Open brief aan de familie Vaatstra, Bauke, Maaike, Wilma, Willem, Ineke, Johan, Freddy en Rennie.

Beste Bauke, laat ik met jou beginnen:

Yehudi, Maaike en Bauke,

Marianne  is verkracht en vermoord door de asielzoekers Hassan Ali en Haval Ali Mawloud. Justitie weet dit vanaf dag 1! Maaike weet dit ook. Wat Bauke gelooft, dat kan me niks schelen. Hoe oud ben jij nou, Bauke? 80?  Wil je de waarheid nog mee maken voordat je gaat? Wil je je dochter nog recht doen? Die Machiavelli prijs is toch niet belangrijker dan de waarheid over wie je dochter heeft vermoord, Bauke? Hey Bauke, vele mensen zijn al dood of dement op jouw leeftijd. Jij nog niet. Kijk Bauke, ik heb statistisch gezien nog wel even te gaan, en ik zal bewijzen dat Marianne  niet door die rode baard verkracht en vermoord is, maar door deze asielzoekers, die in het weekend van de moord een vrijgeleide hebben gekregen van justitie. Ik wil dat jullie dat nog meemaken!

Bij Justitie zitten de echte klootzakken, begrijp je dat niet, Bauke? Je begreep toch ook dat Jan Verkaik een “rotvent” was? Nou, dat is nog een understatement. Jan Verkaik wist op 1 mei 1999 dat Faek heeft verteld dat Marianne is vermoord in de caravan van Wolfgang. Maar dat heeft Verkaik jullie nooit verteld, toch? “Rotvent” is nog een eufemisme! Ik snap het echt niet Bauke, dat jij je een schouderklopje laat geven door Ivo Opstelten, de vriend van pedofiele Joris Demmink en Harm Brouwer  die de moordenaars van jouw dochter een stiekeme vrijgeleide hebben gegeven.

Yehudi, als je Maaike en Bauke niet echt wilt ondersteunen, dan ga je er helemaal aan. Niet alleen schrap ik je van het tableau, maar ook breng ik Maaike tot de afgrond. Ik heb al gewonnen, jij hebt verloren! En het hoger beroep wordt de kill! Snap je dat nog niet, Yehudi? Door jouw onrechtmatige acties, zogenaamd uit naam van Maaike, kan ik formeel Maaike aansprakelijk stellen voor alle schade die ik heb opgelopen. Dat snap je toch wel, Yehudi? Jij zegt toch dat Maaike verantwoordelijk is? Is een gotspe, maar je zegt het wel! Je bent een hufter!

Daarom moet je heel erg blij zijn dat ik je het volgende aanbied:   Jij gaat namens Maaike en Bauke een procedure tegen het OM starten wegens het 18 jarige bedrog dat hen is aangedaan. Jij gaat namens Bauke en Maaike een verzoek tot voorlopig getuigenverhoor vragen voor Faek. Jij gaat bewijzen, in het belang van Bauke en Maaike, dat Marianne door Ali Hassan en Haval Ali is verkracht en vermoord in het bijzijn en in de caravan van Wolfgang Hebben. Jij, Bauke of Maaike gaat ook even Faek bellen, met de vraag: Faek, als het waar is wat Wim Dankbaar zegt, dat jij getuige  bent geweest van de moord op onze Marianne door Ali Hassan in de caravan Wolfgang, en dat op de dag van de moord aan de politie hebt verteld, dan zeg je ons dat nu! Wee je gebeente  als je zegt dat wij daar niets mee te maken hebben! Geen gelul, Faek! Wij hebben recht op de waarheid!

Vervolgens ga jij, Yehudi, een miljoenenclaim indienen tegen het OM voor het bedrog en leed dat de familie Vaatstra is aangedaan!

Kies maar, Bauke en Yehudi! Als jullie dit niet doen, doe ik het zelf. De gevolgen daarvan zijn ook voor jullie.

