Ik ben een geesteszieke, incompetente complotidioot.

Afbeeldingsresultaat

Wie of wat kan mij nog genezen? Ik denk dat een gedwongen opname in een TBS kliniek het beste voor mij zou zijn. Ik ben duidelijk niet normaal. In feite ben ik een gevaar voor de samenleving. Ik heb bovendien een Calimero complex: Zij zijn groot en ik is klein! Ik heb ook geen zelfreflectie meer. Ik zie niet meer wat normaal is, ik heb de connectie met de werkelijkheid volledig verloren. Ik zie nu pas in wat normaal en abnormaal is:

-Het is normaal dat Justitie een bebloed trainingsjack zoekmaakt.

-Het is normaal dat Justitie en de burgemeester de badmeester bedreigen om zijn mond te houden over de vondst van dit trainingsjack.

-Het is normaal dat Justitie het bankpasje van Marianne Vaatstra zoekmaakt. Het is normaal dat nooit werd opgehelderd wie er met haar pasje heeft getracht te pinnen.

-Het is normaal dat verzwegen wordt dat Faek Mustafa op de dag van de moord de ware toedracht heeft verteld aan het team van Jan Verkaik van de politie Buitenpost.

-Het is abnormaal dat ik de verklaring van Faek publiceer:

Op zaterdag 1 mei 1999 ben ik door de politie opgehaald en heb ik op het politiebureau te Buitenpost een verklaring afgelegd inzake de moord op Marianne Imke Vaatstra. Ik wil niet prijsgeven hetgeen ik heb verklaard maar wens wel aan te geven dat ik in ruil voor het vertellen van het adres van mijn vriend Ali Hussein Hassan in Leeuwarden men mij verder met rust zou laten. Men wekte bij mij de indruk dat Ali aldaar gearresteerd zou worden. Vervolgens heb ik Ali nooit meer gezien. 

Ik ben tegen mijn wil in getuige geweest van de moord op Marianne Vaatstra maar wens over de details niet te verklaren. Wel verklaar ik bij deze dat Ali Hussein Hassan Marianne heeft gedood in de caravan van Wolfgang Hebben, bewoner van het AZC Kollum op dat deel dat niet tot het AZC behoorde maar werd bewoond door vaste standplaatshouders uit de periode dat het AZC nog niet bestond. 

Ik verklaar dat ik weet wie een derde persoon heeft gebeld om in de nacht van de moord naar Leeuwarden te brengen. Ik verklaar dat ik er met niemand over heb durven praten maar wel op zondagmiddag twee mei negentienhonderd negenennegentig in de namiddag met een vriend heb besproken wat er in de afgelopen nacht is gebeurd. De identiteit van die vriend heb ik gedeeld met de auteur(s) van het boek ‘Het verboden dagboek van Maaike

Marianne kwam wel vaker in de caravan van Wolfgang Hebben. Zij is die bewuste nacht daarheen gebracht door Ludger Dill in diens auto, een donkergrijze Mercedes stationcar. 

Ik verklaar dat de mij bekende Ali Hussein Hassan, die Marianne heeft gedood, niet de persoon was die door Justitie is gearresteerd in Istanbul in oktober 1999. Deze persoon ken ik niet en heb ik slechts gezien op TV. Ik heb hem nooit in levende lijve gezien.

-Het is abnormaal om te denken dat dit een algemeen maatschappelijk belang dient.

-Nog abnormaler is om de verklaring van Riad te publiceren:

