Marianne Vaatstra = Ergste doofpot ooit!

 

Van: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
Verzonden: dinsdag 25 april 2017 17:43
Aan: r.reyneveld@reyneveldadvocatuur.nl
Onderwerp: Vraag in het kader van mijn tuchtklacht tegen u

Geachte heer Reyneveld,

Zoals ik u eerder schreef:

“U vraagt om de adresgegevens van Faek Mustafa. Deze kunt u vinden in het verzoek tot het getuigenverhoor, dat ook in uw dossier zou moeten zitten.  Om u een zoektocht te besparen, sluit ik het voor u bij. Zijn adresgegevens zijn uiteraard ook bekend bij Justitie. Het doet mij overigens deugd dat uw cliënt inmiddels weer van gedachten lijkt te zijn veranderd en voornemens lijkt om ook Faek Mustafa in rechte te betrekken. Dat zou mij zeer welkom zijn, want dat betekent dat Faek zich onder ede zou moeten verantwoorden, hetgeen nu precies is wat ik wil, en waar u zich eerder tegen verzette.”

Zoals u verder weet, is Faek Mustafa de belangrijkste bron, doch niet de enige, voor mijn vermeend “smadelijke’ beweringen over uw cliënt. Onderstaand is wat hij in essentie heeft verklaard.

‘Op zaterdag 1 (één) mei 1999 ben ik door de politie opgehaald en heb ik op het politiebureau te Buitenpost een verklaring afgelegd inzake de moord op Marianne  Vaatstra. Ik wil niet prijsgeven hetgeen ik heb verklaard maar wens wel aan te geven dat ik in ruil voor het vertellen van het adres van mijn vriend Ali Hussein Hassan in Leeuwarden men mij verder met rust zou laten. Men wekte bij mij de indruk dat Ali aldaar gearresteerd zou worden. Vervolgens heb ik Ali nooit meer gezien.

 Ik ben tegen mijn wil in getuige geweest van de moord op Marianne Vaatstra maar wens over de details niet te verklaren. Wel verklaar ik bij deze dat Ali Hussein Hassan Marianne heeft gedood in [ …………………..] , bewoner van het AZC Kollum op dat deel dat niet tot het AZC behoorde maar werd bewoond door vaste standplaatshouders uit de periode dat het AZC nog niet bestond. 

Marianne kwam wel vaker in de caravan van [ …………]. Zij is die bewuste nacht daarheen gebracht door Ludger Dill in diens auto, een donkergrijze Mercedes stationcar. 

Ik verklaar dat ik weet wie een derde persoon heeft gebeld om Ali in de nacht van de moord naar Leeuwarden te brengen. Ik verklaar dat ik er met niemand over heb durven praten maar wel op zondagmiddag twee mei negentienhonderd negenennegentig in de namiddag met een vriend heb besproken wat er in de afgelopen nacht is gebeurd. De identiteit van die vriend heb ik gedeeld met de auteur(s) van het boek ‘Het verboden dagboek van Maaike Vaatstra.’ 

Ik verklaar dat de mij bekende Ali Hussein Hassan, die Marianne heeft gedood, niet de persoon was die door Justitie is gearresteerd in Istanbul in oktober 1999. Deze persoon ken ik niet en heb ik slechts gezien op TV. Ik heb hem nooit in levende lijve gezien. 

Ik verklaar dat de mij bekende Ali Hassan ook bevriend was met Mohammed (Jano) Hassan.’

Mijn vraag aan u is of u inderdaad van plan bent om Faek Mustafa namens uw cliënt in rechte te betrekken op eenzelfde manier waarop u dat met mij heeft gedaan. Zo ja, op welke termijn? Zo nee, waarom niet?

Uw antwoord is van relevantie voor mijn tuchtklacht.

Tevens wil ik u melden dat ik een procedure tegen uw cliënt zal entameren wegens het doen van een valse aangifte en een eis tot schadevergoeding, in het kader waarvan ik om een voorlopig getuigenverhoor onder ede zal vragen van onder meer uw cliënt en de heer Mustafa.

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,

Wim Dankbaar

 

Stel nu even, beste lezers, dat ik Faek als getuige had mogen oproepen. Stel verder dat hij onder ede het bovenstaande (en meer) had verklaard. Had ik dan veroordeeld kunnen worden?

Het is helemaal van God los! De klootzak in wiens caravan de verkrachting en moord op Marianne is gepleegd, de klootzak die haar lijk vervolgens met zijn auto in het weiland heeft gedumpt, de klootzak die zijn auto in Duitsland liet vernietigen, de klootzak die zijn caravan midden in de nacht tot de grond liet afbranden, om alle sporen uit te wissen….. mocht mij nu aanklagen! En voorlopig krijgt de klootzak ook nog gelijk! Arme zielige klootzak! Helemaal onterecht besmeurd door Wim Dankbaar. Van Faek weten we dat Justitie vanaf de dag van de moord op de hoogte was van de rol van deze medeplichtige klootzak.

Let op, wat Faek in bovenstaand gesprek zegt, naast zijn reeds getekende verklaring:

F: Ohw eh.. Ik heb tegen Wim gezegd van eh… ik zeg alles in het openbaar en wanneer ik naar de rechter moet, zeg maar, wanneer …..Wim, breng me  naar de rechter, dan pas kan ik verder wat zeggen daarover.

Faek wil wel hoor! Faek wil best verklaren dat hij dit allemaal op de ochtend van de moord heeft verteld. Aan de politie te Buitenpost. Waar die “rotvent” Jan Verkaik de teamleider van het onderzoek was. Maar Justitie wil niet! Hoe zou dat nou komen?

Beste mensen, als het hoger beroep tegen de klootzak voorkomt, dan kan het OM er niet omheen dat Faek wordt gehoord als getuige. Daarom denk ik dat het hoger beroep wordt uitgesteld, net zoals de herziening van Baybasin en Ernest Louwes wordt uitgesteld. Als Faek wordt gehoord als getuige, dan zijn Joris Demmink en Harm Brouwer, de voormalige hoogste mannen van Justitie, er helemaal aan.

Wat me nog het meest verbaast is dat Bauke en zijn kinderen hier niets van willen weten. Ongelooflijk! Ik geef jullie na 18 jaar de waarheid over de dood van jullie dochter en zussie, maar jullie doen niets?

Wat een lekkere familie zijn jullie van Marianne, zeg! Hey, Johan ben je nog steeds zo stoer om te zeggen dat je me de kop van de romp komt rukken? Idioot! Vraag me even om het nummer van Faek! Weet je wat? Ik geef je het gewoon ‘0622828860’ . Faek kan jou precies vertellen wat er met Marianne is gebeurd. En ook dat Justitie dat vanaf dag 1 weet!  Word je daar niet witheet van , Johan?  Bel je hem even?

Johan, als je zo stoer bent en wilt weten wie je zus heeft vermoord, dan doe je dat toch gewoon? Gaat Faek ook tegen jou zeggen dat je er niets mee te maken hebt? Accepteer je dat, als de broer van Marianne? Neem je het gesprek met Faek even op? Het mag op mijn account:

Je belt het nummer van Nemop

020-7508393

Je krijgt dan een bandje met een welkomstboodschap te horen. Toets het nummer in waarmee u bent aangemeld.

Dat nummer toets je in: 0031235268730  (dus inclusief 0031)

Toets nu uw vier cijferige code in. Die code is

1507

Toets het nummer in dat u wil bellen en sluit af met een hekje ( #):

Dat nummer ( van Faek) is 0622828860 (afsluiten met hekje)

Zeg Johan, Jij was het toch die Marianne naar Kollum bracht en zei: Als je geen taxi krijgt, bel me dan even! Dan kom ik je halen?

Zeg Johan, Bauke, jij en Freddy willen toch een schadevergoeding? Via Yehudi lukt dat niet meer. Maar als we even de handen in elkaar slaan en de Staat aanklagen, dan lukt dat wel. Voor het bedrog dat jullie is aangedaan over de afgelopen 18 jaar. Miljoenen!

Of blijven jullie zeggen dat Jasper Steringa de verkrachter en moordenaar is van Marianne? Blijven jullie achter de leugens van het OM staan? Blijven jullie  Maaike verloochenen?

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

3 reacties op Marianne Vaatstra = Ergste doofpot ooit!

  1. Ik zit trouwens te denken, het is wel grappig Geen02 dat je het issue van die tampon aanhaalt. Dit geeft namelijk perfect de absurditeit van de zaak weer.

