Faekie

Daar ben ik weer. Met de volgende boodschap: Je hoeft Hans morgen niet te bellen. Je kunt mij bellen. 023-5268730. Hans kan nu toch niks doen, alleen maar zeggen dat je mij moet bellen.

Faek, ik zal ook even voorstellen wat jij al maandenlang weet, for the world to see, wat ik van je vraag. Ik vraag ten eerste een gesprek met jou, waarin je het hele verhaal vertelt. Daarna gaan we jouw verhaal even op camera zetten. Audio mag ook. Waarbij ik je volledige editing rights geef. Ik weet best dat je het vervelend vindt dat ik Farhad en je vrouw erbij haal. Maar dat heb je over jezelf afgeroepen. Ik had alles verwijderd. Maar jij bleef maar dralen en excuses verzinnen. Faekie, Farhad en Mimaya zijn partij geworden. Daarom doe ik een beroep op hun geweten, net zoals ik dat bij jou doe. Zij weten immers ook dat jij getuige bent geweest van de moord op Marianne en dat op dag 1 aan de politie hebt verteld. Jij zegt: Ik neem de verantwoordelijkheid! Maar dat doe je tot nu toe niet. Als er iemand het goed met je voor heeft, dan zijn het wel Farhad en Mimaya, toch? Wat willen zij dan? Dat ik je beroemd of berucht maak? Ik begrijp Farhad en Mimaya niet. Snappen zij dan niet dat jouw verklaringen niet terug in de fles te stoppen zijn? Hoe willen zij dan dat jij de geschiedenis in gaat? Als de man die bleef zwijgen? Of als de man die sprak toen het moest? Die angsten van jullie zijn allemaal zo’n onzin!  Weet je wie angst hebben? Harm Brouwer en Joris Demmink, Henk Mous en consorten.

Hebben die je al gebeld? Nee natuurlijk niet! Anders had je dat wel aan Hans gemeld.

Nou Feak, sorry dat ik zo de loftrompet over je Mimaya steek.  Die foto hierboven heb ik van jouw facebook. Die plaatste je toch niet omdat je niet trots op haar bent? Die plaatste je toch niet om te zeggen: Kijk eens wat een lelijke vrouw ik heb! Die foto stond ook op Mimaya’s account.

Toen je jezelf nog Faek Shuwan Mustafa noemde. Nadat ik begon te publiceren,  haalde je alle foto’s opeens weg en was je Raul Foufie Musti. En Mimaya’s account was ook verdwenen. Waarom?

Ik vind Mimaya een mooie vrouw (kan ook niet ontkend worden). Ik zet alleen vraagtekens bij haar verstand. Want als ze dat heeft, dan zou ze jou ook aanraden om het maar eens out in de open te vertellen. Hetzelfde geldt voor Farhad met al zijn spieren. Faek, ik heb de killer van JFK geinterviewd. Komt binnenkort in de bioscoop. Die man is ook mijn vriend en heeft behalve JFK  nog wel 100 meer mensen omgelegd. En jij hebt niks gedaan! Je hebt alleen maar verteld dat je getuige was van de moord op Marianne. Aan de politie! Aan de instantie waaraan het moest! Op dag 1! Waarom zou jij je verhaal dan niet durven vertellen? Waar ben je bang voor? Waar is Mimaya bang voor? Waar is Farhad bang voor? Faekie, is die vrouw van jou, behalve mooi, ook zo verstandig om je aan te raden de moeder van Marianne eens te bellen of te schrijven, als volgt:

