Anatomie van een doofpot 2

 

@ Antwoord 1

Leugenaars Michiel Severein en Robert Rambonnet: 

“Er zijn daar geen mensen verhoord voor het onderzoek! Geen enkele aanleiding om die kant op te kijken!”

“Op dit moment zijn er geen concrete feiten die wijzen in de richting van een verdachte asielzoeker. “

Oh nee, Robert en Michiel? Wat is dit dan?


‘Op zaterdag 1 (één) mei 1999 ben ik door de politie opgehaald en heb ik op het politiebureau te Buitenpost een verklaring afgelegd inzake de moord op Marianne Imke Vaatstra. Ik wil niet prijsgeven hetgeen ik heb verklaard maar wens wel aan te geven dat ik in ruil voor het vertellen van het adres van mijn vriend Ali Hussein Hassan in Leeuwarden men mij verder met rust zou laten. Men wekte bij mij de indruk dat Ali aldaar gearresteerd zou worden. Vervolgens heb ik Ali nooit meer gezien.

Ik ben tegen mijn wil in getuige geweest van de moord op Marianne Vaatstra maar wens over de details niet te verklaren. Wel verklaar ik bij deze dat Ali Hussein Hassan Marianne heeft gedood in de caravan van Wolfgang Hebben, bewoner van het AZC Kollum op dat deel dat niet tot het AZC behoorde maar werd bewoond door vaste standplaatshouders uit de periode dat het AZC nog niet bestond.

Marianne kwam wel vaker in de caravan van Wolfgang Hebben. Zij is die bewuste nacht daarheen gebracht door Ludger Dill in diens auto, een donkergrijze Mercedes stationcar.

Ik verklaar dat ik weet wie een derde persoon heeft gebeld om Ali in de nacht van de moord naar Leeuwarden te brengen. Ik verklaar dat ik er met niemand over heb durven praten maar wel op zondagmiddag twee mei negentienhonderd negenennegentig in de namiddag met een vriend heb besproken wat er in de afgelopen nacht is gebeurd. De identiteit van die vriend heb ik gedeeld met de auteur(s) van het boek ‘Het verboden dagboek van Maaike Vaatstra.’

Ik verklaar dat de mij bekende Ali Hussein Hassan, die Marianne heeft gedood, niet de persoon was die door Justitie is gearresteerd in Istanbul in oktober 1999. Deze persoon ken ik niet en heb ik slechts gezien op TV. Ik heb hem nooit in levende lijve gezien.

Ik verklaar dat de mij bekende Ali Hassan ook bevriend was met Mohammed (Jano) Hassan.’

 

@ Antwoord 2:

Zie Maaike’s eigen antwoord:

Ik zei tegen Damstra: `Ga eens achter de Irakees en Afghaan aan, en de AZC-ers die na de moord allemaal zijn weggesluisd. ‘De Irakees hebben we gehad’, was zijn antwoord. Nee Damstra, dat is een leugen. U weet net zo goed als ik, dat deze man niet de 1rakees was, die ’s middags nog in Kollum liep en die jullie op de politietelex hadden te staan. Ik zou het u kunnen bewijzen. Hou daar eens over op. Maar ook deze leugen moeten jullie vasthouden en wat er al niet meer is gezegd. Je voelt je zo machteloos en de frustraties zijn zo groot, als je elke keer weer tegen de leugens van Justitie aanloopt.

Work in progress. Check back soon.

 

Over Wim Dankbaar

researcher/publicist/ondernemer
Dit bericht werd geplaatst in Joris Demmink, Marianne Vaatstra. Bookmark de permalink .

11 reacties op Anatomie van een doofpot 2

  1. Wim Dankbaar zegt:

    Van: Wim Dankbaar
    Verzonden: woensdag 9 november 2016 15:21
    Aan: ‘Thijs Stapel’
    Onderwerp: RE: Sommatie betaling wettelijke rente

    Thijs, We hoeven niets te bespreken.

    Beslag leggen! NU! Z.S.M. Zowel op zijn derdengeld rekening als bij Maaike. Ik ben deze bullshitter zooooo zat!

    Willem

    Van: Thijs Stapel
    Verzonden: woensdag 9 november 2016 13:58
    Aan: Wim Dankbaar
    Onderwerp: Fwd: Sommatie betaling wettelijke rente

    Ha Wim,

    Zie bijgaand de reactie van Moszkowicz. Wellicht is het goed even te overleggen, wat mij betreft bij voorkeur morgenochtend. Kun je me dan bellen rond 11 uur?

