De immoraliteit van Yehudi Moszkowicz

Maaike is inmiddels van de sterke strijdbare vrouw die zij ooit was, tot een willoze trekpop  van Moszkowicz en zijn werkelijke opdrachtgever Bauke Vaatstra gemaakt, zodanig dat zij nu elke leugen opschrijft, die haar geboden wordt om op te schrijven. Moszkowicz doet dit allemaal in de wetenschap dat Maaike hem nooit mandaat heeft gegeven om tegen mij te procederen maar onder druk wordt gezet door haar bloedeigen kinderen. Daarbij komt ook nog dat Maaike helemaal niets gelooft van het vermeende daderschap van Jasper Steringa voor de moord op haar dochter. Elke keer dat Moszkowicz moet “bewijzen” dat er niets klopt van wat ik stel, maakt hij gebruik van deze chantage door haar kinderen opdracht te geven Maaike een briefje te laten schrijven, waarin elke leugen door hem gedicteerd wordt. Dat Maaike zich hiervoor leent is haar natuurlijk ook kwalijk te nemen. Een grotere zelfverloochening is nauwelijks denkbaar. Aan de hand van het laatste briefje zal ik uiteen zetten dat het precies zo is als ik hierboven stel.

Hierbij wil ik Maaike Terpstra voor eens en voor altijd duidelijk maken dat ik zelf mijn advocaat Mr. Moszkowicz zonder druk van wie dan ook opdracht heb gegeven voor de zaken tegen Dankbaar.

O ja, Maaike? Waarom kan Moszkowicz dan geen opdrachtbrief produceren met jouw handtekening eronder? En waarom noem je het de zaak tegen Dankbaar? Waarom is het geen zaak tegen Mauritz of Micha Kat? Je weet toch donders goed dat Mauritz evenzeer medegedaagde is? Vind je het niet raar dan dat Moszkowicz hem geen stroobreed in de weg legt? Is het niet gek dat hij nooit beslag liet leggen bij Mauritz? En je weet toch ook dat Micha Kat jouw (letterlijke) dagboek heeft gepubliceerd? Maar dat vind je dan weer niet erg? Omdat Moszkowicz met jou zou hebben besproken dat Kat maar ongemoeid moest worden gelaten, omdat anders zijn deal met hem in gevaar kwam. Geloof je het zelf nog wel?

Het is niet waar dat ik onder druk ben gezet door mijn kinderen en ex man. Het is mijn wens geweest om het boek te verbieden.

Welk boek bedoel je, Maaike? Je dagboek of mijn boek? En waarom zou je het boek hebben willen verbieden dan? Leg je dat ook eens uit? Sta je opeens niet meer achter wat je allemaal hebt opgeschreven in je dagboek? Ben je niet belazerd door Jan Verkaik en de rest van Justitie? Heb je er spijt van dat je het wilde laten uitgeven als een boek?

Omdat Dankbaar zich niet aan de uitspraken van de rechters heeft gehouden moet hij de boetes betalen. Als ik hem daar niet aan zou houden, zou hij nooit meer stoppen, ik wil dat hij mij met rust laat en accepteert dat ik zijn mening niet deel. Het is een leugen dat ik het eens zou zijn met zijn boek. Ik heb het niet gelezen en ga dat ook niet doen.

Weet je wat een leugen is, Maaike? Elke zin die jij hier opschrijft! Waarom hoeven Mauritz en Kat geen boetes te betalen? Aan welke uitspraken van welke rechters heb ik me niet gehouden? Toen mijn boek uitkwam en je was het er niet mee eens, waarom zie je dat toen niet? Waarom zei je in plaats daarvan:  “Het is goed dat het boek er is” ? Moszkowicz durft je zeker niet vragen om op te schrijven wat er allemaal niet klopt aan het campingverslag? En als jij mijn boek niet gelezen hebt, waarom nam je het dan wel in ontvangst? En waarom zeg je tegen Ida de Vries dat daar de waarheid in staat? En erachteraan: “Maar mondje dicht, hè? Anders krijg ik grote problemen met mijn kinderen!” En hoe laat ik jou niet met rust? Heb ik je ooit nog gebeld na je strapatsen met Moszkowicz? Jij denkt dat ik zou stoppen door me te willen uitkleden voor twee ton via een corrupte advocaat? Nou dan heb ik nieuws voor je, ik stop nooit, want het gaat mij niet om jou, Marianne en de rest van je gezin. Het gaat mij om de klootzakken die jullie tot op de dag vandaag hebben belogen en bedrogen! De misdadigers die de moordenaars van je dochter meteen hebben weggesluisd. En medeplichtigen de hand boven het hoofd hebben gehouden.

