Edelachtbare vrouwe Geerdes,

Laat ik u eerst even een statement van mijn compagnon Hans Mauritz geven:

Je schrijft: “Dat is de reden dat ik mr. Geerdes laat zien wat ze los maakt met haar beslissing.  Dat ik dat doe, is juist een blijk van vertrouwen in haar en het systeem….”. Dat is echt een lachertje. Je zult deze tante helemaal niets laten zien want zij gaat omdat jij dat zo graag wil de hele Vaatstra-zaak echt niet op z’n kont gooien. Dat is toch al uit alles gebleken juist en vooral binnen het raamwerk van jouw eigen rechtszaken. Hoe naïef ben jij eigenlijk. Je stelt: “Met welk argument denk je dat mr. Geerdes het getuigenverzoek nog kan afwijzen?”, terwijl je weet dat deze figuren helemaal geen argumenten nodig hebben. Staan boven de wet en al helemaal boven jouw belang.

Hans Mauritz noemt u een “tante” en een “figuur” die mijn getuigenverzoek van Faek en hem gaat afwijzen. Welnu, mevrouw Geerdes, ik ben het niet met hem eens. Het feit dat u een zitting plant om mij te laten vertellen dat Faek gehoord dient te worden als getuige, zegt mij dat u geen onderdeel bent van een corrupt systeem, zoals Hans Mauritz dat ziet.  Ik zal u uitleggen waarom.  Ik geloof niet dat onze rechtstaat totaal corrupt is. Er zijn rechters geweest, nota bene van een Hof, die een vervolging van Joris Demmink hebben gelast. U denkt toch niet dat Joris dat leuk gevonden heeft? Er zijn ook rechters geweest die Joris Demmink een zaak van smaad en laster (van het Algemeen Dagblad/Koen Voskuil) hebben laten verliezen. Een zaak waar Joris niet tegen in hoger beroep ging. Blijkbaar kon Joris niet overtuigend weerleggen dat hij geen klant was van een Haagse jongenspooier. Dus zo onschendbaar is Joris niet! Hans Mauritz beweert dat u als “tante” Joris Demmink en Harm Brouwer gaat beschermen door om welke onduidelijke reden dan ook het getuigenverzoek van Faek en hem af te wijzen. Hoe denigrerend vindt u dat?   Waarom beweert hij dat ik u niets kan laten zien? Ik zal u op 15 augustus het één en ander laten zien! Als Hans Mauritz een vent is, dan is hij er ook bij op 15 augustus, om u exact te vertellen wat hij heeft vernomen van Faek Mustafa en Riad Elmakhour.  Laat hem maar rechtstreeks in uw gezicht zeggen dat u een corrupte “tante” bent, die het verzoek tot getuigenverhoor van Faek en hem gaat afwijzen.

U weet wat ik wil bewijzen. Dat is het volgende:

De ware toedracht van de moord op Marianne Vaatstra is kort samengevat het volgende: 

Marianne Vaatstra is vermoord door twee asielzoekers in de caravan van Wolfgang Hebben. Dit was een Duitser. De verkrachters/moordenaars van Marianne heten Ali Hassan en Haval Ali Mawloud.  Behalve Wolfgang was daar ook een 15 jarige asielzoeker bij, genaamd Faek Mustafa. Deze Faek Mustafa is op de ochtend van de moord door de politie opgehaald uit het AZC en heeft aan de politie verteld wat er gebeurd was. De top van Justitie heeft echter direct besloten dat de ware toedracht niet bekend mocht worden. Naar aanleiding van de bekentenis van Faek is Ali Hassan opgepakt op zijn huurkamer in Leeuwarden en via het grenshospitium Amsterdam nog datzelfde weekend het land uitgezet. Dit is geregeld door Harm Brouwer en Joris Demmink. Haval Ali Mawloud is op eigen kracht via Utrecht naar Irak terug gevlucht met hulp van een paar vrienden. Hij heeft daar nu een hoge functie bij de geheime dienst.  

Faek is als “geheime” kroongetuige direct overgeplaatst naar het AZC Musselkanaal. Enkele maanden later kregen hij en zijn vader een verblijfsvergunning. De hele veroordeling van Jasper Steringa is dus een farce om de bovengenoemde ambtsmisdrijven van Justitie op een geloofwaardige manier te begraven. Na de veroordeling van Steringa heb ik ontdekt waar Faek woont en heb ik veelvuldig contact met hem. Deze contacten bewijzen reeds dat wat ik stel klopt.

