Faekie,

Is dit je trouwfoto? Ik heb hem van je facebook account. Toen je er nog trots op was om hem te plaatsen onder je echte naam: Faek Shuwan Mustafa. Nu ben je Raul Foefie Musti.

Waarom Faek? Waarom veranderde je naam en verwijderde je alle foto’s van je bloedmooie vrouw, zodra ik je in verband bracht als getuige van de moord op Marianne? Waarom ben je Raul Foefie Musti?  En Mimaya’s facebook was ook opeens verdwenen. Ik kan het nu niet eens meer vinden.

Plotseling konden we haar alleen maar bewonderen van achteren met haar prachtige haardos. Nu kan ik haar facebook account al helemaal niet meer vinden. Ze heeft ook haar naam veranderd. Zonde! Want Mimaya is een hele mooie naam, behorend bij een hele mooie vrouw.

Vind je het vervelend, Faek?  Dat ik je mooie vrouw laat zien? De moeder van je kids? Waarom dan, Faek? Je kon het zelf toch ook?  Het werd alleen anders toen ik je meldde dat je getuige bent geweest van de moord op Marianne en dat op dag 1 aan de politie hebt verteld. Hoe kom ik daarbij, Faek?  Van jou toch? Hoe zit dat nou, Faek? Is jouw Mimaya niet trots op jou dat je zo dapper was om de waarheid te vertellen? Wat zegt zij dan? Houd je bek,  Faek!  Ik heb hier last van! Dan lijkt ze een beetje op mijn vrouw. 😉

Faekie, dit bewijst toch dat je ELKE DAG mijn site leest? Waar zijn jij en Mimaya bang voor?

Faekie, overleg het nu even goed met Mimaya en Farhad. Zij zijn toch slim? Zij snappen toch best dat jouw verklaringen niet terug in de tube te stoppen zijn?

Mvg

Wim

 

 

 

 

 

 

 

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Faekie,

  1. Pingback: Eindtijdsignalen en ander opvallend nieuws, verzameld door: Arie Goedhart | Silvia's Boinnk!!!

Geef een reactie