Mvg

Wim

Nu even naar Wilma, Ineke, Willem, Johan en Freddy. Wat heeft Justitie in Godsnaam met jullie uitgehaald? Het lijkt wel Jasper! Die tegen zijn ouders zegt: Houd op aan mijn schuld te twijfelen, anders kom ik in de grootste problemen! Dat jullie je bloedeigen moeder emotioneel chanteren met het dreigement dat ze jullie en haar kleinkinderen niet meer te zien krijgt!  Ik vind het van een orde die zijn weerga niet kent! Vinden jullie het zelf ook niet genant? Als ik dat mijn moeder zou aandoen, dan zou ik het helemaal perfect vinden als ze zegt: Dan hoef ik jou ook niet meer te zien, Wim!

Ineke, wat ben jij voor een bitch? Om dit uit de naam van je moeder te schrijven:

From: Maaike Terpstra 

Sent: dinsdag 20 november 2012 14:57

To: wim dankbaar

Subject: RE: Maaike, waarom Jasper S niet de dader KAN zijn. Laat je niet ringeloren door het OM.

voor de laaste keer LAAT ME MET RUST, ik wil NOOIT geen contakt meer met jou en je bende incl Klaske

Het gaat hier om de dood van je zusje! Je moeder weet dat ik gelijk heb! Ben je wel helemaal goed snik, Ineke, om haar naam te misbruiken? Jij en Wilma waren toch ook in tranen tijdens de witte-ballonnen-tocht? Jouw moeder heeft 13 jaar lang gestreden om de waarheid boven tafel te krijgen. En dat help jij dan op zo’n valse manier om zeep?

Beste Ineke, laat mij je even een fragment geven uit het dagboek van je moeder, dat jij nooit hebt willen lezen:

[…………….]

Snap je, Ineke? Precies wat jouw moeder voorspelde, is nu gebeurd!  En waarom is dat gebeurd? Omdat ik te dicht bij de waarheid kwam! Voor jouw moeder en jullie! Daarom is het extra erg dat je mij de maat neemt. Ik, die je de waarheid over de moord op je zus geeft.

Ik geef je nog een fragment:

[…………………….]

Beste Ineke, Ik heb Faek nu opgespoord. Je moeder wist ook niet alles, maar haar intuïtie was spot on! Kijk maar naar zijn verklaring:

Op zaterdag 1 mei 1999 ben ik door de politie opgehaald en heb ik op het politiebureau te Buitenpost een verklaring afgelegd inzake de moord op Marianne Imke Vaatstra. Ik wil niet prijsgeven hetgeen ik heb verklaard maar wens wel aan te geven dat ik in ruil voor het vertellen van het adres van mijn vriend Ali Hussein Hassan in Leeuwarden men mij verder met rust zou laten. Men wekte bij mij de indruk dat Ali aldaar gearresteerd zou worden. Vervolgens heb ik Ali nooit meer gezien. 

Ik ben tegen mijn wil in getuige geweest van de moord op Marianne Vaatstra maar wens over de details niet te verklaren. Wel verklaar ik bij deze dat Ali Hussein Hassan Marianne heeft gedood in de caravan van Wolfgang Hebben, bewoner van het AZC Kollum op dat deel dat niet tot het AZC behoorde maar werd bewoond door vaste standplaatshouders uit de periode dat het AZC nog niet bestond. 

Marianne kwam wel vaker in de caravan van Wolfgang Hebben. Zij is die bewuste nacht daarheen gebracht door Ludger Dill in diens auto, een donkergrijze Mercedes stationcar. 

Wat vind je daar dan van, Ineke? Willen jouw stoere broers nog steeds de kop van mijn romp rukken? Of gaan ze Faek even bellen? Realiseren jij en zij dat ik de waarheid  over de moord op jullie zusje heb verteld? Of beter gezegd: Realiseren jullie dat Faek de waarheid heeft verteld? Op dag 1 aan Justitie!

