Yehudi voor Maaike?

Nou, so much for de verraderlijke vriendin van Maaike die stiekem haar dagboek aan Wim Dankbaar doorspeelde. Tien jaar nadat Maaike het ook al aan het OM had gegeven. Hahaha!

Van: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
Verzonden: dinsdag 11 april 2017 16:01
Aan: ‘Thijs Stapel’
Onderwerp: RE: Dankbaar/ Terpstra: beslagverzoek

Beste Thijs,

Ik ben deze minkukel helemaal zat! Laat hem vooral de procedure van 21 april doorzetten. Denk je nu echt dat ik nog water bij de wijn ga doen? Hij gaat er helemaal aan! Is het niet via mijn tuchtklacht dan op 21 april en zeker in het hoger beroep. Ik zal bewijzen dat Maaike aan mijn kant staat en dat hij haar helemaal niet vertegenwoordigt. April 21 kan hij alleen nog voorkomen door nu terstond het geld over te maken inclusief de deurwaarderskosten. Als hij april 21 nog wil laten doorgaan, dan gaat het hem nog meer kosten. Dan wordt hij in de kosten veroordeeld.

Stuur hem dit maar.

Wim
Van: Thijs Stapel [mailto:stapel@stapeladvocatuur.nl]
Verzonden: dinsdag 11 april 2017 14:54
Aan: Wim Dankbaar
Onderwerp: Fwd: Dankbaar/ Terpstra: beslagverzoek

Beste Wim,

Zoals ik hal had aangekondigd heb ik Moszkowicz de onderstaande mails geschreven. Zojuist werd ik gebeld door Yehudi, die aangeeft dat hij de hele procedure van 21 april a.s. achterwege wil laten als jij ermee akkoord gaat dat hij de rente zonder verdere deurwaarderskosten voldoet op mijn derdengeldenrekening. Wat vind je hiervan? In ieder geval wordt hiermee nog duidelijker dat hij het beslagverzoek oneigenlijk gebruikt. Hoe dan ook is de vraag wat wijsheid is. De procedure en zitting van 21 april brengen uiteraard extra kosten met zich mee, terwijl de deurwaarderskosten op dit moment (ik heb net even de deurwaarder gebeld) € 557,45 excl. BTW bedragen. Ik vraag mij af of het de moeite is om dit door te zetten, wetende dat je met de beslagprocedure (ook als we die winnen) veel meer dan € 557 aan kosten kwijt bent.

Met vriendelijke groet,

Thijs Stapel

Bauke, Johan en Freddy, SCHAAM JULLIE!

Hoe kunnen jullie Marianne begraven met een leugen van Justitie? Hoe is dat mogelijk? Zijn jullie zo stom? Het gaat mij niet om jullie, het gaat mij Brouwer en Demmink die de moordenaars van jullie dochter en zusje meteen een vrijgeleide hebben gegeven.  Willen jullie dat ze hiermee wegkomen? Wil je nog steeds de kop van mijn romp rukken, Johan? Wil je nog steeds Jasper afknallen zodra hij vrij komt? Wil Bauke nog steeds het “hele verhaal” van Jasper horen?

Get real, men!

Bel even met Faek of Farhad! Dan krijgen jullie het “hele verhaal”. Als jullie tenminste nog de waarheid willen weten! Bespreek het even met Rennie, dat is de toch de zachtste van jullie, naast Maaike? Faek en Farhad hebben niets gedaan! Maar Feak heeft wel meteen aan de politie verteld wat er is gebeurd. Waarom ben ik dan de gebeten hond? Jan Verkaik was toch de rotvent? You’re so right!

Mvg

Wim

Beste Yehudi, Kom gewoon door met 21 april! Dan ga je toch een beslagverzoek om te vragen en te beargumenteren voor 260.000 euro? Neem je dan ook je “cliente” mee om te bevestigen dat ze dat daar helemaal achter staat? Of kom je weer met een handgeschreven briefje? Waarom kom je daar nu op terug? Voor slechts 557 euro? Hoe verhoudt zich dat tot 260.000 euro? Je wilt een beslagverzoek van 260.000 euro intrekken als ik je de deurwaarderskosten van 557 euro kwijtscheld?

Ben je wel helemaal goed wijs, man? Heb je nog wel adviseurs? Bespreek je dit soort zaken niet met je vader of Bram? Nee, dat ga ik niet doen. Ga jij nu maar gewoon dat beslagverzoek doen op 21 april. KOMT ALLEN! Rechtbank Haarlem!

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

2 reacties op Yehudi voor Maaike?

  1. Het wordt met de dag zotter! Ik begin er zowaar vertrouwen in te krijgen Wim. Keep it up!

  2. johnloup zegt:

    ?
    Yehudi weigerde aan het vonnis – en zijn eigen belofte- te voldoen.
    Daarom was een deurwaardersbevel nodig.
    Yehudi wil een beslagverzoek, waarvoor hij bij de rechtbank een datum vast laat leggen en 1 en ander in werking stelt.
    Yehudi bedenkt zich, wil toch de rente wel betalen (wat is zijn woord deze keer waard?) maar stelt daar iets tegenover…..iets dat noodzakelijk was omdat hij zich eerder niet aan zijn woord hield.
    Wat is dit? Kun je ‘het recht’ daarvoor gebruiken? Het is toch geen margrietje waarbij de bloemblaadjes uittrekt: “hij houdt van me, hij houdt niet van me, hij houdt van me….”.

    Maar als de beslagprocedure (door Yehudi gestart) doorgang vindt, kost dat jou geld? ?

    Werkt dat zo bij ‘het recht?’ Zo ja, bewijst de naam van dit blog weer eens z’n waarde.

Geef een reactie

