Faekie 3

Och, beste Faek, Wat heb ik met je te doen! Weet je wat jouw fout was, Faek? Dat je Hans Mauritz meer vertrouwde in plaats van mij. Heeft Hans ooit gezegd dat je een mooie vrouw hebt? Heeft Hans ooit gezegd dat je een lieve, eerlijke, nette jongen bent? Ik wel! En dan denk je gelijk dat ik een homo ben? Zal wel iets met je “culturele achtergrond” te maken hebben? Heeft Hans ooit gezegd dat je Stephanie niet verkracht hebt? Hoe zit dan dan met Gurmeet, Faek? Die zegt toch ook dat je een schatje bent?  Is dat ook een homo?

Faekie, weet je waarom ik je een lieve jongen vind? Omdat je niet kunt liegen! Misschien wel over kleine dingen, maar niet over grote dingen. Je krijgt het niet over je lippen dat je geen getuige bent geweest van de moord op Marianne en dat je dat op dag 1 aan de politie hebt verteld. Daarom ben je mijn vriend, Faekie. Ik vind jou helemaal geweldig! Je had de guts om te verklaren dat je getuige bent geweest en dat op dag 1 aan de politie hebt verteld. Daar is moed voor nodig, Faek! Moed die Farhad en Mimaya tot nu toe ontberen. Toen je facebook account nog volledig online was heb ik ook wat dingen gezien. Je hebt echt humor, waar je vrienden om moesten lachen. En ik ook! Echt jammer dat je het hebt weggehaald.

Faek, begin even met je facebook terug te zetten naar Faek Shuwan Mustafa. Raul Foefie Musti. Come on!

Laat ons zien dat je niet meer bang bent. Zet al die foto’s terug. Wat heb je nou te vrezen? Ik zal je beschermen!

Wim

 

 

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

3 reacties op Faekie 3

  1. Pingback: Eindtijdsignalen en ander opvallend nieuws, verzameld door: Arie Goedhart | Silvia's Boinnk!!!

  2. Christian Rien zegt:

    Dat “homo” is cultuurverwarring. Wij beginnen hier eindelijk van onze calvinistische angst te bevrijden door uiterlijk mee te nemen in wat we meemaken. En dat is bevrijdend, waar en verduidelijkt waar nodig.

    Wim is zo oprecht als wat. Zijn opmerkingen zijn bedoeld om helderheid te scheppen, niet om te ruzieen.

    Mooie jongens bestaan. Lieve jongens ook. Oprechte dwarsliggers bestaan ook. Typering verduidelijkt. Alles voor de zaak dus.

  3. Voor de helderheid… In het Midden-Oosten is het heel normaal dat jongens en mannen relatief meer lijfelijk zijn dan in NL. Je ziet jongens dan ook regelmatig hand in hand lopen. En dat heeft geheel niets met homofilie te maken.

Geef een reactie

