Een vraag voor Lammert de Bruin en Babs Assink:

Beste Lammert en Babs,

Wie herken je op volgende video clips. Wie zijn deze mannen? Links en rechts?

Ik zal het antwoord maar geven. Jullie wilden zo graag bewijzen dat Lee Harvey Oswald CIA was? De mannen in de film zijn Lee Oswald en Frank Sturgis aka Frank Fiorini. Ook David Ferrie is te zien in film.

https://en.wikipedia.org/wiki/Frank_Sturgis

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

23 reacties op Een vraag voor Lammert de Bruin en Babs Assink:

  1. Wim Dankbaar zegt:

    @yolanthecabau @wesleysneijder @williamvanderkaay Yootje? Je begrijpt er helemaal niks van! Je kunt als mooiste vrouw van NL niet zeggen dat je nog wel van Wessie houdt! Dan kunnen we je niet versieren! Zeg dan Yootje: Dat kan wel! Je maakt niet eens een date met “lieve Wim” ? Waarom vind je mij lief dan? Dat kan toch maar één ding zijn? Omdat ik zeg: Gewoon goed maken met arme foute Wessie? Yootje? Durf je niet met mij in gesprek? Ben je bang dat ik je de les lees? Kun je wel verdedigen waarom je Wes mee op vakantie neemt? Kun je wel uitleggen dat je dan nog gaat scheiden? Die Wes snapt dat zeker ook wel? Waarom heeft hij dat dan nog niet gezegd? Waarom zegt hij: Mijn grootste doel is Yootje terug? Jaah maar Wimmie, ik kan toch geen vent terugnemen die vreemd gaat? Oow? Maar je kunt hem wel mee op vakantie nemen? En zeggen dat je nog wel van hem houdt? En met hem getrouwd blijven? Geef mij zo´n vrouw! Dat je het lekkerste wijf van NL bent is alleen maar een bonus!

    Like

  2. Wim Dankbaar zegt:

    @yolanthecabau @wesleysneijder @williamvanderkaay Yolanthe, je maakt er weer een mooi verhaal van!

    https://www.kekmama.nl/artikel/columns/yolanthe/yolanthe-beantwoordt-jullie-vragen

    Je kunt als bekende Nederlandse, als mooiste, meest gewilde vrouw van NL je dating leven helemaal niet privé houden! Dat zou erg knap zijn! Hou je je dating leven ook geheim voor Wes en Xess? En voor Xelly? Rebecca? Marina? Je moeder? Je lult maar wat! Haha, met getrouwde Wes op mijn nek kan ik nog wel stiekem dates maken? Zonder gespot te worden? Terwijl ik onder een vergrootglas lig?

    Yolanthe, je snapt er helemaal niets van! Als je nog wel van domme foute Wessie houdt, met hem getrouwd blijft, hem mee op vakantie neemt, dan mag je helemaal niet daten met iemand anders! Van Wim niet! Dat is vreemd gaan! Dan word je een trut in plaats van mijn Godin! Jaah maar Wim, Wes deed het toch ook? Niks mee te maken, Yo! Jij bent Wes niet! Als Wes in de sloot springt doe jij het dan ook? Neeh Wimmie, hooguit om hem eruit te halen! Kek mama indeed! Ze gaat Xess nog wel even een “gebroken huwelijk” geven? Begrijpt die het nog wel? Mama, je houdt toch nog van papa? Je bent toch een voorbeeld? En papa is toch ook mijn voorbeeld? Maar hij kan je niet terug veroveren? Mooie held is dat!

    Like

  3. Wim Dankbaar zegt:

    @yolanthecabau @wesleysneijder @williamvanderkaay Yootje? Hoelang moet ik nog zeuren om een date met Yolanthe? Ik ben toch na Wes de enige die zoveel moeite doet? Wees nou eens sportief, Yo! Bewijs dan eens dat ik je niet kan versieren! Jaah maar Wimmie, jij wilt me alleen maar terug duwen naar Wes! Nou en? Is dat niet goed dan? Jij zegt toch dat je nog wel “heel veel” van Wes houdt? En Wes begrijpt “heel goed” wat Wim bedoelt? Dan zal hij mij toch niet een kaper op de kust vinden? Weet je wat, Yo? Ik overtuig je gewoon dat je 15 miljoen van Wes moet pakken! En daarna een kleine Yo met mij maken! Haha, Wim? Ik heb toch al gezegd dat ik niks van Wes wil? Jaah, maar dat lieg je ook! Je wilt toch oud worden met je geliefde? Durf je tegen mij te zeggen dat Wes je geliefde niet meer is? Maar je houdt nog wel van hem? En dan denk jij dat je nog wel een leukere man kunt zoeken? Ben je wel goed bij je hoofd?

