RECTIFICATIES

Bij vonnis van de kort geding rechter Mr. M.J. Smit van de rechtbank Noord Holland ben ik gelast om de navolgende rectificaties te plaatsen:

Rectificatie 7,5

‘RECTIFICATIE

Op 28 juni 2017 heb ik op deze plaats het artikel ‘Brief van Maaike, moeder van Marianne Vaatstra’ gepubliceerd. In dit artikel heb ik ten onrechte gesuggereerd dat Maaike Vaatstra mij middels een brief haar excuses heeft aangeboden, meent dat mijn hypothese over de moord op Marianne Vaatstra de juiste is, ermee instemt dat ik of derden haar dagboek publice(e)r(en), meent dat haar familie door het Openbaar Ministerie gehersenspoeld is en zij door familie onder druk gezet zou worden om zich tegen mijn acties te verzetten, dat haar advocaat zonder haar medeweten of opdracht zo handelt, dat zij geen contactverbod met mij zou wensen, dat zij tot de islam bekeerd zou zijn en dat zij zou genieten van één of meer van mijn schrijfsels. Het artikel suggereert dat Maaike Vaatstra mij een brief met de voornoemde inhoud zou hebben geschreven. Dat is niet juist. De tekst van deze brief en ook de daarin opgenomen lofprijzingen aan mijn adres zijn in werkelijkheid door mijzelf verzonnen en opgeschreven’

Rectificatie 7,6

‘RECTIFICATIE

Op 29 juni 2017 heb ik op deze plaats het artikel ‘Brief van Maaike, moeder van Marianne Vaatstra (2)’ gepubliceerd. In dit artikel heb ik ten onrechte gesuggereerd dat Maaike Vaatstra mij middels een brief haar excuses heeft aangeboden, meent dat mijn hypothese over de moord op Marianne Vaatstra de juiste is, ermee instemt dat ik of derden haar dagboek publice(e)r(en), meent dat haar familie door het Openbaar Ministerie gehersenspoeld is en zij door familie onder druk gezet zou worden om zich tegen mijn acties te verzetten, dat haar advocaat zonder haar medeweten of opdracht zo handelt, dat zij geen contactverbod met mij zou wensen en meent dat het door mijzelf opgestelde ‘campingverslag’ juist is, zij meent dat ik mijn burgerplicht doe en dat ik niet kierewiet ben. Het artikel suggereert dat Maaike Vaatstra mij een brief met de voornoemde inhoud zou hebben geschreven. Dat is niet juist. De tekst van deze brief en ook de daarin opgenomen lofprijzingen aan mijn adres zijn in werkelijkheid door mijzelf verzonnen en opgeschreven’

Rectificatie 7,7

‘Op diverse plaatsen op deze website heb ik gesuggereerd dat Maaike Vaatstra emotioneel of anderszins gechanteerd wordt door haar familie. Deze suggestie is onjuist’

Tevreden, Yehudi? Mag ik wel zeggen dat de pilaar onder dit vonnis jouw keiharde leugen is, dat dit mailtje niet door dochter Ineke, maar door haar moeder Maaike Terpstra is geschreven?

voor de laaste keer LAAT ME MET RUST, ik wil NOOIT geen contakt meer met jou en je bende incl Klaske

Doe je nog even een handgeschreven briefje waarin Maaike bevestigt dat zij de auteur is van deze email?

Tijdens de zitting van 7 augustus 2017 is het gebleken dat de aanwezige Ineke desgevraagd  niet durfde te zeggen dat zij de auteur is van deze email. Nota bene gestuurd vanaf de laptop van haar moeder. Kijk, Ineke als je de bitch bent, dan had jij tegenover Mr. Smit toch durven zeggen: IK HEB DIE EMAIL GESTUURD! Maar dat durfde je niet, toch? Je durfde ook niet te zeggen: Mijn moeder heeft deze email gestuurd! Puntje bij paaltje durf je toch niet de bitch te zijn. Je durfde Moszkowicz niet te ondersteunen in zijn leugen dat je moeder deze email heeft gestuurd. Mr. Smit vond het allemaal goed. Wat zegt dit over Mr. Smit en haar vonnis?