Het maakt mij niets uit, wat jullie willen geloven, Bauke, Ineke, Wilma, Johan en Freddy. Als jullie de ware toedracht over de moord op Marianne willen begraven met de leugens van Justitie, then so be it! Het gaat mij om de doofpot open te breken. Het gaat mij om de misdadigers bij Justitie die jullie vanaf dag 1 belazerd hebben. Dat vind ik veel belangrijker! Maar ik vind het wel raar dat jullie dat niet ook vinden. Als jullie de leugens van Justitie willen blijven ondersteunen, dan doe ik het wel alleen!  Wat mij betreft leven Ali Hassan en Haval Mawloud, de verkrachters en moordenaars van Marianne, nog lang en gelukkig. Het gaat mij om de klootzakken die hen een vrijgeleide hebben gegeven en jullie belazerd hebben: Harm Brouwer, Joris Demmink en hun liegende vazallen, Henk Mous, Cor Reijenga, Piet Visser, Nettie Groeneveld, Peter R. de Vries, etcetera….

Zeg mij nog een keer dat ik een complotdenker ben die Maaike gehersenspoeld heeft met zijn idiote theorieën. Wat zijn dan de theorieën? Zijn de verklaringen van Faek, Riad en Rida geen feiten? Wel degelijk zijn dat feiten!  Zelfs het OM durft deze feiten niet te ontkennen! Bauke, Ineke, Wilma, Willem, Johan, Freddy, jullie wel? Aan Maaike en Rennie vraag ik het niet. Want die weten het wel.

From: Maaike Terpstra
Sent: woensdag 6 juni 2012 13:46
To: Wim Dankbaar; ‘Andre Vergeer’; ‘Klaske Ferwerda’; ‘David Haan de’; ‘Gerrit Veldman’; ‘Hilly Veenstra’; spander; ‘Ronnie Pander’; ‘A. K.’
Subject: Re: 16 mei 1999

halo wim

eindelijk kan ik mijn mails lezen op de camping blij dat jullie deze goede dingen doen via hero brinkman .heb nog met hem gebeld en het nodige uitgelegd

hij vroeg ook naar Bauke .heb gezegd dat die vanaf het begin met elke wind meewaaide ,maar ik sta, en blijf achter jullie bevindingen staan .de kamervragen zijn duidelijk ,laten ze daar niet onderuitkomen ,het doet allemaal heel veel met mij (despanning) ben al meerdere keren naar de dokter geweest,hoop het vol te kunnen houden ,jammer dat de kinderen en denk ook Bauke weer in de justitie geloven met hun nieuwe theorie ,inderdaad Wim ben ik geschokt door het nieuwe gegeven dat ze met een bekende het weiland ingelopen zou zijn ,wat een afgang voor je kind wat is vermoord,

groeten Maaike

Beste Maaike, Wat ben jij mij tegengevallen! Ik zal je zeggen waarom. Ik mag toch wel wat terugzeggen tegen de vrouw die mij laat belasteren in de media en mij laat plukken voor twee ton? Je staat er niet achter, maar dat zeg je niet, dus je laat het wel gebeuren! En dat tegen de man die eindelijk de waarheid voor je gevonden heeft! En dan geloof je ook nog dat het de waarheid is, maar ook dat durf je niet hardop te zeggen. Als je er bij stilstaat, is het te zot voor woorden! De waarheid die je zelf al goeddeels voorvoelde in je dagboek. Het dagboek dat je in 2001 al aan het OM had gegeven en al in 2008 wilde laten publiceren.

 

Ik heb er wel eens over gedacht míjn verhaal op te laten schrijven. Ik heb de afgelopen jaren allerlei stukken en aantekeningen verzameld. De titel heb ik al: De moord die niet opgelost mócht worden.

Nou Maaike, jij bent niet de enige die blij is dat je het allemaal hebt opgeschreven. Iedereen, behalve het OM, is daar blij mee en het heeft voor mij een belangrijke bijdrage geleverd om de waarheid te kunnen vinden. Daarom is dat hele proces over dat dagboek ook zo’n enorme farce! Je vindt het helemaal niet erg dat het gepubliceerd is, maar ook dat durf je niet hardop te zeggen. Als we Yehudi moeten geloven heeft hij zelfs met je overlegd dat het op de website van Micha Kat mocht blijven staan! Dat is in feite een toestemming. En ook op andere sites mag het blijven staan, waarmee het in feite een openbaar stuk is geworden met instemming van jou. Maar ik, juist ik, de man die jou zo geholpen heeft, zou niet uit deze openbaar geworden bron mogen citeren? Als het niet zo triest was, is het bijna lachwekkend.

Weet je wat denkfout is, Maaike? Jij denkt: Als ik me nergens mee bemoei, dan heb ik ook geen verantwoordelijkheid. Maar zo werkt het niet, Maaike. Niets doen is ook een actie. Niets doen kan ook gevolgen hebben. Als er een peuter in het water valt, en je doet niets, dan verdrinkt het. Jij denkt dat als je er niet over wilt praten, dat het jouw verantwoordelijkheid en probleem niet is. Maar ook dat is niet waar. Wegkijken lost het probleem niet, zeker hier niet want je weet dat het uit naam gebeurt.

Ik vind jouw houding des te meer af te keuren, omdat ik je geholpen heb. Oh wat vond jij mij geweldig! Die stukken op je computer Wim, hoe krijg je het voor elkaar! Zo kunnen wij het niet. 

Dus je grote vriend, die nu ook nog de waarheid heeft gevonden, mag nu kapot gemaakt worden, terwijl jij toekijkt? Daar komt het op neer. En Klaske, die jarenlang je steun en toeverlaat was, mag nu neergezet worden als de “verraderlijke vriendin” die “stiekem” het dagboek aan je grote vriend doorspeelde. Het is allemaal geen probleem voor je. En dat voor een vrouw die zo’n aanstoot aan de leugens van Justitie nam. Waar is die vrouw gebleven die zei: Ik ben geen moslima, ik laat me niet de wet voorschrijven!

Hier liet je mij door Peter R. de Vries belasteren met werkelijk een tsunami aan leugens:

Daarna zei je wel tegen mij dat Peter’s verhaal totaal niet klopt, maar dus weer niet hardop.

In dit artikel liet je Bauke mij een gestoorde idioot noemen. En erger nog, je wordt impliciet zelf krankzinnig verklaard dat je mij geloofde.


In dit artikel laat je mij een vieze leugenaar noemen, en weer word je voor gek verklaard dat je mij geloofde, terwijl je dat nog steeds doet.

Je laat het allemaal gebeuren zonder er wat van te zeggen. Kennelijk is je angst voor dat idiote dreigement van je kinderen groter dan je trots en schaamte. Ik vind het best dat je moegestreden en murw gebeukt bent. Dan laat je die strijd gewoon aan mij en anderen over, maar ga me dan niet actief zitten tegenwerken. Was het nou maar zo dat je je  inderdaad helemaal afzijdig houdt en niks doet, maar dat is ook niet zo. Je laat je misbruiken om voor Yehudi leugenachtige briefjes te schrijven. Zo groot is de druk kennelijk. Dat is een actie waarmee je me rechtstreeks benadeelt. En dan te bedenken dat ik aan je zijde stond en sta. Het is een verraad tegen strijdmakker die ik nooit van jou verwacht had. Ik dacht dat je een sterke dappere vrouw was, maar dit is de slapheid ten top. Nu je de waarheid hebt, waar je al die jaren voor gestreden hebt, leg je je neer bij de leugen, precies die leugen die je al voorspelde in je dagboek. En ook hier had je gelijk:

[……………………..]

Kijk maar:

Rida: Ali Hassan was veel ouder dan Faek en ik kende hem dan ook niet bijzonder goed, maar wist wel hoe hij eruit zag. Daarom kan ik ook met zekerheid zeggen dat dit niet dezelfde man was die in 1999 in Turkije werd gearresteerd. lk heb van deze man een interview op Youtube gezien. Deze man was lang en slank en had een verzorgd voorkomen. lk heb hem nooit op het AZC Kollum gezien. De Ali Hassan die ik kende van het AZC Kollum was korter dan Faek en had een dikker postuur. Bovendien had hij een baardje en zijn uiterlijk was niet verzorgd, heel anders dan de man die op Youtube staat.

