Yehudi, take notice:

Van: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
Verzonden: maandag 26 juni 2017 16:05
Aan: moszkowicz@moszkowicz-law.nl
CC: harriet@advocatenkantoordekroon.nl
Onderwerp: Yehudi, take notice:

Beste Yehudi,

Het duurde even voordat je mij een antwoord gaf op mijn aanbod in het kader van het bemiddelingsgesprek (door jou aangevraagd). Uiteindelijk kwam je antwoord in de vorm van een afwijzing. Dank daarvoor. Ik zit echter nog op een ander antwoord van je te wachten. Ik doel dan op het volgende:

Het doel van mijn communicaties was vooral om van Terpstra en/of de familie Vaatstra te vernemen wat hun mening is over de verklaringen van Faek Mustafa, Riad Elmakhour en Rida Hashimi. Wellicht kan YM als hun raadsman daar een antwoord op geven?

Mvg

Wim Dankbaar

Bron: https://rechtiskrom.wordpress.com/2017/06/12/weer-een-nieuw-kg-van-corrupt-advocaatje-yehudi-komt-allen/

Ik wil je graag uitleggen waarom ik hier een antwoord op wil hebben. Allereerst is dit relevant in het kader van het door jou aangekondigde kort geding voor een contactverbod met Maaike, dat op 24 juli aanstaande zou moeten dienen in de rechtbank Haarlem. Hierin wil je aantonen dat Maaike niet gediend is van de emails die ik haar en jou gestuurd heb. Zodra ik hier een dagvaarding voor krijg, zal ik ook de rechtbank verzoeken om jou een antwoord te laten geven op deze vraag, voor of tijdens de zitting. Dit in het geval je niet onontvankelijk wordt verklaard, want dat zal mijn eerste eis zijn, nu ik duidelijk en herhaald heb aangegeven, ook aan jou persoonlijk tijdens ons gesprek op de parkeerplaats, dat ik Maaike niet meer rechtstreeks zal emailen. Er wordt mij weleens verweten dat ik je vooraf teveel informatie geef waarop jij dan kunt anticiperen. Welnu, Yehudi, je anticipeert maar een eind raak. Ik doe namelijk alles open en transparant. Ik geef jou de kans om alles vooraf te trachten dicht te timmeren.

Laat mij eerst even de omstandigheden samenvatten waarom ik Maaike, Bauke, met CC aan jou, de getekende verklaringen van Faek, Rida en Riad heb gestuurd.

– De voor mij laatst bekende kennis is dat Maaike niet gelooft dat Jasper Steringa haar dochter heeft verkracht en vermoord.

– Maaike stelt in een gesprek van vorig jaar 30 april 2016 met Klaske, volgens jou haar verraderlijke vriendin die mij heimelijk haar dagboek in handen heeft gespeeld, dat zij zich totaal nergens meer mee bemoeit. In datzelfde gesprek stelt Maaike niet over jouw acties, die mij benadelen, te willen praten.

– Maaike heeft tegen minimaal 4 personen gezegd dat wat haar betreft de waarheid over de moord op haar dochter in mijn boek(en) staat. Ida de Vries, Klaske Ferwerda, Hans Mauritz, Akky van der Veer. Steeds met de toevoeging: Vertel dit alsjeblieft niet verder wat anders krijg ik grote problemen met mijn gezin. Dit is nooit door jou of haar bestreden.

– Maaike heeft herhaaldelijk aangegeven dat zij zich afzijdig moet houden omdat zij anders haar andere kinderen ook kwijt raakt. Onder meer in dit opgenomen gesprek:

“Voor mijn gezin moet ik mij er helemaal afzijdig van houden. Ik heb mijn kinderen beloofd – en anders raak ik ze helemaal kwijt – dat ik er helemaal mee kap, geen contacten meer, geen email….. Jullie zoeken het maar uit, maar zonder mij …. Ik kan het niet meer. Ik wil het niet ten koste van mijn andere kinderen, want, ja, daar kan ik echt niet buiten. En bedankt, hè?” 

 

Bron: https://rechtiskrom.wordpress.com/2014/02/11/de-verraderlijke-vriendin-van-maaike/

– Maaike heeft herhaaldelijk aangegeven tegen meerdere personen dat ze geen contact met jou heeft, dat het allemaal geregeld wordt door Bauke en haar kinderen. Onder meer tegen Akky van der Veer, Gea van der Veen, Klaske Ferwerda en Hans Mauritz.

– Maaike (en in feite ook Bauke) heeft altijd Justitie beschuldigd, onder meer in haar “dagboek”, van leugens en bedrog in het “onderzoek” naar de moord op haar dochter. Met name personen als Jan Verkaik, Michiel Severein, Nettie Groenveld, Joop Damstra, enzovoort. En dan wist ze nog niet eens dat Joris Demmink en Harm Brouwer aan de touwtjes trokken. Dat deze personen slechts trekpoppen van hen waren!

