Bericht aan Gerrit, de baas van het OM.

gerrit van der burgVan: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
Verzonden: vrijdag 19 mei 2017 20:22
Aan: ‘cie.vj@tweedekamer.nl’
CC: Vincent Verweij (vincent@verweij.org); wimcs@crimesite.nl; Chris Klomp (freelancer80@ad.nl); k.voskuil@ad.nl; h.nijenhuis@ad.nl; m.haenen@nrc.nl; secretariaat.bjz@om.nl; ‘bsvdp@xs4all.nl’ (bsvdp@xs4all.nl); jacques van Huet (dejongellen069@gmail.com); b.molenkamp@ziggo.nl; secretaris@restorejustice.nl; m.otte@om.nl; h.j.bolhaar@om.nl; huvaja@gmail.com; h.j.mous@om.nl; Meulbroek, Sjaak (J.) (sjaak.meulbroek@politie.nl); ‘G.Markuszower@tweedekamer.nl’; ‘H.krol@tweedekamer.nl’; ‘C.vdStaaij@tweedekamer.nl’; g.wilders@tweedekamer.nl; G.Popken@tweedekamer.nl; moszkowicz@moszkowicz-law.nl; terp65@msn.com; bauke vaatstra; Thijs Stapel (stapel@stapeladvocatuur.nl); red.rooda@politie.nl; prdv@xs4all.nl; ‘bureau@nationaleombudsman.nl’; maurice@dehond.nl; r.reyneveld@reyneveldadvocatuur.nl
Onderwerp: RE: Mijn klacht over Justitie

Geachte heer Verstraten,

Gaarne verneem ik van u of mijn onderstaande gegevens voldoende zijn om mijn klacht over het OM in behandeling te nemen. Daarnaast heb ik nog wat, voor zowel de Commissie, de Nationale Ombudsman als de voorzitter, de heer van der Burg,  van het College PG’s . Bijgaand vindt  u twee bezwaarschriften van mijn hand aan de heer Nijssen. De heer Nijssen is van de politie Noord Holland. Het maakt mij niet uit van wie ik een antwoord krijg. Van de Ombudsman, van uw commissie of van de grootedelachtbare heer van der Burg. Deze laatste is de hoogste in de boom, dus het zou hem sieren als hij een antwoord geeft. Welnu, heer van der Burg, kunt u mij even vertellen wie deze onbereikbare heer Nijssen is? En op wiens autoriteit hij kan beslissen dat mijn aangifte tegen Wolfgang Hebben niet in behandeling wordt genomen?  Zonder mijn aangifte aan het OM voor te leggen? Ben ik nou gek als ik zeg dat u daarover moet beslissen in deze zeer afbreukgevoelige zaak? Vertelt u mij even, heer van der Burg, of het normaal is dat ik geen reactie krijg op mijn bezwaarschriften aan de heer Nijssen. U bent toch zo onkreukbaar?  Als u niet wilt antwoorden, dan heeft Reinier van Zutphen daar toch wel een mening over? Hij en ik weten dat dit niet normaal is. Daarom vraag ik het aan u! U bent de hoogste baas van het OM! U heeft de grootste verantwoordelijkheid om hiervoor verantwoording te geven. Meer dan de Commissie en de Ombudsman! Die worden pas ingeschakeld als u geen antwoorden geeft.

Beste Gerrit, ik snap uw probleem best wel hoor. Het gaat ongeveer als volgt: Beste Wim, ik ben inderdaad onkreukbaar. Maar als ik jou gelijk moet geven, dan zou ik moeten laten zien dat onze voormalige SG en mijn voorganger, de moordenaars van Marianne Vaatstra een stiekeme vrijgeleide hebben gegeven! Dat kan ik toch niet doen, Wim? Dan dondert de hele organisatie in elkaar waar ik voorzitter van ben!  Welnu Gerrit, het is allemaal bullshit. Tenminste,  als het OM werkelijk een zelfreinigend vermogen heeft. Laat maar zien dat je werkelijk zo onkreukbaar bent! Begin eens met mijn vragen te beantwoorden. Vraag bijvoorbeeld aan Joris en Harm: Hoe moet ik hierop antwoorden? Ik zeg maar zo: Open verantwoording en transparantie zijn beter dan geen antwoorden. Geen antwoorden is alleen maar laf! Mee eens, Gerrit?

Met vriendelijke groet,

Wim Dankbaar
Van: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]

Verzonden: vrijdag 19 mei 2017 13:39

Aan: ‘Commissie V&J’

Onderwerp: RE: Mijn klacht over Justitie

Geachte heer Verstraten,

Mijn adresgegevens zijn:

Willem Jan Dankbaar

Zijlweg 14 a

2051 BB Overveen

Telefoon: 023-5268730 of 0649655070

Email dank@xs4all.nl

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

2 reacties op Bericht aan Gerrit, de baas van het OM.

  1. Pingback: Eindtijdsignalen en andere opmerkelijke nieuwsfeiten | Silvia's Boinnk!!!

  2. Marco zegt:

    Ontluisterend om te zien dat er geen enkele actie wordt ondernomen.
    Ik zou vandaag weer een email er achter aansturen en morgen weer een.

Geef een reactie

