Yolanthe en Wesley,

Zijn jullie nou nog steeds getrouwd? Houden jullie nou nog steeds zoveel elkaar? Nog steeds niet rollebollend over straat? Geen vechtscheiding? Laat ons nou effe genieten!

Yootje? Je zei toch eens bij Linda dat je zo goed weet dat je een voorbeeld bent? Als bekende Nederlandse? Hoe heette die aflevering van Linda´s zomerweek ook weer? Zwanger worden lukte niet? Waarom is die video van Youtube verdwenen? 

Yolanthe? Word je nog een keer zwanger? Of lukt het weer niet? Het lukte toch wel? Van Xessie? Het allerliefste mensje van de hele wereld? En kleine Yootje dan? Schiet je nou eens op? Je wilt toch shoppen met kleine Yootje? Dat vinden moeders en dochters toch zo leuk? Jaah maar Wimmie, ik heb nog geen man met wie ik een kleine Yootje kan maken! Hou nou op, Yo! Zeg dan eens: Wessie moet ik niet meer! Wat ben je toch een gek mooi lief wijf! Wat lul je nou? Wessie, jij moet mij afschrijven?

Gaat Wessie dat nog doen? Kan hij dat nog? Als je zegt dat je nog wel van Wessie houdt? Als je al 3 x tot de mooiste vrouw en 1 x tot de meest gewilde vrijgezel bent gekozen? 

Waar lag het nou aan, Yo? Cystes op je eierstokken? Of wat Wes zegt in zijn boek? Zwak zaad? Zeg Yoyo, als je nog een kleine Yootje wilt, kun je toch wel even zeggen: Laat maar zien, Wes, dat je zwak zaad hebt? Misschien prikt hij wel binnen twee maanden raak! Moet je hem hem dus wel laten prikken, Yo! Dat kun je toch wel? Naar bed met een man van wie je nog wel heel veel houdt?

Yoyo? Je faalt als vrouw! Ik kan Wes geen baby geven? Hoe belachelijk ben je wel niet? Zeg Yootje, als je niet meer met Wes kunt, laat je dan eens door een andere vent versieren! Maak dan eens een date met Wim! Waarom dan, Wim? Omdat jij een paar ton wil verdienen aan een boek met mij? Omdat jij zo goed weet waarom ik de mooiste vrouw van NL ben? Jaah, Yo! Hahaha, Wimmie, jij weet toch niks van mij? Ik weet genoeg, Yo! Je kon zelfs Johan Derksen vrienden voor het leven maken? Zelfs Johan zegt: Yolanthe is een lieve aardige meid? Dat is nogal een 180 graden van golddigger en starfucker! 

Hey Wim? Waarom wil jij een boek met mij schrijven? Ik ben toch helemaal niet interessant? Neeh Yootje, je bent niet interessant als de 3 x mooiste vrouw van NL? Als de filmdiva? Als de inspirerende zakenvrouw? Als de Marilyn Monroe van de 21ste eeuw? Maar Wim? Ik ben toch alleen maar gekozen omdat ik zo´n lekker wijf ben? Dat ik nog van Wessie hou en de beste moeder, trouwste echtgenote ben, heeft daar toch niks mee te maken? Dat je niet de helft van Wes pakt ook niet? 

Wesley? Wat ben jij voor een slapjanus? Heb je je veroveringstocht op Yolanthe nu toch maar opgegeven? Na 5 jaar? Als ze heeft gezegd dat je ze nog wel van je houdt? Als ze met je getrouwd blijft? Als ze je weer mee op vakantie neemt? Drie weken maar liefst? Word je niet boos als Yolanthe zegt dat ze je wel een nieuwe liefde gunt? Dat is zeker Romy? Bevestig dat dan eens!  Weet je wat mijn tweelingzus Dineke mij gisteren schreef? Over facebook chat?

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie