Uitnodiging voor Faek Mustafa

Beste Faek,

Zoals je wel gemerkt zult hebben, blijf ik zeggen dat je getuige bent geweest van de verkrachting en moord op Marianne in een chalet op het terrein van het voormalige AZC Kollumerland. Ik blijf dus ook zeggen dat je weet dat de toedracht van deze moord zoals die aan het Nederlandse volk is voorgesteld, niet de juiste is. Ik blijf zeggen dat je de juiste toedracht op dag 1 (1 mei 1999) aan de politie hebt verteld. Is dat niet waar dan?

Je was hier niet langer van gediend en daarom heb je op 14 augustus 2017 aangifte tegen mij gedaan als volgt:

https://rechtiskrom.files.wordpress.com/2021/02/aangiftefaek.pdf

Deze aangifte is uiteindelijk door het Openbaar Ministerie geseponeerd. Waarom heb je daar geen bezwaar tegen gemaakt? Nu mag ik het bovenstaande dus blijven zeggen? Ik nodig je uit om opnieuw aangifte tegen mij te doen. Ik zeg immers ook dat je meineed en valsheid en geschrifte tegen mij hebt gepleegd. Dat je aangifte van A tot Z gelogen is. Dat je een leugenaar en een fraudeur bent. En dat je Isabella met de dood hebt bedreigd. “Als jij niet stopt met praten, word je ook vermoord!” Waarom heb je dat nooit ontkend? Waarom laat je dat over je heen komen? Overleg je het even met je advocaat Rinie Hoogendoorn? Stop je me even?

Groetjes,

Wim

Hier heb je ze alle vier:

https://rechtiskrom.files.wordpress.com/2020/10/verklaringenpartnersfaek.pdf

Waar je ook even bij kan stilstaan: Stel voor argument’s sake even dat het waar zou zijn, dan is het al schier onmogelijk. Het zouden vier vrienden van Faek zijn. Hele goede vrienden want ondanks dat ze zelf krap zitten lenen ze Faek alle vier 15000 tot 25000 euro (totaal 80.000) Hele grote offers dus. Hamarashid zegt: “Ik ben pas begonnen”. Said zegt: Ik heb er hard voor gewerkt en gespaart”.

Maar als ze dan vernemen dat Faek getuige zou zijn geweest van een moord, via de media of hoe dan ook, dan schrikken ze zich zich een hoedje en vragen zonder overleg met Feak allemaal hun geld terug. Terwijl er nooit gesteld is dat Faek een strafbaar feit heeft gepleegd. Ze vragen Faek ook niet: Hoe zit dat, Faek? Wat is dat voor gelul? Nee, deze jongens klimmen allemaal in de pen en schrijven alle vier een brief waarin ze hun lening terugvorderen. Alle vier “financiers” komen los van elkaar op hetzelfde idee. Faek is opeens geen goede vriend meer. Nu is het in deze milieu’s van Koerdische immigranten ook niet bepaald gebruikelijk om zulke zaken op papier te zetten. Het is onder dat soort jongens gebruikelijk om zulke zaken gewoon mondeling te regelen, zeker als het om cash geld gaat. Wie is dan op het lumineuze idee gekomen om het op papier te zetten? Tja, beweringen kun je niet inbrengen in een rechtszaak, geschreven “verklaringen” wel. En wie heeft er dan het meeste belang bij het vervalsen van deze verklaringen? Als er moet worden “aangetoond” dat Faek schade heeft geleden?

Een jongen die zo ver gaat, draait zijn hand ook niet om voor meineed.

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

Een reactie op Uitnodiging voor Faek Mustafa

  1. Hans Palenlader zegt:

    Klare taal. Bravo Wim!

    Like

Plaats een reactie