    Like

  4. Wim Dankbaar zegt:

    @yolanthecabau @wesleysneijder @williamvanderkaay Haha, die Yootje, ze houdt nog wel van Wes, ze is nog met hem getrouwd, ze neemt hem mee op vakantie, maar we kunnen haar nog wel versieren? Hey Wim, het doet me allemaal niks hoor! Dat Wes mij de mooiste vrouw van NL maakt! Wimmie, let nou maar op! Ik ga gewoon van Wes scheiden! Wanneer dan, Yo? Doe je er nog 5 jaar over? Hey Yootje, hoe ridicuul vind je dat nou zelf? Ik hou nog wel van Wes, ik neem hem 3 weken op vakantie, maar hij mag niet meer in mijn bed? Wes en Xess begrijpen wel dat je een leukere man en vader kunt zoeken? Yootje, heb je die olijfboom van 10.000 euro nou nog gekocht? Of zag je wel dat Barry gelijk had? “Yo, dat zijn geen normale prijzen voor een boom!” Hey maar, Yo? 15 miljoen is toch wel een normale prijs voor een gebroken huwelijk? In gemeenschap van goederen? Wanneer breek je het nou eens? Wanneer bewijs je nou eens hoe stom Wes was? Dat vond Barry toch ook? Hey Yo? krijg ik wel een date met je als ik je portret op mijn pens zet? Dan gaan we toch wel trouwen? Hey Wim, ik heb al zo´n idioot waarmee ik getrouwd ben!

    Like

  5. Wim Dankbaar zegt:

    @yolanthecabau @wesleysneijder @williamvanderkaay Yolantheeeh? Je wilt nog wel de liefde vinden? De liefde is het belangrijkste wat er is? Arme Yootje! Ze heeft de liefde verloren? Maar Wes zegt ondertussen wel dat Yootje the love of his life is? Jaah Wes, dan kunnen we Yootje toch wel van je afpakken? Hey Yootje, als we je nou versieren, dan zitten we zeker opgescheept met Wes? Want die kan jou en Xess toch bezoeken wanneer hij wil? Gaan we dan samen met Wes en Xess op vakantie? Hoe ga je dat nou doen, Yo? Een leukere man vinden, maar wel gewoon getrouwd blijven met Wes? En Xess? Die vindt dat zeker wel mooi? Die vindt dat zeker wel goed? Dat hij geen zussie meer krijgt van Wes & Yo? Die vindt de nieuwe liefde van Yo zeker wel beter dan Wes?

    Like

  6. Wim Dankbaar zegt:

    @yolanthecabau @wesleysneijder @williamvanderkaay Hey Yolanthe, dat jij de liefde het belangrijkste vindt in het leven, dat geloof ik wel hoor! Je moet wel erg veel liefde hebben om nog van Wes te houden! Sterker nog, dan ben je voor mij een Godin! Maar Yootje, doe nou niet zo dom om te zeggen dat je de ex van Wes bent en vrijgezel! Je bent geen ex als je nog getrouwd bent! Op papier niet! En zeker emotioneel niet als je nog wel van hem houdt! Waar verdient die Wes dat aan? Zeker omdat hij al 5 jaar zegt dat je de mooiste vrouw en moeder ter wereld bent? Huh Wim? Ik kan Wes toch best wel weerstaan? Laat dan eens zien, Yo! Wanneer maak je eens een date met ¨lieve Wim”? Ik hou het wel “privé” hoor! Lekker stiekem, een date met Yo! Jaah Wim, want als je denkt je me beter kan veroveren dan Wes, dan moeten we het wel geheim houden! Jaah Yo, want als je voor mij kiest, dan ga ik ook met je in gemeenschap trouwen, en dan pakken we gewoon de helft van Wes! En Xess, die haal ik ook wel over! Die vindt mij veel leuker dan Wes!

    Like

  7. Wim Dankbaar zegt:

    @yolanthecabau @wesleysneijder @williamvanderkaay Wesley Sneijder heeft vreselijk nieuws te melden? Maar toch ook wel goed nieuws? Yolanthe, de mooiste vrouw van NL, houdt toch nog wel van hem? En Barry houdt toch ook van Yolanthe? Vindt Barry Wes nog steeds stom dat hij met Yolanthe in gemeenschap is getrouwd? Of zegt hij: Waag het niet om mijn mooiste schoondochter te verknallen!

    Wesley Sneijder heeft vreselijk nieuws te melden | Redactie24

    Like

  8. Wim Dankbaar zegt:

    @yolanthecabau @wesleysneijder @williamvanderkaay Yootje? Doe nou eens normaal! Je kunt als mooiste vrouw van NL niet zeggen dat je nog wel van Wes houdt! En met hem getrouwd blijven! En hem mee op vakantie nemen! Dan word je nog mooier! Welke vent gaat en wil je nog versieren dan? Dat kan toch helemaal niet? Wat doe je toch raar! Om te zeggen dat je nog wel available bent! Wat wil je dan? Geef Wessie dan een schop onder zijn hol! Maak dan een date met Wim! Haha Wim, jij kan me wel versieren? Dat zeg ik toch niet? Ik weet zeker dat ik het niet kan! Maar ik kan wel wat anders doen! Wat goed voor jou is! Of zeg je ook: Wimmie, ik heb jou niet nodig! Net als cocky Wes? Wim, ik kan mijn eigen boontjes wel doppen! Maak je geen zorgen, Wim! Met Yo en mij komt het helemaal goed! Maar 5 jaar verder zegt Yo dat ze op zoek is naar een andere vent? Met de zegen van Xess zeker? Maar je gaat wel met Xess en Wes op vakantie? Lekkere vrijgezel ben je dan!

    Like

  9. Wim Dankbaar zegt:

    @yolanthecabau @wesleysneijder @williamvanderkaay Yolanthe? Waar zijn nu de vrienden van Wes? In de zomer van 2019 zeiden Rodney en een Marokkaanse vriend van Wes nog tegen mij dat ze wel even naar Leiderdorp zouden komen om me in elkaar te slaan! Want ik had Sylvia gestalkt! Dat ging allemaal over de telefoon van William Kaay! Die William, dat is wel een soort secretaris van Wes? Wes was naar de plee. Maar toen ik Wes uiteindelijk toch aan de lijn kreeg, was hij boos, maar kreeg ik hem wel rustig. Hij vroeg: Wat wil je nou eigenlijk, Wim? Ik zei: Ik wil dat het goed komt met Yolanthe! Nou, toen werd Wes weer rustig. Want met Yolanthe kwam het helemaal goed! Nou Wes, we zijn nu 5 jaar verder! Ik heb nog niet gelezen dat je Yolanthe terug hebt? Jaah maar Wim, ze heeft wel gezegd dat ze nog van me houdt! En ze neemt me mee op vakantie! En ik ben nog steeds met haar getrouwd! Hey maar Wes? Dan is het toch weer goed? Of kan ze dan nog zeggen: Wes, ik moet je niet meer?

    Like

  10. Wim Dankbaar zegt:

    January 27, 1964 – Lee Harvey Oswald’s widow Marina Oswald’s first interview on television (youtube.com)

    Welke mongool gaat een president vermoorden met een mooie vrouw en twee kinderen, een baby van 1 maand oud?

    Like

  11. Wim Dankbaar zegt:

    @yolanthecabau @wesleysneijder @williamvanderkaay Frenna? Zeg nou effe: Denken jullie nou echt dat ik Yolanthe kan versieren? Dan zou mijn carrière toch wel een hele grote vlucht nemen? Dan ben ik de opkomende rapper met de 3 x mooiste vrouw van NL! Dan versla ik Wes! “Yolanthe gaf me vleugels!” Handje handje met Yolanthe? Jaah jongens, ze is helemaal verliefd op mij! Maar ze is nog wel getrouwd met Wes? Wat een bad ass ben ik toch! Ik ben de olifant die het sprookje van Wes & Yo uitblaast!

