je huwelijk met Mimaya laten verkloten door Wim? Zijn er in deze zaak niet al genoeg gezinnen kapot gegaan? Voel je je nog beschermd door de autoriteiten? Of laten ze je vallen als een baksteen? Net als Lee Harvey Oswald? Had Lee niet beter kunnen zeggen voor de camera´s: I work for the CIA! David Atlee Phillips is my controller! I am going to spill the beans! In plaats van alleen: I am just a patsy!  Hij dacht dat hij nog wel van de haak gehaald zou worden door de CIA? Verkeerd gedacht! Hij werd vermoord! Door zijn vriend Jack Ruby! Jij bent net zo gevaarlijk als Lee Harvey Oswald! Kom Faek! Spill the beans! 

Faekie? Zeg nou effe: Het rapport “Onderzoek Ali H.” van het OM uit 2011 is één grote leugen! Ik word daar als enige getuige bij naam genoemd als een vriend van Ali Hassan! Maar ze hebben me nooit gevraagd of de lange Ali H. die ze in Turkije hebben opgepakt inderdaad de juiste man was? Of ik die man ken uit het AZC Kollum? Ja logisch toch, Wim? Ik had ze op dag 1 al verteld waar ze de juiste Ali H. konden vinden! Op zijn huurkamer in Leeuwarden aan de Kleine Kerkstraat! Hey Wimmie? Moet ik dan nog de moed hebben om Justitie voor doofpotartiesten uit te maken? Hey Faekie, die moed heb je toch? Je hebt toch gezegd: Jasper is de dader niet?

Hey Wimmie? Waarom denk je dat ze in dat rapport mijn naam verkeerd spellen als Feik Mostafa? Mijn echte naam is Faek Shuwan Mustafa! Zouden ze dat wel goed hebben in mijn verhoor van 1 mei 1999? You tell me, Faek! 

Hey Faek? Heb je nu eerder op de avond Stephanie verkracht? Of is dat ook gelul? Jaah Wim, dat heb ik wel gedaan! Maar ik kwam er weer goed vanaf! Ze hebben het snel geseponeerd! Ze had er niks van! Ze is niet eens getraumatiseerd naar huis gegaan! Want om half één ´s nachts werd ze nog gezien met Marianne! Hey Wim, ik verkracht Mimaya ook regelmatig hoor! Daarom wil ze “vriendschappelijk” van mij scheiden! 

Faek, was jij het nou die het keeldoorsnijdende gebaar maakte naar Marianne in de Ringo bar? Of was dat Ali? 

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Nog wat vragen aan Faek

  1. Wim Dankbaar zegt:

    #Stokebrand Pieter

    @PostmaOne

    dreint als een klein kind om mijn 3 getuigenverklaringen. Op twee getuigen Wietze en Jasper ben ik al ingegaan. Wietze komt opnieuw aan bod bij de bespreking van het boek ‘Het Vaatstra Complot’.

    Onderstaande verklaring van Aafie is in mijn bezit en is het begin van een ontroerend relaas over de ontdekking van de plaats delict. Pieter moet zich diep schamen voor zijn leugens.

    “Dat was 100% een herenfiets heb ik zelf ontdekt en samen met mijn toenmalig vriendje uit de greppel/slootje gehaald. Dat vergeet ik nooit meer.” ….. enz, enz Dit was voor mij het moment om Pieter te bestempelen als een bedrieger en oplichter, die als doel heeft zijn ego te strelen via internet en zo de ophef in stand te houden.

    Als je vaak genoeg de leugen herhaalt en dat illustreert met een foto zonder context gaat de goegemeente je nog geloven en krijg je van Ido Dijkstra en Simon van Groningen het predikaat “twijfelaar”. Een betere omschrijving is leugenaar.

    De complottheorie valt in duigen en kom niet af met het verhaal dat dit in scène is gezet en gelogen want dan zet je jezelf helemaal te kakken.

    Translate post

    Jasper is de dader on X: “#Stokebrand Pieter @PostmaOne dreint als een klein kind om mijn 3 getuigenverklaringen. Op twee getuigen Wietze en Jasper ben ik al ingegaan. Wietze komt opnieuw aan bod bij de bespreking van het boek ‘Het Vaatstra Complot’. Onderstaande verklaring van Aafie is in mijn bezit en… https://t.co/HbYvE357aZ” / X (twitter.com)

    Je maakt nu wel 100% duidelijk dat je gewoon Aafie bent. Waarom post je dan niet gewoon onder je eigen naam? En waarom maak je je zo druk als je zo zeker weet dat Jasper de dader is?

    Like

  2. Truman zegt:

    Die Viaplay productie krijgt straks wel een heel verrassend einde!

    Like

  3. Christian zegt:

    Wat herenfiets, wat. Dan zou de politiefoto dus fout zijn Afie en niet Pieter. Hoe graag je dat ook wilt. Laten we dat dan maar eerst oplossen voor we hysterisch op Pieter gaan schelden. Jij weet iets zeker. Mooi. Maar het strookt niet met de officiele documenten. Kan. Uitzoeken dus en niet als argument gebruiken om lekked viswijverig op Pieter te schelden. Ik moet nog zien Aafie hoor of je zo je huwelijk instandhoudt. Meestal is de overgang een periode van instabiliteit. Hou dat eerst maar goed. Volgt dan het mysterie fiets zoveel. En zijn ed al objectieve getuigen die de fietsen vsn de jongens in de schuren van de ouders hebben gezien? Of toch in Kollum? We wachten.

    Like

Plaats een reactie