Geachte psychiater Smits,

 

Geachte psychiater Smits,

Tot mijn spijt moet ik u meedelen dat ik niet op uw uitnodiging zal ingaan. Ten eerste is dit omdat u deel uitmaakt van een organisatie die rechtstreeks onder het bewind van het Openbaar Ministerie valt. Daarmee bent u allesbehalve onafhankelijk.

Ten tweede vraag ik u wie deze niet bij naam genoemde “Officier van Justitie te Haarlem” is. Ik wil graag weten wie deze man of vrouw is, die kennelijk wil suggereren dat er bij mij een steekje los zit.

Ten derde wil ik graag van u weten met welke zaak dit te maken heeft. Want ook daar geeft u geen duidelijkheid over. Ik neem aan met de strafzaak tegen Wolfgang Hebben, die ik beschuldig van medeplichtigheid aan de moord op Marianne Vaatstra. Maakt u dat even duidelijk AUB!

Ten vierde zeg ik u dat ik mijn beschuldigingen jegens Wolfgang Hebben, Joris Demmink en Harm Brouwer,  baseer op de volgende getekende verklaringen:

Faek Mustafa: 

Op zaterdag 1 mei 1999 ben ik door de politie opgehaald en heb ik op het politiebureau te Buitenpost een verklaring afgelegd inzake de moord op Marianne Imke Vaatstra. Ik wil niet prijsgeven hetgeen ik heb verklaard maar wens wel aan te geven dat ik in ruil voor het vertellen van het adres van mijn vriend Ali Hussein Hassan in Leeuwarden men mij verder met rust zou laten. Men wekte bij mij de indruk dat Ali aldaar gearresteerd zou worden. Vervolgens heb ik Ali nooit meer gezien. 

Ik ben tegen mijn wil in getuige geweest van de moord op Marianne Vaatstra maar wens over de details niet te verklaren. Wel verklaar ik bij deze dat Ali Hussein Hassan Marianne heeft gedood in de caravan van Wolfgang Hebben, bewoner van het AZC Kollum op dat deel dat niet tot het AZC behoorde maar werd bewoond door vaste standplaatshouders uit de periode dat het AZC nog niet bestond. 

Ik verklaar dat ik weet wie een derde persoon heeft gebeld om in de nacht van de moord naar Leeuwarden te brengen. Ik verklaar dat ik er met niemand over heb durven praten maar wel op zondagmiddag twee mei negentienhonderd negenennegentig in de namiddag met een vriend heb besproken wat er in de afgelopen nacht is gebeurd. De identiteit van die vriend heb ik gedeeld met de auteur(s) van het boek ‘Het verboden dagboek van Maaike

Marianne kwam wel vaker in de caravan van Wolfgang Hebben. Zij is die bewuste nacht daarheen gebracht door Ludger Dill in diens auto, een donkergrijze Mercedes stationcar. 

Ik verklaar dat de mij bekende Ali Hussein Hassan, die Marianne heeft gedood, niet de persoon was die door Justitie is gearresteerd in Istanbul in oktober 1999. Deze persoon ken ik niet en heb ik slechts gezien op TV. Ik heb hem nooit in levende lijve gezien.

Riad Elmakhour:

Van vrijdag op zaterdag 30 april en 1 mei 1999 was ik bij een vriend op bezoek op het AZC te Kollum. Rond 02.30 uur werd mijn vriend gebeld door iemand die wist dat ik bij hem op bezoek was en dat ik nog die nacht terug zou gaan naar Leeuwarden. Eerst werd er gebeld of ik nog aanwezig was en enkele minuten later met het verzoek of ik iemand een lift kon geven naar Leeuwarden. Ik heb daar positief op geantwoord en mij werd gevraagd om via de Lauwersmeerweg langs de Badweg in Kollum te rijden en vervolgens in de richting van Veenklooster. Zo reed ik ook altijd van het AZC terug naar huis. Onderweg zou de lifter zoals ik hierboven bedoel zich wel laten zien zo werd ij gezegd. Ik heb dat vervolgens gedaan en de betreffende persoon meegenomen. Ik kende de man die ik meenam als een bewoner van het AZC en had hem vaker gezien in het bijzijn van andere vrienden van mijn vriend. Ik schrok heel erg toen ik zag dat hij behoorlijk onder het bloed zat en erg overstuur was. Ik schrok nog meer toen hij mij vertelde dat hij iemand vermoord had. Het was en zeer onsamenhangend verhaal maar het werd mij wel duidelijk dat het om een meisje ging. Ik heb hem afgezet aan de Kleine Kerkstraat in Leeuwarden. Hij heeft me onderweg wel verteld dat hij Ali heette. Pas enkele dagen later drong het allemaal tot mij door waar  zijn verhaal mee te maken had. Ik durfde daarmee niet naar de politie omdat ik bang was dat men ook mij zou verdenken. Ook toen ik later werd verzocht om me te melden op het politiebureau heb ik niet gezegd wat er gebeurd was uit angst dat ik er problemen mee zou krijgen. De politie confronteerde mij met een verklaring van mijn vrouw maar ik heb dat toen ontkend. Omdat ik bang was voor sporen heb ik mijn kleren nog diezelfde nacht uitgedaan en bij een vriend op het AZC in Burgum andere kleren aangetrokken. Die kleren zijn, zo heb ik begrepen, later teruggevonden maar gelukkig wezen deze niet naar mij. Ik betreur het dat ik dit niet allemaal eerder hebt verteld maar ik was bang dat ik gearresteerd zou worden.