Faek:  Ik verklaar dat de mij bekende Ali Hussein Hassan, die Marianne heeft gedood, niet de persoon was die door Justitie is gearresteerd in Istanbul in oktober 1999. Deze persoon ken ik niet en heb ik slechts gezien op TV. Ik heb hem nooit in levende lijve gezien.

Ik weet niet wat het is met jou. Ben je te moe en oud geworden om je nog boos te maken over de leugens van Justitie? Ook niet nu je weet dat Justitie al op de eerste dag wist waar en door wie Marianne is vermoord? Ook niet als je weet dat de moordenaar niet is opgepakt en berecht maar een stiekeme vrijgeleide kreeg? Ook niet als je weet dat je vanaf dag 1 inderdaad bent voorgelogen? Nou beste Maaike, laat mij dan maar razend zijn!

Of twijfelen jullie nog aan de onthullingen van Faek? Laat mij jullie dan uit de droom helpen. Bauke zegt in bovenstaand artikel “Emotioneel” alles over de gruwelijke moord op zijn dochter te willen weten. Nou, dan moet Bauke  niet bij die rode baard zijn, maar bij Faek en Riad en Wolfgang. Of bij Jan Verkaik, want die weet het ook, maar deze “rotvent” gaat dat natuurlijk niet vertellen.

Over de verklaring van Faek bestaat geen enkele twijfel. Waarom denk je dat Faek deze verklaring heeft gedaan? Voor de lol? Laat ik dan eerst zeggen dat Faek helemaal niet wilde verklaren. Hij heeft dit verklaard omdat hem door Hans Mauritz beloofd was dat hij anoniem zou blijven. Ik heb hem uit die anonimiteit gehaald. Dat vond hij niet leuk, daarom heeft hij ook de pest aan mij. Maar nu zijn kaart op tafel ligt, ontkent hij het niet. Daar is hij te netjes en te eerlijk voor. En wellicht ook te verstandig, want hij ziet ook wel dat er niks meer te ontkennen valt. Dan zou hij moeten uitleggen waarom hij deze verklaring 3 jaar lang op tafel heeft laten liggen zonder hem tegen te spreken. Hij zou moeten uitleggen waarom hij degenen die zijn verklaring publiek hebben gemaakt, nooit heeft aangepakt voor smaad of laster. Hij zou moeten uitleggen waarom hij met ons gesprek bleef om te bespreken of hij niet beter openlijk kan verklaren en het hele verhaal te vertellen. Maar bovenal zou hij moeten bevestigen dat de gearresteerde Ali Hassan de Ali was die zijn vriend was. En dat het OM hem ook met die vraag heeft benaderd voor het “Onderzoek Ali H.” en dat toen reeds heeft bevestigd. Dan moet hij nog iets iets verzinnen voor het feit dat hij in zijn onweersproken verklaring iets anders zegt. En het OM moet bevestigen dat ze vergeten zijn deze bevestiging van Faek in hun rapport op te nemen. Snappen jullie niet dat dat mission impossible wordt? Faek weet ook dat er tal van ondersteunende bewijzen zijn voor zijn verklaring zoals ik hier al heb uitgelegd:

https://rechtiskrom.wordpress.com/2017/05/14/ondersteundende-bewijzen-voor-verklaring-faek/

Maar het sterkste bewijs voor de versie van de moord zoals Faek die vertelt, is natuurlijk dat Justitie er niets over wil zeggen. Dat lijkt niemand te beseffen. Justitie durft ook niet te zeggen dat de verklaring een idiote complottheorie is, of dat Faek liegt, of dat Wim Dankbaar hem verzonnen heeft. DAT is het sterkste bewijs! Waarom durft Justitie dat niet? Omdat Justitie als geen ander weet dat het een leugen zou zijn en niemand bij Justitie durft dat risico te nemen. Daarom reageert zelfs Harm Brouwer niet, want hij is samen met Joris Demmink verantwoordelijk voor het jarenlange bedrog naar de familie Vaatstra en de rest van Nederland. Dus als Bauke alles wil weten over de moord op zijn dochter, dan moet hij vooral uitkijken naar het getuigenverhoor van Faek. Want Faek weet veel meer details dan hij in zijn verklaring prijsgeeft. Hij heeft al aangegeven dat Ali niet de enige dader was.

