Wesley Sneijder, domme lul!

Hey Wes, ben je nog steeds bezig met je 5 jaar lange veroveringstocht om Yolanthe terug te krijgen? Of heb je het opgegeven? Ik vind je maar een slapjanus! Een wijf dat 3 x gekozen is tot de mooiste vrouw van NL? Dat zegt dat ze nog wel van je houdt? Dat met je getrouwd blijft? Ondanks dat je gekofferd hebt met anonieme snollen?

Dan kun je niet zeggen: Yootje, je bent van mij? Van wie wordt ze dan? Niet zo handig Wes, om dan nog te gaan rommelen met meisjes van 22. Hey Wes, waar blijf je nou? Zeg dan effe: Yolanthe is niet meer van mij! Ik gun haar wel een nieuwe liefde, zoals zij mij! Je begreep toch zo goed wat Wim bedoelt?

Heb je me nu geblokt van Instagram? Laf hoor, zonder uitleg! Welke open zenuw heb ik nu weer geraakt? Kom dan Wes! Doe dan aangifte tegen mij!

Yolanthe! Jij bent ook niet goed bij je hoofd! Oh? Je gaat nog wel een betere, leukere man zoeken en vinden dan Wes? Maar je leert Xess wel dat Wes een leuke goede vader is? Je doet nog alles voor Wes, zoals Xess naar het hotel van Messi brengen? Met Xess en Wes op vakantie gaan? Hoe moeten we de mooiste vrouw van NL dan nog versieren? Dan moeten we minstens zes dienaren hebben!

Zeg Yootje? Jij huilde toch ook toen Wes je in de steek liet? Je lag toch op de grond van verdriet? Waarom hou je dan nog wel van Wes? Zeker omdat je een powervrouw bent? Wimmie? Hoe moet ik dan afscheid van Wes nemen, als hij zo zijn best doet? Hoe sta ik er dan op? Als ik nu nog zeg: Ik heb nu toch een leuke vent gevonden! Ik ben echt helemaal hoteldebotel verliefd! Hey Yootje, hoe kun je nou verliefd worden, als je nog wel van Wessie houdt? Verliefd komt toch vóór houden van? Hoe word je dan verliefd als je nog van Wessie houdt? Dat zeg je toch zelf?

Wat ga je nu doen, Yootje? Sorry Xess, maar een zussie van mij en je vader moet je echt vergeten? Snapt Xess dat nog wel?

Yootje? Hoe moet dat nou? Je bent nog steeds niet gescheiden van Wes? Je pakt niet de helft van hem? Mooiere vrouwen bestaan toch niet? Vieze golddigger! Opportunistische starfucker! Haha Wimmie, als Wes mij nog in zijn bed wil hebben, moet hij nog meer zijn best doen! Wat ben je toch een trut, Yo! Hey maar Wimmie, jij wil toch ook een date met mij? Jaah Yootje! Waarom doe je dat niet? Zeker bang voor mij?

Hey maar Wim, ik ga het echt nog wel corrigeren hoor! Dat ik nog wel van Wes houdt! Dat is allemaal bullshit! Toch Yoyo? Ik ben toch helemaal niet de voorbeeldvrouw die jij mij vindt? Neeh Yootje, je bent de vrouw die Xess een kind van gescheiden ouders maakt? Waarom ben je dan nog niet gescheiden?

Doe dan, Yo! Bewijs dan eens dat je de meest gewilde “vrijgezel” van NL bent! Vertel mij dan eens dat je nog wel een leukere man dan Wes kunt uitzoeken! Dat je je historie met Wes kunt uitgummen? De man die je portret op zijn pens heeft gezet? De man met wie je Xess hebt? Oh, maar Wim, ik ben toch 3 x het lekkerste wijf van NL? Jaah Yootje, waarom kies je er dan niet één uit? Iedereen wil je toch? Wat wil je nou? Je wilt toch oud worden met je geliefde? Jaah maar Wim, dat is Wes niet meer! Waarom zeg je dan dat je nog wel van Wes houdt? Wat moet Wes dan? Zeggen dat Wes & Yo over and out zijn?