Maak je geen zorgen, Ineke. Ik zal NOOIT meer zeggen dat jij je moeder chanteert.  Jij hebt deze mail niet gestuurd! Jij hebt je moeder niet onder curatele gesteld. Mea Culpa! Ik schaam mij dat ik je heb beschuldigd van het sturen van deze mail. Die kwam gewoon van Maaike! Bij deze bied ik je mijn welgemeende excuses aan. Ik ga diep door het stof voor jou met mijn rectificaties.

Yehudi, zou je nog even willen duiden waarom Micha Kat het dagboek van Maaike wel mocht publiceren? Hij zegt daar het volgende over:

Van: micha kat [mailto:drsmkat@yahoo.com]
Verzonden: dinsdag 8 augustus 2017 13:20
Aan: Wim Dankbaar
CC: Ronald Beetz
Onderwerp: Re: Dankbaar

Nee Wim,

Het was YM erom te doen zijn eigen corrupte huid te redden. Daarom mag ik het dagboek publiceren.

Wim

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

18 reacties op RECTIFICATIES

  1. Piccolo zegt:

    En zo geschiedde! Don’t give up! Succes!!!

  2. Vuur zegt:

    Vraag is nog steeds waarom jij het zo zwaar hebt en ik tot op de dag van vandaag nog niets gehoord heb van deze schijnadvocaat. Ik ga hem uiteraard zelf niet schrijven maar kan iemand welilcht hem vragen waarom Maaike geen bezwaar maakt tegen mijn publicaties…..

    Wellicht omdat ze geen bezwaar maakt…… *vraagteken*

  3. theyknew zegt:

    Rectificatie 7,7

    ‘Op diverse plaatsen op deze website heb ik gesuggereerd dat Maaike Vaatstra emotioneel of anderszins gechanteerd wordt door haar familie. Deze suggestie is onjuist’

    Nu Maaike nog!

  4. Bokwerda zegt:

    Aan de Redactie Eenvandaag

    Vanuit het verre Pretoria, Zuid-Afrika, volg en waardeer ik, gedurende mijn `happy hour met een bier en een Beerenburg`, via BVN Eenvandaag byna elke dag.

    Afgelopen Maandag was ik zeer teleurgesteld met uw uitzending over de Marianne Vaatstra zaak.
    De zogenaamde complotdenker, Wim Dankbaar, word daar weer zwart gemaakt, zoals reeds vele malen tevoren, onder meer op De Wereld Draait Door.
    Het principe Hoor en Wederhoor word schandelijk terzijde geschoven, want Wim Dankbaar word nooit in de gelegenheid gesteld om zijn stem te laten horen.

    Wim Dankbaar is met bewonderenswaardige volharding al jaren bezig om de waarheid over de moord op Marianne Vaatsra aan het licht te brengen en heeft heel veel argumenten om aan te tonen dat Jasper Steringa, niettegenstaande zijn bekentenis, Marianne niet vermoord heeft.

    Voor mij is één feit voldoende:
    Er is bij het lijk dat in het weiland gevonden is, geen bloed aangetroffen.
    Conclusie: Jasper kon haar niet de keel doorgesneden hebben.
    De moord is dus elders gepleegd (Dankbaar weet door wie en waar) en het lijk is daar gedumpt.

    De rechters, die Jasper veroordeeld hebben, wisten dit ook en zijn dus even corrupt als veel van hun collegas en het Departement van Justitie (door een oud-rechter jaren geleden `een Augiusstal` genoemd).

    Het feit dat u tezamen met de rest van de Hoofdstroom Media(MSM) niet de moed hebt om de waarheid naar voren te brengen, betekent dat u in wezen ook corrupt bent.
    Corrupt in de zin van verdraaien, misleiden en liegen om de gevestigde orde te dienen.

    Wat moeten we denken van de andere onderwerpen die Eenvandaag behandelt?

    Uw antwoord zal op prijs gesteld worden.

    Groeten.

