Weer een nieuw KG van corrupt advocaatje Yehudi? Komt allen!

Ha Wim,

Nog geen antwoord, anders had je van mij vernomen.

Overigens kreeg ik wel het bericht dat het door Moszkowicz aangekondigde kort geding over het contactverbod inderdaad gaat plaatsvinden. Als het goed is ontvang je een dezer dagen een dagvaarding voor 4 juli om 15.30 uur, rechtbank Haarlem.

Met vriendelijke groet,

Thijs Stapel

Lachwekkend! Yehudi wil een contactverbod tussen mij en Maaike, zogenaamd zijn “cliënt”, onder meer omdat ik Maaike de volgende emails heb gestuurd met CC aan Yehudi:

https://rechtiskrom.wordpress.com/2017/05/21/open-brief-aan-de-familie-vaatstra-bauke-maaike-wilma-willem-ineke-johan-freddy-en-vooral-rennie/

https://rechtiskrom.wordpress.com/2017/04/22/8970/

Let op, beste mensen! Volgens Yehudi ben ik in een juridische strijd verwikkeld met Maaike Terpstra. Een strijd die ik al gewonnen heb!  Ah, Yehudi gaat prat op zijn familie en zijn opa Max Mosckowicz. Jammer dat Max dement is, anders zou hij zijn corrupte neefje wel even tot de orde roepen. Weer een KG dat hij glansrijk gaat verliezen. Of ga je het weer een dag voor de zitting intrekken, Yehudi?

https://rechtiskrom.wordpress.com/2017/04/11/nu-even-doorzetten-yehudi-niet-je-keutel-intrekken/

Niet weer doen, Yehudi! Hoe staat het eigenlijk met je vertegenwoordiging van Robert Hörchner? Heb je daar al wat bereikt? Ook een slachtoffer van Joris Demmink. Grappig dat jij twee partijen  verdedigt  die slachtoffer van Demmink en Brouwer zijn. De familie Vaatstra en Robert Hörchner.

Als je goed leest, Yehudi, dan bied ik Maaike en jou een minnelijke regeling aan. Een regeling waarbij jij advocaat kan blijven. Maar je begrijpt toch wel dat dat nu helemaal afgelopen is?

Zeg Yehudi, vraag je Maaike weer even om een handgeschreven briefje om te bevestigen dat ze  echt een contactverbod wil? Come on! Even weer een briefje van Maaike om je verhaal te bevestigen. Want om Maaike als getuige op 4 juli naast je te hebben in de rechtszaal, om je verhaal te bevestigen, daar zal je je toch wel weer tegen verzetten?

Yehudi, Van mij mag je deze boodschap aan Maaike overbrengen als haar “advocaat”: Maaike, Ben je nog steeds bij de tijd? Dan zeg ik jou: Je bent het ultieme verraad! Niet alleen tegenover mij en Klaske, maar VOORAL tegenover je dochter Marianne!

Zeg Maaike, Je hebt in elk geval drie kleinkinderen  bij Gryte en Johan. Die mag je altijd blijven zien van Gryte! Het is jammer dat ze nog net niet oud genoeg zijn om je dagboek te bevatten. Dan zouden zij zeggen: Wat is dit voor een bullshit, oma? Get real!

Hey Yehudi, Ik heb niks tegen Joden. Sterker, ik vind het verschrikkelijk wat hen is aangedaan in WO II. Mijn hero is Meyer Lansky, chairman of the mob. Mijn lievelingstrolletje Ziva, Israeli army soldier van Swapichou is ook Joods. Maar jou vind ik gewoon een vals konkelend kutventje! Joods of niet!

Mvg

Wim

Van: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
Verzonden: dinsdag 23 mei 2017 11:41
Aan: Thijs Stapel (stapel@stapeladvocatuur.nl)
Onderwerp: Stuur YM dit maar

Geachte confrère,

Namens cliënt stuur ik u zijn volgende bericht:

