Yehudi Moszkowicz, hoerenloper?

Hieronder volgt een facebook chat uit 2018 met Erwin Lensink, de beruchte waxinelichthouder-gooier naar de gouden koets.

Erwin: Wim, ik hoorde gisteren een nieuwtje hier in de kliniek. Yehudi Moskowicz zou regelmatig deze club bezoeken in Nieuwegein: https://dynamiteprive.nl/dames/

Ik heb het gecheckt en de bron, die mij dit vertelde werkt daar in ieder geval, dus het is redelijk betrouwbaar, maar goed, je hebt er weinig aan, denk ik…

Wim: Hoe heb je dit vernomen en waar? Kan die bron ook vertellen welke dames zijn favorieten zijn?

Erwin: Het komt van de bron “Layla“, maar ik denk niet dat ze hun eigen markt kapot gaan maken…

Deze Layla heeft sex met hem gehad en zit nu in de Van der Hoeven Kliniek

Ze had het met iemand anders over een advocaat en toen vroeg ik waarover het ging, want ik ving net iets op, toen ik kwam aanlopen…

bleek het over die Yehudi te gaan.

Wim: “Layla” staat wel op die website. Maar wel met de notatie “Tijdelijk op vakantie”. Waarom zit ze in de Van der Hoeven Kliniek?

Is Layla wel haar echte naam? Probeer met haar aan te pappen. Ik zou haar wel willen bezoeken.

Eriwn: Ik ken haar al lang…

Vanwege drugsgebruik is ze soort van vrijwillig gegaan…

Natuurlijk is Layla niet haar echte naam…

Wim: Dat Layla niet haar echte naam is, weet ik ook wel. Maar weet jij wat haar echte naam is?

En kun jij haar met mij in contact brengen?

Erwin: Wat is je plan er mee dan?

Wim: Ja, dat is toch logisch?

Erwin: Nee, ik zie zo 1,2, 3 niet wat je ermee kan…

Wim: Jij zegt dat Yehudi die sexclub bezoekt en dat 1 van zijn klantjes Layla was, toch?

Erwin: Ik spreek haar maar af en toe en zonder begeleider is het lastig om haar te spreken hierover…

Ja, dat zegt zij

En dat komt overtuigend over

na check van bepaalde info

Wim: Layla is volgens de website “tijdelijk op vakantie”.

Erwin: Ja, ze kunnen moeilijk er op zetten, dat ze hier in de Van der Hoeven Kliniek zit.

Wim: Haha , dat dacht ik ook!

Erwin: Maar goed, ze zit op een andere afdeling als ik en ik spreek haar af en toe, vaak op sommige tijden overdag, maar dan zit er vaak begeleiding bij. Dan kan ik niet vrijuit spreken. Het is hier een fascistische kwakzalverij concentratiekampachtige instelling.

Wim: Je moet even vriendjes worden met “Layla“. Proberen. Is het een lekker wijf? Of heeft Yehudi geen smaak?

Erwin: Ze was redelijk, maar is nu door de “dwangmedicatie” (puur vergif) ook behoorlijk aan de dikke kant geworden…

Wim: Hoe lang zit ze daar al?

Erwin: Ze wil weer in Nieuwegein gaan werken.

Meer dan een half jaar…

Wim: Vraag haar even of Yehudi haar enige klant was,

Ik bedoel, deed hij hij het ook nog met andere dames in die club?

En waarom kan ze niet weer in Nieuwegein gaan werken? Waarom houden ze haar vast in de kliniek?

Erwin: Binnenkort gaat ze blijkbaar weer weg en dan gaat ze weer daar werken…

Ik zal kijken wat ik nog meer te weten kan komen…

Blijkbaar dacht ze een soort van vrijwillig vanwege drugsgebruik. Ze zou hier een half jaar zijn en dat is al voorbij. Waarom ze weg mag, weet ik niet, ze had ervan dat ze waarschijnlijk weg mocht…

Wim: Kun je niet in gesprek met haar komen?

Zeg maar dat YM het meest corrupte advocaatje is en bijna 1 miljoen van me heeft gestolen.

Weet je trouwens zeker dat het om Yehudi gaat? Niet een andere advocaat Moszkowicz?

Erwin: Ja, dat weet ik zeker…

Wim: Ok, kun je haar zelf benaderen?

Erwin: Ik heb haar gisteren nog gesproken…

Wel maar kort…

Wim: En? Wil ze wat kwijt?

Erwin: Ik heb nergens naar gevraagd, behalve hoe lang ze nog blijft en waar ze naar toe gaat, als ze hier weg gaat en verder hebben we nog 5 minuten voetbal gekeken..

Wim: Hoe lang blijft ze nog?

Erwin: Volgens haar nog 6 weken, maar wellicht veranderd dat nog…

Wat wil je met haar dan?

Wim: Dat combineer ik dat met een bezoek aan jou

Erwin: Dat gaan ze hier nooit goed keuren

Wim: Ja wat denk je?