Van vrijdag op zaterdag 30 april en 1 mei 1999 was ik bij een vriend op bezoek op het AZC te Kollum. Rond 02.30 uur werd mijn vriend gebeld door iemand die wist dat ik bij hem op bezoek was en dat ik nog die nacht terug zou gaan naar Leeuwarden. Eerst werd er gebeld of ik nog aanwezig was en enkele minuten later met het verzoek of ik iemand een lift kon geven naar Leeuwarden. Ik heb daar positief op geantwoord en mij werd gevraagd om via de Lauwersmeerweg langs de Badweg in Kollum te rijden en vervolgens in de richting van Veenklooster. Zo reed ik ook altijd van het AZC terug naar huis. Onderweg zou de lifter zoals ik hierboven bedoel zich wel laten zien zo werd ij gezegd. Ik heb dat vervolgens gedaan en de betreffende persoon meegenomen. Ik kende de man die ik meenam als een bewoner van het AZC en had hem vaker gezien in het bijzijn van andere vrienden van mijn vriend. Ik schrok heel erg toen ik zag dat hij behoorlijk onder het bloed zat en erg overstuur was. Ik schrok nog meer toen hij mij vertelde dat hij iemand vermoord had. Het was en zeer onsamenhangend verhaal maar het werd mij wel duidelijk dat het om een meisje ging. Ik heb hem afgezet aan de Kleine Kerkstraat in Leeuwarden. Hij heeft me onderweg wel verteld dat hij Ali heette. Pas enkele dagen later drong het allemaal tot mij door waar  zijn verhaal mee te maken had. Ik durfde daarmee niet naar de politie omdat ik bang was dat men ook mij zou verdenken. Ook toen ik later werd verzocht om me te melden op het politiebureau heb ik niet gezegd wat er gebeurd was uit angst dat ik er problemen mee zou krijgen. De politie confronteerde mij met een verklaring van mijn vrouw maar ik heb dat toen ontkend. Omdat ik bang was voor sporen heb ik mijn kleren nog diezelfde nacht uitgedaan en bij een vriend op het AZC in Burgum andere kleren aangetrokken. Die kleren zijn, zo heb ik begrepen, later teruggevonden maar gelukkig wezen deze niet naar mij. Ik betreur het dat ik dit niet allemaal eerder hebt verteld maar ik was bang dat ik gearresteerd zou worden.

-Het is normaal dat Joris Demmink en Harm Brouwer Ali Hassan direct naar  Noorwegen hebben gesluisd en Faek hebben overgeplaatst naar AMOG centrum Musselkanaal.

-Het is normaal dat Harm het volgende laat weten:

Geachte heer Dankbaar,

De heer Brouwer zal niet reageren op uw e-mail.

Vriendelijke groet,

Hilde Bos

Secretaris CTIVD

-Het is normaal dat Wolfgang op de ochtend van de moord naar Duitsland vertrok en twee weken later terugkwam met een andere auto, met de mededeling dat hij van zijn oude auto “een pakketje” had laten maken.

-Het is normaal dat Wolfgang’s caravan midden in de nacht tot de grond toe afbrandde.

-Het is normaal dat Jan Verkaik loog over de oorzaak van de brand.

-Het is normaal dat de Tweede Kamer over al deze zaken geen vragen wil stellen.

-Het is normaal dat Justitie in het rapport Ali H. liegt dat de juiste Ali H. in Turkije is gearresteerd.

-Het is normaal dat deze conclusie standhoudt ondanks deze getuigen:

https://rechtiskrom.wordpress.com/2017/04/30/de-lijst-van-ali-h-getuigen/

-Het is normaal dat Wolfgang zich verzet tegen het horen van deze getuigen.

-Het is normaal dat Justitie zich verzet tegen het horen van deze getuigen.

-Het is normaal dat Justitie mij aan een psychiatrisch onderzoek wil onderwerpen.

-Het is normaal dat Justitie mijn aangiftes tegen Wolfgang niet in behandeling neemt.

-Het is normaal dat Wolfgang mag liegen in zijn aangiftes.

-Het is normaal dat geen van de “doofpotters” iets onderneemt tegen Wim Dankbaar.

https://rechtiskrom.wordpress.com/2015/06/22/de-doofpotters/

-Het is normaal dat Justitie geen vragen wil beantwoorden, omdat ik vervolgd wordt door datzelfde Justitie.

-Het is normaal dat de Tweede Kamer en de Ombudsman zich achter dit standpunt scharen.

Enzovoort.

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

13 reacties op Ik ben een geesteszieke, incompetente complotidioot.

