Brief aan Theo Hiddema en Thierry Baudet

17799179_1154832434642466_2506474944962796763_nVan: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
Verzonden: dinsdag 11 april 2017 13:02
Aan: advocatenkantoor.hiddema@planet.nl
CC: ‘thierry@fvd.nl’; ‘t.baudet@tweedekamer.nl’; ‘t.hiddema@tweedekamer.nl’
Onderwerp: Verklaring Faek Mustafa

https://rechtiskrom.wordpress.com/2017/04/10/steun-faek/

https://rechtiskrom.wordpress.com/2017/04/08/faek-is-dit-je-verklaring-is-dit-je-handtekening/

https://rechtiskrom.wordpress.com/2017/04/11/beste-faek-en-farhad/

Wel een beetje vreemd, Theo en Thierry, dat jullie mij niet terugbellen, ondanks herhaalde verzoeken. Ik vraag Theo om mijn raadsman te zijn en ik word niet eens teruggebeld. Mag ik dat onfatsoenlijk  vinden? Ik wil ook lid van jullie partij worden, en verbaas me waarom  het niet op jullie website staat hoe dat moet, maar ook daarop heb ik tot heden geen antwoord.

Mvg

Wim
Van: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
Verzonden: dinsdag 11 april 2017 15:20
Aan: advocatenkantoor.hiddema@planet.nl
CC: ‘thierry@fvd.nl’; ‘t.baudet@tweedekamer.nl’; ‘t.hiddema@tweedekamer.nl’
Onderwerp: RE: Verklaring Faek Mustafa

 

Thierry,

Ik sprak gisteren mijn zoon (20). Studeert rechten in Leiden. Hij vroeg op wie ik gestemd had. Ik zei PVV. Hij zei: Volgende keer stem ik op Thierry Baudet want dat is PVV,  maar dan genuanceerd. En bovendien heeft hij op mijn school gezeten. Stedelijk Gymnasium Haarlem.

Waarom kon jij wel Theo achter je krijgen, maar ik niet? Zal wel met charisma en energie te maken hebben.

Jeroen, Je begrijpt er nog steeds niets van. Ik wil en hoef de moord op Marianne helemaal niet op te lossen! Ik wil alleen maar de onvoorstelbare corruptie van Justitie aantonen. In het algemeen maatschappelijk belang van ons allemaal! Het gaat mij niet om Ali Hassan of Haval Ali. Wat mij betreft leven ze nog lang en gelukkig in Noorwegen en Irak. Ik hoef ook niet Faek het leven zuur te maken. Faek, Farhad en Mimaya zijn mijn vrienden in deze. Ze beseffen het alleen nog niet helemaal. Het gaat mij om de schoften als Brouwer en Demmink, die dit allemaal bekokstoofd hebben. Ik erger me kapot aan deze criminelen en het hele apparaat erom heen. Maar misschien nog wel meer aan het journaille en de Tweede Kamer, die geacht worden dit soort misstanden te corrigeren. Het doet me denken aan het liedje: Ik zag twee beren leugens smeren. Hihihi, Hahaha, ik stond erbij en ik keer er naar!

Theo is een eminence grise van de advocatuur. En nu politicus. Thierry, als ik die speeches van je bekijk, dat de democratie een “very different animal” is geworden, dan vraag ik me wel af waarom jij en Theo niets doen  aan zaken als Baybasin en Demmink? Zijn jullie nu helemaal belatafeld? Allebei afgestudeerd en gepromoveerd  in rechten. Vertel mij dan even, Theo: Hoe kan het dat de hoogste baas van het ministerie van Justitie Baybasin persoonlijk in de PI Alphen aan de Rijn kan bezoeken om hem te pressen zijn bek te houden? Of wist je dat niet? Hoe kan het dat Baybasin van twee agenten bezoek krijgt om hem namens minister Opstelten een aanbod te doen dat hij uitgeleverd kan worden aan Turkije met de belofte dat hij daar dan zeer snel vrij gelaten wordt? Hoe kan dat zonder tussenkomst van een rechterlijke uitspraak? Theo? Thierry? Jullie hebben toch rechten gestudeerd? Jullie kennen de grondwet toch? Kan dat? Is dat volgens de regels van onze rechtsstaat? Of wisten jullie dit allemaal nog niet?

