Transscript Hans – Faek

F: Goeiedag.

H: Hey Faek, met Hans Mauritz, goedemorgen. Ik was benieuwd of jij jouw advocaat al had gebeld.

F: Hij is op dit moment op vakantie.

H: Ja?

F: Tot en met 11 februari.

H: Heb jij een eigen advocaat?

F: Ja.

H: Oh, want ik ken er ook ééntje op dat stuk richting de Coolsingel aan de linkerkant, daar zit een advocaat, dat is een Turkse Irakees. Ken jij die of niet?

F: Nee, die ken ik niet.

H: Oh, En hij is de 11e pas terug?

F: Ja.

H: Shit. En het mag wat jou betreft geen andere advocaat zijn?

F: Nee nee nee. Hij weet van de zaak en hij is op de hoogte. Dus… Ik vind het prettig als het bij hem is.

H: Dan moet ik effe kijken, Faek, of dat qua tijd kan. Als dat kan, geen probleem, maar dan bel jij hem wel de 11e meteen op?

F: Ja. Ik heb hem gesproken, alleen hij was in het buitenland. Hij zegt dat hij de 11e terug is.

H: Mmm, maar dan bel je wel meteen de 11e bedoel ik.

F: Ja.

H: Hey, was het trouwens niet erg dat die jongen erbij stond vorige week donderdag?

F: Nee nee.

H: Ik wist dat niet zeker, maar ik bedoel… Is het een vriend van je ofzo?

F: Ja, hij is een goeie vriend van mij.

H: Nou als de 11e een probleem is dan bel ik jou nog eventjes terug, goed?

F: Ja is goed.

H: En anders bel ik jou de 11e ’s middags, goed?

F: Ja is goed, is prima.

H: Okay jongen. Hoe gaat het met de handel?

F: Ja, gaat lekker, gaat best.

H: Ja?

F: Ja ja, zeker.

H: Okay, ik spreek je. Doei.

F: Doei.

++++++++++++++++++++++++++++++++++

F: Goeiedag.

H: Hey Faek, met Hans nog even.

F: Hai, goeiedag.

H: Weet jij zeker dat je pas volgende week maandag terecht kunt?

F: Wat zei je?

H: Weet jij zeker dat je pas volgende week maandag bij die advocaat terecht kunt met mij?

F: Ja. Volgende week…

H: Dat kan niet eerder?

F: Nee want hij is mmm…. pas maandag

H: Ja dat zei je..

F: En dan moet ik het nog met hem bespreken zeg maar… allemaal.

H: Ja dat zei je straks ook ….. en je wilt per se met hem? Het kan niet een andere advocaat zijn?

F: Nee nee nee. Hij is op de hoogte vanaf het begin en dus… ik volg altijd zijn advies, Hans.

H: Ja, ja gelijk heb je.

F: Ja.

H: Maar goed, het blijft wel bij datgene wat wij samen afgesproken hebben, hè?

F: Ja, okay.

H: Daar gaan we toch vanuit hè, Faek, of niet?

F: Ja is goed, prima.

H: Ook in jouw belang, hè?

F: Okay, tuurlijk.

H: Maar bel jij mij dan?

F: Ja ja, ik ga je bellen.

H: Okay. Groetjes.

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