Hey Yootje, jij bent het boegbeeld van de familie Cabau? Maar je kan je huwelijk met Wes niet bij elkaar houden? Staat je netjes, Yo! Als fighter for Free a Girl! Je hebt al twee keer de Coppa Cabau met Wes gewonnen? Leuk toch? Als Wes & Yo rollebollend over straat gaan? Vechtscheiding? Haha Wim, dream on! Yootje? Van wie houd je nu meer? Van Wes of zijn ouders?

William Kaay: Wes is mijn beste vriend, maar ik hou ook van Yolanthe. Die kreeg ik er gratis bij!

Yootje? Stoere meid! Je kan wel zeggen dat je nog wel van Wes houdt? Maar niet: Ik probeer het nog wel een keer met Wes? Je bent toch een powervrouw? Huh Wim? Ik neem Wes en Xess toch mee op vakantie? Jaah Yootje, 3 weken maar liefst? Maar Wes kan wel van je afblijven? Ja hoor Wim! Hij raakt me niet aan! Oh? De vreemdganger is nu de gentleman geworden? Jaah, leuk toch, Wim? Hey Yootje, kun je dan nog wel zeggen: Wes, blaas je zak maar op! Ik moet jou niet meer! Wanneer zeg je dat nu eens? Wat is nu leuker? Dat Wes je belde? “Ïk vind je leuk, hoe vind je mij?” Of dat hij je al 5 jaar achterna zit? Wat betekent dat nou? Dat betekent toch: Yootje, ik krijg nooit meer een mooiere vrouw dan jou? Waarom ben je nog met mij getrouwd? Waarom hou je nog wel van mij? Hoe moet ik dan een mooiere vrouw zoeken? Die jij mij wel gunt? Die mooiere vrouw is zeker Romy? Dat is mijn nieuwe liefde? Een meisje van 22? 18 jaar jonger? Die doet mij Yootje vergeten? Tuurlijk Yo, Ik ga nog wel effe opnieuw beginnen met Romy!

Haha, die Yootje! Ze laat zich verkiezen tot de meest gewilde “vrijgezel” van NL? Maar ze houdt nog wel van haar foute Wessie? Dus Yootje is wild game? Ja hoor Wim, iedereen kan mij met de pijl van Cupido raken! Alleen Wes niet meer! Wes is een klootzak! Wel een klootzak die je portret op zijn buik heeft! Wel een klootzak die het voor elkaar kreeg om “Te agradezco Dios por Wesley” op je rug te zetten! Wel een klootzak die je zwanger maakte van Xess!

Yootje, waarom noemde je me nu “lieve Wim”? Meteen na het bericht dat Wes & Yo uit elkaar gingen? Vijf jaar geleden? ¨Lieve Wim, ik wens jou alle geluk en liefde toe.” Denk je dat ik dat vergeet? Van de mooiste vrouw van NL? En die domme Wes, hij zei meteen: Ik heb het verknald! Wat heeft hij dan verknald? Als Yo zegt dat ze nog wel van hem houdt? Dan ga je het nog wel effe aanleggen met 22 jarige Romy’ Tsja, dan verknal je het echt!

Hey Yoyo, hoe moeten we dan je versieren? Als je nog wel van Wessie houdt? Yootje? Zeg nu effe dat je Wes definitief buiten de deur zet! Huh Wim? Dan neem ik Wes en Xess toch niet mee op vakantie? Dan laat ik Wes toch niet naar LA vliegen wanneer hij wil?

Yolanthe, volgens roddelblad Party ben je nogal stil over je liefdesleven? Logisch toch? De mooiste vrouw van NL kan helemaal geen stiekem liefdesleven hebben! Je zou het toch meteen vertellen als je weer verliefd werd? Je hebt helemaal geen liefdesleven! Je enige liefde is Wes! Maar die domme lul begrijpt dat nog niet? Je “winnaar” kan niet effe zeggen: Als je nog wel van mij houdt, maak het dan effe goed met mij? Wat wil je nou, Yo? Hoe stom ben je wel niet als je er nu nog vandoor gaat met een andere vent? Dan stel je in elk geval Wim zwaar teleur! En Xess toch ook?