Erin: Hier wordt alles gescreend

Dus ook elk bezoek

Wim: Ze heeft toch sex gehad met Y?

Nou en? Gescreend, so what?

Erwin: Je kunt hier niet vrij rond lopen en met iedereen spreken, die je wilt spreken. Sommige mensen wilden mij het eerste half jaar bezoeken en contact met mij en dat werd gewoon verboden

Dus je moet net als in een gevangenis, maar dan nog extremer zelf, op een bezoekerslijst en gescreend worden door een “netwerkbegeleider”

Wim: Oh?

Vraag haar eens hoe vaak Yehudi daar kwam of komt.

Erwin: Heb ik al gevraagd

Wim: en?

Erwin: Tenminste bij haar, was het minstens een keer. Want ze herkende hem niet en kende hem niet

Wim: Weet ze of zij de enige is?

Erwin: Dat weet ik niet

Wim: Of neemt hij af en toe ook een ander?

Erwin: Ik moest toch eerst die tent op internet opzoeken

Wim: Dat had je toch al gedaan? Je hebt me de link gegeven.

Erwin: Ja, dat klopt, maar dat was na het gesprek, heb ik eerst de info gecheckt

Wim: Layla staat erop . “tijdelijk op vakantie”

Is zij Marokaanse?

Jij mag toch uit die kliniek?

Erwin: Ze is inderdaad Marokaanse. Ik mag al twee maanden tot vier maanden niet meer met verlof

Wim: Heb je al uitspraak?

Erwin: Louter rechterlijke dwalingen… Ik probeer in 4 zaken in cassatie te gaan…

Moskowicz vanavond bij Pauw over de zaak Vaatstra

en zo goed als zeker over jou en Hans Mauritz

 

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op Yehudi Moszkowicz, hoerenloper?

  1. Wim Dankbaar zegt:

    ———- Oorspronkelijk Bericht ———-

    Van: “Casper J. Cas Schoonderwoerd”

    Aan: Wim Dankbaar

    Datum: 24-06-2024 15:27 CEST

    Onderwerp: JOJOOTJE en de DOMME LUL.

    Hee Wim Dankbaar,

    Nog steeds een fan van jou!

    Maar het slappe gelul over het koppeltje lees ik gewoon niet.

    Heb je wel eens onderzocht of je andere vele fans dit dan wel zouden doen?

    Maurice de Hond weer actueel over De Deventer Moordzaak is een bijv. een kwestie om meer in beeld te brengen en te ondersteunen.

    Waarom het halsstarrige gedrag van justitie en politie om de zaak in de doofpot te houden?

    Over de mogelijke echte dader Michael de Jong en dokter Wittenberg is wel meer te vertellen toch.

    Maurice moet zich vooral aan de feiten en de dossiers houden.

    De naam van de nieuwe voorname en integere klokkenluider?

    Zit er angst voor repressie bij veel betrokkenen voor openheid en getuigen in de loop der jaren?

    Voor de veroordeelde boekhouder zeer van belang om zijn naam te zuiveren. 

    Maar nog belangrijker om een mogelijke giga beerput te openen op een of andere wijze.

    Daar is onze samenleving en ons recht dan echt mee gediend.

    Vriendelijke groeten

    Cas S

    Like

  2. Wim Dankbaar zegt:

    Beste Cas,

    Het maakt mij niet uit wat mijn “fans” denken over mijn verhaaltjes over Wes & Yo. Je vindt mijn verboden boek over de Vaatstra zaak beter? Maar met een boek over Wes & Yo kan ik veel meer geld verdienen. Krijgt veel meer lezers! En dat geld kan ik goed gebruiken!

    Wim

    Like

  3. Wim Dankbaar zegt:

    De Nederlandse vrouwe Justitia. Een bitch zonder blinddoek en met geweer en doofpot.

    justitiadoofpot.jpg (1200×799) (wordpress.com)

    Like

  4. Wim Dankbaar zegt:

    Huldufólk

    5.0 out of 5 stars A documentary that provides a satisfactory answer

    Reviewed in the United States on November 28, 2022

    Verified Purchase

    I have watched quite a few JFK documentary films, but none provides a satisfactory answer – who pulled the fatal trigger and killed President Kennedy? This documentary film provides me with who did what and the in-depth background of Lee Harvey Oswald – a patsy. I feel sorry for him and his family.

    I didn’t intend to look for another JFK documentary this Sunday morning. It came out of the blue from one of the queue lists. Out of curiosity, I rented it and watched it, and boom… here is the answer – James Files (Sutton) and Charlie Nicoletti pulled the triggers.

    If you are interested in solving the mysteries, this is a must-see documentary with convincing facts and evidence.

    One person found this helpful

    HelpfulReport PermalinkProduct Details

    The Grassy Knoll The Hidden JFK Files

    byJames Files

    4.4 out of 5 stars

    4.4 out of 5

    279 global ratings5 star 68%4 star 16%3 star 9%2 star 3%1 star 4%

    © 1996-2024, Amazon.com, Inc. or its affiliates

    Like

Plaats een reactie