Bericht aan Harm Brouwer

Van: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
Verzonden: zaterdag 1 juli 2017 16:32
Aan: ‘info@CTIVD.nl’
Onderwerp: Ter attentie van voorzitter Harm Brouwer

Zeg beste Harm,

Jij bent toch rechter? En 8 jaar lang hoogste man van het OM geweest? Voor open verantwoording en transparantie?  Jij kent de wet toch beter dan ik?

https://rechtiskrom.wordpress.com/2017/03/30/rectificatie-volgens-vonnis/

Uit je speech : Zwijgen is zilver spreken is goud: |

“Deze kleine verkenning op het internet bewijst ook, dat het gezag van een procureur-generaal inderdaad niet meer vanzelf spreekt. Een aantal nieuwssites komt met het bericht van vorig jaar, dat tachtig procent van de Nederlanders mijn ontslag zou willen Op één van de weblogs kan men aanklikken of ik moet aftreden. De stand deze week: 92,17% is voor. Overigens hartelijk dank aan het adres van die negen mensen, die mij het voordeel van de twijfel gunnen!”

Beste Harm,  het was meer dan tachtig procent! Het was 93 procent. Kijk maar:

http://www.jfkmurdersolved.com/brouwer.htm

http://globalguestpoll.com/vote.cgi?SUBMIT=Results&handle=OMBAAS

Spreekt het gezag van een voorzitter van de Commissie van Toezicht op de Veiligheids- en Inlichtingendiensten wel vanzelf, Harm? Nog minder toch? Dat gezag is toch nergens als deze voorzitter zich laat beschuldigen van het stiekem wegsluizen van de moordenaar(s) van Marianne Vaatstra? En dan ook nog dit zegt:

Geachte heer Dankbaar,

De heer Brouwer zal niet reageren op uw e-mail.

Vriendelijke groet,

Hilde Bos

Secretaris CTIVD

Vind je het zelf geen blamage, Harm? Je bent de voorzitter van de waakhond die ons land moet beschermen tegen terrorisme? En ik stel gewoon dat je 18 jaar geleden de moordenaar van Marianne Vaatstra stiekem naar Noorwegen hebt gesluisd, samen met je maat Joris Demmink? Ik stel dat jij deze terrorist/verkrachter/moordenaar stiekem een geheime aftocht hebt gegeven. En toch wordt jij de voorzitter van deze Commissie. En dan zeg jij: Ik wil niet reageren! Met je preken over open verantwoording en transparantie? Waar is die open verantwoording nu dan?  Een voorzitter van deze Commissie die zelf terroristen en moordenaars een vrijgeleide gaf. Welnu Harm, dan hebben we aan jou een hele goede voorzitter! Maar niet heus!

Mvg

Wim

PS: Harm, ik vind meer dan ooit dat je gedwongen moet worden tot aftreden. Sterker, ik vind dat jij en en Joris moeten worden vervolgd voor de bewezen ambtsmisdrijven die jullie hebben gepleegd inzake Marianne Vaatstra. De misdrijven waar jullie binnenkort van ontslagen worden, Baybasin, sexueel misbruik, etc,  zijn een schijntje vergeleken bij de misdrijven waar ik jullie van beschuldig. Dat die beschuldigingen de waarheid zijn, wordt alleen maar duidelijker aan de hand van jullie gedrag! HELLUP! Ik reageer niet!

Hoezo niet, Harm? Hoezo niet Joris? Je kon toch ook Koen Voskuil en het AD aanklagen, Joris? Heb je de rechtstaat dan toch niet helemaal aan een touwtje, Joris? Er zijn blijkbaar nog rechters die jullie niet onder controle hebben. Waarom klaag je mij dan niet aan, Joris? Ben je bang?  Vind je het niet ernstig genoeg waar ik jou en Harm van  beschuldig? Je kon wel het AD aanklagen voor hun publicatie dat je een klant was van een kinderpooier.  Dat je dat verloren hebt was even een setback. Maar waarom durf je mij niet aan te klagen voor de beschuldiging dat je de moordenaars van Marianne hebt weggesluisd? Is dat niet een ernstiger beschuldiging dan dat je van minderjarige jochies houdt en verkracht? In Turkije, Nederland, Cambodja en Thailand? Was je niet op 1 mei 1999 op het bureau Buitenpost van Jan Verkaik? Was die Mercedes die half op de stoep stond niet van jou?