Ik heb geen verhinderdata. Maar een KG is niet nodig. Als mevrouw Terpstra aangeeft geen emails meer van mij te willen ontvangen, dan zal ik uitsluitend Moszkowicz als aanspreekpunt gebruiken, zonder haar daarop te kopiëren, maar met het verzoek om zijn cliënt deelgenoot te maken van de informatie. De paar  emails die ik de afgelopen maanden aan Terpstra heb gestuurd zijn ook CC aan YM gegaan. Een contactverbod zou mijns inzien lood om oud ijzer zijn, want Terpstra heeft volgens YM zelf aangegeven regelmatig mijn website te lezen. Als ik iets aan haar wil communiceren, kan het dus ook op die manier, of via haar raadsman.  Overigens vind ik deze gang van zaken zeer merkwaardig. Het is Terpstra die nogal in de problemen is geraakt en/of dreigt te raken door de onrechtmatige acties van YM. Maar voorstellen om uit deze impasse te geraken via een eventuele minnelijke oplossing, daar stelt zij geen prijs op? Datzelfde geldt dan blijkbaar ook voor YM? Mag ik concluderen dat mijn handreiking niet wordt aangenomen? Uit de houding van YM maak ik op dat hij een verdere verscherping en polarisatie van het conflict wenst. Raar, in het vooruitzicht van een bemiddelingsgesprek bij de Deken.

Het doel van mijn communicaties was vooral om van Terpstra en/of de familie Vaatstra te vernemen wat hun mening is over de verklaringen van Faek Mustafa, Riad Elmakhour en Rida Hashimi. Wellicht kan YM als hun raadsman daar een antwoord op geven?

Mvg

Wim Dankbaar

Van: Thijs Stapel <stapel@stapeladvocatuur.nl>
Datum: 24 mei 2017 11:49:43 GMT+3
Aan: moszkowicz@moszkowicz-law.nl
Onderwerp: Dankbaar/ Terpstra, KG contactverbod

Geachte confrère,

Gisteren berichtte ik u al over mijn verhinderdata en heb ik u meegedeeld dat cliënt geen verhinderdata heeft.

Ook heb ik u een e-mail van cliënt doorgezonden, waarin hij heeft aangegeven dat een kort geding niet nodig is. Hij heeft daarin voorgesteld de communicatie via u te laten lopen, waaraan ik toevoeg al dan niet met mij als tussenstation. Het vorderen van een contactverbod zou mijns inziens een onnodige gang naar de rechter betekenen, nu cliënt heeft aangegeven dat hij uw cliënte niet meer rechtstreeks zal benaderen. Overigens begreep ik van cliënt dat u hem ooit heeft meegedeeld dat uw cliënte zijn website met enige regelmaat bezoekt, zodat zij ook zonder rechtstreekse e-mails van cliënt kennis kan nemen van datgene waarvan cliënt wil dat zij daarvan kennis neemt.

Het doel van de communicatie van cliënt naar uw cliënte was vooral om van haar en/of de familie Vaatstra te vernemen wat hun mening is over de verklaringen van getuigen Faek Mustafa, Riad Elmakhour en Rida Hashimi. Wellicht kunt u daarop een antwoord geven.

Nu cliënt duidelijk heeft aangegeven uw cliënte niet meer rechtstreeks te zullen benaderen, verneem ik graag van u of het door u aangekondigde kort geding nog doorgang zal vinden of niet.

Met vriendelijke groet,

Thijs Stapel

 

Bedankt weer, Chris Klomp, voor je mooie artikel:

http://www.ad.nl/binnenland/moeder-vermoorde-marianne-vaatstra-eist-contactverbod-voor-publicist~a3b1d371/

Je stuurt weer heel veel (nieuwe) lezers naar mijn site. Is de datum voor het KG nu 4 juli (volgens Yehudi) of 24 juli (volgens jou)?

Oh, en Yehudi, je laat weer zien dat je een meester bent in vexatoire procedures. Moet je niet ook een contactverbod vragen voor Bauke? Je werkelijke opdrachtgever? Die heeft toch dezelfde emails gekregen? Ik ben nu al benieuwd naar je pleidooi. Even resumeren:

Ik stuur jou en Maaike een aanbod voor een minnelijke regeling.  Tevens stuur ik jou en Maaike (en Bauke) drie getekende verklaringen. Je vindt ze hier:

https://rechtiskrom.wordpress.com/2017/06/09/complotdenker-of-feitenman/

Het leek mij toch wel relevant om Maaike en Bauke, als de ouders van Marianne, hiervan op de hoogte te brengen? Het zijn tenslotte allemaal verklaringen van jongens die stellen dat hun dochter is vermoord door Ali Hassan in de caravan Wolfgang. Met een CC aan jou! En nu zeg jij: Hellup! Dit willen ik, Maaike en Bauke niet weten! CONTACTVERBOD AUB!

