Nu even doorzetten Yehudi! Niet je keutel intrekken!

https://rechtiskrom.wordpress.com/2017/04/11/yehudi-voor-maaike/

21 april bij de rechtbank Haarlem. Laat het maar doorgaan, Yehudi! Je denkt toch voor 260.000 euro conservatoir beslag bij mij te kunnen leggen? En nu biedt je aan om het in te trekken? Als ik afstand doe van de 557 euro deurwaarderskosten? Voor het beslag van de rente waar ik recht op heb, die jij niet wilde betalen? Denk je dat ik getikt ben? Nadat je al in het ongelijk bent gesteld in de bodemprocedure? Nadat ik al in rechte bewezen heb dat je vorige beslag onrechtmatig was. Kom dan! Doe het gewoon! Maaike staat toch achter je?  Is zij er ook op 21 april om je kracht bij te zetten? Moet ik de taxi betalen om haar naar Haarlem ( en terug) te brengen? Doe ik graag! Zou wel prettig zijn. Kan de pers er eindelijk eens nota van nemen dat jij de raadsman van Maaike bent en zij  er helemaal achter staat dat jij twee ton (nu zelfs nog meer) van me wilt stelen. Ik zie graag dat je doorzet, Yehudi. Als je A zegt dan ook B, toch?

Waarom antwoordt je mevrouw Lenglet niet op mijn tuchtklacht? Waarom overschreedt je de termijn?

Denkelijk begrijp je nog niet welk een corrupte narcistische klootzak ik je vind. Of wel? Probeer me maar te pakken! Ik probeer andersom. Akkoord?

 

Op 11 apr. 2017, om 17:01 heeft Thijs Stapel <stapel@stapeladvocatuur.nl> het volgende geschreven:

Geachte confrère,

Uw telefonische voorstel van vanmiddag, inhoudende dat u bereid bent het beslagverzoek in te trekken indien cliënt akkoord zou gaan met betaling van uitsluitend de wettelijke rente zonder deurwaarders- en executiekosten, heb ik met cliënt besproken. Het is voor hem niet acceptabel. Hij is van mening dat u ook de inmiddels gemaakte deurwaarderskosten dient te voldoen en ik begrijp dat wel. Die kosten zijn immers gemaakt doordat uw cliënte weigerde de wettelijke rente te voldoen, waartoe zij ook was veroordeeld.

Als zij eerder, voordat de deurwaarder was ingeschakeld, bereid zou zijn geweest tot betaling van de wettelijke rente,  dan zou zij ook slechts die wettelijke rente hebben hoeven betalen. Door haar weigering dat te doen heb ik een deurwaarder moeten inschakelen met alle daaraan verbonden kosten. Overigens begreep ik vandaag van de deurwaarder dat uw cliënte naast het bedrag van de wettelijke rente op dit moment een bedrag van € 557,45 exclusief BTW aan kosten verschuldigd is. Als u zich bereid verklaart dat bedrag naast het saldo van de op dit moment verschuldigde rente te voldoen én het verzoek tot het leggen van conservatoir beslag in te trekken, dan kan deze kwestie alsnog worden afgewikkeld. Graag verneem ik of dit voor u acceptabel is. Zo niet, dan vraag ik u mij per omgaande mee te delen of ik uw toestemming heb om uw e-mail van 16 februari jl en ook de onderhavige mail aan de rechter te overleggen.

Met vriendelijke groet,
Thijs Stapel

 

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

8 reacties op Nu even doorzetten Yehudi! Niet je keutel intrekken!

  1. Zot, zot, zot!
    En ook hier schrijft Klomp niet over?
    Pfff!

  2. Pingback: Eindtijdsignalen en ander opvallend nieuws, verzameld door Arie Goedhart | Silvia's Boinnk!!!

  3. geen02 zegt:

    Vraag anders aan Yehudi of hij Faek even belt.

    • Wim Dankbaar zegt:

      Waarom zou ik hem dat vragen? Zou hij hij zelf niet op dat idee kunnen komen? Een normale familie van een vermoord kind had mij allang gevraagd om het nummer van Faek. En als Johan nog eens eieren of bakstenen wil gooien, dan moet hij hier zijn:

      Commissie van Toezicht op de Inlichtingen- en Veiligheidsdiensten
      Anna van Saksenlaan 50
      2593 HT Den Haag

      Bij een bezoek aan de Commissie dient u zich te legitimeren met een geldig legitimatiebewijs (paspoort, identiteitskaart of rijbewijs).

      Yehudi’s missie is niet om corrupte overheidsdienaren te ontmaskeren, maar diegenen die dat doen te bestelen en kapot te maken.

  4. johnloup zegt:

    Talk2myra heeft op haar twitter een tweet van Chris Klomp staan waarin hij schrijft contact met Faek te hebben en dat hij weet wat Faek zegt over deze verklaring.

    • Wim Dankbaar zegt:

      Dan moet Chris even opnemen wat Faek zegt. Die Klomp is zoooooo fout. Hij moet gewoon even vragen: Faek, klopt het dat de opgepakte Ali in Turkije niet de Ali was die jij kende? Heeft het OM jou die vraag ooit gesteld? Is dat jouw handtekening? Als je wordt opgeroepen als getuige onder ede, vertel je dan gewoon wat je in die verklaring vertelt? En geef je dan ook antwoord op alle vragen die nog niet zijn gesteld? Is de bekentenis van Jasper waar? Dat soort vragen.

Geef een reactie

