Beste Lezers, Faek, Farhad en Mimaya

Ik heb nu een getekende verklaring van Faek gepubliceerd, waarin hij stelt dat hij ongewild getuige is geweest van de moord op Marianne Vaatstra en hierover op de dag van de moord is verhoord. Waarin ook staat dat hij heeft verklaard over wat er is gebeurd met Marianne en waar dat is gebeurd. In een normaal functionerende democratie met vrije pers, zou dat voorpagina nieuws zijn. Horden journalisten zouden voor zijn deur staan, om Faek te vragen wat er van klopt.

Ik heb bovendien Faek aangeboden om een advocaat voor hem te betalen om mijn ongelijk te bewijzen en dit allemaal kapot te maken. Met andere woorden: Ik bied Faek een advocaat om mijn ongelijk te bewijzen. Ik bied Feak de mogelijkheid om te zeggen dat het allemaal niet waar is wat ik zeg. Ik bied Feak de mogelijkheid dat hij dit nooit heeft verklaard en dat het niet zijn handtekening is. Ik wil ook de advocaat voor hem betalen die dit durft te beweren. Die mag hij zelf kiezen. Anders gezegd: Ik bied Faek de mogelijkheid om mij helemaal af te maken! En daar betaal ik dan ook nog voor!

Welke advocaat gaat dat even doen? Welke advocaat wil Faek even bijstaan om Wim’s ongelijk te bewijzen? Fees paid by me! Eenmaal, andermaal?

Het zou natuurlijk ook nog kunnen dat Faek helemaal niet wil dat Wim in het ongelijk gesteld wordt. Het zou kunnen dat hij Wim best wil helpen. Het zou kunnen dat Faek best wil vertellen wat hij op dag 1 aan de politie heeft verteld. Dat zou heel best kunnen! Want anders had Faek toch al een statement gemaakt? Waar is het OM? Om Wim met de grond gelijk te maken? Gaat Chris Klomp dat doen?

Wim

PS: Faek is een held! En jij, Farhad, bent nog niet zo’n held. Jij zou Faek moeten steunen.

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

2 reacties op Beste Lezers, Faek, Farhad en Mimaya

  1. Puppetmaster zegt:

    Wat houdt hem tegen hiermee in de openheid te treden ? Gaan de Demminksquads hem dan omleggen ? Justitie heeft momenteel de grootste moeite om de shit in de doofpot te houden, de corruptie loopt gierend uit de klauwen, men likt de wonden en is verstrikt geraakt in het eigen web van leugens. Juist met het oog op de tegenstander, zou ik geen beter moment kunnen bedenken dan nu toe te slaan, en dan bedoel ik ook echt NU. De kop van de slang is zichtbaar, dat betekent dat er nu flink op moet worden gehakt en gebeukt, totdat de kop eraf valt. De wereld zal er 100 x op vooruit gaan.

  2. Juist met een veroordeling van smaad op zak zou dit een kat in het bakkie moeten zijn als jij onzin vertelde Wim. Dit is zoooooo veel zeggend! Ik denk dat het pat waar je het vd week over had niet meer af is van mat! Eindelijk!

    En dat Chris Klomp hierover niet schrijft is werkelijk zijn definitieve failliet.

Geef een reactie

