Twee gesprekken die Yehudi Moszkowicz niet wil horen.

Een ander gesprek op 30 april 2016 (sterfdag Marianne), tussen Maaike en Klaske, u weet wel, de “verraderlijke vriendin” die “stiekem” haar dagboek aan Wim Dankbaar doorspeelde.  U moet het gewoon geloven hoor! Het staat toch in de krant? Wist u al dat Maaike haar dagboek “doorspeelde” aan het OM in 2001? 

Ja, Maaike

Hallo Maaike, it is even mei Klaske

Oh……

Ah, goeie.

Goeie.

Hoe is ’t mei Maaike?

No giet wol wer, hear.

Ja?

Ja.

Okee. Ja, it is allegear noch wol wat in toestand, Maaike.

Ja, dat sil ’t wol, leave. Ik bemoei my der totaal net mear mei.

Ja, mar leave skat, hoe kin it dan dat… Maaike, niiskrekt hat Wim my opbelle. Dy man is ten einde raad. No leit Moszkowitz beslach op syn hûs… hy hat krekt al it spul binnenkrigen. No hat er syn hûs ek al yn beslach naam. En dat allegear, Maaike, út namme fan Maaike. Ik sei tsjin Wim: dit docht Maaike net. Ik sei: as ik yts hûndert prosint seker wit, Maaike, leave skat, dan wit ik dat Maaike dit noait dwaan sil. De man dy’t foar jim troch it fjoer gien is, syn hele leven wurdt kapot makke troch dy rottige Moszkowicz. Hy seit allegear, Maaike, dat er dat út namme fan Maaike docht. Hy hat beskreaun, de papieren…

Ja, mar Klaske, ik wol hjir fierder net oer prate, ik eh…

Nee, no okee, mar ik tink: no ha wy al dy jierren sa mei elkoander fochten en dan tink ik: en dan no, om hun leugens allegear binnenboard te hâlden, hè?

Ja.

Mar dan tink ik, Maaike, dit wol Maaike toch net? Maaike wol toch net syn hûs ha en twa ton ha, fan him? Dat kin toch net?

Ik wol hjir net mear oer prate.

Hoe zit dat nou, Yehudi? Maaike bemoeit zich er totaal niet meer mee? Jij vertelt heel wat anders! Waarom verzet je je tegen een getuigenverhoor van Maaike? Dat zou toch ook in jouw belang zijn? Dan kan ze toch precies bevestigen wat jij zegt? Dat ze helemaal achter jou staat om twee ton van mij te stelen?

Lees ook het campingverslag.  En de hatemail van een kip zonder kop, niet geremd door kennis van zaken, die denkt dat Justitie en een staatsjournalist het monopolie op de waarheid hebben.

—–Oorspronkelijk bericht—–
Van: Mirjam de Winter
Verzonden: dinsdag 21 maart 2017 07:10
Aan: dank@xs4all.nl
Onderwerp: Vaatstra

Meneer Dankbaar,

Ik had nooit eerder van u gehoord, omdat ik als moeder van 3 kinderen probeer nieuws over vermoorde kinderen te mijden. Omdat het me zo aangrijpt en van m’n stuk brengt. Helaas las ik min of meer per ongeluk vanmorgen in het AD een artikel over hoe u het leven zuur maakt van een moeder wiens dochter vermoord is en ook nog eens dat van andere, onschuldige mensen. En dus besloot ik u dit berichtje te schrijven, om mijn ongeloof en walging uit te spreken.

Wat een naar mens moet u zijn. Ik hoop dat uw gedrag het gevolg is van een psychiatrische aandoening, want alleen in dat geval is hier misschien nog enig begrip voor op te brengen. Ik hoop vooral ook dat er een dag komt waarop u uw eigen leven weer kunt oppakken en de moeder van Marianne (en Marianne zelf) met rust kunt laten. Waar bemoeit u zich in godsnaam mee? En waarom?

Het was haar kind, haar verdriet, niet het uwe. Wees daar vooral dankbaar voor.

Mirjam de Winter.

