Belangrijke mededeling

Heden heb ik besloten om alle artikelen van mijn website  voorlopig ontoegankelijk te maken, in elk geval tot de hoger beroepen van de tegen mij aangespannen rechtszaken zijn afgehandeld. De reden hiervoor is als volgt: Mijn tegenstanders zijn gebleken tot alles in staat te zijn en verzinnen oneigenlijke/onrechtmatige/onzinnige argumenten om te stellen dat ik (door mij bestreden) vonnissen overtreed. Ik kan en zal mij daartegen verdedigen, maar om elk risico te vermijden, meen ik dat het beter is om  geen enkele aanleiding meer te geven om zulke oneigenlijke/onrechtmatige/onzinnige argumenten te verzinnen, die ook weer tot onrechtmatige beslagen kunnen leiden.

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

12 reacties op Belangrijke mededeling

  1. johnloup zegt:

    Kun je wel linken naar andere sites zoals bijv. Vuur01 ?
    Of wordt er dan ook een onzinnig argument van stal gehaald?

  2. Gaya zegt:

    Groot gelijk Wim, doe maar even kalm aan.XX Gaya

  3. N.E. Derlander zegt:

    Wim,
    Prima actie. Ik hoop op gerechtigheid voor jou bij de komende rechtszaken.

  4. geen zoveel zegt:

    Ik bet het volkomen met N.E.Derlander eens.
    Ik hoop op gerechtigheid voor jou bij de komende rechtszaken.

  5. Vuur zegt:

    Snap je redenering, maar wat gebeurt er als al jouw artikelen door een willekeurige derde worden gekopieerd en zonder jouw toestemming op een buitenlandse website worden gepubliceerd? Daar kan jij toch niets aan doen?

  6. just me zegt:

    wijze zet, helaas moet het met zulke manipulators.

    Keep strong!

  7. Akky van der Veer zegt:

    Een heel verstandig en wijs besluit, Wim. Sterkte in deze strijd!

  8. Drentse Fryske zegt:

    Ik snap je beslissing. Op dit moment een wijs/verstandig besluit, Wim. Sterkte in de strijd, dat het recht uiteindelijk mag zegevieren !

  9. Gerrit zegt:

    Wijs besluit Wim. Houd je taai en succes!

  10. only you zegt:

    Recht zal zegevieren, naar men hoopt?

  11. Ik was, in de bewuste nacht, getuige van een Teletekstbericht, dat beschreef dat Marianne niet was ingegaan op de avances van 2 asielzoekers, waarna er één een hals-af-snijgebaar had gemaakt. Het AZC lag op haar route naar huis. Marianne was met de handen op de rug geboeid gevonden, wat er op duidt dat er meer dan 1 dader geweest moet zijn. Het DNA van ‘een haar van Jasper, plakkend op een aansteker’ als bewijs, is opmerkelijk, wanneer er na een verkrachting wel overduidelijker DNA vast te stellen is. Tenslotte is de moord op ‘niet nederlandse wijze’ gepleegd.. Daarom: Alle sterkte, Wim, en dat het recht maar moge zegevieren !

  12. Rob B zegt:

    Een verstandig besluit!
    Heel veel succes met het halen van je RECHT voor zover dat hier, in Nederland nog mogelijk is!!!

Geef een reactie

