Een nieuwe aangifte?

Afbeeldingsresultaat voor aangifteVan: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
Verzonden: donderdag 9 maart 2017 14:27
Aan: Nieuwenhuizen, Mark (M.) (mark.nieuwenhuizen@politie.nl)
Onderwerp: Graag doorsturen aan Red Rooda: Voor overleg met de OVJ.

Beste Red,

Laat ik je eerst zeggen dat ik niets tegen Mark en jou heb. Jullie doen gewoon je werk. Boeven vangen. Wat jullie nog niet weten is dat de grootste boeven jullie eigen hoogste bazen waren.  Ik zal het nog even duidelijk voor je op papier zetten. Bijgaand vind je mijn aangifte tegen […………], alsmede de afwijzing van de heer Nijssen en mijn bezwaarschrift daarop. Op dit laatste bezwaarschrift is door de heer Nijssen nooit gereageerd. Waarom zou ik dan nu weer moeten opdraven voor een andermaal valse aangifte van […………], die niets nieuws toevoegt aan de lopende procedures? De politie is er toch voor iedereen? Ik moet wel accepteren dat heer Nijssen zijn kop in het zand steekt, mij niet antwoordt,  maar anderzijds weer opdraven voor wat hij nu weer in zijn hoofd haalt?

Tevens stuur ik je een aantal (kluis)verklaringen, die ik (onder meer) zal inbrengen in het hoger beroep. Vraag jij maar even of jouw OVJ deze aan het College van Procureurs Generaal wil voorleggen. Deze zaak was tenslotte een “gevoelige zaak” die Harm Brouwer in zijn portefeuille had. Dan kan jouw OVJ meteen ook even vragen waarom Faek nooit is benaderd voor het “onderzoek Ali H.” uit 2011. Faek had immers hun onderzoeksvraag kunnen beantwoorden: Hebben wij de juiste Ali H. in Turkije opgepakt? Was dit inderdaad jouw vriend die je kende uit het AZC Kollumerland? Desgevraagd geef ik je nog even de contactgegevens van deze verklaarders, maar dit is lood om oud ijzer want de OM top kent deze gegevens maar al te goed.

Misschien wil jouw OvJ ook even de volgende vraag aan het College voorleggen:

Je weet ongetwijfeld dat die Demmink nogal in opspraak is vanwege zijn hobby om lekkere jongetjes te verkrachten. Het verbleekt allemaal vergeleken bij wat hij hier heeft geflikt, samen met good old Harm Brouwer (8 jaar lang de baas van het OM). Waarom doen die eigenlijk niets? Als ik getuigen heb dat de moord op Marianne Vaatstra heel anders zit, dat de top van Justitie de daders een vrijgeleide heeft gegeven, al 18 jaar liegt tegen Nederland, ten koste van  uiteindelijk een gestoorde maar onschuldige veeboer, is het dan mijn burgerplicht om dat kenbaar te maken?

De ware toedracht van de moord op Marianne Vaatstra is kort samengevat het volgende:

Marianne Vaatstra is vermoord door twee asielzoekers in [………] De verkrachters/moordenaars van Marianne heten Ali Hassan en Haval Ali Mawloud.  Behalve [……] was daar ook een 15 jarige asielzoeker bij, genaamd Faek Mustafa. Deze Faek Mustafa is op de ochtend van de moord door de politie opgehaald uit het AZC en heeft aan de politie verteld wat er gebeurd was. De top van Justitie heeft echter direct besloten dat de ware toedracht niet bekend mocht worden. Naar aanleiding van de bekentenis van Faek is Ali Hassan opgepakt op zijn huurkamer in Leeuwarden en via het grenshospitium Amsterdam nog datzelfde weekend het land uitgezet. Dit is geregeld door Harm Brouwer en Joris Demmink. Haval Ali Mawloud is op eigen kracht via Utrecht naar Irak terug gevlucht met hulp van een paar vrienden. Hij heeft daar nu een hoge functie bij de geheime dienst.

Faek is als “geheime” kroongetuige direct overgeplaatst naar het AZC Musselkanaal. Enkele maanden later kregen hij en zijn vader een verblijfsvergunning. De hele veroordeling van Jasper Steringa is dus een farce om de bovengenoemde ambtsmisdrijven van Justitie op een geloofwaardige manier te begraven. Na de veroordeling van Steringa heb ik ontdekt waar Faek woont en heb ik veelvuldig contact met hem. Deze contacten bewijzen reeds dat wat ik stel klopt.

Het is dus zowaar geen kattenpis wat ik stel. Ik stel dat de hoogste bazen van onze Justitie de werkelijke moordenaars van Marianne Vaatstra direct een heimelijke vrijgeleide hebben gegeven.  Ik stel dus ook dat zij vanaf dag één wisten dat de moord op Marianne in [………..] is gepleegd. En vervolgens de nabestaanden van Marianne en de rest van Nederland tot op de dag van vandaag hebben voorgelogen. Helemaal om te rillen is mijn stelling dat er uiteindelijk een veeboer is opgepakt en veroordeeld, die niets met de moord op Marianne Vaatstra te maken heeft, inclusief vervalsing van het DNA bewijs.

Graag verneem ik of ik nog steeds op 15 maart moet verschijnen. De stukken die ik tijdens dat verhoor zal inbrengen heb je nu al. Mijn mening heb je ook: Alles wat deze smerige crimineel tegen mij inbrengt zijn leugens, waarin hij beschermd wordt door Justitie!

Mvg

Wim Dankbaar

Commentaar: Ik heb niets meer gehoord, en Red beantwoordt zijn voicemails niet.

Wim

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

3 reacties op Een nieuwe aangifte?

  1. Begrijp ik dat nu goed dat de getekende verklaringen nu ook bij de politie liggen?

  2. Tja, dan is het stilzwijgen ineens heel goed te verklaren…

Geef een reactie