Maar daar hoeft u in de komende zitting van 15 augustus allemaal geen rekening mee te houden. U hoeft alleen maar rekening te houden met het FEIT dat ik een rechtstreeks belang heb om Faek als getuige te horen. Ik ben immers reeds veroordeeld (in eerste aanleg) tot drie maanden gevangenisstraf, wegens een aangifte van Wolfgang Hebben, van wie Faek in een getekende verklaring stelt dat de moord op Marianne Vaatstra  is gepleegd in de caravan van Wolfgang! Het is dus Faek die de bron is van de zogenaamde  “smaad en laster”. Daarmee is mijn belang fenomenaal! Het is Faek die reeds 4 jaar lang NIETS ontkent over zijn getekende verklaring. Het is Faek die meermaals aangegeven heeft om onder ede voor een goede Justitie meer te willen verklaren.

Daarom is het van cruciaal belang voor mij dat Faek deze verklaring onder ede gestand doet, en ongetwijfeld meer zal vertellen in een dergelijke verhoor onder ede.  Voegt u daarbij dat Wolfgang en het OM zich verzetten tegen een getuigenverhoor van Faek, dan begrijpt u toch ook wel wat hier aan de hand is? Wolfgang ontkent dat hij Faek, Ludger, Marianne en Ali ooit heeft gekend. In diverse dagvaardingen en aangiftes! Ik heb dus te maken met een VALSE aangifte van Wolfgang, die het OM niet in behandeling wil nemen. Deze valse aangifte is te bewijzen met het getuigenverhoor van Faek. Waarom denkt u dat mijn hoger beroep tegen Wolfgang zo lang duurt? In deze ZEER afbreukgevoelige zaak die Harm Brouwer in zijn portefeuille had? Joris en Harm willen mij liefst gisteren dan vandaag in de bak hebben. Maar ik zeg gewoon dat ZIJ in de bak moeten zitten! Niet dan? Als je de moordenaars van Marianne een stiekeme vrijgeleide geeft, en daar 13 jaar later ook nog een gestoorde veeboer voor ophangt, dan ben je toch een enorme crimineel? Je moet wel kunnen terugblaffen? Waar is Harm nu dan? Harm is toch gewoon een laffe hond? Niks geen geblaf! Open en eerlijk en kwetsbaar? Wat een hypocriet! Wat zegt dat u nu dat Joris en Harm daar niks op zeggen? Het is toch van God los? U gaat Hans Mauritz toch geen gelijk geven? Mr. Geerdes, het is eigenlijk heel eenvoudig. U staat het getuigenverhoor toe. Dan hebben we twee mogelijkheden. Of Faek gaat alles alles ontkennen, of Faek gaat veel meer vertellen dan hij reeds schriftelijk heeft verklaard, met ondersteuning van de verklaringen van zijn vrienden Riad, Rida en Farhad. Ik ben daar niet bang voor. U toch ook niet? Ik zou willen dat ik ongelijk heb en dat mijn ongelijk bewezen wordt. Ik zou willen dat ik de gestoorde complotdenker ben waar ik voor uitgemaakt word. Denkt u niet dat ik mij dagelijks afvraag of ik ongelijk zou kunnen hebben? Of ik niet helemaal kierewiet ben, zoals Peter R. de Vries beweert, en afgevoerd zou moeten worden in een dwangbuis? Dan denk ik weer aan dat bebloede trainingsjack dat op de ochtend van de moord werd gevonden door de badmeester en naar de politie is gebracht. U bent rechter. U heeft rechten gestudeerd. Dus u bent ook intelligent. U moet dus ook kunnen begrijpen dat hier iets mis is als zo’n belangrijk bewijsstuk door Justitie wordt verdonkeremaand. En helemaal  als u weet dat de badmeester is bedreigd door datzelfde Justitie om zijn mond te houden over dat trainingsjack. Dan heb ik het nog niet eens over het Rabopasje van Marianne waarmee na haar dood is gepind.

 

Zeg Hans, waarom mogen bedoelde documenten slechts worden gebruikt ten behoeve van eventueel komende rechtszaken? Ik snap het niet! Ik denk niemand niet! Je bent toch bereid om de totstandkoming van de verklaringen onder ede te bevestigen? Be there on 15 august! Kun je meteen je excuses maken aan Mr. Geerdes.

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

2 reacties op Edelachtbare vrouwe Geerdes,

  1. Ronald zegt:

    Misschien kan Hans hier even uitleggen waarom die kluisverklaringen niet gepubliceerd mogen worden en wel gebruikt mogen worden in rechtszaken. Wim, ik begrijp ook niet waarom niemand het hardste bewijs (graniet hard, toch) mag zien. Is er soms iets mis mee en denkt Hans dat het toch nooit wordt toegelaten voor een rechtbank?

  2. Dennis zegt:

    En Hans noemt zich uitgever? Zie laatste zin: 2 fout ,Hans!

Geef een reactie