    Zo citeert Wim het requisitoir van Mous, waarin hij stelt dat Marianne 9 uur na de moord is gevonden. Gezien ze om 10.30 in het weiland gevonden is zou de moord gepleegd zijn om 1.30 uur. Echter zegt hij (volgens het tanscript van de rechtszaak van Jasper) dat ze 8 uur na de moord is gevonden. Dit is een discrepantie in het vehaal van 1 man, Mous, waar geen roek, ehm gaan haan naar kraait.

    En het gaat verder. Die tampon…
    Jasper zegt hier het volgende over:
    ”Ze gaf aan dat ze ongesteld was en heeft voor dat ze mij oraal bevredigde haar tampon verwijderd. Ze stond toen nog. Ik heb me erover verwonderd dat die tampon nooit aangetroffen is.”
    http://degrijzeduif.blogspot.nl/2014/02/de-onmogelijke-bekentenis-van-jasper-s.html

    Wat zei Mous over het moment van verwijderen in zijn requisitoir?
    “Marianne pijpt hem en als hij opgewonden is, zegt hij dat Marianne moet stoppen. Hij wil nog vaginale gemeenschap met haar hebben. De verdachte zegt dat Marianne op haar rug op de jas moet gaan liggen en hoort haar zeggen dat ze ongesteld is; hij ziet dat ze zelf de tampon verwijdert. Deze gooit ze in de richting van de boomwal.”
    https://www.om.nl/vaste-onderdelen/zoeken/@25191/requisitoir-zaak/

    Was het nu voor of na de pijpbeurt? Wat een kolder… De term broddelwerk dekt de lading niet eens. Man man man… 😦

    Dit is de man vervolgens vol trots de Vaatstra zaak de kroon op zijn werk noemt en trots presentaties hierover geeft. Ik schreef er al eerder over, het is werkelijk walgelijk!

    Operatie “Shock and Awe” van Henk Mouse:

    “Lieve Marianne

    Ik was van plan een spannend blog te schrijven over de moordzaak Marianne Vaatstra. Henk Mous, die officier van justitie was in deze zaak, was vanuit het hoge noorden gekomen om op het parket Amsterdam (waar ik stage loop) een presentatie te verzorgen (…) De zaal zat vol met officieren van justitie en parketsecretarissen.
    (…)
    Ik schrik niet snel van een misdaad, maar toen na 5 minuten de foto’s van de plaats delict verschenen, kreeg ik geen hap meer door mijn keel. Geloof mij, het ziet er niet zo uit als in CSI. Het is rauw. Confronterend, de bevroren blik op haar gezicht. Het is moeilijk te omschrijven wat het precies is, maar het komt aan met een dreun. Het is intens verdrietig om naar te kijken, maar ik wil geen huilebalk zijn dus verroer me niet.

    De rest van de presentatie over de technische aspecten van DNA-sporen en de manier hoe dit grootschalige onderzoek ten uitvoer is gebracht, doet mij als alfa af en toe duizelen maar mij hoor je niet klagen. Tien keer liever lichte verwarring dan de emotionele rollercoaster van net.

    Na afloop heb ik een paar minuten nodig om dit een plek te geven. Nooit, nooit zal ik deze beelden vergeten. (…)”
    http://www.hetleidskwartiertje.nl/lieve-marianne/

    Foto’s van het PD, een emotionele rollercoaster om nooit te vergeten. Toedeledoki rationaliteit…
    Lees in dat kader het volgende bericht maar eens. Het gaat over marketing, maar denken we echt dat het bullshit verhaal van Jasper S die Marianne Vaatstra zou hebben vermoord iets meer is dan marketingstrategie pur sang? Om te kotsen…
    http://www.businesszone.co.uk/do/customers/shock-and-awe-why-emotion-is-the-most-powerful-marketing-tool

  2. Drentse Fryske zegt:

    Dat kun je wel stellen ja. De ergste én de meest walgelijke !! Het is werkelijk ten hemel schreiend…

  3. Hey Geen02, digitale tong verloren?

    Hier had ik ook nog op je multiple choice vraag gereageerd. ..
    https://rechtiskrom.wordpress.com/2017/04/25/om-rapport-ali-h-debunked-deel-6/#comments

Geef een reactie

