Een nieuw kort geding?

Ha Wim,

Zie bijgaand de mail die ik ontving van Yehudi, waarin hij om verhinderdata vraagt. Hij wil dus kennelijk echt een kort geding gaan beginnen. Heb jij tot eind januari nog verhinderdata waarmee rekening moet worden gehouden?

Met vriendelijke groet,

Thijs Stapel

Onderstaand gaat over de wettelijke rente die Maaike verschuldigd over het vonnis. Rente die Moszkowicz weigert te betalen ondanks een bij voorraad uitvoerbaar vonnis. Daarom heb ik beslag laten leggen. Het jochie is niet goed wijs. Zit hij nu te bluffen of is hij echt gek?

Van: “mr. Y. Moszkowicz || Moszkowicz Advocaten Utrecht” <moszkowicz@moszkowicz-law.nl>
Datum: 15 december 2016 17:51:50 CET
Aan: “‘stapel@stapeladvocatuur.nl
Onderwerp: verhinderingen

Geachte confrère,

Daar u niet heeft gereageerd op mijn schrijven van gisteren verzoek ik u mij uiterlijk morgen te 15.00 uur uw verhinderingen te verstrekken.

Met vriendelijke groet,

Y. Moszkowicz

Van: “mr. Y. Moszkowicz || Moszkowicz Advocaten Utrecht” <moszkowicz@moszkowicz-law.nl>

Onderwerp: executie KG

Datum: 14 december 2016 11:22:55 CET

Aan: “‘stapel@stapeladvocatuur.nl‘”

Geachte confrère,

Heden ontving ik bijgevoegd exploot van cliënte. In mijn laatste bericht aan u heb ik uiteengezet dat en waarom uw cliënte de rentes niet kan executeren; verrekening met de dwangsommen en het bepaalde in art 6:62 BW.

In ik niet voor 17.00 uur heden van u een bevestiging heb ontvangen dat de executie wordt gestaakt zal wederom een kort geding worden geëntameerd. Ik ga ervan uit dat u uw cliënte daarbij ook uitlegt dat hij los van het feit dat hij in het ongelijk gesteld zal worden ook kosten zal maken die minst genomen gelijk zullen zijn aan zijn gepretendeerd vordering.

Ervan uitgaande u zo afdoende te hebben geïnformeerd en gaarne spoedig vernemend.

Met vriendelijke groet

Y. Moszkowicz

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

8 reacties op Een nieuw kort geding?

  1. Pingback: Tips van Arie Goedhart | Silvia's Boinnk!!!

  2. hansjohn zegt:

    Wil Yehudi misschien de einduitspraak afwachten?

  3. Wim Dankbaar zegt:

    I got the most funny card from Jim, but a lot of people don’t like this kind of humor. I do!

  4. Wim Dankbaar zegt:

    No one can take away from me the special relationship I have with James Files, the man who killed JFK. Sorry, he did not, because the shot from Nicoletti in the back of JFK’s head was also fatal.

  5. Willem Ipema zegt:

    Heeft Yehudi de Rechter gekocht? Hij weet wat een ONAFHANKELIJKE rechter GAAT beslissen…… Zekerheid of bluf?

  6. hansjohn zegt:

    Gaat het kort geding door?
    Is er een datum?
    En hoe is de stand van zaken verder bijv. m.b.t. de tuchtzaak?

Geef een reactie