Ten vijfde stel ik u voor uw expertise op Faek Mustafa en Riad Elmakhour te richten. Zij zouden tenslotte gestoord zijn om deze verklaringen af te geven. Maar beter nog richt u uw expertise naar Joris Demmink en Harm Brouwer.  U bent psychiater, mevrouw Smits? Vraagt u dan even aan Joris aan Harm waarom zij mijn beschuldigingen over hun kant laten gaan! Duidt u dat even in psycholisch perspectief!

Mvg

Wim

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

20 reacties op Geachte psychiater Smits,

  1. Hans zegt:

    Verrassende afwijzing Wim. Niet bang xijn voor de ‘afhankelijkheid’ en vertrouwen op de deskundigheid. Je doet je ‘bewijzen’ al digitaal. Neem alles mee. Overtuig! Neem deze gelegenheid aan te bewijzen dat je NIET de ‘mafkees’ bent waar ze je voor houden.

    • Puppetmaster zegt:

      Nooit gaan. Het gaat hier niet om bewijs, de bewijzen zijn namelijk volkomen helder. Ze willen even een knutselrapport opstellen, zodat ze daarmee Wim van zijn vrijheden kunnen beroven. Vereiste voor een knutselrapport is de aanwezigheid van Wim, nooit gaan, nooit.

  2. Gaya zegt:

    Hoe durven ze een psych op jou los te laten, ipv op Demmink en zn vriendjes!

  3. Ayla zegt:

    De truckendoos van justitie

  4. jan-47 zegt:

    Wim heeft volledig gelijk
    Lees dit maar eens, iets dat ik al heel lang weet
    http://www.ncrm.nl/psychiatrie-is-een-pseudowetenschap/
    Niet intrappen Wim

  5. Puppetmaster zegt:

    Of je even je doodsvonnis komt ophalen…..?
    In wat voor wereld leven die psyche haters ? Er staat ook “Wij rekenen op uw komst”, wij is meer dan een, en rekenen kunnen ze niet want dan hadden ze gerekend op het feit dat je niet komt. Ze vinden je vervelend Wim, laat ze nou wegkomen met die gruwelijke misdaden man, anders kunnen ze straks niet meer op de voorste rij in de kerk zitten.

  6. Geef als antwoord: nee ik ben geen actieve pedo. Demmink wel. Dankzij jullie onderkruiperige steun zijn er nu kinderen dood.

    Psychologen. Snaveldokters zijn het. Ruk de bul uit hun hart. Psychiaters? Mijn dochter wilde het doen. “Jij bent te intelligent en eerlijk, poppie, voor dat soort.”

    Bij de revolutie krijgen ze een herkenbare tattoo.

  7. Wim Dankbaar zegt:

    Robert Jan de Vries: Is dit serieus?

    Ja, neef. Wat een wanhoop aan de overkant! 😉

  8. Wim Dankbaar zegt:

    Van: Barry Katz
    Verzonden: donderdag 25 mei 2017 18:01
    Aan: dank@xs4all.nl
    Onderwerp: I Killed JFK – Movie Premiere – One Night Only – Wed May 31st!

    I just wanted to take the time to personally invite you to see a film that I have been working on for 4 years, entitled, I KILLED JFK which will have its World Premiere in theaters across the country.

    ONE NIGHT ONLY
    WEDNESDAY, MAY 31

    OFFICIAL TEASER & TRAILER

    This extraordinary documentary presents indisputable evidence previously unavailable, highlighted by a confession from the only living person to ever admit to killing Kennedy. The movie also features never-before-seen found footage and interviews with 20 different eye-witnesses, crime experts, and law enforcement officials who discuss the viability of the
    confession from the “Grassy Knoll” Killer.

    As an added bonus, following the film, I’ll interview 5 of the last remaining
    JFK assassination experts in the world–which will blow you away.

    So please join me for this ONE NIGHT ONLY special world premiere

    I KILLED JFK
    WEDNESDAY, MAY 31
    In Theaters Nationwide
    Tickets and Information:
    http://www.ikilledjfk.com

    Thank you so much for reading this email. It means the world to me. I sincerely hope you can make it…but if you can’t, I humbly request that you pass it on to your family and friends who you feel will enjoy it. I guarantee you won’t be disappointed, that it will change your life forever, and you’ll attain closure to HISTORY’S GREATEST UNSOLVED MURDER.

    Love and Respect,
    Barry

  9. Jan-Willem zegt:

    Een nieuwe Fred Spijkers in de maak….zum kotzen

  10. N.E. Derlander zegt:

    “Uitnodiging trajectconsult”. Wat wordt daar in Godsnaam mee bedoeld?

    Kan iedere Nederlander voortaan zo’n intimiderende uitnodiging, voor een trajectconsult (wat dat ook moge zijn) van een psychiater uit het niets verwachten? Op wiens gezag?

    Het Tweede Kamerlid Kees van der Staaij van de SGP zal deze vragen wel te moeilijk vinden, maar het lijkt mij dat de rechtsstaat met dit soort praktijken in het gedrang komt (sterker nog al is), en dat de serieuze Tweede Kamerleden hier wel degelijk aan de bel moeten trekken bij de minister van V&J, die zijn ministerie in het gareel hoort te behouden.

    Benieuwd welke antwoorden Wim op z’n terecht gestelde vragen gaat krijgen.

    • Trajectconsult? Klinkt als de opa van Asscher die joden op het hart drukt vooral te gaan. Traject Westerbork.

      Ik stel voor om mensen die dat niet verdienen een graf te ontnemen. Opa Asscher mocht van Israel daar niet begraven worden. Luie psychologen verdienen geen graf. Grafschennissen met die minkukels, die parasieten, dat …….

      Ik wou dat ze mij eens uitnodigden. ” Mevrouw, Meneer, als ik de kans krijg en de Duitsers werken mee dan nodig ik u uit voor een ritje met de trein”. Ik vind namelijk dat ze uw soort moeten verg……..eten?

      Ja, ik ben heel boos. Wat een vuige rotstreek. Dit is Sovjet Unie.

    • N.E. Derlander zegt:

      Het trajectconsult gegoogled en de navolgende link gevonden:

      http://www.rijksbegroting.nl/algemeen/gerefereerd/1/2/9/kst129741.html

      Als je die link leest rijzen je de haren ten berge. De inhoud van mijn vorige comment is nog veel meer waar dan ik bij het schrijven ervan besefte. Willekeur, intimidatie en machtsmisbruik zijn de eerste woorden die mij in deze casus te binnen schieten. Hier moet snel een einde aan komen, anders is het einde zoek en zijn we als Nederlands volk overgeleverd aan de grillen van een paar machthebbers………………

  11. Drentse Fryske zegt:

    Amái zeg…’t is (wederom) niet te filmen, wát een ‘wereld op z’n kop’ gedoe. Ben ik ook behoorlijk benieuwd naar, of er nog antwoorden op die vragen van Wim zullen volgen…

    • Ze hebben tijd genoeg want alle echte vijanden van de staat zijn door de linkse theocratie beschermd verklaard. En Wim is niet zielig maar zelfbewust. Dat steekt bij onderkruipsels. Eigelijk heerlijk drama als het niet zo serieus was.

  12. Wiebkje zegt:

    die psychiater doet ook maar wat het OM hem opdraagt, maar….. ik zou schrijven aan hem, u wilt mij spreken? en vervolgens met een vals rapport voor gek verklaren? nee meneer de psych , niet ik maar Demmink en zijn kliek moet je psychiatrisch onderzoeken. mijn echtgenoot en ikzelf staan vierkant achter je. trap er niet in Wim, Bij pleegzorg Nederland weten ze ook heel prima wat liegen is als het hen zo uitkomt. Zijn ze nou helemaal gek.

  13. Heeft een OvJ in Haarlem met de zaak van Hebben te maken dan?

    • Is inderdaad extreme paniek. Zijn ze met Wim bezig terwijl de vijandelijke troepen al binnen zijn.

      Emotionele politiek is altijd zwak en altijd voorbode van omwenteling. De laatste verdedigingswal is streken, vals zijn, beschuldigen en luidruchtig uitschelden.

      In Friesland trappen ze daarin. Maar echte Friezen natuurlijk niet. Leaver dea as slaef.

      En sa ist. En net oars. Rjucht feruut. Wierhied is us Jeruzalem.

  14. rmstock zegt:

    “Ministerie van Justitie
    Nederlands Instituut voor Forensische Psychiatrie en Psychologie
    [ … ]”
    Deze instantie mag alleen worden aangestuurd door Rechters en Rechtbanken en zelfs dan mag het NIFPP alleen een brief sturen naar dhr. J.W. Dankbaar wanneer dat expliciet beschreven wordt in een gerechtelijke uitspraak of vonnis.

Geef een reactie