Ps: Een antwoord wil ik niet en zal ik ook niet lezen.

Verstuurd vanaf mijn iPhone=

—–Oorspronkelijk bericht—–
Van: J. Hans Mauritz – Kantoor Thuis
Verzonden: dinsdag 21 maart 2017 14:53
Aan: mirjamdewinter67
CC: Wim Dankbaar
Onderwerp: Nou, nou > Fw: Vaatstra

Mevrouw de Winter,

U neemt klakkeloos aan wat een wraakzuchtige (tegenover Wim) journalist in de krant kalkt.

Als u de feiten zou kennen zou u zich schamen een dergelijke mail te hebben gestuurd.

Uw Ps-je spreekt boekdelen: iets met een struisvogel. Daarbij: zeker weten dat u dit leest want zo werkt dat…….

Hans Mauritz

—–Oorspronkelijk bericht—–
Van: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
Verzonden: dinsdag 21 maart 2017 17:42
Aan: ‘Mirjam de Winter’
CC: HansMauritz
Onderwerp: RE: Vaatstra

Geachte mevrouw de Winter,

Ik heb de vrijheid genomen om uw ongevraagde hatemail te verwerken in mijn laatste artikel:

https://rechtiskrom.wordpress.com/2017/03/21/twee-gesprekken-die-yehudi-moszkowicz-niet-wil-horen/

Maar beste mevrouw de Winter, ik neem u niets kwalijk hoor. De media hebben nu eenmaal een grote macht om de publieke opinie op het verkeerde been te zetten. Ik heb zelf ook kinderen. Eens zult u begrijpen dat als één van uw kinderen verkracht en vermoord wordt, en Justitie het laat afweten in het onderzoek, u beter bij mij kunt aankloppen. René Graafsma en vele anderen begrijpen dat ook. Maaike Terpstra begrijpt dat zelfs.

Wat u kennelijk nog niet snapt, is dat de hoogste heren van “onze” Justitie de moordenaars van Marianne Vaatstra een vrijgeleide hebben gegeven. Dat snapt u niet, omdat u van toeten noch blazen weet en voor uw beurt spreekt. Ik kan u verzekeren dat Maaike Terpstra dat wel snapt. U had nog nooit van mij gehoord? Dan zou ik zeggen, volgt u mij vanaf nu, dan wordt u nog eens wat wijzer. Er gaat nog veel gebeuren.

Mvg

Wim

 

 

 

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

2 reacties op Twee gesprekken die Yehudi Moszkowicz niet wil horen.

  1. Wim Dankbaar zegt:

    Van: Wim Dankbaar [mailto:dank@xs4all.nl]
    Verzonden: dinsdag 21 maart 2017 18:02
    Aan: Chris Klomp (freelancer80@ad.nl)
    CC: h.nijenhuis@ad.nl; HansMauritz@Home.nl
    Onderwerp: sorry

    Chris,

    Ik zei gisteren dat ik het niet merkte op mijn website dat je weer een stuk (en nu zelfs twee) had geschreven. Bij deze neem ik dat terug. Vandaag is het weer een record.

    Kunnen we niet eens een diepte interview doen? Wat beweegt Wim Dankbaar? Voor de zaterdag bijlage? Misschien wel beter dat een andere journalist dat doet. Hoewel? Ik wil jou ook best antwoord geven op de vraag: Als ik zeg dat je een psychopaat bent, wat is dan jouw antwoord, Wim? Misschien toch wel beter dat jij het doet, nietwaar Hans Nijenhuis?

    Mvg

    Wim

  2. N.E. Derlander zegt:

    Benieuwd of het OM aanleiding vindt in de bovenvermelde e-mail van mw. Mirjam de Winter aan de heer W. Dankbaar, om onderzoek in te stellen naar het artikel in het AD/Chris Klomp, dat door mw. de Winter min of meer bij toeval was gelezen en waardoor zij haar ongeloof en walging uitspreekt…………………………..

    Mocht het AD dit artikel van Chris Klomp met deze inhoud wereldkundig maken?

Geef een reactie