Snap je dat ik het lachwekkend vind, Yehudi? Nu heb je van mij en mijn advocaat begrepen dat ik Maaike en Bauke niet meer rechtstreeks zal benaderen en toch zet je het KG door?  Wat is dan het spoedeisende belang, Yehudi? Je weet toch dat een KG een spoedeisend belang vraagt? Je vordering is dat ik Maaike geen emails meer mag sturen ten aanzien van bewijzen dat haar dochter niet is vermoord door Jasper Steringa. Welnu, aan die vordering heb ik reeds voldaan! Doe nog even een handgeschreven briefje van Maaike, Yehudi. Waarin ze bevestigt dat ze helemaal happy is met Jasper als de verkrachter/moordenaar van haar dochter. Laat haar dan ook even opschrijven dat de verklaringen van Faek, Riad, Rida en Farhad allemaal bullshit zijn. Dat ze het in haar dagboek helemaal fout had. Dat Justitie gewoon een eerlijk onderzoek heeft gedaan en haar nooit heeft belazerd. Weet je wat, Yehudi, neem haar nu eindelijk eens mee op 4 juli. Dan kan ze jouw verhaal bevestigen!

En het campingverslag ontkrachten:

Als ik Maaike vertel dat wij in het boek stellen dat Bauke zijn dochter met de grootst mogelijke leugen onder de grond heeft gestopt, knikt Maaike instemmend. “Ja, jongen, het is niet te bevatten. Als Bauke zijn rug recht had gehouden was die verschrikkelijke uitzending van Peter R.  De Vries waarin Marianne als een slet wordt weggezet er nooit gekomen. Hij heeft het gewoon laten gebeuren en willens en wetens het hele verhaal mee in de doofpot gestopt. Ik ben drie weken ziek geweest van die uitzending. Dat ik bij de dokter de deur plat loop heeft niets van doen met jullie zoals de pers dat eenieder wil geloven. Dat is allemaal te wijten aan hetgeen er na de aanhouding van Jasper is gebeurd en dat ik monddood ben gemaakt. Publiceer alstublieft niet wat ik nu zeg want ik krijg daar grote problemen mee.

Ze liet me letterlijk weten: ‘Ik wist van niets. Dat hebben de kinderen en Bauke zonder mij in gang gezet. Ik begreep later pas dat het moest gaan over een verbod op het boek en een verbod om mijn dagboek rechtstreeks over te nemen. Met dat laatste was ik het overigens wel eens omdat het teveel verdere ellende binnen het gezin zou geven. Maar van mij had dat kort geding niet gehoeven omdat Wim beloofd had dat hij privé-zaken weg zou laten en ik later ook had begrepen dat jullie helemaal niet van plan ware het dagboek een-op-een over te nemen. Maar, nogmaals, ik wist van niets”.

 

Wow! Chris Klomp, ik ben jou zo Dankbaar! Nog niet halverwege de dag en nu al drie keer zoveel lezers als normaal. Dankzij jou vinden mensen de waarheid. You’re my pal!

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

17 reacties op Weer een nieuw KG van corrupt advocaatje Yehudi? Komt allen!

  1. johnloup zegt:

    Maar er is je toch ooit verboden om contact op te nemen met Maaike?
    Of heb ik dat nu helemaal mis?

  2. Jan-Willem zegt:

    The fourth of July…….nu nog hopen op een “onafhankelijke” rechter 😉

  3. tedsdam zegt:

    Wim je staat weer eens in het ad geschreven door je goede vriend Chris K.

  4. tedsdam zegt:

    O sorry ik zie dat het al geplaatst is door jou:)

  5. Puppetmaster zegt:

    Zijn er nog mensen die betalen voor een bundel AD toiletpapier ? Aan de verhoging van je bezoekersaantalken te zien, is het effect verwaarloosbaar te noemen. Het AD wordt op andere wijze gefinancierd dan met leden, dat blijkt wel weer.

