Faek, beste vriend, cut the crap!

Faek, jochie, doe nou niet zo cocky! Met dit soort verhalen bewijs je jezelf geen dienst!

Kijk, Faek,  Weet je wat jij moet doen? Je moet even een advocaat nemen die jou en Farhad wil bijstaan. Die betaal ik!  Theo Hiddema, Mark Teurlings of Arthur van de Biezen. Kies ze maar uit! Ik betaal ze!

Uit dit gesprek met Rob blijkt ook weer dat jij weet dat Marianne is vermoord door Ali Hassan en Haval Ali.

Snap je niet dat Nederland je helemaal geweldig zal vinden? Snap je niet dat die vrouw van jou wel een beetje op die van mij lijkt? Zij vindt het toch ook zo vervelend dat ik je op deze manier in de publiciteit zet? Zij kan toch ook niet ook zeggen: Het is GOED, Faek, wat je hebt gedaan! Het is GOED dat je de waarheid durft te vertellen! Wat ben ik trots op je dat je zo’n held bent!

Mvg

Wim

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

6 reacties op Faek, beste vriend, cut the crap!

  1. cobra zegt:

    Vreemde reactie van Feak , indien hij niks te maken heeft met de zaak lijkt het mij vrij makkelijk om dit ook te melden bij ieder die over de zaak info vraagt.
    Rob zit wel mis om te stellen dat Feak verantwoordelijk is voor dat Jasper vast zit voor deze zaak, hij heeft zelf bekend ook al zou dit niet kloppen maar zeker zijn eigen verantwoordelijkheid.

    • Faek is het niet met je eens Cobra, hij stelt Dat het wel zijn verantwoording is. En dat hij stappen gaat ondernemen.

      Kijk, ikheb geen idee of dit volgens de wet zijn verantwoording is, maar moreel gezien in mijn optiek is het absoluut zijn verantwoording. Als je weet dat iemand onschuldig in de gevangenis zit, en jij hebt daar kennis over, dan slaap je toch niet meer lekker? Dan kun je niet verschuilen achter het argument dat je dit reeds hebt verklaard in 1999, maar daar vervolgens over blijft zwijgen. Moreel gezien vind Ik dat uitermate verwerpelijk.

    • Meret zegt:

      Des te opmerkelijk dat Feak bevestigt dat het zijn verantwoordelijkheid is.

  2. Kijk, als de veeboer uit Oudwoude de enige dader is van de moord op Marianne Vaatstra, dan heeft deze Faek niets, maar dan ook echt helemaal niets met deze zaak van doen. Dan is iedere minuut die hij eraan besteedt niets anders dan verspilde energie.

    Maar in tegenstelling tot een normale reactie, het afkappen van het gesprek en de hoorn op de haak donderen met de melding niet meer lastig gevallen te willen worden, blijft hij bijna 8 minuten met me in gesprek. Sterker nog, hij heeft het over een “belangrijke zaak”. Wacht even…

    Volgens de officiële versie is dit geen eens een zaak meer maar een “case closed”!

    Waarom hebben we dit gesprek dan eigenlijk bijna 8 minuten lang?

    Daarnaast kreeg ik van Chris Klomp van de week een reactie op mijn mail waarin ik op een niet al te vriendelijke toon vroeg waarom hij niets publiceerde over het terug trekken van het conservatoir beslag van ruim 2,5 ton of de telefoongesprekken en de verklaring van Faek.

    Hij schreef hierin dat hij de zaak kent en contact heeft met alle betrokkenen. Let wel, alle betrokkenen. Dus ook Faek! Zou dat die ander zijn waar Faek in het gesprek met mij over sprak?

    Links om rechts om zei de rechtbankverslaggever in het kader van de vermeende verklaring van Faek dat het een “uitgerechercheerde verklaring van eind vorige eeuw” betrof. Impliceert hij hiermee dat Faek weldegelijk op bureau buitenpost is verhoord en heeft verklaard over de moord zoals gesteld wordt in de verklaring zoals gepubliceerd is op de website?

    Naarmate ik er meer over nadenk, is dit zeker geen “case closed”!

  3. Puppetmaster zegt:

    Zware paniek bij Faek, zo te horen hebben de Demminksquads hem al gesproken. Deze doofpotters smeken baphomet op hun blote knietjes dat de wereldoorlog vandaag nog van de grond komt, chaos hebben ze nodig heel veel chaos.

  4. Operatie “Shock and Awe” van Henk Mouse:

    “Lieve Marianne

    Ik was van plan een spannend blog te schrijven over de moordzaak Marianne Vaatstra. Henk Mous, die officier van justitie was in deze zaak, was vanuit het hoge noorden gekomen om op het parket Amsterdam (waar ik stage loop) een presentatie te verzorgen (…) De zaal zat vol met officieren van justitie en parketsecretarissen.
    (…)
    Ik schrik niet snel van een misdaad, maar toen na 5 minuten de foto’s van de plaats delict verschenen, kreeg ik geen hap meer door mijn keel. Geloof mij, het ziet er niet zo uit als in CSI. Het is rauw. Confronterend, de bevroren blik op haar gezicht. Het is moeilijk te omschrijven wat het precies is, maar het komt aan met een dreun. Het is intens verdrietig om naar te kijken, maar ik wil geen huilebalk zijn dus verroer me niet.

    De rest van de presentatie over de technische aspecten van DNA-sporen en de manier hoe dit grootschalige onderzoek ten uitvoer is gebracht, doet mij als alfa af en toe duizelen maar mij hoor je niet klagen. Tien keer liever lichte verwarring dan de emotionele rollercoaster van net.

    Na afloop heb ik een paar minuten nodig om dit een plek te geven. Nooit, nooit zal ik deze beelden vergeten. (…)”
    http://www.hetleidskwartiertje.nl/lieve-marianne/

    Foto’s van het PD, een emotionele rollercoaster om nooit te vergeten. Toedeledoki rationaliteit…
    Lees in dat kader het volgende bericht maar eens. Het gaat over marketing, maar denken we echt dat het bullshit verhaal van Jasper S die Marianne Vaatstra zou hebben vermoord iets meer is dan marketingstrategie pur sang? Om te kotsen…
    http://www.businesszone.co.uk/do/customers/shock-and-awe-why-emotion-is-the-most-powerful-marketing-tool

Geef een reactie