Geachte mevrouw Terpstra, 

Er moet mij iets van het hart. Het is onterecht dat uw kinderen en ex-man Wim Dankbaar en Hans Mauritz laten aanpakken door Yehudi Moszkowicz. Hans en Wim hebben volledig gelijk. Alles wat u schreef in uw dagboek, daar had u ook gelijk in. U bent inderdaad belazerd door Justitie. Ik kan dat weten, want ik heb op dag 1 aan de politie verteld wat er met Marianne is gebeurd, door wie ze is vermoord en waar dat is gebeurd. Ik heb Marianne niet vermoord, maar ik was er wel onwillig getuige van. En dat heb ik verteld aan de politie nadat ze mij kwamen ophalen uit het AZC.  Ik heb aan Hans Mauritz een getekende verklaring gegeven, die Wim Dankbaar onlangs heeft gepubliceerd op zijn weblog. Het is inderdaad mijn verklaring en mijn handtekening. Ik was vroeger geen lieverdje, ik wil u zelfs bekennen dat ik Isabella heb gemaand om haar mond te houden. Dat moest ik van Justitie. Ik schaam mij daar nu voor. Het klopt ook wat u in uw dagboek schreef dat Farhad aan Isabella vertelde dat hij wel wist wie de moord heeft gepleegd. Dat wist Farhad van mij. Farhad is vandaag de dag nog steeds mijn beste vriend.  De anonieme brief die u in 2007 ontving over een asielzoeker die onder groot geheim naar het AMOG centrum Musselkanaal was gebracht, dat was ik. Maar ik heb niks gedaan! Ik heb alleen maar de waarheid verteld!  Ik vind het verschrikkelijk wat Justitie u heeft aangedaan. Ik kan het niet langer aanzien. Vergeeft u mij alstublieft? 

Faek Mustafa

Faek, Neem anders even contact op met Harm Brouwer. Deze crimineel zou jou wel kunnen adviseren wat je moet doen:

Telefonisch

U kunt op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur bellen naar telefoonnummer 070 – 315 5820. Belt u vanuit het buitenland? Bel dan naar +31 70 – 315 5820.

Via e-mail

U kunt uw vraag stellen door een e-mail te sturen naar info@ctivd.nl.

Wim

 

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

4 reacties op Faekie

  1. Joris D. zegt:

    Jij weet niks van zijn verhaal? Een goeie speurder checkt toch eerst de betrouwbaarheid daarvan. 😦

    • Wim Dankbaar zegt:

      Ik zeg niet dat ik niks van zijn verhaal weet. De essentie van zijn verhaal kennen we wel, maar zoals hij zelf ook zegt heeft hij nog niet over alle details willen verklaren. Sinds zijn getekende verklaring heeft hij wel veel toegevoegd, zoals dat ze nog even naar de Ringo wilden, die dicht was (klopt, want die was halverwege de avond gesloten omdat iedereen in Kollum zat), dat hij er nog steeds een trauma van heeft (woord letterlijk gebruikt door Faek) en dat er behalve Ali nog een andere dader was, wiens naam hij nog niet heeft genoemd, dat hij inderdaad naar Musselkanaal is overgeplaatst, niet Drachten zoals het OM beweert, dat Marianne vrijwillig in de auto van Ludger is gestapt, dat Marianne zwaar gedrogeerd was (zou goed kunnen en ook verklaren waarom er geen geschreeuw is gehoord wie weet hebben ze haar een shot heroïne gegeven (prikwondjes op haar been?).

      Met andere woorden ik heb nog wel een ton aan vragen voor Faek.

  2. Akky van der Veer zegt:

    Wim, ik zit steeds maar te denken dat wat Faek werkelijk op dag 1 aan de politie verteld heeft veel groter is als jij denkt dat het is en wat hij aan Mauritz verklaard heeft. Misschien is dat de oorzaak van zijn angst en zijn schroom ermee naar buiten te treden?

  3. N.E. Derlander zegt:

    Wat voor beeld moet Faek hebben van de Nederlandse rechtsstaat?

    Het komt krampachtig over, dat Faek niet onder ede mag worden gehoord van de rechter. Naast de kluisverklaring bij een notaris, moet er toch een manier zijn voor Faek om onder ede de waarheid naar buiten te kunnen brengen? Alleen dan zal Feak zich vermoedelijk voldoende beschermd weten door de Nederlandse rechtsstaat.

    Het zou ook goed zijn voor het verwerken van een al veel te lang voortwoekerend trauma bij Faek en de betrokken familie Vaatstra.

Geef een reactie