Ik heb jullie dus de waarheid gegeven over de moord op Marianne. Daarom is het zo Godsgeklaagd dat jullie mij de gebeten hond maken in plaats van een lauwerkrans te geven. Ik zit met een familie van een vermoord kind die de leugen van Justitie verkiest boven de waarheid. Nog nooit zoiets meegemaakt.

De waarheid moet alleen nog bevestigd worden in een getuigenverhoor van Faek, dat Justitie koste wat kost zal trachten te voorkomen. Hopelijk is niet iedereen rot daar. In feite zou de familie Vaatstra dit getuigenverhoor moeten eisen. Hun advocaat Yehudi zou dit moeten doen. Als ik Bauke, Johan of Freddy was, had ik ook allang zelf Faek gebeld. De waarheid komt tenslotte ook met een aardige bonus in de vorm van een miljoenenclaim. Ga even nadenken wat je zou kunnen eisen voor een dergelijk schandelijk bedrog dat zijn gelijke niet kent. Alleen daarom zou ik Faek al willen spreken. Ik vraag me af wat er met jullie aan de hand is, maar gek vind ik het wel.

(Later meer)

 

 

 

 

 

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

16 reacties op Open brief aan de familie Vaatstra, Bauke, Maaike, Wilma, Willem, Ineke, Johan, Freddy en Rennie.

  1. Drentse Fryske zegt:

    Wim, het zou uiteraard kunnen dat ik eerder iets gemist heb, maar ik vroeg me af: heb jij Yehudi langs schriftelijke weg bovenstaand aanbod/keuze/optie (of hoe je het dan ook kunt/wilt noemen) voorgelegd, en wel op een wijze dat hij het niet of moeilijk kán negeren ? (bijv. aangetekend schrijven i.d.) Je verwacht dat hij hier alles wel meeleest en zich er van bewust is, of…. ??

  2. Beste Wim,
    Heeft een email rechtskracht?

    Een aangetekende brief hoef je, wil ik niet aan emen, kan alleen de brief proberen aan te laten leveren door of onder getuigenis van beëdigd persoon in de vorm van een gerechtsdeurwaarder, dan nog hoeft de beoogde ontvanger de inhoud niet te willen kennen. Bij niet thuis zijn heb ik het briefje achter gelaten door de postbode nooit gezien, heeft mijn hond opgevreten.

    En dan nog heeft de inhoud van de brief- zonder fysiek contact en zelfs met beëdigde getuigen de inhoud van de brief luid en duidelijk in een taal die voor ontvanger verstaanbaar moet worden voorgelezen- in mijn optiek weinig rechtskracht.
    Velen gaan in een eerder stadium door de knieën.

    • Wim Dankbaar zegt:

      Rechtskracht is het mij niet om te doen. Het gaat mij erom dat de familie hier nota van neemt. Yehudi leest ELKE dag mijn website. En Bauke ook. Yehudi weet ook dat ik mijn voorstel zal behandelen in het komende bemiddelingsgesprek bij de deken.

  3. JDTVHQ zegt:

    Weet je wat gek is, de moeder van een vermoord meisje stalken en bedreigen omdat je zelf niet kan aantonen dat je gelijk hebt! je moet hier echt eens mee kappen. de arrogante toon van je mails is echt bizar. wie denk je wel niet dat je bent om op deze wijze met deze mensen om te kunnen gaan? Dit heeft niks meer met misstanden bij justitie te maken maar alles met je eigen ego. het is echt te triest voor woorden verder.

    • Wim Dankbaar zegt:

      Ik heb al aangetoond dat ik gelijk heb, alleen in rechte nog niet. De moeder van het vermoorde meisje vind ook dat ik de waarheid heeft, maar uit haar naam word ik financieel uitgekleed en belasterd. En dan durf jij te zeggen dat ik haar stalk? Jij moet eens kappen met je clichématige drogredeneringen. Je lijkt Jan Vlug wel. Het is andersom! Die familie laat MIJ niet met rust! Je bent er niet echt op vooruit gegaan sinds je ruzie met Kat. Resumeer even wat Bauke mij heeft geflikt met gedoogbeleid van Maaike. Terwijl ik ze de waarheid geef! Dan mag ik niet een beetje boos zijn? Als je goed leest zie je dat ik ze een handreiking doe.