Beste Theo, je hebt ooit Demmink verdedigd bij Harry Mens. Omdat jouw vriend Ficq het toonbeeld van integriteit is en vond dat de pedofiele activiteiten van Demmink niet bewezen konden worden. Nou, dan is Ficq heel erg dom. Weet je wie een toonbeeld is van integriteit, Theo? Baybasin! Want die zei gewoon NEE tegen het aanbod van Opstelten! Hij wil met opgeheven hoofd en gerehabiliteerd de gevangenis verlaten. Dat is pas integriteit! Breek daar eens een lans voor!

Beste Theo, Hoe zot is het wel niet dat Advocaat Generaal Aben van de Hoge Raad er nu al zeven jaar over doet om een ei te leggen over de herziening van Baybasin? Het feit dat er een herziening ligt, betekent toch dat hij mogelijk onschuldig vast zit? Maar de Hoge Raad doet er nu al zeven jaar over. Met andere woorden: Baybasin heeft al zeven jaar meer, waarschijnlijk onschuldig, in de slammer gezeten. En jij doet er niets aan! Nee, jij verdedigt Demmink nog een beetje! Ken je collega Adele van der Plas? Dat is ook een toonbeeld van integriteit! Praat even met haar! Zet haar op je lijst! Ben je wel goed wijs, Theo?

Gaan jullie nu even kamervragen stellen? Over Baybasin en andere zaken? Het is toch het Forum voor de Democratie? Wat houdt die democratie dan in? Controle van de overheid toch? Theo,  Je kunt toch ook los gaan over de Teeven deal? Dat is klein bier vergeleken met de Vaatstra deal. Die Teeven deal heeft de belastingbetaler slechts 4.7 miljoen gekost. De Vaatstra deal minstens het tienvoudige.  Ik heb je nu een verklaring van Faek gegeven. Een verklaring waarin Faek zegt dat hij getuige is geweest van de moord op Marianne Vaatstra en dit meteen op de dag van haar moord heeft verteld aan de politie. En dan heb jij ook nog de verklaring van Riad.  Is dat niet iets? Is dat geen reden om de minister even te vragen wat er van klopt? Stel even dat er niets van klopt, dan nog kun je het vragen!  Dan legt de minister dat wel uit, toch?  Wat mij betreft kunnen jullie Faek eerst zelf vragen wat er van klopt. Vraag mij maar even om zijn nummer.

Mvg

Wim

 

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

2 reacties op Brief aan Theo Hiddema en Thierry Baudet

  1. Drentse Fryske zegt:

    ‘Beste Theo, je hebt ooit Demmink verdedigd bij Harry Mens’.

    Húh, watte ?! Dat verbaast me even terdege zeg. Die bewuste uitzending heb ik duidelijk gemist dan. Staat dat (nog) op YouTube- heb je evt directe link ?

  2. Drentse Fryske zegt:

    ‘k Was even te rap met plaatsen, alsvolgt, valt mij ook behoórlijk tegen dat je -zelfs na aandringen, niets van deze heren hoort. Dat zonder meer !! ’t Is wellicht ‘zó tekenend he’, in deze hele zaak. Triest. En daarnaast, de zaak Baybasin, ’t nodige in verdiept – gedurende enkele jaren – en ik meen dan ook terdege te weten waar je ’t over hebt in deze, Wim. mr. Aben blijft beslissing maar op lange baan (door)schuiven. Hoe en wat hoef ik hier niet nóg nader te benoemen, lijkt me zo. Een ieder kan zich daar – indien gewenst – verder in verdiepen.

Geef een reactie

