Over Kort Geding 24 Juli en Peter R. de Vries

Van: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
Verzonden: dinsdag 11 juli 2017 13:33
Aan: moszkowicz@moszkowicz-law.nl
CC: Thijs Stapel (stapel@stapeladvocatuur.nl)
Onderwerp: Inzake tuchtklacht

Heer Moszkowicz,

In uw concept dagvaarding voor het contactverbod dat op 24 juli aanstaande dient, beweert u het volgende:

  1. Dankbaar heeft zich eerder op laakbare wijze bemoeid met een moordzaak. Ook bij de Deventer moordzaak had Dankbaar de hardnekkige overtuiging dat sprake was van een complot. Om zijn stellingen te onderbouwen heeft hij een aantal betrokken recherche beambten veelvuldig lastig gevallen en zelfs op hun thuis adres bezocht. Voornoemde personen hebben Dankbaar eveneens in kortgeding betrokken. De voorzieningenrechter heeft Dankbaar veroordeeld tot een contact- en publicatieverbod.4 Het vonnis zal als productie XXX in het geding worden gebracht. In dit verband heeft Terpstra het noodzakelijk geacht aangifte te doen tegen Dankbaar ex art. 31 Aw. 

U zegt dus dat Maaike Terpstra aangifte tegen mij heeft gedaan. Waarom weet ik daar niets van? Maaike is dus naar het politiebureau geweest om aangifte te doen? Of heeft u dit voor haar gedaan?  Kunt u mij het proces verbaal van deze “aangifte” toesturen? Of mag ik aannemen dat u maar wat kletst?  Dit zal op ook 24 juli aan de orde komen.

Tevens stelt u in uw concept dagvaarding het volgende:

  1. Overigens kent Dankbaar reeds een geschiedenis van privacy inbreuken en daarmee samenhangende strafrechtelijke vervolging. Dankbaar is al eens zo ver gegaan dat hij heeft ingebroken in de e-mail van journalist Peter R. de Vries. Dankbaar had alternatieve ideeën aangaande de Deventer moordzaak. De Vries en Dankbaar verschilden daarover van mening waarop Dankbaar zeer privacy gevoelige, middels computervredebreuk verkregen, e-mails van De Vries heeft verspreid. Na voldoening van schadevergoeding van +/- € 20.000,- door Dankbaar bij wijze van schikking aan De Vries, had laatst genoemde het Openbaar Ministerie bericht dat hij strafvervolging van Dankbaar niet meer opportuun achtte. Berichtgeving in verschillende media over dit incident zal als productie XXX in het geding worden gebracht. 

Hoe komt u erbij dat ik Peter R. de Vries een schadevergoeding van  +/- € 20.000,- heb voldaan? Waar haalt u dit vandaan? Het is geklets! Ik heb Peter R.  de Vries NIETS betaald!  Peter R. de Vries heeft zelf gevraagd  aan de OvJ (Ton Maan) om de zaak te seponeren omdat hij niet wilde dat de emails van zijn toenmalige minnares in een openbare rechtszaak het licht zouden zien. Dat is ook begrijpelijk. Wat dat betreft beschermt hij haar. U zegt dat ik heb ingebroken in het email account van Peter R. de Vries. Ook dat ligt even wat anders. Peter R. heeft mij tijdens onze reis naar America in 2006 over de moord op JFK, gevraagd of hij even zijn emails mocht checken op mijn laptop. Mijn laptop had kennelijk de instelling dat hij het wachtwoord onthoudt. Ruim 6 maanden lang heb ik op deze laptop kunnen zien dat ik kon inloggen op mijn eigen account dank@xs4all.nl , met als alternatief prdv@xs4all.nl.

Ik heb mij 6 maanden ingehouden. 6 maanden lang heb ik de verleiding kunnen weerstaan om niet te klikken op het account van Peter R. de Vries. Maar kort na onze reis naar America, kreeg ik ruzie met Peter R. over de Deventer moordzaak inderdaad. Omdat ik contact maakte met Maurice de Hond. Die mij even de facts of life gaf, ook over Peter R. de Vries, die mij zei: Als je het dossier leest, weet je gewoon dat Ernest Louwes de dader is. Nou mooi niet! De klusjesman Michaël de Jong is de dader!  Maurice de Hond had en heeft gelijk! Mag ik dan ook nog even melden dat de Deventer Moordzaak  nu ook weer onderwerp van een herzieningsaanvraag is?

Uiteindelijk heb ik toch een keer na zes maanden op de ENTER toets geklikt op het account van Peter R. de Vries. Oh, oh, Stoute laakbare Wim! Is dat “inbraak”? Blijkbaar niet! Anders was ik wel vervolgd! Ik kwam er gewoon in. Het is eigenlijk lachwekkend. Een man die seminars geeft over internet beveiliging, verandert zijn password niet. Overigens was dat password niet zichtbaar. Ik hoefde alleen maar op ENTER te klikken. En toen zag ik die geile, hete emails van zijn minnares. Dit was dus ver voor dat Peter R. met zijn “open huwelijk” kwam. Open huwelijk my ass! Peter heeft 3 weken op de bank moeten slapen toen zijn Jacq erachter kwam. Die kwam erachter omdat oplichter Matt Hoorn de emails aan de hoogste bieder probeerde te verkopen. Zo gaat het zo vaak: De hele wereld weet dat Peter een notoire vreemdganger is, behalve zijn vrouw.

Mvg

Wim

PS: Hans, wanneer kom je nu eens met je boek? De misdadige misdaadverslaggever?

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra, Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Over Kort Geding 24 Juli en Peter R. de Vries

  1. Wim Dankbaar zegt:

    Wie heeft ervaring met Mart Houser? Deze vent is ernstig gestoord.

    https://www.youtube.com/results?search_query=mart+hauser

  2. johnloup zegt:

    Van wanneer is dat contactverbod in de Deventer Moordzaak? Is toch voor je in contact kwam met Maaike?
    Geval Peter R. de Vries is toch ook van daarvoor?
    Dit was dan toch bij de fam. Vaatstra, Klaske enz.bekend? Het heeft hen toch niet weerhouden?

  3. Ach, advocatenvals. Maken gebruik van alles en lijken door hun agressieve opstelling maatgevend. Niets is minder waar. Het zijn geestelijke misbruikers. Die hele familie Moskovitch is karakterloos en opportunistisch. Door anderen in het licht te zetten vallen eigen fouten niet op. Lijkt links wel of kerkelijk. Of het OM inderdaad.

    Ik zou ook informatie gebruiken als ik getergd werd. Niet correct maar soms breekt nood wet. Peter de Valse was gewoon weer eens als narcist vergeten zijn verdediging te controleren.

    Midlifecrisis-Peter. Bah. Alleen zwakkere persoonlijkheden lijden daaronder. Lees de literatuur.

    Bovendien is seks met slechte wijven een duivelse handeling. Allicht dat Peter zijn geweten nu opspeelt en hij meent dat werken voor het OM hem absolutie geeft. Nee lul, je blijft een oppervlakkige havo-zak.

    Afijn. Heerlijk dat beerputwerk. Afval uit de oudheid zei ook meer dan alle geschriften.

  4. Pingback: Eindtijdsignalen en ander opvallend nieuws, verzameld door: Arie Goedhart | Silvia's Boinnk!!!

Geef een reactie