    Bokwerda

  5. Pingback: Eindtijdsignalen en ander opvallend nieuws, verzameld door: Arie Goedhart | Silvia's Boinnk!!!

  6. Wim Dankbaar zegt:

    Van: micha kat [mailto:drsmkat@yahoo.com]
    Verzonden: dinsdag 8 augustus 2017 13:20
    Aan: Wim Dankbaar
    CC: Ronald Beetz
    Onderwerp: Re: Dankbaar

    Nee Wim,

    Het was YM erom te doen zijn eigen corrupte huid te redden. Daarom mag ik het dagboek publiceren.

    +++++++++++++++++++++++++

    Let op, Micha Kat mocht het dagboek wel publiceren vanwege een overduidelijke belangenverstrengeling van Yehudi Moszkowicz. Wie vind het dan nog gek dat ik hem een corrupte dwerg noem?

  7. Wim Dankbaar zegt:

    Van: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
    Verzonden: vrijdag 11 augustus 2017 15:45
    Aan: drsmkat@yahoo.com
    CC: Thijs Stapel (stapel@stapeladvocatuur.nl)
    Onderwerp: Micha

    Micha,

    Je kletst uit je nek dat ik Stapel van je probeer af te weken. Ik heb hem slechts gezegd dat ik het vervelend vindt dat hij een cliënt heeft, die mij aan het belasteren is en mij nu zelfs een “levensgevaarlijke psychopaat” noemt.

    Je zegt te pas en te onpas dat Demmink baby’s in stukken hakt en opeet. Waar is je bewijs? Extraordinary claims require extraordinary evidence. Demmink is gewoon een homo met een voorkeur van jochies van onder de leeftijd. Maar hij hakt geen baby’s aan stukken, laat staan dat hij ze opeet.

    Kom gewoon terug naar Nederland. Geef je DNA af. Denk je nu echt dat ze je gaan framen voor een moord? Dan ben je toch echt paranoia?

    Mvg

    Wim

  8. Wim Dankbaar zegt:

    Oh, en Micha, Dat Demmink van minderjarige jochies houdt, dat is allemaal peanuts. Dat had hem ook al de kop moeten kosten, maar VEEL belangrijker is dat hij de moordenaar van Marianne Vaatstra een vrijgeleide heeft gegeven. En dat was nog ver voordat hij in opspraak kwam over sex met 13/14 jarige straatkids. Rita Verdonk en Hilbrand Nawijn vonden het allemaal goed. Ze kwamen allemaal op de afscheidsborrel van Demmink in de Ridderzaal. Trots op Nederland!

    Stink jij ook zo uit je bek als Jan Roos?

  9. Wim Dankbaar zegt:

    http://revolutionaironline.com/thijs-stapel-blijft-voorlopig-optreden-voor-micha-en-wim/

    Micha, als je iets nutiigs wil doen, leg dan even uit waarom JIJ de dagboekjes van Maaike WEL mocht publiceren! Waarom Yehudi jou geen stroobreed in de weg legt. Maar ik voor voor tonnen wordt aangepakt? Terwijl ik niet eens het letterlijke dagboek heb gepubliceerd? Daar kunnen we elkaar een hand geven, ondanks onze verschillen. Je hebt het al gezegd. Jij mag het, omdat Yehudi zijn corrupte huid wilde redden. En onze gemeenschappelijke advocaat Thijs Stapel heeft ook nog bemiddeld in het convenant dat jij met Yehudi hebt gesloten! Zonder dat hij je gevraagd heeft om het dagboek van Maaike te verwijderen!

    Ja! Natuurlijk is Yehudi een corrupte dwerg! Hij heeft in overleg met Maaike (zegt hij zelf, is natuurlijk ook een vette leugen) bepaald dat jij het dagboek mocht publiceren. Daarmee is het een rechtmatige openbaarmaking geworden! Met toestemming van Maaike en Yehudi Moszkowicz. Ver voordat ik met mijn bewerkte versie kwam. Wat een smerige charlatan!

  10. Akky van der Veer zegt:

    Hé Wim, dat Mosko zich met corrupte zaken bezighoudt, is voor mij duidelijk, maar waarom hem uitschelden voor ”dwerg” begrijp ik niet goed van jou. Je hebt jonge, oude, kleine, grote, dikke en dunne mensen en alles er tussenin en die mogen er toch allemaal zijn?

Geef een reactie