    • Drentse Fryske zegt:

      Nope ! Ziélig krantje. Ook nog ’s regelmatig vol – echt dómme – spelfouten (hebben ze daar geen spellingscontrole soms ? 🙂 ) én veelal nietszeggende onderwerpen… Whát a waist of time and money 😉

  6. N.E. Derlander zegt:

    Chris Klomp schrijft in het AD: “omdat hij nog steeds de stellige overtuiging heeft dat de overheid bewust de verkeerde man heeft veroordeeld voor de moord”.

    Ik begrijp hieruit dat volgens Chris Klomp de rechtbank de overheid is. En daar zit ook meteen de crux van deze casus. Uit het videoverslag, dat jij hiervoor om 10:20 uur plaatste kun je ook geen andere conclusie trekken, dan dat “de overheid” kennelijk stuurt waar het niet hoort te sturen, daar zijn namelijk rechters voor aangesteld en als die doen wat zij horen te doen, kun je als inwoner van een rechtsstaat er van uit gaan dat er altijd en hoe dan ook recht zal geschieden, en dat mogelijke fouten gecorrigeerd kunnen worden. Maar “men” (de lieden die de overheid als hun broodheren zien) gaat er van uit dat de overheid allesbepalend hoort te zijn.

    Overigens vind ik het hier aangehaalde AD verslag van Chris Klomp bijna stuitend en vals eenzijdig benaderd. Heeft hij bijvoorbeeld de moed gehad om Maaike Terpstra zelf te vragen wat zij van allerlei zaken in casu vind? Dat blijkt namelijk nergens uit in zijn verslag. Hij lepelt in zijn verslag alleen maar op wat Y Moszkowics hem voorgekauwd heeft (over wat bijvoorbeeld de standpunten van Maaike Terpstra zouden zijn).

    • Drentse Fryske zegt:

      Echt hártstikkene stuitend, eenzijdig en vals ja…. Wil de échte journalist nu opstaan ? (en Maaike bellen, én Faek bellen, én…? ) Mogen we ’t nog beleven ?!

  7. N.E. Derlander zegt:

    Wim,

    Wij mogen toch hopen, dat de KG rechter die deze casus van Y Moszkowics over het contactverbod voorgelegd krijgt de advocaat zal (doen) berispen, omdat hij, precies zoals jij hiervoor beschrijft, het middel KG ten onrechte inzet en de toch al overvolle agenda’s van de rechtbanken niet zitten te wachten op misbruik van dit rechtsmiddel.

  8. Akky van der Veer zegt:

    Ik erger me kapot aan dat stomme stuk van Chris Klomp in het AD. Natuurlijk weer klakkeloos overgenomen door de L.C. en zogenaamd geschreven door Asing Walthaus. Die ken ik toevallig persoonlijk en ik spreek hem er op aan! Het wordt nu tijd voor de waarheid, potverjandorie!
    http://www.lc.nl/friesland/Publicist-blijft-moeder-Marianne-Vaatstra-achtervolgen-22283628.html

    • Reindert Groot zegt:

      Nou Akky, Ben zeer benieuwd wat jouw kennis Asing Walthaus op je commentaar te zeggen heeft. Laat het hier maar weten.

      Je ziet hoe gevaarlijk het is om ‘gretig filmganger’ te zijn. Voor je het week geloof je zelf dat een geplagieerde AD tekst je eigen werk is. Door te vaak in de bioscoop te zitten verlies je al snel het zicht op de realiteit.

    • Drentse Fryske zegt:

      Tja Akky, ik heb me er ook vreselijk rot aan geërgerd ! Ik zag drie reacties staan bij het LC-artikel, eentje daarvan ken ik van naam via-via (fb) ‘k Heb deze dame een persoonlijk berichtje gestuurd, ik kreeg weliswaar netjes een reactie terug maar ze wil verder nérgens van horen, blijkbaar heilig overtuigd ván…(dat de dader Jasper S. zou zijn, enz. enz.) Pfff, niet om doór te komen denk ik wel ‘s… 😦 Ik sluit me aan bij jouw woorden: tijd voor de waarheid potverjandorie !

  9. Drentse Fryske zegt:

    Oh Akky, ik bedoel eigenlijk te zeggen : naást die van jou zag ik nog twee reacties staan… 😉

Geef een reactie

