Deurwaarder Henk van Beest deel 2

Sven-HullemanLees eerst deel 1:

https://rechtiskrom.wordpress.com/2017/04/26/deurwaarder-henk-van-beest/

Met dank aan advocaat Sven Hulleman van Stop de Rest Restschuld (foto)  dat ik Henk heb leren kennen. Sven zei mij: Ik heb de beste deurwaarder ooit. Ik noem hem : “Het Beest”! Niets teveel gezegd, Sven! Het Beest is zo goed dat nu ook mijn nemesis kereltje Yehudi Moszkowizc gebruik van hem maakt.  Jaja , Yehudi zag hoe snel Henk beslag liet leggen op zijn rekeningen en de AOW van Maaike. Hevig onder de indruk was Yehudi! En nu wordt Henk door Yehudi ingezet tegen mij om beslag te leggen en dagvaardingen uit te brengen. Het kan verkeren.

Henk is een paradijsvogel. Helicopter piloot en treintjesfanaat. De beste in zijn vak! Henk, mensen zoals jij mogen NOOIT met pensioen! Hooguit een korte vakantie op Isle of Man:

https://www.npo.nl/droomhuis-gezocht/06-03-2017/POW_03414341

 

 

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

