Beste Theo Hiddema,

 

Beste Theo,

Wanneer bel je me eens terug? Als je dat niet doet, vind ik je een enorme zak! Waarvan akte!

Groet,

Wim

https://rechtiskrom.wordpress.com/2017/04/11/brief-aan-theo-hiddema-en-thierry-baudet/

En dan te bedenken dat Hans Mauritz ook een enorme bewonderaar van je is. Een woordkunstenaar noemt hij jou. Zeg Theo, is het doorgaans je policy om potentiële klanten die jou vragen om bijstand, die jou de honor geven om door jou vertegenwoordigd te willen worden, niet terug te bellen?

Mag ik dat onfatsoenlijk vinden, Theo?  Of vind je mijn taalgebruik te ruw? Zeg dat dan. Zeg maar: Mijnheer Dankbaar, ik voel me beledigd door u, daarom antwoord ik u niet!

Zijn jij en Thierry nu de frisse wind die even de bezem gaan halen door corrupt Nederland? Je kan je toch ook zo druk maken om de Teeven Deal? Ik kan het ook omdraaien, Theo. Als je mij niet wilt vertegenwoordigen, ga Faek dan even bijstaan! De arme jongen kan geen advocaat betalen. Ik betaal jou! Stuur mij de voorschotnota maar.  Jij kunt Faek toch wel even aanraden  wat hij zou moeten doen? Theo, ik heb jou toch alle kluisverklaringen gestuurd? Behalve die van Faek toch ook die van Riad en Rida?

https://rechtiskrom.wordpress.com/2017/04/14/open-brief-aan-elk-tweede-kamer-lid/

Van: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
Verzonden: maandag 20 maart 2017 13:00
Aan: advocatenkantoor.hiddema@planet.nl
Onderwerp: RE: Teeven

Kunt u alstublieft zorgen dat deze “crimefighter” niet in de Raad van State komt? Ik kan u ook het nodige wijzer maken over deze hypocriet. Hij is bij mij thuis geweest. Hoe belachelijk is het wel niet dat een geforceerd afgetreden Staatsecretaris, die een deal maakt met een drugscrimineel, mag terugkeren in de Raad van State? Wat is dat voor een rechtstaat?

Mag ik u vragen of bij het voorgestelde gesprek ook Thierry Baudet aanwezig kan zijn? Mijn zaak is namelijk zeer politiek geladen. Het gaat mij er niet om dat u mij uit de bak kunt houden. Het gaat mij om het neerhalen van mijn tegenstanders. In het algemeen maatschappelijk belang. En dat zijn de hoogste bazen van Justitie, die mij langs omwegen proberen te slachten. Thierry heeft toch ook rechten gestudeerd?

Ik zal u hierna een email sturen, waarin het één en ander duidelijker wordt. Het is een email aan de politie. Beste Theo, heb ik je aandacht? Are we going to rock the world?

Mvg

Wim

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

Een reactie op Beste Theo Hiddema,

  1. rmstock zegt:

    Na het onderzoek naar witwassen van drugsgeld door Justitie in de zaak Cees H. en de Teeven Deal door de Commissie Oosting, wat veelvuldig in de tweede kamer van 2012 t/m 2017 is behandeld, zijn de Staatssecretaris van Justitie Hans Teeven (VVD) en twee successieve Ministers van Justitie, Ivo Opstelten (VVD) en Ard van der Steur (VVD), moeten aftreden. Gedurende de debatten in de tweede kamer was het de Minister President, Mark Rutte (VVD) die, met de blinddoek van Justitie behangen, zonder de details van de Commissie Oosting i en ii en onderzoek van Bas Haan naar Ard van der Steur te willen bestuderen, alles in het werk heeft gesteld om z’n eigen ontslag te voorkomen. Na het ontslag van Ard van der Steur in februari 2017, in het derde debat en daarmee drie ontslagen bij met VVD Presidium van Justitie in successie, luttele weken voor de Tweede Kamer verkiezingen TK 2017, had de Premier de eer aan zichzelf moeten laten en z’n eigen ontslag moeten indienen. Hoe het mogelijk is dat, vooropgesteld dat er geen verkiezingsfraude door de Vereniging Van Dieven aan de hand is geweest, de VVD desondanks de grootste partij is gebleven, terwijl de PvdA is gedecimeerd, is een groot raadsel. Een meerderheid van het Nederlandse volk heeft het vertrouwen in de VVD en studentenclub Minerva uit Leiden opgezegd. Voordat een nieuw kabinet wordt beëdigt, dient de informatrice ervoor te waken dat Mark Rutte niet opnieuw de Premier wordt en de ambtsbekleding van Staatssecretaris en Minister van Justitie niet opnieuw in handen komt van de Vereniging Van Dieven en Minerva leden. Hiermee wordt dan ook eindelijk het OM een kans gegeven om puin te gaan ruimen.
    Tot die tijd kan een toenaderingspoging naar Justitie van kroon getuigen, zoals Faek , enkel worden ingeschat als een risico volle onderneming met gevaar voor eigen leven, baan, huis, vrouw, kinderen en aanverwante familieleden.

Geef een reactie