    Met vriendelijke groet,

    Thijs Stapel

    Stapel Advocatuur
    Kenaupark 24
    2011 MT Haarlem
    tel.: 023-2100101, 06-15005097
    fax: 023-2100102
    e-mail: stapel@stapeladvocatuur.nl

    Begin doorgestuurd bericht:

    Van: “mr. Y. Moszkowicz || Moszkowicz Advocaten Utrecht”
    Onderwerp: RE: Sommatie betaling wettelijke rente
    Datum: 8 november 2016 10:20:59 CET
    Aan: ‘Thijs Stapel’
    Kopie: “mr. Y. Moszkowicz || Moszkowicz Advocaten Utrecht”

    Geachte confrère,

    Zoals u weet is cliënte in appel en is uit coulance nog niet over gegaan tot hernieuwde beslagen. Echter, betaling van rente terwijl de vordering 100% in appel zal worden toegewezen voert te ver.
    Voor zover uw cliënt daadwerkelijk recht denkt te hebben op die rente van wege verjaring -quod non- wordt een beroep gedaan op verrekening ex art. 6:131 BW. Een executoriaal beslag zal direct worden beantwoord met (weer) een kort geding.

    Overigens is gebleken dat uw cliënt opnieuw mijn cliënte (telefonisch) aan het lastigvallen is. Namens cliënte sommeer ik uw cliënt per direct daarmee te staken en zulks te bevestigen, bij gebreke waarvan alsnog een contactverbod zal worden bewerkstelligd.

    Voorts verzoek ik u om uw cliënt bij te brengen dat zijn gepretendeerde voordering vanwege juridische kosten non-existent is gezien het systeem van proceskosten veroordeling dat ons rechtsstelsel kent. Ergo ook te dien aanzien sommeer ik namens cliënte uw cliënte te staken met zijn brieven te dien aanzien.

    Ervan uitgaande u zo afdoende te hebben geïnformeerd.

    Sans prejudice en onder voorbehoud van alle rechten en weren van cliënte.

    Met vriendelijke groet,

    Y. Moszkowicz

  2. hansjohn zegt:

    Zei Maaike zelf ook nog iets aan de telefoon?

  3. borrepoes zegt:

    Arme Wimp, jij bent veroordeelt tot proceskosten. je hebt niets op Maaike te verhalen.

    Je bent failliet, bankroet en bovenal:zijn jouw zogenaamde onderzoekswerk en bewijslast dermate armoedig dat je altijd en eeuwig ongelijk hebt en zult krijgen. En ja, ik heb je broddelwerk boekje gelezen. Wat een aanfluitende ellende!

    Ga gewoon met pensioen en stop je illusie dat je een onderzoeksjournalist bent.

    Je bent niets meer dan een heel ziek en vervelend mannetje!

    Laat je mijn reactie staan dit keer?

    • Wim Dankbaar zegt:

      Dorre Poes,

      Normaal gesproken laat een weldenkend mens zich in eigen huis niet beledigen door figuren die ook nog te laf zijn om zich te identificeren. Maar jij maakt het zo bont dat ik een uitzondering maak.

      Ik heb niets op Maaike te verhalen? Leugen 1. Dat ik nu beslag laat leggen bij Maaike is het gevolg van HAAR aanval op mij. ZIJ heeft het toegelaten dat haar voormalige strijdmakker financieel uitgekleed werd, bestolen werd voor 2 ton. ZIJ heeft het toegelaten dat ik werd afgemaakt (en Klaske ook) door de leugens in de media geïnstigeerd door haar ex. Nooit gecorrigeerd door haar. Die ex heeft ze overigens ooit een mes overhandigd: Hier steek me maar neer, dan ben je van me af!

      Moet ik dan nog medelijden hebben met deze vrouw? Ik ben niet failliet, noch bankroet. Leugen 2. Dat zou jij wel willen, maar dan kom je bedrogen uit. Laat ook weer zien hoeveel onderzoek jij doet. Als ik wel bankroet was, dan was ik kapot geprocedeerd en had ik nu in een kartonnen doos geleefd. Met dank aan Maaike en haar liegende advocaatje, dat in feite het advocaatje van Bauke is! Wat ik nu doe, is het gevolg van HAAR aanval op mij. Ter noodzakelijke verdediging. Ik heb haar nooit aangevallen. Integendeel!

      Dat mijn bewijslijst niet armoedig is, ga jij nog wel merken. Broddelwerkje? Leugen 3. Het zal wel meevallen. Probeer een ander boek te vinden op Bol.com met 71 reviews en een gemiddelde van 5 sterren.

      https://www.bol.com/nl/p/het-vaatstra-complot/9200000044666994/

      Ik ben geen onderzoeksjournalist, noch pretendeer ik dat. Leugen 4. Hoe krijg je het voor elkaar? Vier leugens in zo’n korte tekst!