  1. wagkokunsung666 zegt:

    Allerbeste Wim, zeiden ze v Willem ook. En Fred Spijkers. Je bevind je in uitstekend gezelschap. Hou je haaks… Mvg Wouter Kok

    (Willem Oltmans dus…)))

  2. yvonne zegt:

    Zo werd Edwin de Roy van Zuydewijn ook aangeduid door de media, ik denk daar ietsjes anders over……

  3. yvonne zegt:

    https://www.groene.nl/artikel/de-lange-arm-van-bernhard–2

    Het vervolg artikel, kerstnummer, is nooit geplaatst…….wie de zogenaamde oranje hazen niet steunt en volgt, kan het schudden in Nederland. Of het nu een politicus, rechter of advocaat is, val die familie aan, en je bent het haasje!!

  4. hansholtrop zegt:

    Goedemorgen Wim,

    Altijd maar blijven hopen,
    dat de ratio overwint
    op de donkere, duistere krachten,
    die zo welig tieren in het linkse Openbaar Ministerie
    en bij de vele D666-rechters.
    Altijd vast blijven houden
    aan de overtuiging,
    dat uiteindelijk Recht en Gerechtigheid
    in al hun rationaliteit zullen zegevieren.
    Dat is en blijft het waard voor te strijden.
    En er is een enorme Helper,
    die Zijn Recht en Gerechtigheid koestert.
    Ergo : je staat niet alleen !

    M.h.gr.

    Berachot,

    Hans Holtrop MSc, Joods NVJ-journalist
    Geb. te Den Haag, 28 nov.’41
    Wonende nabij Huis ten Bosch en Binnenhof
    holtrophans@gmail.com

  5. hkokblog zegt:

    Zeker ook de moeite van het lezen waard http://www.waarheidsvinding.com Lees in het bijzonder blz. 272 hoe het gegaan is met het klokkenluidershuis.

  6. johnloup zegt:

    Als men een complot/samenzweringstheorie punt voor punt doorneemt, toetst aan wat daarover bekend is, kom je tot de praktijk ipv theorie.

  7. yvonne zegt:

    http://delangemars.nl/2017/06/05/voorkom-vernietiging-red-inlichtingenarchief-van-brandstapel/

    Daarvan is in Nederland echter geen sprake. De ook op dit terrein onmisbare vraagbaak Sierk Plantinga deelde mij begin 2013 desgevraagd mee, dat van overdracht van archief van de inlichtingen- en veiligheidsdiensten geen sprake is geweest op een klein bestand na van het Bureau Nationale Veiligheid, dat na de bevrijding in 1945 korte tijd heeft bestaan.

    Buro Jansen & Janssen heeft te horen gekregen dat de inlichtingendiensten niet blij zijn met de website https://voorkomvernietiging.nl, reden te meer voor De Lange Mars om hierover te publiceren. Iedere overheidsdienst moet verantwoording afleggen voor haar daden en dat geldt ook voor de inlichtingendiensten.

    Oh kijk, alle rottigheid mag gewoon verbrand worden, dit MOET gestopt worden, hoe dan ook!

  8. johnloup zegt:

    @hkokblog, bedankt voor de tip, k ga het boek downloaden.
    Iets heel anders:
    Op die site lees ik dit over Jolanda Meijer:
    “9 March 2017, 2:57 pm
    Door Waarheidsvinder

    De verdwijning van Jolande Meijer in Groningen is natuurlijk een trieste zaak. Zij is voor het laatst door een collega van haar gezien op 11 maart 1998 in een supermarkt in de Groningse wijk Vinkhuizen. Het vreemde is dat de politie Groningen die ontmoeting nooit publiekelijk heeft gemaakt. Naar de reden daarvoor kunnen we alleen maar raden. Volgens de politie is ze voor het laatst in februari gezien in een woning aan de Bedumerstraat.”.

    • N.E. Derlander zegt:

      @johnloup

      Dit zegt waarheidsvinder na de bekentenis van Jasper S.: “Misschien nu wel een excuus van Dankbaar en zijn volgelingen?”

      Ik vraag mij af of waarheidsvinder al excuses gemaakt heeft aan Dankbaar en zijn volgelingen, na alle onthullende feiten, die nadien bekend geworden zijn.

  9. Wim Dankbaar zegt:

    Jolanda is het laatst gezien in het gezelschap van Ludger Dill, de vriend van Wolfgang, die Wolfgang noooooit heeft gekend.

Geef een reactie