De reden dat ik niet bij de zittingen aanwezig ben geweest tot nu toe is dat ik op leeftijd ben en het te moeilijk vind om deze rechtzaken mee te moeten maken, het brengt zoveel spanning mee, dat kan ik niet aan.

Guttegut, Moszkowicz moet iets verzinnen om zijn leugens af te schermen en jou uit de rechtszaal te houden. En je doet er nog aan mee ook met je gelul over spanning. Wat ben je toch een zielig kanariepietje geworden. De werkeijke reden dat je nooit komt opdagen is dat je dit soort leugens nooit kan volhouden in de getuigenbank. Hier noem je nog een hele andere reden voor de spanning.

From: Maaike Terpstra
Sent: woensdag 6 juni 2012 13:46
To: Wim Dankbaar; ‘Andre Vergeer’; ‘Klaske Ferwerda’; ‘David Haan de’; ‘Gerrit Veldman’; ‘Hilly Veenstra’; spander; ‘Ronnie Pander’; ‘A. K.’
Subject: Re: 16 mei 1999

halo wim

eindelijk kan ik mijn mails lezen op de camping blij dat jullie deze goede dingen doen via hero brinkman .heb nog met hem gebeld en het nodige uitgelegd

hij vroeg ook naar Bauke .heb gezegd dat die vanaf het begin met elke wind meewaaide ,maar ik sta, en blijf achter jullie bevindingen staan .de kamervragen zijn duidelijk ,laten ze daar niet onderuitkomen ,het doet allemaal heel veel met mij (de spanning) ben al meerdere keren naar de dokter geweest,hoop het vol te kunnen houden ,jammer dat de kinderen en denk ook Bauke weer in de justitie geloven met hun nieuwe theorie ,inderdaad Wim ben ik geschokt door het nieuwe gegeven dat ze met een bekende het weiland ingelopen zou zijn ,wat een afgang voor je kind wat is vermoord,

groeten Maaike

Zeker als ik eraan denk dat Dankbaar zoveel leugens en beschuldigingen verteld. ik lees nl. vaak zijn site en wat daar staat is vaak niet waar en dat raakt mij, ik wil dat Dankbaar stopt en mij en mijn kinderen met rust laat, en ook niet meer alles op internet zet met foto’s en al erbij.

Welja joh! Sluit nog even af met een paar extra dikke leugens. Wat zijn dan de leugens die je op mijn website leest? Wil je ze even specificeren? En de beschuldigingen? Wat zijn valse beschuldigingen? Dat Bauke een slappe hypocriete zak is die met alle winden meedraait? Dat heb ik toch van jou? Of bedoel je dat Demmink en Brouwer hoofdverantwoordelijk zijn voor de doofpot waaraan je jarenlang bent blootgesteld? 

Dit is nu de vierde keer dat ik een verklaring op papier zet voor de zaak Dankbaar, en hoop dat hij me nu eindelijk met rust laat.

16-4-2016

Maaike Terpstra

Weer noem je het de zaak Dankbaar, rechtstreeks in opdracht van Moszkowicz. Hoe zit het nu met die moslima die je nooit zou worden en zich de wet voor liet schrijven? Maaike, je moet je echt heel diep en diep schamen. Niet alleen tegenover mij, Klaske en al die andere mensen die je hebben bijgestaan, maar vooral tegenover je dochter Marianne. Want je verloochent niet alleen jezelf maar zeker haar. Als de hemel bestaat en ze kon even terugkomen, zou ze zeggen: Foei Mama! En Dankjewel Wim!

Er gaat nog wat aankomen, Maaike. Ben benieuwd of je dan nog steeds de ogen sluit.

Het bewijs dat Bauke Vaatstra de aanstichter is van deze soap.

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

29 reacties op De immoraliteit van Yehudi Moszkowicz

  1. Akky van der Veer zegt:

    Hoi Wim, goed stuk, heel mild zelfs, vind ik. Het is toch vreselijk dat je nu tegen Maaike moet strijden? Ze moet zich heel diep schamen. Ik snap er niks van. Die omslag van Maaike is wat mij betreft een heel groot mysterie. De immoraliteit van Maaike Terpstra…

  2. Uiteindelijk is niet alleen Marianne vermoord maar ook Maaike….. hoeveel kan een mens verdragen?

  3. geen01 zegt:

    Maaike is moe, en valt niks te verwijten!

    • Wim Dankbaar zegt:

      Ze mag best moe zijn,maar dan ga je nog niet een voormalige strijdmakker twee ton proberen afhandig te maken. Bovendien is moeheid geen excuus voor leugens en lafheid.

