Voormalige topman OM slaat uitnodiging af

Van: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
Verzonden: dinsdag 18 juli 2017 8:58 PM
Aan: info
Onderwerp: Uitnodiging voor uw voorzitter Harm Brouwer

https://wordpress.com/post/rechtiskrom.wordpress.com/10423

Van: info [mailto:info@CTIVD.nl]
Verzonden: donderdag 20 juli 2017 09:57
Aan: ‘Wim Dankbaar’
Onderwerp: RE: Uitnodiging voor uw voorzitter Harm Brouwer

Geachte heer Dankbaar,

De heer Brouwer zal niet reageren op uw e-mail.

Vriendelijke groet,

Secretariaat CTIVD

(merk op dat secretaresse Hilde Bos nu niet tekent met haar naam)

Wat is hier aan de hand? De voormalige OM baas, nu rechter en voorzitter van de CTIVD, die ik al jaren beschuldig van het wegsluizen van de moordenaar van Marianne Vaatstra, in samenspanning met de beruchte Joris Demmink, wil niet verschijnen op een zitting waarin beslist zal worden of een getuige gehoord moet worden, wiens getuigenis mijn stelling zal bewijzen. Op de loodzware aantijging zelf reageert hij al helemaal niet.

Overigens, ik zie net dat Micha Kat op zijn site het volgende meldt:

DE TWEEDE AFLEVERING HAD CUMULATIEF (LIVE-LUISTERAARS EN YOUTUBE) AL BIJNA 1000 LUISTERAARS * ZONDAG GAAT MICHA HET HEBBEN OVER DE ZAAK-VAATSTRA NAAR AANLEIDING VAN DE LAATSTE WAPENFEITEN VAN WIM DANKBAAR (HIJ WIL ZELF NIET IN DE UITZENDING OMDAT HIJ BANG IS VOOR TEGENSPRAAK) 

Niet zo netjes om te zeggen dat ik bang voor tegenspraak ben.

 

Van: micha kat
Verzonden: donderdag 20 juli 2017 04:34
Aan: Wim Dankbaar
Onderwerp: Re: Baybasin en Vaatstra

Wil je zondag avond in mijn radio-uitzending komen om te vertellen over de laatste ontwikkelingen in de zaak-Vaatstra?

groet,

Micha

Van: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
Verzonden: donderdag 20 juli 2017 10:23
Aan: ‘micha kat’
Onderwerp: RE: Baybasin en Vaatstra

Nee Micha, sorry, dat heeft te maken met het feit ik niet geassocieerd wil worden met beweringen dat Friso of Mabel  bij deze zaak betrokken zijn, rituele moord in opdracht van satanische pedo’s, de familie van Korlaar enzovoort.

 

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in John F. Kennedy, Joris Demmink, Uncategorized. Bookmark de permalink .

10 reacties op Voormalige topman OM slaat uitnodiging af

  1. N.E. Derlander zegt:

    Wim,

    Ik ben nog nooit naar een openbare rechtszaak als deze geweest. Kun jij aangeven hoe de procedure om deze bij te wonen is? Moet je je vooraf aanmelden, legitimeren en weet ik wat nog meer allemaal? Of kun je er gewoon op de bonnefooi naar toe gaan?

  2. wim muller zegt:

    je moet je wel aanmelden bij de balie van de rechtbank en je legitimeren en je wordt gefouilleerd

    • N.E. Derlander zegt:

      @wim muller

      Ok bedankt voor de aanvulling. Deze formaliteiten vind ik op zich geen probleem, maar het is goed om dat vooraf te weten.

  3. Drentse Fryske zegt:

    Duidelijk Wim. Ik las het net ook, bij Kat. Met fronsende wenkbrauwen. Het zou Micha dan ook sieren als hij dit even anders – naar waarheid – formuleert op zijn site. In het kader van ‘For you’re truth happiness’ enz. Tóch, Micha ?

  4. Meret zegt:

    Persoonlijk zie ik niet in waarom je niet mee wil doen. Je kan jouw visie op de zaak uiteen zetten en je bovendien distancieren van dat deel waar je een andere kijk op hebt. Micha heeft weldegelijk belangrijk getuigenmateriaal boven water gekregen, (op beeld). Heb nooit begrepen waarom jullie elkaar van tijd tot tijd zo in de haren vliegen.

  5. Micha zegt:

    Het is precies zoals Meret zegt: Wim denkt A, ik denk B. De normaalste zaak van de wereld! Het zou toch triest zijn als iemand alleen in een uitzending wil komen als hij van te voren weet dat de inerviewer 100% op zijn lijn zit. Maar Wim stelt deze krankzinnige eis blijkbaar wel. Dat maakt geen sterke indruk. Hij weet dat ik samen met Eric Donk de grondlegger ben van het hele Faek-Ali-verhaal en dat hij pas later op de wagen is gesprongen. Zit daar nog oud zeer bij Wim? Heeft hij hierover een kwaad geweten? En Drentse F.: ik formuleer het precies naar waarheid!!!
    Ten overvloede: de uitnodiging is positief bedoeld omdat ik het een grote prestatie van Wim vind dat hij zo ver is gekomen. Samen zijn we ervan overtuigd en kunnen we bewijzen dat Jasper S. een patsy is. Ook vind ik het niet zo fideel van Wim mijn uitnodiging af te slaan in het licht van de wijze waarop hij mij steeds WEL gebruikt als het in zijn straatje past zoals in zijn strijd met Yehudi.

