Beste Faek,

Je bent des duivels over mijn laatste publicaties op recht is krom? Maar die volgde je toch allemaal niet? Dat was niet volgens de afspraak volgens jou? De afspraak was toch dat Hans en ik met jou en je advocaat (die zich nu heeft teruggetrokken) om de tafel zouden gaan om het zo goed mogelijk voor jou te regelen?  Het was toch niet de afspraak dat jij steeds iets nieuws zou verzinnen om dat uit te stellen? Waarom zou ik me aan afspraken moeten houden als jij het niet doet? Zou het ook kunnen dat Hans en ik des duivels op jou zijn? Hans en ik zijn veroordeeld vanwege jou. Omdat jij je bek houdt. Je ziet het allemaal gebeuren, terwijl je weet dat we het verhaal over de moord en onze vriend uit Dokkum van jou hebben. Ik ben tot nu poeslief voor  je geweest. Omdat ik wel begrijp dat je de machten beseft die de waarheid over de moord op Marianne in de doofpot hebben gestopt. Omdat ik wel begrijp dat je intrinsiek geen slechte jongen bent. Iedereen die bovenstaand gesprek hoort, begrijpt dat. Omdat ik wel snap waar je bang voor bent. Kijk Faek, ik vind inderdaad dat je strafrechtelijk niets te verwijten valt. Omdat je het verhaal op dag 1 aan de politie hebt verteld. Jij kan er niets aan doen dat Justitie, die jou een verblijfsvergunning gaf, de zaak in de doofpot heeft gestopt.  Maar ik krijg nu al commentaren als deze:

Wim, ik snap niet dat je zo mild voor Faek bent. Als het waar is wat Faek zegt, dan weet hij ook dat er nu een onschuldige man voor die moord vastzit. Hij lijkt er niet mee te zitten.

Over die boeg kan ik het ook gooien, Faek! Je moet eens ophouden met cocky doen. Jij mag dan denken dat je nooit als getuige wordt opgeroepen, maar dan heb ik nieuws voor je: Je maakt een ernstige misrekening! Met wie moet je nu weer overleggen voordat je Hans dinsdag belt? Met Farhad? Zeg hem maar namens mij dat hij laffer is dan jij bent. Jij hebt tenminste ons de waarheid al durven zeggen. Daar bewonder ik je voor. Er is iets wat je helemaal niet snapt,  Faek. Jij en Farhad hoeven nergens bang voor te zijn. Justitie weet ook al drie jaar dat je hebt verklaard. Sterker, zij weten het vanaf dag 1, maar sinds drie jaar heb ik het out in the open gebracht. Ben je bedreigd door Justitie om je mond te houden? Nee Faek!  Weet je waarom niet? Omdat Demmink en Brouwer,  die Ali Hassan hebben weggesluisd en jou hebben overgeplaatst naar Musselkanaal niet meer bij Justitie werken. Ze zouden een ambtenaar moeten sturen om jou onder druk te zetten om je bek te houden. Zo’n ambtenaar weet dat hij jou onder druk zou zetten om een ambstmisdrijf onder het tapijt te houden. Waarmee die ambtenaar zelf ook medeplichtig wordt aan het ambtsmisdrijf! Welke ambtenaar durft zich daaraan bloot te stellen?   Begrijp je dan waarom je nog niet lastig gevallen bent door Justitie?

Vanaf nu hoef je Hans niet meer te bellen. Je neemt contact op met mij. Ik betaal ook nog een  advocaat van je keuze.  En dreig alsjeblieft niet dat je vanaf nu alles gaat ontkennen, want er valt helemaal niets meer te ontkennen! Kijk Faek, jij hebt nu een leuke vrouw en kinderen. Die leer je toch dat ze niet mogen liegen?

Strafrechtelijk valt je niks te verwijten, maar moreel wel. Met die moraliteit vechten jij en Farhad nog steeds. Daarom zal ik jou eens een lesje in moraliteit geven, Faek. Weet je wat echt moreel zou zijn? Als je de moeder van Marianne zou bellen of schrijven als volgt:

Geachte mevrouw Terpstra, 

Er moet mij iets van het hart. Het is onterecht dat uw kinderen en ex-man Wim Dankbaar en Hans Mauritz laten aanpakken door Yehudi Moszkowicz. Hans en Wim hebben volledig gelijk. Alles wat u schreef in uw dagboek, daar had u ook gelijk in. U bent inderdaad belazerd door Justitie. Ik kan dat weten, want ik heb op dag 1 aan de politie verteld wat er met Marianne is gebeurd, door wie ze is vermoord en waar dat is gebeurd. Ik heb Marianne niet vermoord, maar ik was er wel onwillig getuige van. En dat heb ik verteld aan de politie nadat ze mij kwamen ophalen uit het AZC.  Ik heb aan Hans Mauritz een getekende verklaring gegeven, die Wim Dankbaar onlangs heeft gepubliceerd op zijn weblog. Het is inderdaad mijn verklaring en mijn handtekening. Ik was vroeger geen lieverdje, ik wil u zelfs bekennen dat ik Isabella heb gemaand om haar mond te houden. Dat moest ik van Justitie. Ik schaam mij daar nu voor. Het klopt ook wat u in uw dagboek schreef dat Farhad aan Isabella vertelde dat hij wel wist wie de moord heeft gepleegd. Dat wist Farhad van mij. Farhad is vandaag de dag nog steeds mijn beste vriend.  De anonieme brief die u in 2007 ontving over een asielzoeker die onder groot geheim naar het AMOG centrum Musselkanaal was gebracht, dat was ik. Maar ik heb niks gedaan! Ik heb alleen maar de waarheid verteld!  Ik vind het verschrikkelijk wat Justitie u heeft aangedaan. Ik kan het niet langer aanzien. Vergeeft u mij alstublieft? 

Faek Mustafa

Met vriendelijke groet,

Wim

023-5268730

Dus Faekie, daag me niet verder  uit. Bel me gewoon voor een afspraak of ik geef je een war you won’t believe. En Farhad ook. Dan zorg ik ervoor dat niemand nog een auto bij je koopt, en dat niemand nog zijn boekhouding door Farhad wil laten doen. Choose and do it fast!

Oh, en dit was een bedreiging aan Faek en Farhad? Ik dacht het niet! Het zijn gewoon de feiten. Faek en Farhad weten wie Marianne heeft vermoord, maar ze houden hun bek. Ik heb er nog best begrip voor. Angsthazen! Koop maar een auto bij Faek, doe je boekhouding bij Farhad. Okay? Ze zijn goed in hun vak. Maar wel in de wetenschap dat zij weten wie Marianne heeft vermoord. Laat ik het dan zo zeggen: Ik wil best een auto van je kopen, Faek. En het interesseert me helemaal niets wat ik lees over jou op Recht is krom. Ik wel best mijn boekhouding door jou laten doen, Farhad! En het interesseert me helemaal niet wat ik lees over jou op Recht is krom. Het interesseert mij geen fuck dat jullie je bek houden over wie Marianne Vaatstra heeft vermoord. Het zal allemaal wel onzin zijn wat die Wim Dankbaar zegt op zijn website! Ja toch, Faek? Ja toch, Farhad? Ik snap niet waarom jullie niet even korte metten maken met die idiote complotdenker!

Faek en Farhad zijn laaiend op mij? Welnu, ik ben laaiend op hen! Kom dan, Faek! Kom dan, Farhad! Klaag me dan aan! Graag!

Tsjonge, jonge, en dan te bedenken dat ik het goed met jullie voor heb! Is het nou zo moeilijk Faek? Hoe wil jij dan dat we je in de geschiedenis zetten? Als de man die bleef zwijgen over onrecht of als de man die, eenmaal volwassen geworden, sprak?

Wim

PS: WH wil je nu ook aanklagen, Faek! Zou het? Ik hoop het maar!

Let op!

Verder verzoek ik u vriendelijk mij de adresgegevens van deze Faek of Feik (en eventueel zijn advocaat) te doen toekomen.

Met vriendelijke groet,

Rick Reyneveld

Whoaah! Dat zou toch helemaal perfect zijn! Dat WH jou in rechte gaat betrekken? Holy cow! Wat zou dat mooi zijn! Kijk, Faek, als je een beetje slim bent, dan weet je dat die advocaat van WH niet onder regie van het OM staat. Hij vraagt mij om jouw adresgegevens! Wat een dommerd! Die staan al in mijn getuigenverzoek, en hij kan ze ook opvragen bij het OM, dat jou al die tijd verborgen hield en ook uit het onderzoek Ali H. hield. Het OM dat weet dat jij al op dag 1 hebt verklaard over de moord op Marianne en de betrokkenheid van WH. Snap je het nu een beetje, Faek? Snap je dat het OM helemaal niet wil dat jij door WH in rechte betrokken wordt? Die WH is een dolle blinde stier die zijn ondergang tegemoet gaat.

