Uitnodiging trajectconsult

Geachte heer Demmink, Geachte heer Brouwer,

Op verzoek van de officier van Justitie te Haarlem wil ik u hierbij uitnodigen voor een gesprek op :

Datum: 31 mei 2017

Tijd: 09.15 uur

Op het NIFP, Emmalaan 7, 1075 AT Amsterdam

Graag wil ik dan met u overleggen of psychiatrische en/of psychologische rapportage voor de rechtbank noodzakelijk is.

Wij rekenen op uw komst.

Met vriendelijke groet,

A.A.M. Smits

Psychiater

Bijlage: Routebeschrijving

PS: Geachte heer Demmink, graag bespreek ik met u uw onbedwingbare drang naar seks met minderjarige jongens, alsmede u compulsieve neiging tot meineed.

Geachte heer Brouwer, graag bespreek ik met u uw stilzwijgen als hoge ambtenaar op beschuldigingen van de heer Dankbaar dat u de samen met de heer Demmink de moordenaars van Marianne Vaatstra een heimelijke aftocht heeft gegeven.

Ook bespreek ik graag in hoeverre en door wie u gechanteerd wordt.

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

