Faek en Farhad,

Goed om te zien dat jullie hier zo’n lol hebben. Faek en Farhad, laat mij jullie, als collega staatsburgers van Nederland,  even een lesje Nederlands recht en burgerplicht geven.

Wetboek van strafvordering
<     Naar vorige pagina                                                       Naar volgende pagina     >

Vierde afdeling. Aangiften en klachten

Artikel 160Kennis dragen van een misdrijf

1.Ieder die kennis draagt van een der misdrijven omschreven in de artikelen 92-110 van het Wetboek van Strafrecht, in Titel VII van het Tweede Boek van dat Wetboek, voor zoover daardoor levensgevaar is veroorzaakt, of in de artikelen 287 tot en met 294 en 296 van dat wetboek, van menschenroof of van verkrachting, is verplicht daarvan onverwijld aangifte te doen bij een opsporingsambtenaar.

2.De bepaling van het eerste lid is niet van toepassing op hem die door de aangifte gevaar zou doen ontstaan voor eene vervolging van zichzelven of van iemand bij wiens vervolging hij zich van het afleggen van getuigenis zou kunnen verschoonen.

3.Evenzoo is ieder die kennis draagt dat iemand gevangen gehouden wordt op eene plaats die niet wettig daarvoor bestemd is, verplicht daarvan onverwijld aangifte te doen bij een opsporingsambtenaar.

Welnu, beste Faek, je hebt je plicht gedaan. Nadat je op 1 mei 1999 bent opgehaald door de politie uit het AZC, heb je precies verteld wat er met Marianne is gebeurd, waar en door wie ze is vermoord. In dat opzicht kunnen we jou niets kwalijk nemen. Jij kunt er niets aan doen dat Justitie de zaak in de doofpot heeft gestopt, Ali Hassan stiekem een vrijgeleide heeft gegeven en Haval Ali op eigen kracht heeft laten ontsnappen naar Irak.

Maar beste Faek, hoe moeilijk het ook is, je bent op de hoogte van een ander, veel groter misdrijf, gepleegd door onze overheid. Dat misdrijf is dat ons OM de moordenaars van Marianne heimelijk heeft laten ontsnappen. Dat misdrijf is ook dat ons OM dat tot vandaag geheim heeft gehouden. En Farhad is ook op de hoogte van dit misdrijf. Volgens de wet, als staatsburgers van Nederland, zijn jullie verplicht om de kennis van dit misdrijf aan te geven bij de daartoe bevoegde instanties. Jullie weten ook dat Jasper Steringa onschuldig veroordeeld is. De wet zegt daarover:

3.Evenzoo is ieder die kennis draagt dat iemand gevangen gehouden wordt op eene plaats die niet wettig daarvoor bestemd is, verplicht daarvan onverwijld aangifte te doen bij een opsporingsambtenaar.

Maar ik snap wel waarom jullie dit niet durven te doen. De wet is de wet, en die wet wordt met voeten getreden door onze hoogste staatsvertegenwoordigers. Wat dat betreft is het hier niet anders dan in het Irak van Saddam Houssein. En jullie zijn nog maar broekies als inwoners van ons schone rechtsstaatje.

Faek en Farhad , Ik kan jullie aanklagen voor het achterhouden van informatie over een misdrijf. Een HEEL GROOT misdrijf! Dat ga ik misschien ook wel doen. Ik ben daar nog over aan het nadenken. Ik denk dat ik het liever op een andere manier speel. Een manier waarop ik jou en Farhad in het getuigebankje krijg. Want de echte criminelen zijn natuurlijk niet Faek en Farhad, maar Joris Demmink, Harm Brouwer, Jan Verkaik, Henk Mous en Cor Reijenga, etc.

Faek en Farhad, jullie mogen best weten dat ik me kapot erger aan jullie stilzwijgen. Bij Allah, wat vind ik dat laf! Vooral van Farhad, want Faek heeft al gewoon de waarheid verteld. Daarom vind ik jou veel meer een held dan Farhad, Faek. Weet je wat jij moet  doen, Faek? Je moet Chris Klomp bellen. Chris Klomp is een “journalist” die mij kapot wil maken.

Chris Klomp
Journalist
Tel: 0611161203

Dan moet je hem vertellen dat jouw verklaring is vervalst, dat het niet je handtekening is, enzovoort. Dat durf je niet toch, Faek? Nee, dat durf je niet. Waarom durf je dat niet Faek? Omdat je niet kan liegen! Begrijp je nu waarom ik je een schatje vind?  Daar hoef ik geen homo voor te zijn, Faek. Jouw mooie vrouw vindt je ook een schatje. Jouw vrienden vinden je ook een schatje.

Hey Faek, Ben je al bedreigd door Justitie? Laat het me even weten. Dan neem ik even maatregelen.

Wim

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