    • Allemaal interpretatie en loze emoties. Ga naar de politie met je emotionele interpretatie van het recht. Ten eerste is het de schuld van een slechte overheid, die ook nog eens een familie bedreigt en splitst ( accepteer ons en wij vertellen geen ongewenste waarheden, er is nu toch niets meer aan te doen, etc ). Het OM stookt in die familie, niet primair Wim.

      Manieren zijn altijd betwistbaar. Maar geen openheid in een zaak is erger. En iemand beschuldigen van egoistisch gedrag, tja, dat is natuurlijk altijd raak en zegt dus niks.

      Kritiek is prima. Maar wel beter onderbouwd. Dit is bagger.

      • Deze types moet je simpel negeren, als hij dan zo’n empathie voelt voor de familie Vaatstra laat hem dan gewoon aangifte doen bij de politie, dat zal hij (iedereen weet wie ik bedoel) zeker niet in zijn hoofd halen.

    • N.E. Derlander zegt:

      @JHDVHQ

      En wat is jouw bijdrage dan wel aan het zoeken naar de waarheid in deze casus? Ook kritiekloos voor zoete koek slikken wat het OM zegt en doet?

    • theyknew zegt:

      @Eric Donk,

      Maak ik uit jouw reactie nu op dat als jij Wim Dankbaar was geweest, jij het bijltje er allang bij had neergegooid? Wat maakt dat van jou dan, Eric?

    • Gek, gekker het gekst,

      Dat is wat u doet, u speelt op de emoties van anderen idg de familie Vaatstra en lost niets op, u wrijft zout in de wonden en dat is naar de familie toe wreed en onbeschoft. Als uw bijdrage nou nog bijdroeg aan een oplossing dan zou dat de pijn waar de familie Vaatstra zo langzamerhand al een generatie onder gebukt gaat voor een deel kunnen lenigen.

      Nee wat u doet dat is iemand die al jaren zijn best doet om dit drama tot zijn proporties terug te brengen -proportioneel is dat alleen de waarheid, Marianne Vaatstra komt er niet mee terug- demoniseren.

      Als u de familie een dienst wil bewijzen doe dan
      1. Aangifte bij de politie.
      2. Help mee deze onzalige toestand tot een eind te brengen.
      3. Of hou uw mond dicht.

      • sharoin zegt:

        de popo stop zaaken ook weg hoor word es wakker we leven in een politie staat mafklappr. als je dat niet ziet of snapt of gelooft zegt dat erg veel.

  4. Drentse Fryske zegt:

    Ik sta pal achter je, Wim. Dat weet je. Oók in dezen. Zelf recent nog met een fam.lid ‘in de slag geweest’ die meende dat je ‘onterecht en schandalig’ bezig bent… Niet mee eens, dus. én…ik Vraag me best ook af waar JDTV-Eric zoal ‘last van heeft’ ? Waarheidsvinding, that’s what matters ! Daar gíng je toch meestal voor, meen ik, Eric ? Please, maak het niet moeilijker dan het zoal is…

  5. Drentse Fryske zegt:

    PS; Eric…zeg ’s eerlijk, is die opname welke je hebt gemaakt – interview Isabella – nou écht vernietigd, wat ik meen ergens te hebben gelezen, of heb je ‘m terdege nog in je bezit ??

    • Ga er rustig vanuit dat hij helemaal geen authentieke opname heeft, zou hij die wel bezitten zal hij hem zeker niet vernietigen.

      • Wim Dankbaar zegt:

        Dit is onzin! Eric heeft wel degelijk een authentieke opname van Isabella gemaakt. Hij heeft die ook op Youtube gezet, maar alleen audio en met verdraaide stem, conform Isabella’s wens. Ik vroeg hem om de originele opname, video en zonder verdraaide stem. Deze kan Eric niet meer vinden, zegt hij.

Geef een reactie