Leuk toch, Yo? Dat NIEMAND je meer een golddigger of een starfucker durft te noemen? Nu kan je eindelijk eens Wes goed zijn vet geven, hem ongehoord irritant vinden, doe je het nog niet? Dan ben je dus niet alleen de mooiste vrouw, maar een Godin!

Hey Yoyo, je wilt toch niet dat ik zonder jouw medewerking een biografie over je ga schrijven? Dan krijg ik je toch over me heen? Hey Wim, je vertelt allemaal dingen over mij die niet kloppen? Maar Yootje, het klopt toch wel dat je nog van foute Wessie houdt? Jaah Wimmie, dat kun je gewoon zeggen! Want dat zeg ik toch zelf? Je hebt toch mijn interview op Radio Veronica met Wilfred Genee gezien?

Hey Yootje, ik ben wel verliefd op je hoor! Nou goed? Maar ik denk niet dat ik het ooit voor elkaar krijg dat je “Te agradezco Dios por Willem” op de andere kant van je rug zet! Domme bakvis! En dan moet ik zeker je portret op mijn pens zetten? Haha Wim, Wes & Yo zijn toch wel the ultimate love story? Wat doe je toch raar, Yo! Je wilt nog wel een kleine Yootje? Maar niet met Wes van wie je nog wel houdt? Die een goede vader is?

Yolanthe, doe nou eens normaal! Oh maar Wim, ik ben toch niet de voorbeeldvrouw als ik nog wel van Wes houd? Wat ben je dan wel? Yolanthe, ik dacht dat je zo wijs en slim was? Maar niet zo wijs om te snappen dat je pat staat? Met je rug tegen de muur? Je kan geen kant op! Belachelijke vrijgezel! Let maar op Wim! Ik ga echt nog wel oud worden met een andere geliefde! En mijn kleine Yootje krijg ik ook nog wel! Schiet dan eens op, Yo! Weet je wat wel een accurate benaming voor je is? Cockteaser! Waarom is die Wes nog zo populair? Waarom wordt de vreemdganger niet uitgekotst? Omdat hij nog steeds de mooiste vrouw heeft? Die nu nog mooier wordt? Hey Yootje, leg dan eens uit wat Wes moet doen als zijn Yolanthe nog wel van hem houdt? Jullie weten toch alles van elkaar? Jullie geven elkaar toch adviezen? Hoe kan het contact nu “fantastisch” zijn? Zonder fysiek contact? Niet eens een arm om je schouder? Kennelijk kan die Wes zich toch wel inhouden? Vijf jaar maar liefst? Je zal maar 3 weken op vakantie worden genomen door de mooiste vrouw! Op haar initiatief! En dan geen move maken? Is “domme lul” dan nog een belediging?

Wat lul je nou, Yo? Kom maar op, leuke mannen? Er kan echt nog wel een vonk overslaan? Yoyo, ik heb toch eens van je gelezen dat een vrouw zich een beetje beschermd moet voelen door haar man? Wes laat het wel goed afweten, toch? Wanneer ontdooi je nu eens, Icequeen? Je geliefde Syllie heeft deze video nog eens geliked! Waarom dan, Yo? Begreep zij het wel?

Wes? Kun je behalve een voetbal-hit niet ook eens een toepasselijke smartlap schrijven? Zoiets?

Yolanthe, je bent onuitstaanbaar! Je weet niet wat goed voor je is! Oh maar Wim? Ik kan toch best nog wel een nieuwe liefde vinden? Hahaha! Eéntje waarmee je ook trouwt? Eéntje waarmee je ook een kind maakt dat je “alles” is? Eéntje die je ook de hemel in prijst als de devoted wife? Eéntje die ook 5 jaar lang op je jaagt, nadat je hem buiten hebt gezet? Hey Yootje, wanneer ga je Wes dan financieel kaal plukken? Golddigger! Starfucker! Oh? Maar je neemt Wes en Xess wel mee op vakantie? Je zegt dat je nog wel van Wes houdt? Maar je bent wel de “meest gewilde vrijgezel”? Ja hoor Wim! Ik ben best nog wel versierbaar!