– Maaike heeft altijd haar waardering uitgesproken voor mijn inspanningen om haar te helpen in het aantonen van deze leugens en malversaties. Onderstaand slechts één voorbeeld:

From: Maaike Terpstra [mailto:terp65@msn.com]
Sent: woensdag 6 juni 2012 13:46
To: Wim Dankbaar; ‘Andre Vergeer’; ‘Klaske Ferwerda’; ‘David Haan de’; ‘Gerrit Veldman’; ‘Hilly Veenstra’;
spander@hetnet.nl; ‘Ronnie Pander’; ‘A. K.’
Subject: Re: 16 mei 1999

halo wim

eindelijk kan ik mijn mails lezen op de camping blij dat jullie deze goede dingen doen via hero brinkman .heb nog met hem gebeld en het nodige uitgelegd

hij vroeg ook naar Bauke .heb gezegd dat die vanaf het begin met elke wind meewaaide ,maar ik sta, en blijf achter jullie bevindingen staan .de kamervragen zijn duidelijk ,laten ze daar niet onderuitkomen ,het doet allemaal heel veel met mij (de spanning) ben al meerdere keren naar de dokter geweest,hoop het vol te kunnen houden ,jammer dat de kinderen en denk ook Bauke weer in de justitie geloven met hun nieuwe theorie ,inderdaad Wim ben ik geschokt door het nieuwe gegeven dat ze met een bekende het weiland ingelopen zou zijn ,wat een afgang voor je kind wat is vermoord,

                                                                                            groeten Maaike

Zo kan ik nog wel even doorgaan, Yehudi. Aan jou is het nu de nobele, schone taak om in het kort geding en het hoger beroep te bewijzen dat het bovenstaande allemaal onzin is. Dat Maaike sinds de arrestatie van Jasper Steringa 180 graden is gedraaid. Dat Maaike nu zegt: Pak Wim, mijn voormalige strijdmakker, waar je hem pakken kan! Want dat zei je toch op de parkeerplaats? Je zei toch ook dat je niets tegen mij hebt? Dat je geen rancune hebt? Ben je debiel, Yehudi? Je hebt geen rancune tegenover mij die jou een corrupt advocaatje noemt? Geloof je het zelf? Je vond het goed dat we eens op deze manier hebben gesproken? Maar je wijst mijn genereuze aanbod af? Dan moet je het zelf maar weten.

Weet je wat mij nu zo ergert, Yehudi? Het wegkijken, het ontkennen van ambtsmisdrijven. Mensen die de gordijnen dichttrokken als er weer een razzia in de straat was. Die misselijke laffe mentaliteit die de misdrijven mogelijk maakten.  Dat moet jou toch aanspreken met je Joodse achtergrond? Je hele voorfamilie is vermoord door de Nazi’s, behalve Max. Zonder Max was jij er niet eens geweest! En nu sta ik tegenover je. Weet je wat ik nog erger vind, Yehudi? Mensen die actief de Nazi’s hielpen om Joden en verzetsstrijders aan te geven. Mensen die TOTAAL gewetenloos waren. Behoor jij tot deze laatste categorie, Yehudi?

Hoe het ook zij, ik eis vroeg of laat een antwoord op deze vraag: Neemt Maaike er aanstoot aan dat ik haar getekende verklaringen stuur van Faek, Rida en Riad? Is dat de reden  waarom ze volgens jou een contactverbod wil? Dit zul je ook op 24 juli moeten uitleggen, Yehudi. Dan kom je niet weg met een antwoord als dat van Harm Brouwer:

Geachte heer Dankbaar,

De heer Brouwer zal niet reageren op uw e-mail.

Vriendelijke groet,

Hilde Bos

Secretaris CTIVD

Beste Yehudi, het is van God (als die bestaat) los dat jij en Maaike niet willen reageren op de verklaringen van Faek, Rida en Riad. Mannen die haar de waarheid geven over de moord op haar dochter. Dat jij en Maaike daar niet op reageren, is slechts het bewijs dat zij gelijk hebben. Kom maar door met je KG tot contactverbod. Je gaat het niet doorzetten, Yehudi. Mark my words! Denk niet dat ik niet wil dat je het doorzet. Integendeel! Je zult daarin een antwoord moeten geven waarom jouw “client” Maaike er geen prijs stelt om kennis te nemen van de getekende verklaringen van Faek, Riad en Rida. Je zult moeten aantonen waarom ik haar deze verklaringen niet mocht sturen. Gaat je dat lukken, Yehudi? Met alle voorgeschiedenis zoals hierboven uitgelijst?

Weet je wat jij en Maaike zouden moeten doen, Yehudi? Mijn getuigenverzoek van Faek ondersteunen! Dan ben je goed bezig! Naast de getekende verklaring die Faek reeds heeft gegeven, heeft hij ook het volgende gezegd:

“Geachte heer/ mevrouw, Zoals u weert wil ik graag niemand spreken hierover. Als u wat wil weten graag een officiële uitnodiging via de rechtbank en niet via andere wegen. en graag geen contact met mij. Alvast bedankt voor u begrip”

Tegen weblogger Rob Arts zei hij dit:

Oh eh.. Ik heb tegen Wim gezegd van eh… ik zeg alles in het openbaar en wanneer ik naar de rechter moet, zeg maar, wanneer …..Wim, breng me  naar de rechter, dan pas kan ik verder wat zeggen daarover.

Wie ben jij,  Yehudi, om de waarheid over de moord van de dochter van je “client” tegen te houden? Als je die videoboodschap van Maaike niet durft te doen (jouw voorstel) neem haar dan mee op 24 juli! Laat haar anders even zeggen dat ze er niets van gelooft dat haar dochter in de caravan van Wolfgang is verkracht en vermoord.

 

Ga jij nu even aan je cliënten vragen  of ze dat ook snappen, Yehudi?

Ik wens je veel succes in alles wat je onderneemt tegen mij. Je rijdt me slechts in de wielen, maar ik blijf wel rijden, Yehudi.

Mvg

Wim

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