Het zou helemaal perfect zijn dat WH  jou ter verantwoording gaat roepen. Maar ergens denk ik dat het niet doorgaat. Jij wel?

Faekie, als Farhad je geen goed advies kan geven, hoe zit het dan met Mimaya, Edgar of Gurmeet? Zegt Mimaya niet dat het beter is om de waarheid te vertellen? Snapt Mimaya  niet dat dat beter voor je is? Is ze behalve mooi ook intelligent?

Faekie, klets nou niet dat je geen advocaat kunt betalen. Ik bied je toch aan dat ik die voor je betaal? Kies hem maar uit. Geloof je me niet? Jij kiest een advocaat die ik betaal en die advocaat mag mij namens jou helemaal afmaken. Akkoord?  Daarvoor heb je echt een advocaat nodig, want tot nu toe lukt het je niet, of wel?

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

10 reacties op Beste Faek,

  1. “Vergeeft u mij alstublieft?”

    Daar zou hij om moeten vragen en moeten hopen dat Maaike een hart heeft wat daar groot genoeg voor is…

    Maar dat je hem aanspreekt op zijn moraliteit is niet meer dan terecht. En dat HIJ boos zou zijn? Get the fuck out of here!

  2. Wim Dankbaar zegt:

    Beste Hans,

    Gefeliciteerd met je 60ste verjaardag morgen, namens mij, Faek Mustafa en Rob Arts.

    Wim

  3. Johan Kolderkamp zegt:

    Faek en Farhad zijn laaiend op mij? Waar kunnen wij dat ‘bewijs’ inzien?

    • Wim Dankbaar zegt:

      Kolderkamp, smerige anonieme trol. Vraag het Faek en Farhad zelf! Faek en Farhad hebben NIETS om laaiend op mij te zijn. Ik en Hans hebben alles om laaiend op hen te zijn. Met name Hans! Dat weet Faek ook! Geduld is een schone zaak, maar mijn geduld met Faek raakt wel op!

      Wim

  4. Pjetnak zegt:

    “Onwillig getuige”, hoe moet ik mij dat voorstellen?

  5. Pjetnak zegt:

    Ik heb zo langzamerhand de indruk dat deze moord meer inpact heeft dan de moord op Kennedy

  6. Drentse Fryske zegt:

    ‘Geduld is een schone zaak, maar mijn geduld met Faek raakt wel op!’

    Tja Faek, dat is onderhand toch écht volledig begrijpelijk. Ik heb eerder deze week gehoor gegeven aan Wim z’n bericht/oproep ‘steun Faek’, maar ’t heeft blijkbaar weinig teweeg gebracht ?! Wel, ’t zal toch écht wel ’s tijd worden om schoon schip te maken, of ken je die uitdrukking ook niet ? – álle ballast ruimen, zeg maar. Er zijn uiteindelijk al veél’s te veel mensen de dupe van dit hele circus. It’s time to make a end to it !! De waarheid overwint uiteindelijk altijd, vroeg of laat. Wist je dat ? Luister ’s jongen (met alle respect…’k had bij wijze ván je moeder kunnen zijn, heb zelf zoon van jouw leeftijd). Je wilt me toch niet zeggen dat Wim, Hans, Rob, ik, én de nodige anderen zich zó in je vergissen he ?, zég het ’s recht uit, wát speelt er nou precies zoal ?! Stop nu ’s met die onterechte verontwaardiging en boosheid waar we nu over lezen alhier, herpak jezelf, en laat mij en velen mét mij dan terecht trots op je zijn… As said before; you can dó it, I’m súre you can !!

  7. Pingback: Eindtijdsignalen en ander opvallend nieuws, verzameld door: Arie Goedhart | Silvia's Boinnk!!!

  8. hansholtrop zegt:

    Dag Wim,

    Bewondering voor je taaie strijd de waarheid boven tafel te krijgen.
    En niet alleen ter wille van Jasper Steringa, die als zovelen door de juridische machthebbers worden geslachtofferd. Hopelijk kiezen Faek en Farhad voor de Hollandse mentaliteit en geven ze aan wijlen Marianne Vaatstra de eer, die haar toekomt, door te openbaren wie Marianne werkelijk heeft vermoord in de nacht van vrijdag 30 april op zaterdag 1 mei 1999.
    Met hartelijke groet,
    Shalom,
    Hans Holtrop holtrophans@gmail.com

Geef een reactie