Hey Yootje, je begrijpt er niks van! Voorbeeld en inspiratie voor vele vrouwen? Ook voor mannen? Voor mij wel hoor, Yoyo! Heb je je wel eens afgevraagd waarom je wordt gekozen tot de meest gewilde “vrijgezel”? Na 3x het lekkerste wijf van NL? Zeker omdat je echt vrijgezel bent? Yoyo? Xess is toch de belangrijkste “man” in je leven? Die is toch al zo wijs met zijn 8 jaar? De slimste van zijn school? Wat zegt die dan? Jaah mama, weg met die papa van mij? Neeh mama, het zit zus en zo! Gelooft Xess nog in mannetjes op de maan? Wil hij ze nog steeds zien? Of wil hij iets anders?

Ach Yoyo, wanneer kom je nu eens met je nieuwe vlam? Doet de mooiste vrouw van NL daar nu al ruim 5 jaar over? Rico, Lentini, Juvat en Frenna heb je allemaal al afgewezen? Die konden je allemaal niet versieren? Doe je dan eens een date met Wim, Yootje?

Hey Wim, ik ga Wes gewoon definitief aan de dijk zetten! Doe dan, Yo! Durf je een weddenschap met mij aan? Dat durf je toch wel met “lieve Wim”? Oh? Je snapt niet eens wat het betekent om “lieve Wim” genoemd te worden door de mooiste vrouw van Nederland? De meest devoted wife? Ben je tegen iedereen zo scheutig om iemand lief te noemen? Ja hoor Wimmie, ik strooi mijn liefde zo maar in het rond! Ik ben heel makkelijk te versieren! Met een blink of the eye, zet ik “Te agradezco Dios” op mijn rug! Hey Yo, als je mij nu neemt, dan zet ik ook je portret op mijn pens! Kom Yo! Dan maken we nog een kleine Yootje! Kan toch wel? Je bent toch vrijgezel?

Hey maar Yoyo, zeg je dan eerst effe dat je afscheid genomen hebt van Wes? Anders wil ik geen date met je hoor! Mag toch ook niet van Xess? En toch ook niet van Sylvia? Die had van Wes toch een sterke vent gemaakt? Hoezo sterk? Als je de mooiste vrouw van NL kunt versieren en trouwen?

Obsessed with my new Cabau bloom bottle colors!!🫒🐍🍐Find all the new colors on my webshop cabaulifestyle.com 🌸🦄💟🧘🏻‍♀️💓

Hey Yootje? Van wie heb je die slogan nou? “Born to bloom”? Van Wim toch? Hahaha, je kwam pas echt tot bloei toen je Wes buiten schopte! Huh Wim? Ik heb Wes toch niet buiten geschopt? Deed je het maar eens, Yo! Nu word je nog mooier! Wat een spannende paradox! Yo moet Wes niet meer, maar ze houdt nog wel van hem? Ze neemt Wes wel mee op vakantie? Ze neemt geen wraak? Nee hoor Wim, ik ben niet de mooiste vrouw! Ik ben helemaal geen Godin! Laat die Wes nou maar in de wind lullen!

Maar Wim, ben jij niet een beetje obsessed met mij? Nou Yootje, dan ben ik toch niet de enige? Wes is het al veel meer! Wimmie, ik ga echt geen boek met je schrijven hoor! Jij staat bekend als een idiote complotdenker! Volgens advocaat Jan Vlug belaag jij mij “ziekelijk”! Nou Yootje, dat verandert wel! Jij stond toch ook bekend als een golddigger en een starfucker? The truth remains the truth, even if told by a minority of one!

Yootje snapt nog steeds niet dat ze zichzelf de mooiste vrouw ter wereld maakt?


Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie