Is Chris Klomp een staatstrol en NSB’er?

Nou Chris, ik denk het wel.  Want anders had jij toch allang gepubliceerd dat mijn verklaringen over Faek onzin zijn? Wat onzin is moet onzin blijven toch?

Chris, ik weet allang dat jij Faek hebt gebeld. Je zal wel gedacht hebben. Fuck, Faek ontkent niets! Had hij nu maar gezegd dat zijn getekende verklaring niet waar is, dat het niet zijn handtekening is. Dan had ik die Dankbaar effe mooi te pakken!

Maar dat publiceerde je niet, Chris! Hey Chris, bel Faek nog een keer. Vraag hem dan dit:

Faek, ik ben een tegenstander van Wim. Vertel mij nou even dat jij geen getuige bent geweest van de moord op Marianne in de caravan  van Wolfgang. Zeg mij nu even dat Wim dat volledig uit zijn duim zuigt. Dan kan ik daar een mooi artikel van maken voor het AD. Hey Faek, ik zeg dat Wim allemaal onzin vertelt. Bevestig dat nou even, Faek! Dan heb ik een primeur! Die Wim is toch een grote klootzak? Hij zegt dat jouw vriend Farhad en je vrouw ook weten dat jij de waarheid aan de politie hebt verteld over de moord op Marianne. Dat is toch niet waar, Faek? Faek, ik ben de enige journalist die over deze zaak publiceert. Geef mij nou even wat! Laten we even de handen in elkaar slaan! Laten we even Wim definitief onder de grond stoppen. Je bent toch niet de held die Wim zegt dat je bent? Je bent toch niet de held die dit heeft verklaard?

“Op zaterdag 1 mei 1999 ben ik door de politie opgehaald en heb ik op het politiebureau te Buitenpost een verklaring afgelegd inzake de moord op Marianne Imke Vaatstra. Ik wil niet prijsgeven hetgeen ik heb verklaard maar wens wel aan te geven dat ik in ruil voor het vertellen van het adres van mijn vriend Ali Hussein Hassan in Leeuwarden men mij verder met rust zou laten. Men wekte bij mij de indruk dat Ali aldaar gearresteerd zou worden. Vervolgens heb ik Ali nooit meer gezien. 

Ik ben tegen mijn wil in getuige geweest van de moord op Marianne Vaatstra maar wens over de details niet te verklaren. Wel verklaar ik bij deze dat Ali Hussein Hassan Marianne heeft gedood in de caravan van Wolfgang Hebben, bewoner van het AZC Kollum op dat deel dat niet tot het AZC behoorde maar werd bewoond door vaste standplaatshouders uit de periode dat het AZC nog niet bestond.

Marianne kwam wel vaker in de caravan van Wolfgang Hebben. Zij is die bewuste nacht daarheen gebracht door Ludger Dill in diens auto, een donkergrijze Mercedes stationcar.” 

Faek, als ik je bel, mag ik je dan ook vragen of jij de Ali Hassen die in Turkije werd gearresteerd, de jou bekende Ali Hassan was?  Ik zou het zooo fijn vinden als je mij durft te vertellen dat dit niet waar is. Ik ga je nog een keer bellen, Faek. En dan vraag ik je: Is dit waar of niet? Want ik zie ook wel dat je een belangrijke getuige bent. Daarom wil ik weten of je een fantast bent. Want als je dat niet bent, dan moet ik hier als geloofwaardige journalist een verhaal over maken. Dat begrijp je toch wel, Faek?

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

2 reacties op Is Chris Klomp een staatstrol en NSB’er?

  1. Mike zegt:

    Goh, heeft Chris nog niet gereageerd?

  2. yvonne zegt:

    Chris is bang voor Nico, net als Peter R de Vries…..
    http://nicovandenham2.blogspot.hu/2017/05/peter-r-de-vries-opnieuw-zwaar-vermomd.html

    De waarheid is altijd hard, maar niet meer te verbergen….en diegenen die liegen hebben veel te onthouden!

Geef een reactie