      • Beste Wim,

        Het lijkt toch duidelijk dat alles wat in of uit naam van mevr. Terpstra gebeurd dat de regie hiervan bij anderen ligt.
        Het lijkt er stellig op dat een gebrain-washed moeder van een vermoord kind -haar kind- totaal de regie kwijt is over haar leven en haar dat ook niets meer uitmaakt. In mijn optiek is ze zo ver heen dat ze tot een willoze. krachteloze nog ademende mens is veranderd.

        • Wim Dankbaar zegt:

          Nee, dit klopt niet, Hennie. Ze zegt: Ik bemoei me totaal nergens meer mee. Ze probeert zichzelf wijs te maken dat het allemaal aan haar voorbij gaat. Maar dat is niet zo, want ze laat zich wel dwingen om dergelijke gedicteerde briefjes op te schrijven. Dus zo krachteloos is ze niet. Dat is niet passief, maar actief. Bovendien is ze ook niet opgebrand.

  4. Het is inderdaad duidelijk dat het gedicteerd is. Zou ze mee hebben gedaan met http://grootdictee.ntr.nl/ ? Ik durf te wedden dat Maaike die Vlamingen had verslagen!

  5. Wim Dankbaar zegt:

    Marianne werd gevonden liggend op haar buik met haar handen op haar rug. Ergo, de handboeien zijn verwijderd na dumping. Geen platgetrapt gras rond haar lichaam. Hoe duidelijk wil je het hebben?

  6. hansjohn zegt:

    Met beide handen op haar rug? Dus niet zoals op de getoonde, reconstructie foto?
    (die ook niet klopt met wat Jasper beweerde)

  7. yvonne zegt:

    Lieve moeder van Marianne Vaatstra Maaike,

    Ik kan me niet verplaatsen in Uw verdriet, mijn dochter is niet vermoord.

    Maar wat ik wel graag zou willen is, dat Nederland een land wordt, waar een moord op wie dan ook, gewoon opgelost wordt.

    Dat is nu niet zo, want er worden belangen gediend, die niet de onzen zijn, het volk. Er worden belangen gediend van een elite.

    Rechters, politiek, media en advocaten dienen deze elite.

    Wanneer er geen recht wordt gedaan aan onrecht in Nederland, is dit land reddeloos verloren.

    Ik hoop dat U hier eens over na wilt denken………

    Vriendelijke groet Yvonne.

  8. Pingback: Tips van Arie Goedhart | Silvia's Boinnk!!!

  9. Wim Dankbaar zegt:

    Shit, wat mis ik Swapichou, Ziva en haar philosofing capacities.

  10. borrepoes zegt:

    philosofing …….. corrigeer je speling even, dit staat zo dom.
    Verder is jouw artikel meer de demonisering van Maaike dan iets anders.

    Je hebt geen 2 ton over voor deze arme vrouw?

    • Wim Dankbaar zegt:

      Atty, er is niks mis met die spelling. Tenminste als het je duidelijk is dat ik de engelse taal hanteer. Had je dat niet door aan het woord capacities?

      En nee, ik heb geen 2 ton over voor deze arme vrouw, en helemaal niet voor Bauke en zijn kinderen, die die twee ton wilden hebben. Die vrouw wil helemaal geen twee ton van mij. Die weigerde zelfs een cent van het boek dat haar ex door Simon Vuyk liet schrijven.

      Demonisering? De waarheid is nooit demonisering. Dit is demonisering, met gedoogbeleid van Maaike:

  11. Johan Kolderkamp zegt:

    Wim ga je dit jaar met kerst nog een verzoening doen jegens de Fam. Vaatstra en aan Terpstra?
    Met alles wat je hun wel niet hebt aangedaan ‘voor jouw belang’ ?

  12. Mike zegt:

    Wim alles goed? Ik vind het verdacht stil…

  13. landbouwer zegt:

    Ja, het is nu eigenlijk al te laat om iedereen een goed nieuwjaar te wensen.

    • N.E. Derlander zegt:

      @landbouwer

      Nee hoor, kan nog steeds.

      Wim, en alle trouwe lezers van Recht is Krom: de beste wensen voor 2017 en laten we hopen en bidden, dat daar waar het recht het krom is, deze recht gebogen kan worden….

  14. Akky van der Veer zegt:

    Allemaal een gelukkig nieuwjaar toegewenst met – hoop ik – de ontknoping van dit drama. En reken voorlopig niet al te veel op Wim, want die is heftig verliefd heb ik uit zeer betrouwbare bron. Ik kan alleen maar zeggen: fijn voor je, Wim!

  15. hansjohn zegt:

    Schrijver en volgers van deze site een goed nieuwjaar gewenst.
    Hieronder een link van een uitzending van Peter R de Vries, waarin Shell een geval van moord/doodslag in de doofpot stopt. Harro Knijff is ook nog te horen.

Geef een reactie