Hoe het ook zij, Joris en Harm, ik stel dat jullie laffe criminelen zijn die de moordenaars van Marianne Vaatstra stiekem hebben weggeleid. Het is logisch dat jullie daar niets over willen zeggen. Zeg maar niets! Wel zo verstandig, als je niet de bak in wilt draaien. Misschien moet Chris Klomp daar een artikel over maken voor het AD? Zou hij dat willen en durven? Wellicht gaan jullie je dan zorgen maken? Of hebben jullie de zorgen al? Ik weet het wel zeker, Harm. Je bent tenslotte een echte nitwit om op mijn beschuldigingen te reageren met: Ik wil niet reageren!  Dat begrijpen we volkomen, Harm! Weet je waarom? Omdat je als geen ander weet dat het waar is wat ik stel. Anders zou je toch niet zeggen: Ik wil niet reageren? Dat zou toch je eer te na zijn met je openheid en transparantie?

 

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

5 reacties op Bericht aan Harm Brouwer

  1. geen04 zegt:

    Over de Supergetuige gesproken, Anne Marie van Blijenburgh.

    Een aardig mens, die verder geen vlieg kwaad doet.
    Ze geloofde heilig, dat haar ex-man en zijn broers van alles en nog wat op hun geweten hadden en de grootste gangsters van Nederland waren, weet je nog?
    Dat kon je haar echt niet uit haar hoofd praten.
    Enfin, dat weet jij beter dan ik.

    Net zo goed als jij er heilig in gelooft, dat Demmink en Brouwer de moordenaar van Marianne naar Noorwegen hebben weggesluisd. Grotere boeven bestaan er niet en het is het allergrootste schandaal in de Nederlandse geschiedenis. Hoe vaker je aan ze denkt, hoe slechter ze worden.

    Maar het is niet de realiteit.
    Marianne is niet vermoord in de caravan van Hebben, en ook niet door Ali, en Demmink en Brouwer hebben er helemaal niks mee te maken.
    Maar dat zal nooit tot je doordringen.

    Het ga je goed; dit was mijn laatste comment hier.

    Douwe.

    • Wim Dankbaar zegt:

      Niet mijn laatste comment over jou. Ik zal een apart artikeltje aan je wijden. Anne Marie van Blijenburgh is geen aardig mens. Die is knettergek en doet wel degelijk vliegen kwaad, onder meer haar kinderen. Die vinden het geweldig dat ma deze lasterlijke onzin verspreidt.

    • N.E. Derlander zegt:

      @geen04

      geen04, u geeft een mening zonder enige (steekhoudende) onderbouwing of argument of steekhoudende weerlegging. Dat is niet alleen onzinnig, dat is simpel en bizar. Het doel laat zich raden.

  2. Pingback: Eindtijdsignalen en ander opvallend nieuws, verzameld door: Arie Goedhart | Silvia's Boinnk!!!

  3. naamlost zegt:

    geen04, Je kan beter geen dingen schrijven die je niet kan staven. “Marianne is niet vermoord in de caravan van Hebben”. Door dat te zeggen is het nog niet waar. Maar ik vermoed dat Wim gelijk heeft en dat jouw bijdragen geen ander doel hebben dan verwarring en twijfel te zaaien. Dat maakt jou dan meteen een triest mens, maar dat wist je zelf ook wel. Je energie moeten stoppen in zaken die de wereld slechter maken, wat voor mens haalt daar zijn voldoening uit?

Geef een reactie

