21 april, 9:00 uur Rechtbank Haarlem, Jansstraat 81

Afbeeldingsresultaat voor rechtbank haarlemVan: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
Verzonden: woensdag 19 april 2017 19:46
Aan: moszkowicz@moszkowicz-law.nl
CC: Thijs Stapel (stapel@stapeladvocatuur.nl)
Onderwerp: 21 april

Yehudi,

Wil je 21 april nog laten doorgaan? Ik wil dat even weten, omdat er veel mensen bij willen zijn. Dus dan wil ik het morgen aankondigen op mijn site dat het doorgaat. Je hebt nu twee belachelijke gronden voor dat beslagverzoek in emails gedocumenteerd:

1:  Wim, Als jij het beslag voor de rente uit het vonnis niet opheft, dan doe ik een beslagverzoek bij jou.

2:  Wim, Ik wil die rente wel betalen, maar niet de executiekosten  a raison van 557 van euro. Als je me die kwijtscheldt dan trek ik het beslagverzoek (voor 260.000 euro) in. Jij wilt dus die zitting niet laten doorgaan als ik je 557 euro kwijtscheld.

Die emails kunnen dan confraternele correspondentie zijn, waarover de deken zich moet uitspreken of ze gebruikt mogen worden,  omdat jij tot nu toe geen toestemming geeft, maar ik daarentegen kan tijdens die zitting alles zeggen wat ik wil.  Ik heb ze bovendien al gepubliceerd, dus zelfs mijn advocaat kan ze gebruiken als openbare bron.

Dit staat nog los van het feit dat meerdere rechters, en uiteindelijk ook de bodemrechter van diezelfde rechtbank, ook al hebben geoordeeld dat je vorige beslaglegging onrechtmatig was.

Je wordt dus helemaal uitgelachen op 21 april. Ik hoef alleen maar deze email voor te lezen.

Laat je het even weten vanavond aan mij en/of Stapel?

Mvg

Wim
Voorafgaande relevant artikelen:

https://rechtiskrom.wordpress.com/2017/01/28/yehudi-wil-weer-een-kort-geding-2/

https://rechtiskrom.wordpress.com/2017/03/17/yehudi-moszkowicz-is-de-weg-kwijt/

https://rechtiskrom.wordpress.com/2017/03/27/21-april-rechtbank-haarlem/

 

 

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

Een reactie op 21 april, 9:00 uur Rechtbank Haarlem, Jansstraat 81

  1. Zou hij werkelijk niet reageren en het morgen door laten gaan? Ik kan het me niet voorstellen, al was het maar om schade te beperken, want zijn reputatie is met dit wangedrag reeds aan gort.

Geef een reactie