    • Wim Dankbaar zegt:

      Micha, ik heb het in mijn weigering om door jou geinterviewd te worden nog relatief netjes en beleefd gehouden. De waarheid is dat ik absoluut niet met jou en je gedachtengoed geassocieerd wil worden en dat ik je knettergek vind. Dat blijkt ook maar weer uit je laatste bijdrage op je site. Het zal wel niet lang duren voordat ik ook voor Demmink en “de satanische pedo elite” werk, net als Myra, Eric Donk en Ton Hofstede.

      Mvg

      Wim

    • Wim Dankbaar zegt:

      Ik schaar mij achter Ton:

      Van: Ton Hofstede
      Verzonden: maandag 5 juni 2017 10:14
      Aan: Hans Holtrop
      CC: TubeYourShop Ireland; thijs.stapel@vvadvocaten.nl; Wim Dankbaar; Adèle BSVDP
      Onderwerp: RE: Zinloos ?

      Beste Hans,

      1. TRIGGER
      Micha haalt echt geen bloed onder mijn nagels vandaan. Dat kan hij helemaal niet omdat ik niet langer meer serieus neem wat hij allemaal aan smaadschrift op het internet plempt. Ik heb geen persoonlijke, waardevolle band met hem en ik weet dat wat hij zegt niet waar is, dus het raakt mij niet. En ik mis Kat niet. Ik ben voor mijn eigenwaarde niet afhankelijk van de mening van anderen.

      Met zijn banale domheid wordt het eerder amusant. Zoiets als Paul de Leeuw, totdat je daarmee overvoerd bent en je van walging de TV uitzet of niet meer op Micha zijn site kijkt. Tijdverspilling, want tegenwoordig heeft Kat niets meer te bieden behalve een ridicule opinie.

      Vijf jaar geleden, toen hij nog inhoudelijke informatie kreeg toegespeeld die hij mocht publiceren, dacht ik nog dat hij soms een punt had. Maar dan ben ik zo dat ik dat ga checken, zo dicht mogelijk bij de bron. Nu jaren later heb ik het een na het andere opgeblazen onzin verhaal van hem naar het rijk der fabelen kunnen zenden. Vervloessem, Riouwstraat 13. Al zijn “scoops” blijken slecht journalistiek broddelwerk te zijn. Van het niveau Peter R. de Vries, die andere procesverstoorder. Zelfde niveau, zelfde opgeblazen ego. En wellicht dezelfde financier, als je althans de stelling van Erik Donk wilt geloven over Micha met zijn Teevendealtje.

      Kat wil aandacht trekken en zoekt naar bevestiging van zijn ego bij anderen. Helaas voor hem vindt hij die niet (behalve dan bij een paar verdwaalde zelf dolende zielen). Integendeel. Iedereen die ooit vriend van hem was heeft hij geschoffeerd en van zich afgestoten:
      – Arend Zeevat
      – Martijn Alberda
      – Erik Donk
      – Peter Poot
      – Hüseyin Baybaşin
      – Boudine Berkenbosch
      – Myra de Weerdt
      – Steve Brown
      – vele anderen
      – en nu ook Ton Hofstede.

      Het resultaat? Micha heeft niemand meer behalve zichzelf. En zijn wijze van schreeuwen om aandacht maakt hem alleen maar geïsoleerder. Het is vervolgens Kat die daarop disproportioneel reageert. Wanneer je zo obsessief bent om telkens al je pijlen op één persoon te richten die niet je vijand is (zelfs ooit een vriend) en je tientallen publicaties gaat besteden aan een mislukte poging jezelf te rehabiliteren ten koste van anderen dan heb je de strijd al verloren.

      2. ZWARTE MAFFIA
      Dat de overheid, als dat al zo is, hem de mond wil snoeren dan heeft dat niets te maken met de juistheid van zijn stellingen. Dat is meer iets van een irritante mug die maar blijft steken, ook nadat je hem herhaald hebt weggewuifd, en je hem daarom ten slotte maar wilt doodslaan. Niet omdat die mug nou zo’n zinvolle bijdrage heeft. Maar omdat het een parasiet is die leeft op de kosten van anderen.

      En zijn “geniale strijd” is al helemaal nergens (meer) te zien. Zeker Kat heeft (in meer dan 10 jaar tijd) VIER hoogtepunten gehad:
      a) het boek de Demmink Doofpot
      b) de confrontatie bij de auto van Demmink
      c) met zijn pedo-graffiti actie
      d) met zijn megafoon actie.

      En dat was het. En die hoogtepunten had hij dankzij JD-TV. Erik heeft het vastgelegd en gepubliceerd. En Erik Donk heeft daarnaast nog veel meer waardevolle momenten. Demmink, Buruma, noem maar op. Daar is Kat in geen velden noch wegen te bekennen. De hoogtepunten ontstonden dus uit het teamwork, niet uit ego-Kat. En dat blijkt wel. Nu hij er alleen voor staat is er niets meer over.

      3. PLAATS INNEMEN
      Ik val Micha niet aan, hij mij en anderen wel. En Micha weet dat ik me door niemand laat misbruiken. Wie denkt daar ongestraft mee weg te kunnen komen vergist zich lelijk. Ik geef nooit op en vergeet niet. Micha moet haast ten einde raad zijn dat hij dit soort wanhoopsoffensieven pleegt. En wat betreft het streven naar gerechtigheid en ter verantwoording roepen, of dat nou de overheid of Kat is, dat doe ik op mijn manier, naar mijn eigen inzichten, en in mijn eigen tempo…

      Als jij zijn vriend bent, steun hem dan op de juiste manier. Niet door je voor zijn karretje te laten spannen maar om hem te wijzen op de fouten die hij maakt en hem alternatieven te bieden.

      Ik wens jullie beiden veel succes en een betere toekomst toe.

      Vriendelijke groet,
      Ton

Geef een reactie