    Like

  12. Wim Dankbaar zegt:

    @yolanthecabau @wesleysneijder @williamvanderkaay Hey Wessie? Wanneer zeg je nou eens dat het je niet meer lukt om Yolanthe terug te krijgen? Dan ga je toch af? Het lukt je wel om nog 5 jaar met haar getrouwd te blijven? Ze neemt je wel weer mee op vakantie? Ze houdt nog wel van je? Ze neemt geen wraak? Ze pakt je poen niet? Hoezo mooiste vrouw van NL? Hey Wes, proppie, ga nou effe met Yo in de gym! Bewijs nou effe dat je ook van de Cabau lifestyle bent! En maak er dan filmpjes van! Met een Xess die daar vrolijk om heen dartelt? Yolanthe kan duizenden vrouwen inspireren? Maar Wessie niet meer? Wes, al die mannen met wie Yo zich vertoont, Lentini, Rico, Frenna, hebben een sixpack! Maar ze kiest er geen? Neeh, ze houdt nog wel van Wes met zijn buikie? Jaah maar Wim, daar staat wel haar portret op! Hey Wim, de rotste tijd van mijn leven was dat Yo mij de bons gaf! Lul toch niet, man!

    Like

  13. Wim Dankbaar zegt:

    @yolanthecabau @wesleysneijder @williamvanderkaay Estelle? Als je met Wes op stap gaat, zit hij dan alleen maar te janken dat hij Yo terug moet? Probeert hij jou dan niet te versieren? Haha Wim! Ik kijk wel uit! Ik wil toch geen ruzie met mijn vriendin Yolanthe? Neeh Wimmie, als ik met Wes op stap ga, dan is dat voor de Johan Cruijff foundation! Jaah maar Estelle? Yo gunt Wes toch een nieuwe liefde? Ben jij geen lekker wijf dan? Je bent toch al zijn vriendin? Jaah maar Wimmie, ik heb het beste met Wessie voor! Oh? Behoed jij hem dan voor dezelfde fouten als Ruud? Ja, tuurlijk Wim! Die Ruud is net zo stom als Wes! Maar Wes is nog wel te redden!

    Like

  14. Wim Dankbaar zegt:

    @yolanthecabau @wesleysneijder @williamvanderkaay Yolanthe, je houdt je dating life liever privé? Dat kan helemaal niet als de meest bekende mooiste vrouw van NL! Iedereen volgt je! Je kunt helemaal geen geheime dates maken! Welke idioot wil of probeert dat nog? Als je zelf zegt dat je nog wel van Wes houdt? En met hem getrouwd blijft? Kan Frenna al zeggen dat je verliefd op hem bent? Of is dat net zo´n stunt als Shakira en Nadal? Met haar hit Gypsy? Hey Yo, iedereen wist dat Rafa een vrouw had! Nu de moeder van zijn kind! Maar toch leende ze hem uit aan Shakira? Voor een clip? Dat kon Wes blijkbaar ook? Hij is niet jaloers op Frenna? Yootje? Als je nu wilt bewijzen dat Wes je “ex” is, waarom maak je dan geen date met lieve Wim? Waarom noemde je mij eigenlijk lieve Wim? Wat vind je lief aan mij? Ik denk dat Wes mij ook wel lief vindt! Hij begrijpt toch zo goed wat Wim bedoelt? Begrijpt hij ook als Yo zegt: Wes, ik gun je wel een nieuwe liefde? Of moet Wim dan boos worden in plaats van Wes?

    Like

  15. Wim Dankbaar zegt:

    @yolanthecabau @wesleysneijder @williamvanderkaay Yolanthe beantwoordt al je vragen in Kek Mama? Met wie ze date? Neeh, Yolanthe moet haar volgers toch wel teleurstellen! Want met wie ze date, dat gaat ze niet onze neus hangen! Jaah, dat kan ook niet, want ze date alleen maar met Wes! En dan neemt ze Xess ook nog mee! Drie weken op vakantie! Maar Yolanthe is wel de meest gewilde vrijgezel van NL hoor! Jaah, we kunnen haar nog best wel versieren! Behalve Wes! Die krijgt haar niet meer in zijn bed als ze hem 3 weken op vakantie neemt! En Wes? Die heeft helemaal geen behoefte aan daten! Nee, zou ik ook niet hebben, Wes, met zo´n vrouw! Wat moet je nog daten met andere wijven? Als Yolanthe je mee op date neemt? Lul! Snap je nou nog niet dat Yolanthe de mooiste vrouw, Godin ter wereld is?

    Like

Plaats een reactie