Open brief aan Bauke Vaatstra (2)

Bauke,

Ik stel voor dat je de email uit 2012 aan mij herschrijft , maar dan nu aan Faek.

Dit was je email  aan mij:

From: bauke vaatstra
Sent: maandag 24 december 2012 23:20
To: Wim Dankbaar
Subject: Re: Gesprek met Jasper?

Ik nodig jou uit  om komende vrijdag 28 November  om 11.00 uur de dialoog  voort te zetten hier bij mij thuis,  ik weet dat je daar niet voor weg gaat, want jij wil mij graag vertellen  hoe het nu moet. En geen verlegjes  van ja maar   jij bent   dan vast hier aanwezig.

B.V.

Stel nou even, Bauke, dat je een dergelijke email vandaag ook aan Faek zou durven sturen?  Dan zou die er ongeveer uit zien als volgt:

From: bauke vaatstra
Sent: donderdag 22 juni 

To: Faek Mustafa 
Subject: Re: Gesprek met Faek?

Ik nodig jou uit  om de dialoog  voort te zetten hier bij mij thuis,  ik weet dat je daar niet voor weg gaat, want jij wil mij graag vertellen  hoe het nu moet. En geen verlegjes  van ja maar  jij bent   dan vast hier aanwezig.

B.V.

Wel Bauke, Faek gaat een dialoog inderdaad niet uit de weg. Faek heeft al verteld dat hij getuige was van de moord op je dochter en dat op dag  1 aan de politie heeft verklaard. Daarom zou je de email als volgt moeten stellen: |

From: bauke vaatstra
Sent: donderdag 22 juni 

To: Faek Mustafa 
Subject: Re: Gesprek met Faek?

Ik nodig mij uit om de dialoog  voort te zetten bij jou thuis,  ik weet dat je daar niet voor weg gaat, want jij wil mij graag vertellen hoe het nu verder moet. Jij wilt mij vast vertellen dat je getuige bent geweest van de moord op mijn dochter in de caravan van Wolfgang. En geen verlegjes  van ja maar, ik ben dan vast aanwezig bij jou. Jezus Faek, ik weet niet of ik het wel aankan om van jou te horen dat je het al op dag 1 aan de politie hebt verteld! Misschien moeten we toch maar niet afspreken. Misschien is het beter dat ik in mijn warme cocon blijf zitten. Misschien is het beter dat ik probeer het ware verhaal van Jasper te horen in plaats van van jou. Faek, zeg me AUB dat die Wim Dankbaar helemaal kierewiet is en afgevoerd moet worden in een dwangbuis!  Dat kun je me toch wel geven? 

B.V.

 

 

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

6 reacties op Open brief aan Bauke Vaatstra (2)

  1. N.E. Derlander zegt:

    Onze overheid heeft door de eeuwen heen heel veel bereikt met spiegeltjes en kraaltjes………

  2. yvonne zegt:

    En je deed er zelf aan mee Wim, ook voor jou is geld nog belangrijk
    …………….

  3. Pingback: Eindtijdsignalen en ander opvallend nieuw, verzameld door Arie Goedhart | Silvia's Boinnk!!!

  4. Wim Dankbaar zegt:

    Geen04, Jacob en Alie weten niks van gesprekken tussen Bauke en Jasper. Zou Jasper het voor ze geheim houden? Of ben je weer aan het fantaseren?

  5. Wim Dankbaar zegt:

    Douwe Jan, Als jij in Rijswijk ZH woont hoe kom je dan met Bauke in de kroeg terecht? Heb je familie daar? Ben jij soms één van die webcareredacteuren voor Justitie?

    douwer28 juni 2015 om 19:22

    Ik zet hier graag een boom met je over op, ouwe insider 😉

    Hallo Wim,

    ik niet.
    Dat ontaardt (zoals ik gewend ben) in een stortvloed van vragen van jouw kant over lekke fietsbanden en allerlei Ali’s in alle soorten en maten.
    Dat vermoeit me en brengt niemand iets verder.

    Ik vertel je, dat Feik alles bij mekaar maar twintig minuten is verhoord. Jij bent de speurder, jij mag dat kapot checken.

    Wist je trouwens, dat destijds het hek aan de Trekwei met een stevige ketting was afgesloten (in verband met veediefstallen, die met het AZC in verband werden gebracht), en dat het trekkerspoor van de Trekwei richting de Keningswei absoluut onbegaanbaar was voor personenautos?

    fijne avond verder, en maak het allemaal niet te laat,

    Douwe Jan Ritsema, Rijswijk (ZH)

Geef een reactie