      Maaike is niet alleen ongelooflijk slap, maar ook nog gemeen. En hypocriet, want achter mijn rug om vertelt ze iedereen dat de waarheid in mijn boek staat.

      Wie hier ziek, vervelend en nog laf is ook, laat ik aan de lezers over. Neem nog een slok uit die fles azijn die je naast je hebt staan. Of beter: Probeer dit eens:

      https://www.canesten.nl/nl/vaginale-schimmel/

    • DELO zegt:

      Spinnende geobsedeerde Poesen

      Gelukkig leest AIVD OM altijd mee vergeet deze keer informatie niet te deleten
      “hotdog” = boy “pizza” = girl “cheese” = little girl “pasta” = little boy “ice cream” = male prostitute “walnut” = person of colour “map” = semen “sauce” = orgy

      From: Hillary Clinton To: Monica Hanley Date: 2011-12-20 13:15
      Subject: A NOTE FOR SECRETARY CLINTON
      In the pasta game changer put us in a position to help both parties and gave them incentives. https://wikileaks.org/clinton-emails/emailid/23566
      Nog veel meer http://forum.clonehost.net/topic/47/hillary-clinton-occult
      http://www.abeldanger.net/2016/11/podestas-pizza-and-pedophiles-baphomet.html

    • hd47 zegt:

      Je bent niets meer dan een heel ziek en vervelend mannetje!
      Niettes!
      Trut.

    • W.Ipema zegt:

      Slap als je iemand voor oud vuil uitmaakt en je zet je eigen naam er niet eens bij. Minderwaardig gedrag! Bovendien heb je zelf geen onderzoek gedaan anders praatte je niet zoveel onzin.

  4. Pingback: Eindtijdsignalen en ander opvallend nieuws, verzameld door: Arie Goedhart | Silvia's Boinnk!!!

  5. Wim Dankbaar zegt:

    Dorrepoes, have a nice day.

    Er zijn van die boeken, dat als je ze gelezen hebt, dat je denkt, nu ik dit weet zal ik nooit meer dezelfde zijn. Inmiddels staan er meerdere van zulke boeken in mijn boekenkast. De boodschap ervan staat gebeiteld in mijn geheugen. En dit boek het “Vaatstra Complot” van speurdersneus Wim dankbaar komt daarbij te staan. Wat een fantastisch werk heeft hij verricht, en dat jarenlang. Vastbijtend, en met een niet aflatende ijver. En wat een hindernissen heeft hij moeten overwinnen, en dat duurt voort tot op de huidige dag. En wat erg allemaal, wat hij heeft ontdekt, en blootgelegd. En zo overtuigend allemaal, de puzzelstukjes passen perfect. Je proeft, je voelt, dit is de botte, naakte waarheid, en die staart je rauw aan. Het is werkelijk ongelooflijk dat de media hier geen aandacht aan besteedt. Ook mijn denken over Peter R. de Vries is totaal gewijzigd, wat een corrupte man, wat een bedrog heeft hij gepleegd. Ten eerste t.a.v. de fam. Vaatstra, maar ook aan het gehele Ned. volk. Ik zou heel veel kwaliteiten kunnen opnoemen van het boek, maar velen hebben dat inmiddels al fantastisch gedaan. Wat ik wil aanmerken als heel interessant, de e-mail wisselingen tussen bijv. Wim D. en het openbare ministerie, en met de gebroeders Anker, en met Maaike Vaatstra. Uit al deze e-mail ’s proef je de beerput zo goed. En dat kan met zekerheid gezegd worden, Maaike Vaatstra wil heel graag dat heel Nederland kennis zal nemen van dit boek, van het immens grote onrecht wat haar family is aangedaan door ons justitieel apparaat. Al lezende kom je tot de conclusie dat we aanbelandt zijn in een wetten loze maatschappij. Je leest heel duidelijk in het boek dat men zich bij justitie aan niets gelegen laat liggen. We hebben in ons land heel veel sport,zangers en media helden, daar kunnen we inmiddels de sloten mee gaan dempen. Wat een Maatschappij werkelijk nodig heeft, dat zijn morele helden, die brengen gerechtigheid tot stand. Wim Dankbaar krijgt met zijn werk/boek van mij het predicaat “MORELE HELD”. Bij justitie zal je ze overigens niet snel vinden.

Geef een reactie

